نوشته شده توسط : mary

آرامگاه فردوسی حماسه سرای بزرگ زبان پارسی ، در20 کیلومتری مشهد مقدس در شمال بزرگراه مشهد – قوچان و شهر طوس قرار گرفته که مورد تکریم بسیاری از زائرین تور مشهد 94 مرقد امام هشتم حضرت امام رضا(ع) است، ساخت آرامگاه فردوسی نیز همچون دوران زندگیش پر از فراز و نشیب بود اگرچه این مرقد ازشوکت و جلال خاصی نزد عام و خاص برخوردار بوده لیکن فاقد بنایی مشخص بوده است. پس از چندین بار تصمیم ساخت و عدم بنایی درخور این شاعر بزرگ، در سال 1301 و توسط محمدعلی فروغی استارت کار زده شد و با چندین مرحله معماری و نقشه کشی و شروع و تخریب بالاخره با اقتباس از بنای کورش کبیر در پاسارگاد استان فارس مجموعه ای به شکل کنونی آن وطراحی تکمیلی هوشنگ سیحون پس از 18 ماه ساخته شد و در جشن بزرگداشت هزاره فردوسی (1313 هجری شمسی) به بهره برداری رسید.مسافران تور مشهد دیدار از این آرامگاه را نباید از دست بدهند. محدوده مقبره ی فردوسی در باغ و ملک شخصی اش قرار داشته که این باغ بزرگ و مصفا در حال حاضر تفریحگاه عمومی علاقمندان و زائران آن بزرگ مرد در تور لحظه آخری مشهد می باشد .وسعت آرامگاه فردوسی 6 هکتار بوده که شامل موزه ، کتابخانه و امکانات رفاهی می باشد.

 

آرامگاه فردوسی در مشهد

 

آرامگاه فردوسی در مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه فردوسی در مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بوستانهای معروف در مشهد

 

بوستان حجاب یا بانوان در مشهد در زمینی به مساحت 120000 مترمربع در شمال شهر مشهد در فاصله حدودا 360 متری شرق بلوار خیام واقع شده است که در فاصله 450متری شمال این زمین کمربندی 100 متری موسوم به فجر واقع شده است . ضلع جنوبی این زمین نیز به خیابان 35 متری حمزه محدود می شود .طراحی این بوستان با این دیدگاه که فضایی مناسب ویژه بانوان احداث گردد که علاوه بر جنبه تفریحی و گردشی و گذراندن اوقات فراغت مسافران تور مشهد مهر 94 در داخل مجموعه کاربری هایی که اولا مکمل این فضاها بوده و ثانیا باعث جاذبه بیشتر شود صورت گرفته است .

 

بوستان پردیس قائم در مشهد با مساحت 167766 درشمال مشهد در ابتدای جاده قدیم قوچان واقع شده و از جنوب به بلوار صد متری قائم و از شمال به شهرک امام هادی و از شرق به بلوار توس و از غرب به باغ آستان قدس رضوی محدود است . بوستان پردیس قائم به انواع گونه های گیاهی از قبیل اقاقیای معمولی و چتری ، عرعر، راش، افرا، صنوبر ، چنار و انواع سرو، کاتالیپا ، زیتون، تلخ ، کاج ، یوکا ، ترون ، پیراکانتا ، رزهای معمولی و هفت رنگ ، گل ناز و دیگر گل ها مزین شده است. این پارک با امکانات مختلف برای مسافرین تور مشهد پاییز 94 از قبیل اتاق های نگهبانی و اداری و تأسیسات بهداشتی و سکوهای آبخوری و فضای سبز و گلکاری های زینت یافته و معابر جدول کشی شده ، مکانی مناسب برای استفاده شهروندان می باشد. با توجه به وسعت و موقعیت و طرح های دردست اجرای سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ، این پارک درآینده به عنوان یکی از مهمترین پارک های شهر مشهد مورد استفاده بیشتر زائران تور مشهد و ساکنان مشهد قرار خواهد گرفت.از دیگر امکانات این پارک ساختمان موزه ایرانی ، اتاق بازی های کامپیوتری و چهار آلاچیق ، سه بوفه و آبنهای آبشار مانند و موزیکال و خطی است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بوستانهای معروف در مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که به صورت یک ساختمان 20 طبقه در تاریخ 16/06/1393 و در زاد روز ولادت مولای متقیان امام رضا (ع) افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که در مجاورت بازار رضا و در خیابان 17 شهریورمشهد واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا کمتر از 2 کیلومتر می باشد و این موقعیت مناسبی برای مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) است تا به راحتی بتوانند برای زیارت به حرم بروند. فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. هتل 4 ستاره سینور مشهد امکانات لوکس و مناسبی را برای مسافرین تور مشهد در نظر گرفته است تا بتواند آسایش و راحتی را برای آنان فراهم کند برخی از این امکانات لابی، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، 2 سالن رستوران و پارکینگ با ظرفیت 150 ماشین هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزاتی مدرن از جمله مبلمان لوکس، تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد آبان 94 که در محل اقامت خود نیاز به اینترنت دارند نیز می توانند از اینترنت پر سرعت وای فای که در فضای لابی و اتاق های هتل چهار ستاره سینور مشهد به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد استفاده کنند.

آدرس هتل سینور مشهد : مشهد، خیابان هفده شهریور، بین 17 شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)

 

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سینور مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پارکهای معروف دبی

 

پارک زعبیل دبی به عنوان یکی از مراکز مهم تفریحی در دبی به شمار می رود که عصرها مملو از توریست های تور دبی است که برای گذران اوقات فراغت به دبی می روند.این پارک دبی دارای انواع امکانات تفریحی متنوعی است. برای نمونه فضای سبز بسیار وسیع آن محل نشستن اهالی است و هیچ گونه محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.از ویژگی های ممتاز این مرکز تفریحی و پارک زیبا، وجود مرکز تجاری مشهور دبی در نزدیکی آن است. در تور لحظه آخری دبی حتما از این پارک دیدن کنید.خیابان مشهور کرامه نیز در نزدیکی پارک واقع است. منظره خور دبی نیز از پارک قابل مشاهده است. سالن تئاتر دبی ۳ در این پارک گنجایش ۲۰۰۰ نفر را دارد که محل مناسبی برای همایش های ملی سالانه است.

 

 

باغ معجزه دبی در روز ولنتاين ۲۰۱۳ از باغ بسیار زیبایی در میان صحرای گرم دبی رونمایی شد. این باغ که باغ معجزه نام گرفته است، یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی تور دبی 94 به حساب می آید که بسیار دیدنی است.گفتنی است که این محیط زیبا از ۴۵ میلیون گل درست شده است. این باغ دارای طولانی ترین دیوار گل در دنیا است به همین دلیل، نامزد ثبت رکورد گینس است. علاوه بر تنوع گل ها، باید بدانید که مهندسی طراحی گل ها و درخت ها نیز خود نوعی جاذبه ی گردشگری تور دبی به حساب می آید که افراد هنرمند را به وجد می آورد. حلقه های زیبای گل که به شکل قلب و هلالی ساخته شده اند، محیط را بسیار زیبا کرده اند.این باغ دارای مناطق مختلفی است که هر کدام از باغ ها دارای طرح های خاص خود هستند که در محوطه های عمودی و افقی با چترهای سایه ای رنگارنگ پوشیده شده اند.

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تفریحات معروف در دبی

تور بالن سواری دبی یکی از بهترین و محبوب ترین تفریحات تور دبی می باشد که شما می توانید به دور از زرق و برق شهر از بالن سواری هیجان انگیز بر فراز اقیانوسی از شن روان لذت ببرید و نظاره گر واحه های سبز زمردی، غزال های آفریقایی، آهو های سرگردان، شترها و همچنین طلوع بی نظیر آفتاب از پشت کوهستان Hajjar باشید و میهمان نوازی گرم مردم کویر را تجربه کنید. بهره بردن از این تفریح برای مسافران تور دبی سرشار از هیجان می باشد.و تمام این هیجانات تنها ۳۰ دقیقه از برج الخلیفه فاصله دارد.شما مي توانيد از درون بالن كه به ملايمت در هوا شناور است، هواي خنك سپيده دم را در حالي كه در ارتفاع چند متري بر فراز ريگزار سرخ شناور هستيد، حس كنيد و با شگفتي چشم اندازهايي را كه زيرپايتان پديدار مي شود را تماشا كنيد. در این سفر صحرا را از جايي ببينيد كه كمتر كسي ديده است و بيابان عظيم را بنگريد و به تماشاي كوههاي نا هموار هاجر در شرق بپردازيد و افق مدرن دبي را در غرب، نظاره كنيد. هزینه بلیط برای مسافران تور دبی تعطیلات مهر 94 شامل سرویس رفت و آمد از هتل، 1 ساعت بالن سواری و نوشیدنی سبک میباشد.

 

 

 

یکی از لذت بخش ترین تفریحات دبی که گردشگران تور دبی باید برای استفاده از این تور باید حتما وقت رزرو کنند و مسلما به دلایل امنیتی کپی گذر نامه خود را همراه داشته باشند تور هلیکوپتر دبی است .تماشای دبی با پرواز هلیکوپتر بر فراز آسمان دبی تجربه ای خاص و خاطره انگیز است. با پرواز بر در آسمان دبی میتوانید این منطقه را با تمام دیدنی های دبی ،هتل های دبی از جمله هتل 7 ستاره جهان ،هتل برج العرب، جزایر پالم دبی ببینید.با پرواز بالای جزیره جهان که به شکل قاره ها و کشورهای جهان است حس خوشایندی به مسافران تور دبی دست میدهد.مدت این تور به طور معمول 15 دقیقه بود و غالب پرواز ها با 4 یا نهایتا 5 مسافر انجام خواهد شد. برخی آژانس های مسافرتی که خدمات تور دبی  پاییز 94 را ارائه می دهند،تخفیف هایی برای تور هلیکوپتر در نظر میگیرند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات معروف در دبی , تفریحات دبی , بهترین تفریحات دبی , تفریحات جذاب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای سه ستاره معروف دبی

 

هتل صدف دبی یک هتل ۳ ستاره می باشد که با توجه به قیمت از امکانات و خدمات خوبی برخوردار است.این هتل در منطقه دیره و نزدیک به میدان ماهی واقع شده است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی برای مسافرین تور دبی حدود ۱۴ دقیقه می باشد همچنین با یک پیاده روی می توان به بازار مرشد رسید.هتل صدف (Sadaf) دارای یک رستوران بین المللی می باشد که در آن اکثر غذاها طبخ و سرو میشوند. اتاق های این هتل در حد یک هتل ۳ ستاره بسیار مناسب هستند و از محیط خوب و زیبایی برخوردارند .همچنین اتاق های هتل صدف (Sadaf) دارای سرویس ۲۴ ساعته هم می باشند.

امانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور دبی آبان 94 شامل :

رستوران, خشکشویی, استخر سرباز, استخر سرپوشیده, جکوزی, باشگاه بدنسازی, تنیس, بیلیارد, ساحل اختصاصی, ورزشهای آبی, اجاره دوچرخه, اینترنت رایگان, ماساژ, سونا, سرویس رایگان رفت و آمد, تنیس, استخر ویژه کودکان, سالن بازی ویژه کودکان , بیلیارد و .... می باشد.

 

 

 

هتل لند مارک یکی  از مجلل ترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره ، خیابان عمر بن خطاب و میدان الناصر واقع شده است و در مجاورت مراکز تجاری و بانک ها قرار داشته و دارای ساختمانی با معماری معاصر می باشد . موقعیت قراگیری هتل و نزدیکی به سینما ، مراکز دیدنی و خرید ، از برتری های این هتل مجهز به شمار می رود . دو ایستگاه اتوبوس در مقابل هتل وجود دارد که گردشگران تور دبی را به سمت بازار طلا هدایت می کنند . پذیرش سریع ، جو صمیمانه ، رفتار محترمانه پرسنل و مدریت کار آمد هتل سبب شده تا این هتل سه ستاره از محبوبیت زیادی بین گرشگران تور دبی برخوردار باشد  . هتل لند مارک از 168 اتاق استاندارد ، پاک و بدون سیگار تشکیل شده است . برخورداری از دکوراسیونی مدرن ، طبقه های چوبی و استفاده از رنگ هایی ملایم فضای اتاق ها را برای مسافران تور دبی 94 رویایی کرده است.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل آسیانا دبی نزدیکی مرکز خرید ریف دبی واقع شده و دارای یک استخر در فضای باز و آبگرم می باشد. اتاق های هتل دارای سیستم تهویه، تلویزیون و یک بار کوچک هستند. میهمانان تور دبی مهر 94 می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل باشگاه ورزشی و استخر آن استفاده کنند. انواع غذا و نوشیدنی های بین المللی در رستوران های هتل سرو می شود. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ۱۰ دقیقه فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان های مختلف صحبت می کنند.

از امکانات این هتل آسیانا دبی برای مسافرین تور دبی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

فعالیت های تفریحی : سونا، باشگاه ورزشی، آبگرم، ماساژ , غذا و نوشیدنی , رستوران ,  اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل و در اتاق ها , پارکینگ , سرویس دهی ۲۴ ساعته , دربان, رختشورخانه , خشکشویی, سالن برگزاری جلسات , مرکز تجاری , کرایه اتومبیل, صرافخانه ,  دستگاه خودپرداز در هتل , فروشگاه ,  پرستار بچه ,  مرکز تجاری, روزنامه, آسانسور, آرایشگاه, امکانات ویژه معلولین, سوئیت خانوادگی, ترانسفر فرودگاهی , آرایشگاه، فکس و کپی.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسیانا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

اگر در تور کیش نزدیکی به مراکز خرید از معیارهای اصلی شما در انتخاب محل اقامتتان درکیش می باشد، هتل پارس نیک  از گزینه های مناسب برای شماست.  این هتل سه ستاره در منطقه ای آرام در نزدیکی اسکله تفریحی  و چندین بازار کیش از جمله بازارهای ونوس، مروارید و زیتون قرار دارد.  هتل پارس نیک دارای اتاق های دلباز و بزرگ بوده و بسیار شیک و تمیز می باشد.صبحانه بصورت بوفه میباشد و دارای اتاق نگهداری کودک خاطره خوشی را برای مسافرین تور کیش بوجود میاورد .این هتل در نزدیکی بازارمروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. هتل پارس نیک کیش 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره مناسب تر می باشد.

امکانات هتل پارس نیک کیش برای مسافران تور لحظه آخری کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

آدرس : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارس نیک کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

هتل هلیا کیش از هتلهای چهار ستاره و تاپ کیش، مابین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید، در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع شده است.لابی زیبای هتل همراه با کافی شاپ 24 ساعته و اینترنت فعال بوده همچنین محوطه زیبای داخل هتل سرسبز با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش است. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز داخل و خارج از هتل می باشد.هتل دارای سرویسهای مجهز و منظم استقبال فرودگاهی بوده همچنین ماشینهای مدرن و مدل بالا جهت اجاره آماده سرویس دهی می باشد. گردشگری هتل هلیا با برنامه های شاد و تفریحی و تخفیف های ویژه اوقات خوشی را برای میهمانان عزیز تور کیش تعطیلات مهر 94 فراهم کرده است. هتل با کادری مجرب پذیرای کلیه میهمانان داخلی تور کیش و خارجی می باشند.این هتل با اتاقهای دو تخته، سه، چهار و پنج تخته دارای امکاناتی مانند تلویزیون LCD ,صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ شده می باشند. همچنین سرویسهای حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای زیبای کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پارک تفریحی ساحلی میرمهنا درساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش واقع است.اسکله تفریحی میرمهنا نیز دراین پارک وجود دارد. این پارک بزرگ عمومی از مسجد خاتم الانبیاء تامیدان جاسک درنوار ساحلی امتداد دارد و اسکله ماهیگیری میرمهنا درمیان نوار ساحلی باعث تقسیم این پارک به دو بخش شده است که یک فاز یک از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و فاز دو بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک وجود دارد.در فاز یک پارک به مساحت حدود 41 هزار مترمربع مسیرهای پیاده رو،آلاچیق ها و محلهای پخت کباب و پارکینگ برای مسافران تور کیش دیده می شود واز ویژگی های فاز یک پارک نمازخانه ساحلی، بازارعرب ها،کتابخانه عمومی،بازارماهی فروشی وتماشای ماهی های تازه جنوب،مسیر دوچرخه،چند بوفه و چایخانه است.همچنین در تور کیش آبان 94 بیشتر اوقات درانتهای فاز یک پارک در کنار اسکله ماهیگیری می توان لاک پشت های آزاد را تماشاکرد.فازدو به مساحت حدود 50 هزار مترمربع در دست انجام است و محوطه سازی آن به اتمام رسیده است.دو زمین بازی کودکان و قرارگرفتن جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان کیش از ویژگی های فازدو پارک است.در طول اسکله چهارپلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا توسط مسافران تور کیش وجود دارد که دارای نورپردازی زیبایی است.با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را مشاهده کرد.گردشگران تور کیش و ساکنان می توانند برروی اسکله تفریحی میرمهنا و درزمان های مجاز ماهی گیری کنند ولی شنا کردن در محدوده پارک ممنوع است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی میر مهنا در کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

کلبه هور کیش دماغه ای در غرب منطقه جزیره زیبای کیش می باشد.مجموعه کلبه هور کیش مکانی مناسب برای غواصی میباشد و در طول سال پذیرای گردشگران زیادی در تور کیش است . بستر این سایت صخره ای بوده و در آن هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاک پشت ها بسیار دیده می شوند. از این رو بسیاری از افراد که علاقمند ماهیگیری هستند در روزهایی که وزش باد کم است  به این منطقه برای ماهیگیری می آیند.بازدید از این کلبه در تور کیش مهر 94 خالی از لطف نیست.این منطقه که به عنوان یکی از مناطق دیدنی کیش بشمار میرود  آب شورى که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى‌گردد. همچنين در اين مجموعه آبگرمکن خورشيدي کیش، انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته شده است. علاوه بر بازديد، استفاده از اين سيستم‌ها نیز براى عموم آزاد است. صدای امواج و سکوت منطقه و در شب آسمان زیبای بالای دریا این منطقه را برای بازدیدکنندگان تور کیش به یادماندنی کرده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کلبه هور در جزیره کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

یکی  از پارک های ساحلی  کیش که همه ساله مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد، پارک ساحلی سیمرغ کیش است. پارک ساحلی سیمرغ کیش در جنوب شرقی جزیره کیش و  در مجاورت هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و پارک دلفین های کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و طول 300 متر در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش در امتداد ساحل خلیج نیلگون فارس با چشم اندازی زیبا پذیرای عاشقان طبیعت در تور کیش و شهروندان این جزیره زیبا می باشد.در این پارک فضاهايي جهت بازي كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي اجرا شده است.این پارک مکانی مناسب برای گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش ساحل خلیج همیشه فارس است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی سیمرغ در کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود ، این هتل تا میدان تکسیم 100 متر فاصله دارد و در چند قدمی آن ، رستوران ها و مغازه های خیابان استقلال قرار دارد. هتل میدتاون از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است از این رو گزینه بسیار مناسبی برای مسافران تور استانبول به شمار می رود این هتل در نزدیکی تنگه بسفر و خیابان پر جاذبه استقلال واقع شده است و تنها 4 دقیقه تا  ایستگاه متروی تکسیم و 3 دقیقه تا ایستگاه ترامو فاصله دارد. هتل میدتاون دارای 80 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، میز کار، حمام مدرن، دمپایی، بطری آب آشامیدنی رایگان و ... می باشند.اقامت در این هتل در تور استانبول تعطیلات مهر 94 سرشار از خاطره می باشد. این هتل  تا جاذبه گردشگری کاخ دلمه باغچه 15 دقیقه و تا برج گالاتا 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد همچنین فرودگاه بین المللی آتاترک نیز در 19/3 کیلومتری هتل است.

از امکانات هتل میدتاون استانبول برای مسافرین تور استانبول مهر 94 می توان به رستوران، بار، روم سرویس، ترانسفر اتومبیل، اجاره اتومبیل، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، خدمات اتاق وی آی پی، اتاق جلسه، واکس، پذیرش 24 ساعته، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، آسانسور، روزنامه، اتاق پاک و ...

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول

 

هتل مارتینز استانبول

هتل مارتینز استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود. این هتل در خیابان Laleli قرار دارد که تنها فاصله ای چند قدمی تا جاذبه های توریستی و تاریخی شهر مانند بازار بزرگ استانبول ، قصر و موزه توپکاپی و مسجد کبود دارد. همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی حدود 15 کیلومتر فاصله دارد . هتل مارتینز استانبول از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی شرایط بسیار مناسبی را داراست از این رو این هتل شیک و مجلل گزینه بسیار خوبی برای مسافران تور استانبول آبان 94 به شمار می رود.

هتل مارتینز استانبول دارای 90 اتاق مدرن و مبله می باشد که به امکانات رفاهی روز مجهز اند. تمامی اتاق ها تماشای منظره زیبای شهر استانبول را به شما هدیه می دهند و مجهز به  سیستم حرارتی و برودتی ، سرویس حمام ، سشوار، تلفن و تلویزیون می باشند. در هتل مارتینز استانبول صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. همچنین میهمانان تور استانبول تعطیلات پاییز 94  می توانند از رستوران و اینترنت پر سرعت رایگان هتل استفاده نمایند.

از دیگر امکانات هتل مارتینز استانبول می توان به سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، اینترنت ، خدمات خشکشویی و اتوشویی ، پزشک ، اتو پارک ، رستوران سرپوشیده و... اشاره کرد.

هتل مارتینز استانبول

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهارستاره معروف استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مراکز خرید معروف تایلند

 یکی دیگر از مراکز خرید تایلند در پاتایا ، مرکز خرید تورو ولیو هاردویر پاتایا می باشد .در این فروشگاه ابزار وارداتی که بسیاری از آنها مارک های ایالات متحده آمریکا می باشد موجود می باشد و وسایل آشپزی ، کوره و گاز و مواد پاک کننده و غیره را ارائه می دهد . خرید از این مرکز در تور تایلند 94 سرشار از لذت میباشد.این فروشگاه چون محصولات وارداتی آن از ایلات متحده آمریکا می باشد کالاهای این فروشگاه از کیفیت بالایی برخوردار است. در این فروشگاه همه لوازمی یافت می شود و شما می توانید خرید خودتان را کامل کنید و دیگر نیازی نیست به فروشگاه دیگر برای خریدتان بروید.ساعات کاری این فروشگاه برای مسافرین تور لحظه آخری تایلند روزانه از ساعت 09:00 الی19:00 شب می باشد و اگر خواستید که از باز یا بسته بودن این مرکز خرید اطلاع پیدا کنید با این شماره تلفن 498 332 038 تماس بگیرید.

 

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک تایلند دقیقا در عرض ایستگاه سیام ، لوکس ترین فروشگاه بانکوک می باشد. این مرکز خرید با داشتن بیش از 40 نام تجاری، بین الملی و محلی، جواهر و ساعت با مارک های معروف و بدون در نظر گرفتن آکواریوم بزرگش ، این مجموعه 500000 هزار متر مربعی به سرعت به قطب خرید شهر تبدیل شده است.در این مرکز خرید بزرگ،  مغازه هایی مانند هرمس(Hermes)، شنل(Chanel) ، بربری (Burberry)، هوگوباس(Hogoboss) ،ورساچی (Versace) و کوچی (guicci)  می باشد.  مسافران تور تایلند همچنین می توانند بهترین جواهرات و ساعت سازان مانند فرانک مولر(Franck muller)، هری وینستون(Harri Winston) و رلکس ( rolex ) و همچنین غرفه های فروش بهترین انگشترها و گردنبندها  و النگوهای دست ساز محلی را در این مکان بیابند. طبقه دوم محصولات خانگی و راحتی مانند لباس گلف و وسایل صوتی و تصویری و… می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف تایلند , مراکز خرید تایلند , بهترین مراکز خرید تایلند , بهترین مراکز خرید تایلند , مراکز خرید ارزان تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

دیدنی های تایلند

 

يکي از جاهاي ديدني پاتايای تایلند ، کوه بودای پاتایا است که در فاصله 6 کيلومتري شهر پاتايا به سمت شهر ساتاهيپ واقع شده است که در نوع خود بسیار زيبا و کم نظير ميباشد. در دل این کوه عکس بودا به نمايش گذاشته شده است. اين عکس به طول 109 متر و عرض 70 متر ميباشد که در دل کوه تراشيده شده و با طلا تزئين شده و در مقابلش يه فضاي سبز بسيار زيبا به صورت يه پارک و درياچه طراحي شده است.در تور تایلند تعطیلات پاییز 94 دیدار از این کوه را از دست ندهید.کوه بودا که در زبان محلی Khao Chi Chan گفته میشود، در ابتدا داراي يک شکاف بوده که يک هنرمند با ذوق تايلندي به مناسبت پنجاهمين سالگرد تاج گذاري پادشاه اين اثر تاريخي را به پادشاه هديه دادند. در بيرون اين معبد،رستوران هاي تايلندي زيادي آماده پذيرايي بازديد کننده های تور تایلند مهر 94 هستند و همچنين در محوطه بيروني اين معبد امکان فيل سواري نیز وجود دارد.

 

کوه بودا در پاتایا

 

 

یکی از دیدنیهای واقعا زیبای شهر پاتایا،دریاچه نقره ای Silver Lake هست که در 7 کیلومتری شهر پاتایا و در جاده ای که به طرف شهر ساتاهیپ Sattahip منتهی میشود،قرار دارد.این مجموعه حدود 2 سال است که ساخته شده و سازنده این مجموعه یکی از بازیگران معروف سینما در کشور تایلند است. این مجموعه در واقع بزرگترین مجموعه تولیدی انگور قرمز در ایالت چونبوری Chonburi هست. در این مجموعه از بوته انگور یک روزه که در محیطی مانند گلخانه نگهداری میشود موجود است تا تاک چند ساله که در بیرون گلخانه ها بصورت تاکستان پرورش داده میشوند.تمامی این مجموعه در کنار یک دریاچه واقع شده هست که به خاطر همین اسم دریاچه نقره ای رو به خودش گرفته است.تمامی بازدید کنندگان تور تایلند پاییز 94 میتوانند از وسائل نقلیه ای مثل : اتوبوس های توریستی( اتوبوس های بدون دیواره) و دوچرخه و دورشکه اسب استفاده کنند و در این مکان نیز آلاچیق هایی هم برای نشستن و استراحت کردن و دیدن مناظر زیبای اینجا بزای بازدیدکنندگان تعبیه شده هست که مشتریان زیادی دارد.ساعت بازدید این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 10 شب برای مسافران تور تایلند می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()