نوشته شده توسط : mary

هتلهای معروف در تایلند

 

 

هتل بل ایر بانکوک تایلند

هتل بل اير بانكوك تایلند یکی از هتلهای مجلل تایلند می باشد که به سبك سنتي تايلندي از ميهمانان خود پذيرايي ميكند و اتاقهاي شيكي را در اختيار آنها قرارداده است.ايستگاه قطار هوايي ده دقيقه با هتل بل اير بانكوك فاصله دارد و به راحتي مسافرين تور تایلندرا به مراكز خريد متعدد، رستوران ها و تفريحگاههاي شبانه منتقل ميكند.امكانات اتاق هاي هتل شامل اينترنت،فضاي كاري وسيع و تجهيزات مدرن , استخر روباز و باغ سالن ورزش در تور تایلند تعطیلات خرداد 95  می باشد .اين هتل كه از بهترين هتل هاي بانكوك است، به منطقه سفارت نشين شهر نزديك بوده و در مجاورت اتوبان مخصوص فرودگاه واقع شده است.

هتل بل ایر بانکوک تایلند

 

 

 

هتل وین لانگ پلیس بانکوک تایلند یک هتل لوکس و مجلل می باشد که در منطقه تجاری بانکوک و در موقعیت خوبی از شهر قرارگرفته است.هتل وین لانگ پلیس بانکوک در فاصله 5 دقیقه ای تا سیلوم قرار دارد و میهمانان تور تایلند میتوانند به راحتی به اماکن اصلی شهر دست یابند.این هتل با 62 اتاق به امکانات پیشرفته ای در تور تایلند بهار 95 مجهز میباشد که از جمله آنها دارا بودن سالن کنفرانس,سونا,لابی,پارک کودکان,جکوزی,کافی شاپ,رستوران,ماهواره,خدمات خانه داری,پارکینگ اختصاصی هتل,اینترنت در لابی,فضای سبز,پارکینگ سرپوشیده,اینترنت در واحد,گشت درون شهری و برون شهری,تاکسی سرویس,لاندری, سالن ورزشی,صندوق امانات اختصاصی, کافی نت فروشگاه و غرفه,ترانسفر رایگان فرودگاه تایلند,گیم نت,چایخانه سنتی وزمین تنیس بیلیارد برای مسافران تور لحظه آخری تایلند است.

 

هتل وین لانگ پلیس بانکوک تایلند

 

هتل وین لانگ پلیس بانکوک تایلند

 

 

هتل د پاترا بانکوک تایلند یکی از بهترین هتل های بانکوک تایلند است که کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی میباشند.میهمانان تور تایلند می توانند از خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی هتل بهره مند شده و در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند.از امکانات هتل دی پاترا بانکوک در تور تایلند تعطیلات بهار 95 میتوان به وجود صرافي , اتاق جلسه هتل اشاره کرد .در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.مسافران و گردشگران تایلند میتوانند از خدمات زيبايی آرايشگاه هتل استفاده کنيد.رستوران هتل نیز با غذاهای محلی و مخصوص تایلند و همچنین غذاهای بین المللی خوشمزه آمادگی پذیرایی میهمانان تور تایلند 95 را دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف در تایلند , هتل های تایلند , بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

چاذبه های گردشگری ساموئی تایلند

 

خانه باستانی در ساموئی تایلند یکی از دیدنی های ساموئی می باشد که در سمت راست جاده ی 4170 و چند کیلومتر بعد از دهکده ی Huathanon واقع شده است .این خانه یکی از قدیمی ترین و دیدنی ترین خانه های به جای مانده از تمدن تاریخی جنوب شرق آسیا است و بزرگترین آثار تاریخی سامویی می باشد .این مکان سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند به خود جلب کرده است چون با اینکه قدیمی است ولی تازگی خودش را به همراه دارد و تخریب نشده است.این خانه حدود 150 سال پیش ساخته شد و تمام قسمت های مختلف آن بدون استفاده از هیچ گونه میخ به هم وصل شده اند.در تور تایلند اردیبهشت 95 این خانه را دیدن کنید.

 

خانه باستانی در ساموئی تایلند

 

 

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی محل زندگی مهاجرانی بوده است که از جامعه طرد شده و بعد ها به پنانگ منتقل شدند اما آثار زندگی آنها هنوز در این پارک به جای مانده است. این پارک متشکل از 42 جزیره ی کوچک،که همگی با جنگل های انبوه پوشیده شده اند و محل زندگی حیوانات گوناگونی چون میمونهای دم دراز و بوزینه های قد کوتاه و... می باشد.در تور تایلند تعطیلات اردیبهشت 95 این پارک را فراموش نکنید.پارک ملی دریایی آنگ تونگ ( Angthong National Marine Park ) ساموئی تقریبا 250 کیلومتر مربع را در بر می گیرد که شامل 50 کیلومتر مربع محیط طبیعی حفاظت شده و بیش از 40 جزیره است. همه ی این جزایر به جز یکی از آنها به نام پالوآی بدون سکنه هستند. پارک دریایی آنگ تونگ که نام آن به معنای  جام زرین است به خاطر زیبایی طبیعی دست نخورده اش در تور تایلند خرداد 95 مشهور است. جزیره های پارک با ابعاد مختلف از چند صخره در دریای آبی تا جزیره های بهشتی کوچکی با سواحل سفید و درختان نارگیل هستند. بودن در این جزیره احساس جستجوگرانی را می دهد که کرانه های دور جهان را کشف می کنند. آب تمیز، آرام و دعوت کننده است و بهترین شرایط را برای جستجوی گنجینه های جزیره فراهم می کند.

برخی معتقدند که بهترین وسیله برای سفر به این جزیره در تور تایلند قایق موتوری است زیرا آبهای این منطقه در برخی روزها حتی هیچ گونه موجی ندارند و همچنین برای غواصی بسیار مناسب می باشد.

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: چاذبه های گردشگری ساموئی تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

جاذبه های گردشگری بانکوک تایلند

 

 

روستای ساحلی هووا هین و چا آم بانکوک تایلند

روستای ساحلی هووا هین و چاام بانکوک یکی از دیدنی ها و جاذبه های گردشگری معروف بانکوک است. در ساحل چا آم می توان با فراغ بال و سکوت دوست داشتنی دراز کشید و از صدای آب و گرمای آفتاب لذت برد.در تور تایلند زمستان 94 حتما به این ساحل بروید. این دهکده، ساحل های تمیز و زیبایی دارد. در قسمت انتهای شمالی ساحل، رستوران های محلی متعددی وجود دارند که انواع غذاهای دریایی خوشمزه در آن سرو می شود. خوردن غذاهای محلی تایلندی برای گردشگران تور تایلند که از کشورهای دیگر به این شهر سفر می کنند بسیار جالب است.

در این ساحل، فروشنده های متعددی وجود دارند که انواع پارچه های ابریشمی و کتان، مجسمه ها و وسایل تزینی چوبی و روسری های رنگی که صنایع دستی تایلندی هاست به فروش می رسانند. همچنین در تور تایلند بهمن 94 می توان برای گشت زدن در ساحل، از اسب های کرایه ای استفاده کرد.در هووا هین بازار شبانه ای نیز وجود دارد که همیشه جمعیت بسیاری از آن دیدن می کنند. مردم همچنین می توانند در تور تایلند تعطیلات زمستان 94  از آنجا صنایع دستی نیز به عنوان سوغات تایلند خریداری کنند. در این ساحل، کاخ طلایی نیز وجود دارد که در گذشته به خانواده سلطنتی بانکوک تعلق داشته است.در روستای ساحلی، مکانی به نام کاخ تابستانی Klao Khlangwon به معنای کاخی به دور از همه نگرانی ها، وجود دارد که در سال 1926 میلادی ساخته شده است و در تور تایلند نوروز 95 بسیار بازدید دارد. این کاخ برای استفاده خانواده سلطنتی بوده است و یکی از مکان های دیدنی این شهر به شمار می رود که افراد بسیاری را در تور تایلند اسفند 94 به سمت خود جذب می کند.

 

روستای ساحلی هووا هین و چا آم بانکوک تایلند

 

 

 

رودخانه چائوپرایا بانکوک تایلند یکی از بهترین دیدنی های تایلند در قلب بانکوک به شمار می رود. نه تنها به دلیل تاریخچه غنی این رودخانه بلکه به این دلیل که هر روز ، 50000 گردشگر، در تور تایلند نوروز 95  به اینجا می آیند. کشتی های باری، محموله های خود را از این طریق جابجا می کنند. کودکان در آبهای سرد آن به بازی و جست و خیز می پردازند. آلاچیق های چوبی نیز در اطراف آن وجود دارد.فضای مدرن و در عین حال سنتی، مذهبی و غیر مذهبی و خارجی و بومی ، سفر مسافران تور تایلند به چائو پرایا را خاطره انگیز می سازد.  پنج اسکله در این رودخانه وجود دارد که قایق های آن، همگی توسط شرکت قایقرانی چائوپرایا تهیه شده است،‌ که هر روز از ساعت 6:00 تا 19:30 ،آماده خدمت رسانی به مسافران تور تایلند 95 می باشد.  در مسیر جاده به موازات رودخانه چائو پرایا فروشگاه ها و مغازه های متنوع و رستوران ها و کافه های دنج با موزیک زنده قرار دارد.

 

رودخانه چائو پرایا بانکوک

 

 

پارک ملي بانکوک يکي ديگر از جذابيتهاي توریستی بانکوک تایلند است که داراي جذابيتهاي طبيعي و گياهي فراواني مي باشد.جدا از ديدنيهاي فوق مي توانيد در تور تایلند نوروز 95 از ساير امکانات تفريحي اين منطقه مانند بازي گلف حمامهاي آب گرم و معدني ماساژ تايلندي  ماهيگيري غواصي کايت سواري فيل سواري و ورزشهاي مختلف آبي در اين ناحيه استفاده نمود.فستيوالها و نمايشهاي مختلفي مانند  فستيوال کايت سواري فستيوال موسيقي جاز و مسابقات رالي نیز در آنجا در تور لحظه آخری تایلند  برگزار میشود.براي خريد در اين ناحيه مي توانيد علاوه بر فروشگاههاي محلي و زنجيره اي در اين ناحيه از فروشگاههاي شبانه که امري رايج در تايلند مي باشد نيز استفاده کنيد و کالاهاي مورد نياز خود در تور تایلند را تهيه کنيد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری بانکوک تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مراکز خرید معروف تایلند

 

مرکز خرید نارای فند یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک در طبقه زیر زمین، برج رئیس جمهور می باشد و در هتل بین المللی بانکوک ایستگاه چیت لوم واقع شده است و جزء بزرگترین مرکز صنایع دستی کشور تایلند می باشد.این مرکز خرید در سال 1937 توسط وزارت صنایع به عنوان مرکز اصلی پخش و انتشار انحصاری محصولات تایلندی تاسیس شده است. بسیاری از این محصولات را می توانید درتور تایلند زمستان 94  در بازار حراجی Chatuchak چاتوچاک  نیز خریداری کنید .مرکز خرید نارای فند یک فروشگاه مستقل است.در این فروشگاه همه نوع از اقلام اعم از پارچه ابریشم،جواهرات،انواع مجسمه, صنایع دستی و… با کیفیت و قیمت مناسب برای گردشگران تور تایلند پیدا می شود.این فروشگاه  در حال حاضر بزرگترین فروشنده از صنایع دستی در کل کشور را داراست. 

 

 

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک تایلند دقیقا در عرض ایستگاه سیام ، لوکس ترین فروشگاه بانکوک می باشد. این مرکز خرید با داشتن بیش از 40 نام تجاری، بین الملی و محلی، جواهر و ساعت با مارک های معروف و بدون در نظر گرفتن آکواریوم بزرگش ، این مجموعه 500000 هزار متر مربعی به سرعت به قطب خرید شهر تبدیل شده است.در تور تایلند نوروز 95 حتما از این مرکز خرید کنید.در این مرکز خرید بزرگ،  مغازه هایی مانند هرمس(Hermes)، شنل(Chanel) ، بربری (Burberry)، هوگوباس(Hogoboss) ،ورساچی (Versace) و کوچی (guicci)  می باشد.  شما همچنین می توانید در تور تایلند تعطیلات زمستان 94 بهترین جواهرات و ساعت سازان مانند فرانک مولر(Franck muller)، هری وینستون(Harri Winston) و رلکس ( rolex ) و همچنین غرفه های فروش بهترین انگشترها و گردنبندها  و النگوهای دست ساز محلی را در این مکان در تور تایلند بیابید. طبقه دوم محصولات خانگی و راحتی مانند لباس گلف و وسایل صوتی و تصویری و… می باشد.

 

 

 

 

 

مرکز خرید اوشن پلازا پوکت یکی از مراکز خرید معروف پوکت واقع در امتداد جاده ساحلی پاتونگ می باشد . این مرکز خرید 3 طبقه است که میتواند تمام نیاز های گردشگران تور تایلند را در یکجا جمع کند. ده ها فروشگاه بوتیک کوچک در این فروشگاه وجود دارد.مرکز خرید اوشن پلازا پوکت دارای انواع اجناس مختلف با کیفیت بالا و انواع برند های خارجی است که 40 درصد ارزان تر از حد نرمال است .در تور تایلند 95 از این مرکز خرید کنید.جواهر فروشی , سیستمهای گیتار ,لباس های مد روز ,عینک, لباس کودکان, لباس های ورزشی و لباس بوکس تایلندی, لباس مردانه و غیره همه در این فروشگاه بزرگ وجود دارد. در این فروشگاه مکانی برای استراحت شما در تور لحظه آخری تایلند و یک سالن بولینگ برای علاقمندان به بولینگ قرار دارد.



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف تایلند,مراکز خرید تایلند, بهترین مراکز خرید تایلند , مراکز خرید ارزان تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مراکز خرید معروف تایلند

 یکی دیگر از مراکز خرید تایلند در پاتایا ، مرکز خرید تورو ولیو هاردویر پاتایا می باشد .در این فروشگاه ابزار وارداتی که بسیاری از آنها مارک های ایالات متحده آمریکا می باشد موجود می باشد و وسایل آشپزی ، کوره و گاز و مواد پاک کننده و غیره را ارائه می دهد . خرید از این مرکز در تور تایلند 94 سرشار از لذت میباشد.این فروشگاه چون محصولات وارداتی آن از ایلات متحده آمریکا می باشد کالاهای این فروشگاه از کیفیت بالایی برخوردار است. در این فروشگاه همه لوازمی یافت می شود و شما می توانید خرید خودتان را کامل کنید و دیگر نیازی نیست به فروشگاه دیگر برای خریدتان بروید.ساعات کاری این فروشگاه برای مسافرین تور لحظه آخری تایلند روزانه از ساعت 09:00 الی19:00 شب می باشد و اگر خواستید که از باز یا بسته بودن این مرکز خرید اطلاع پیدا کنید با این شماره تلفن 498 332 038 تماس بگیرید.

 

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک تایلند دقیقا در عرض ایستگاه سیام ، لوکس ترین فروشگاه بانکوک می باشد. این مرکز خرید با داشتن بیش از 40 نام تجاری، بین الملی و محلی، جواهر و ساعت با مارک های معروف و بدون در نظر گرفتن آکواریوم بزرگش ، این مجموعه 500000 هزار متر مربعی به سرعت به قطب خرید شهر تبدیل شده است.در این مرکز خرید بزرگ،  مغازه هایی مانند هرمس(Hermes)، شنل(Chanel) ، بربری (Burberry)، هوگوباس(Hogoboss) ،ورساچی (Versace) و کوچی (guicci)  می باشد.  مسافران تور تایلند همچنین می توانند بهترین جواهرات و ساعت سازان مانند فرانک مولر(Franck muller)، هری وینستون(Harri Winston) و رلکس ( rolex ) و همچنین غرفه های فروش بهترین انگشترها و گردنبندها  و النگوهای دست ساز محلی را در این مکان بیابند. طبقه دوم محصولات خانگی و راحتی مانند لباس گلف و وسایل صوتی و تصویری و… می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف تایلند , مراکز خرید تایلند , بهترین مراکز خرید تایلند , بهترین مراکز خرید تایلند , مراکز خرید ارزان تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

دیدنی های تایلند

 

يکي از جاهاي ديدني پاتايای تایلند ، کوه بودای پاتایا است که در فاصله 6 کيلومتري شهر پاتايا به سمت شهر ساتاهيپ واقع شده است که در نوع خود بسیار زيبا و کم نظير ميباشد. در دل این کوه عکس بودا به نمايش گذاشته شده است. اين عکس به طول 109 متر و عرض 70 متر ميباشد که در دل کوه تراشيده شده و با طلا تزئين شده و در مقابلش يه فضاي سبز بسيار زيبا به صورت يه پارک و درياچه طراحي شده است.در تور تایلند تعطیلات پاییز 94 دیدار از این کوه را از دست ندهید.کوه بودا که در زبان محلی Khao Chi Chan گفته میشود، در ابتدا داراي يک شکاف بوده که يک هنرمند با ذوق تايلندي به مناسبت پنجاهمين سالگرد تاج گذاري پادشاه اين اثر تاريخي را به پادشاه هديه دادند. در بيرون اين معبد،رستوران هاي تايلندي زيادي آماده پذيرايي بازديد کننده های تور تایلند مهر 94 هستند و همچنين در محوطه بيروني اين معبد امکان فيل سواري نیز وجود دارد.

 

کوه بودا در پاتایا

 

 

یکی از دیدنیهای واقعا زیبای شهر پاتایا،دریاچه نقره ای Silver Lake هست که در 7 کیلومتری شهر پاتایا و در جاده ای که به طرف شهر ساتاهیپ Sattahip منتهی میشود،قرار دارد.این مجموعه حدود 2 سال است که ساخته شده و سازنده این مجموعه یکی از بازیگران معروف سینما در کشور تایلند است. این مجموعه در واقع بزرگترین مجموعه تولیدی انگور قرمز در ایالت چونبوری Chonburi هست. در این مجموعه از بوته انگور یک روزه که در محیطی مانند گلخانه نگهداری میشود موجود است تا تاک چند ساله که در بیرون گلخانه ها بصورت تاکستان پرورش داده میشوند.تمامی این مجموعه در کنار یک دریاچه واقع شده هست که به خاطر همین اسم دریاچه نقره ای رو به خودش گرفته است.تمامی بازدید کنندگان تور تایلند پاییز 94 میتوانند از وسائل نقلیه ای مثل : اتوبوس های توریستی( اتوبوس های بدون دیواره) و دوچرخه و دورشکه اسب استفاده کنند و در این مکان نیز آلاچیق هایی هم برای نشستن و استراحت کردن و دیدن مناظر زیبای اینجا بزای بازدیدکنندگان تعبیه شده هست که مشتریان زیادی دارد.ساعت بازدید این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 10 شب برای مسافران تور تایلند می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند

این هتل واقع در جاده" New Petchburi " میباشد. فاصله این هتل تا ایستگاه مترو بسیار کم می باشد و فاصله آن تا مرکز تجاری و مراکز خرید با مترو حدود 5 دقیقه میباشد . هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند شامل امکاناتی مانند سالن بدنسازی ، ماساژ ، استخر و سونا و جکوزی ، زمین تنیس ، پارکینگ ، اینترنت وایرلس ، کلوپ شبانه و رستوران می باشد . رستوران " Cascade  "با صبحانه بصورت بوفه و دارای غذاهای بین المللی معروف میباشد . همچنین رستوران "Vivaldi " غذاهای ایتالیایی را برای مسافران و گردشگران تور تایلند 94 ارائه می کند .  همچنین رستوران" Mingles Pub " دارای موزیک زنده می باشد. مرکز ملی همایش کوئین سیرکیت ، فقط ده دقیقه با هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند فاصله دارد و دسترسی آسانی به مراکز خرید و تجاری دارد . میهمانان و مسافران  می توانند از امکانات ورزشی مرکز تناسب اندام بهره مند بشوند و همچنین از خدمات ماساژ درمانی هم استفاده نمایند. 

هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند

 

هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند , هتل های تایلند , بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پارک پارادایز یکی از تفریحات سامویی تایلند می باشد که در این پارک حیوانات اهلی و غیر اهلی از قبیل ببر، پلنگ، شیر، میمون، زرافه، آهو و … بصورت حفاظت شده نگهداری می شوند. علاوه بر حیوانات بومی انواع مختلف پرندگان در داخل و خارج این محوطه وجود دارند.در این پارک علاوه بر حیوانات محلی سرگرمی های دیگه هم مثل استخر برای شنا و فضاهای سبز برای نشستن و استراحت کردن وجود دارد . این پارک یک باغ وحش نیست بلکه  این یک مجموعه کوچک از موجودات بومی و غیر بومی که به نظر می رسد شاد و سالم در خانه کوه هستند می باشد.کارکنان این پارک به خوبی وظیفه خود را انجام می دهند. در ضمن در این پارک برای عکس گرفتن از حیوانات باید هزینه ای را پرداخت کنید و سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند مهر 94 به خود جلب کرده است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: پارک پارادیز در سامویی تایلند , دیدنی های تایلند, جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پارک چاتوچاک يکي از قدیمیترین و بهترین پارک هاي بانکوک میباشد. ساخت و ساز این پارک در سال 1975 در زمين هاي اهدا شده دولتي تايلند آغاز و در 4 دسامبر سال 1980 افتتاح شد.درياچه مصنوعي که درون پارک قرار دارد و پل هاي متعدد عبور از درياچه میسر میسازد و موزه قطار که در داخل پارک واقع شده است در طول روز بازدیدکنندگان بسیاری را در تور تایلند شهریور 94 به خود جذب میکند.

 

پارک چاتوچاک در بانکوک

 

پارک چاتوچاک در بانکوک

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: پارک چاتوچاک در بانکوک تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

رستوران Vertigo بانکوک واقع در منطقه سیلوم یکی از مرتفع ترین رستوران هایی است که در هوای آزاد قرار دارد. برای تاثیرگذاری بیشتر، میزها در نزدیکترین نقطه به لبه ی بام قرار گرفته اند که غذا خوردن در چنین رستورانی سرشار از هیجان و تفریح می باشد. بر خلاف اسم این رستوران، معمولا ترس از ارتفاع تاثیر نامطلوبی بر مسافرین تور تایلند تابستان 94 نخواهد گذاشت. در این رستوران، فهرست کاملی از غذاهای گوناگون موجود است که غالب آنها را غذاهای دریایی , اروپایی و تایلندی در بر گرفته اند.

 

رستوران vertigo بانکوک

 

رستوران vertigo بانکوک

 

 

رستوران vertigo بانکوک

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: رستوران vertigo بانکوک تایلند, رستوران های تایلند, بهترین رستوران های تایلند , رستوران های ارزان تایلند, رستوران های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

در تور تایلند 94 از این مرکز خرید بازدید کنید. مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند در ژانویه 2009 در زمینی به مساحت 200000 متر مربع در 7 طبقه گشایش یافت .این مرکز خرید دارای 313 مغازه بوده و به دلیل ویژگی رو به ساحل بودن خود همیشه در بین گردشگران تور تایلند و مردم محلی محبوب بوده است و آن ها برای خرید لباس های بین المللی مارک دار، رستوران ها غذاخوری های مختلف و همچنین سرگرمی های گوناگون مثل سینما، بولینگ و پارک کودکان به آنجا می روند.  در تور تایلند نوروز 94 در نظر داشته باشید که در این بازار مارک های معروف بین المللی مثل کلوین کلین،  اسپریت و ... به فروش می رسد و 10 تلویزیون LCD در دو طبقه بالا وجود دارد.این مرکز خرید دارای پارکینگی رایگان به ظرفیت 2000 خودرو می باشد. اين مرکز خريد از يک سمت به جاده دوم و از يک سمت به جاده ساحلي راه دارد. در تور تایلند 94 دیدن از این بازار به مسافران توصیه می شود.

 مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند
مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند

 

 مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند

مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند

 مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند

مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند , مراکز خرید ارزان تایلند , ارزان ترین مراکز خرید تایلند , بهترین بازارهای تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد