نوشته شده توسط : mary

هتلهای معروف در کیش

 

هتل عالی قاپو کیش واقع در انتهای بلوار دریا کیش در زمینی به مساحت ۳۴۲۸ متر مربع بنا گردیده است و يكي از هتل آپارتمان های دو ستاره معروف در تور کیش می باشد . هتل عالی قاپو دارای 28 اتاق و 152 تخت خواب است و شامل امكانات رفاهي مورد نياز برای میهمانان تور کیش مي باشد.معماری هتل آپارتمان عالي قاپو کیش به دلیل رنگ سفید و جالب توجهش و همچنین ظاهر ایرانی اش یکی از زیباترین معماری ها می باشد  به طوری که از دور برای مسافران تور کیش بسیار جلب توجه می کند.

اگر شما در تور لحظه آخری کیش به دنبال هتلی با قیمتی ارزان و مناسب می گردید ، هتل عالی قاپو می تواند بهترین گزینه برای اقامتتان در جزیره کیش باشد. در ضمن اين هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و  تهيه غذا و تصميم گيري درباره ي آن به عهده ي ميهمانان تور کیش است. از طرفي هتل به مرکز جزيره كيش و مراكز خريد و تفريحي نزديك بوده و باعث راحتی گردشگران تور کیش خواهد بود.از امکانات رفاهی هتل عالی قاپو که برای مسافران تور کیش تدارک دیده است می توان به سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال و تلفن اشاره کرد.

 

 

هتل شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 هزار مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش بنا شده است. این هتل به صورت ویلایی طراحی شده و با  قیمت مناسبی که دارد باعث جلب رضایت گردشگران تور کیش واقع شده است. هتل شباویز کیش از 92 اتاق و 276 تخت خواب تشکیل شده است. این اتاق ها برای استراحت و آرامش در تور کیش بسیار مناسب می باشند. استقبال فرودگاهی از مزایای این هتل در تور کیش به شمار می رود. اطراف این هتل فضای سبز بسیار مناسبی وجود دارد. ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 5 تخته می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را ندارد. هتل شباویز کیش از فرودگاه 11 کیلومتر فاصله دارد که با اتومبیل 14 دقیقه در تور کیش زمان می برد. این هتل با دریا 5 دقیقه فاصله. یکی از تفاوت های این هتل ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در این اتاق ها در تور کیش 95 وجود ندارد.

امکانات هتل شباویز کیش در تور کیش :

لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف در کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

دیدنیهای معروف کیش

 

پارک شهر کیش ،یک مکان مفرح مناسب برای گذراندن اوقات فراغت در تور کیش می باشد.در این پارک علاوه بر فضای سبز و چمن ها، دریاچه مصنوعی ،فضای ورزش،پیست دوچرخه و اسکیت ،آب نما و میدان گل ،فضاسازی مناسبی برای استفاده از معلولان نیز در تور کیش اردیبهشت 95 در نظر گرفته شده است.می توان گفت که 45 درصد از این پارک، فضای سبز است و از گیاهانی که با آب و هوای کیش سازگاری دارند و همچنین از مبلمان های شکیل و زیبا استفاده شده است و دیوارهای کناری پارک با طرح هایی از هنرمندان نقاش کیش مزین شده است.همچنین در این پارک برای رفاه و آسایش مسافران آلاچیق هایی تعبیه شده است که مسافران تور کیش می توانند در آنها اسکان داشته باشند و از اوقات خود در تور کیش لذت ببرند.

دریاچه مصنوعی در این پارک شهر ،اولین دریاچه بزرگ کیش است که در آن 20 تا 30 قایق پدالی وجود دارد، تا خانواده ها در فضایی آرام در تور کیش به تفریح بپردازند.برخی از فضاهای این پارک از جمله محوطه ی بازی کودکان ،طوری طراحی شده است که در فصل تابستان دارای سقف می باشد و مردم می توانند در تور کیش از این فضاهای بازی در ایام گرم سال هم استفاده کنند.

 

 

 

 

درآبهاى ساحلى جزيره مخصوصاً در نزديكى دماغه غربى و همه سواحل سنگى جنوب و غرب جزيره ، لاك پشت هاى دريايى غول پيكر را به راحتى از فراز ديوارهاى ساحلى مى توان در تور کیش تعطیلات بهار 95 مشاهده نمود. وفور لاك پشت ها در آبهاى ساحلى مخصوصاً درهنگام غروب يكى از جاذبه هاى سواحل صخره اى كيش است.گردشگران تور کیش مي توانند پس از هماهنگي با مركز حفاظت و مونيتورينگ لاك پشت هاي دريايي در فصل ياد شده و عمدتا در هنگام تاريكي شب، از تماشاي كندن حفره و سپس تخم گذاري لاك پشت ها، خروج نوزادان از لانه و ورود آنها به آبهاي خليج فارس در تور کیش لذت ببرند كه خاطره اي ماندگار خواهد بود.

چند توصيه براي حفظ بقاء اين موجودات دوست داشتنى به مسافران تور کیش :

1- بهتر است از شنا كردن در اطراف آنها و يا دست زدن به آنها در تور کیش خوددارى كنيد.
2- از تردد در زيستگاه لاک پشتها خودداري نماييد.
3- هنگام قايقراني مواظب لاک پشتهايي که براي تنفس به سطح آب مي آيند باشيد.
4- از ريختن زباله و پسمانده در دريا خودداري کنيد .
5- به هنگام غواصي از تعقيب لاک پشتها در تور کیش خودداري نماييد.
6- از دست زدن به تخم لاک پشتها و يا برداشتن آنها خودداري نماييد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای معروف کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

رستوران توتی فروتی کیش تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی تور کیش معرفی شده است. این رستوران در فضایی باز در نزدیکی اسکله جدید جزیره واقع شده که شب ها از ساعت 11-10 شب به بعد ازدحام مسافران تور لحظه آخری کیش در آن بسیار شلوغ است. شبها فقط غذای فرنگی و پیتزا سرو میشود و غذاهای ایرانی مخصوص منوی ظهر هستند.رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز برای مسافران تور کیش در اسفند ماه 84 شروع به کارکرده است.این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش احداث شده است. مساحت این رستوران 1400 مترمربع می باشد که 250 متر مربع از آن ساختمان است .رستوران برای مسافران تور کیش شامل آشپزخانه کافی شاپ و اسنک بار دفتر اداری سرویس بهداشتی انبارخشک سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب پوشانده شده است و مکانی جذاب در تور کیش با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز می باشد .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران توتی فروتی کیش , رستوران های کیش , بهترین رستوران های کیش , رستوران های ارزان کیش , رستوران های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تفریحات معروف در کیش

 

یکی از هیجان انگیزترین تفریحات در تور کیش بهار 95  پرواز بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس با وسایل مختلف می باشد. از جدیدترین وسایل پروازی پرواز با جايروكوپتر است که یکی‌ از جدید‌ترین و پر طرفدار ترین  تفریحات تور کیش بشمار میرودجایروکوپتر یک وسیله هواپیمایی است که شبیه هلیکوپتر می‌باشد ولی‌  مانند یک هواپیما پرواز می‌کند. جایروکوپتر تلفیقی از هلیکوپتر وهواپیما می باشد كه به گردشگران تور کیش كمك مي كند در فضايي امن وآرام ، حركت درآسمان برفراز خليج فارس را تجربه وجزيره مرجاني كيش را از منظري متفاوت در تور کیش تماشا كنند.این پرواز برای افراد بالای ۷ سال بلامانع می باشد.

 

 

 

 

فلای بورد در کیش یکی از ورزش های پر هیجان و جدید در تور کیش 95 می باشد که نیاز به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوانید تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورید و مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر ساعت ها با تخته فلای بورد خود در تور کیش لذت ببرید. قبل از سوار شدن بر فلای بورد به گردشگران تور کیش 30 دقیقه آموزش داده می شود. امکان استفاده از فلای بورد های کیش در اسکله های کیش, استخرها، کلوپ های دریایی، اسکله های تفریحی و دریاچه ها در تور کیش فراهم شده است که می توانید از آنها استفاده کنید. هزینه استفاده از این تفریح کمی زیاد می باشد البته این موضوع نیز با خرید کوپن های تخفیف در تور کیش تا حدودی برطرف می شود و خرید کوپن های تخفیف فلای بورد کیش گاه تا 50% وجود دارد. برای آموزش دوره های مبتدی در تور کیش ، حداقل عمق مورد نیاز دو و نيم متر می باشد.چنان چه قصد گذراندن دوره های پیشرفته و شیرجه زدن به داخل آب را در تور کیش داشتید حداقل عمق باید 4 الی 6 متر باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات معروف در کیش , تفریحات کیش , بهترین تفریحات کیش , سرگرمی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بهترین هتلهای مشهد

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد یک هتل سه ستاره در شهر مشهد مقدس می باشد که در چهار راه خسروی این شهر واقع شده است. آن دسته از مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در این هتل را دارند بهتر است بدانند موقعیت مکانی هتل آپادانا مشهد به گونه ای است که تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی، تا فرودگاه بین المللی این شهر 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه فاصله دارد. هتل آپادانا مشهد برای آسایش و رفاه حال مسافرین تور مشهد 95 امکانات متنوعی از قبیل لابی، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، صندوق امانات، کافی نت و رستوران را گرد هم آورده تا نیاز های میهمانان خود را به خوبی جوابگو باشد. همچنین برای اتاق های این هتل 3 ستاره برای مسافران تور مشهد اردیبهشت 95 نیز تجهیزاتی مستقل نظیر یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی را فراهم شده است. هتل آپادانا مشهد برای کاربرانی که نیاز به اینترنت دارند این خدمت را نیز در اختیار آنها در تور لحظه آخری مشهد قرار می دهد.

آدرس هتل آپادانا مشهد : مشهد، خيابان اندرزگو، نبش چهار راه خسروی، هتل آپادانا

هتل آپادانا مشهد

 

هتل جواد مشهد

در تور مشهد بهار 95 حتما در این هتل اقامت کنید.هتل چهار ستاره جواد در شهر مشهد مقدس یکی دیگر از هتل های نزدیک به حرم مطهر امام رضا می باشد. فاصله این هتل از ورودی حرم مطهر امام رضا با پای پیاده در حدود 5 دقیقه می باشد که مناسب برای زائرین تور مشهد می باشد. هتل جواد مشهد تا فرودگاه بین المللی این شهر فاصله ای 8 کیلومتری و تا ایستگاه راه آهن مشهد در حدود 4 کیلومتر فاصله دارد. هتل جوادمشهد برای رفاه مسافرین تور مشهد تعطیلات بهار 95 امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 300 نفر و پارکینگ با ظرفیت 50 نفر را فراهم کرده است. اتاق های هتل جواد مشهد نیز از امکانات رفاهی متنوعی نظیر تلویزیون، تلفن، یخچال، مبلمان، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی در تور لحظه آخری مشهد بهره مند هستند.

آدرس : مشهد،خیابان امام رضا،امام رضا 3

هتل جواد مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتلهای مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد هتلی 3 ستاره واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد که در سال 1389 افتتاح شد. این هتل یک ساختمان 5 طبقه است و محل استقرار اتاق های آن به این صورت است که در هر طبقه یک واحد 2 خوابه، یک واحد 5 تخته، چهار واحد 3 تخته و شش واحد 2 تخته قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر ثامن الحجج (ع) بدانند که فاصله این هتل تا حرم به صورت پیاده روی در حدود 15 دقیقه است و فرودگاه بین المللی تا هتل 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. امکاناتی که هتل عرش مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد خرداد 95 قرار می دهد جوابگوی نیازهای میهمانان خواهد بود، برخی از این امکانات لابی، کافی نت، کافی شاپ، سالن کنفرانس، رستوران، لاندری و همچنین پارکینگ اختصاصی می باشند. اتاق های هتل سه ستاره عرش مشهد نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد تعطیلات خرداد 95 به امکانات مناسبی از قبیل تلویزیون LCD، ماهواره، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد که در محل اقامت خود به اینترنت پر سرعت نیاز دارند بدانند که هتل عرش مشهد اینترنت وای فای را در تمام نقاط لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد 95 قرار می دهد. از دیگر خدمات رایگان این هتل میتوان به سرویس رایگان به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد که در چندین نوبت، در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به جابه جایی زائرین عزیز تور مشهد به حرم رضوی می نماید.

آدرس هتل عرش مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، ابتدای خیابان کامیاب، پلاک ۷۶

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل عرش مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

اماکن تفریحی در مشهد

 

 

سرزمین موجهای آبی در مشهد در زمینی به مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر مربع بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه و نخستین مجموعه از این نوع در ایران می باشد. این مجموعه که در سال ۸۶ افتتاح شد، از حیث زیربنا و تجهیزات و تنوع و تعدد امکانات و بازی های آبی در رده بهترین پارکهای آبی دنیا است.در تور مشهد اردیبهشت 95 اینجا را فراموش نکنید.  قابل توجه است قبل از تبدیل مجموعه آبی المپیک ۲۰۰۸ پکن (مکعب آبی) به پارک آبی در سال ۲۰۱۰، مجموعه سرزمین موجهای آبی مشهد بزرگترین پارک آبی قاره آسیا بوده است. سرسره تاپسی توروی این مجموعه، برنده بهترین سرسره آبی سال ۲۰۱۰ از طرف انجمن پارک های آبی جهان است.از امکانات و تفریحات این مجموعه در تور مشهد تعطیلات اردیبهشت 95 میتوان به مواردی چون: سرسره های آهسته، سرسره های سرعتی، سرسره پیچشی، سرسره موج، سرسره تاپسی توروی، سرسره تویستر، چاله فضایی، استخر موج، رودخانه آرام و خروشان، منطقه بازی کودکان، استخر برکه، سونای خشک و بخار، جکوزی سرد و گرم، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی اشاره کرد. در تور مشهد هزینه بلیط استفاده از این مجموعه جهت استفاده بزرگسال از ساعت 9 الی 21 بدون محدودیت زمانی مبلغ 240،000 ریال و جهت استفاده خردسال (قد بین 100 سانتی متر الی 120 سانتی متر) بدون محدودیت زمانی مبلغ 120،000 ریال در تور لحظه آخری مشهد  می باشد.

 

سرزمین موجهای آبی در مشهد

سرزمین موجهای آبی در مشهد

 

 

در تور مشهد بهار 95 حتما به پارک ساحلی آفتاب مشهد بروید.مجموعه تفریحی ورزشی پارک ساحلی آفتاب در یکی از مهم ترین قسمتهای جغرافیای مشهد مقدس و در مجاورت بازار بین المللی سپاد و مجتمع تجاری الماس شرق با مساحتی حدود ۱۵۰۰۰ متر مربع ، یکی از پر جاذبه ترین مکانهای توریستی و تفریحی رابرای مجاوران و مسافران تور مشهد تعطیلات بهار 95 فراهم اورده است.پارک ساحلی آفتاب حاصل تلاش شبانه روزی متخصصان متعهد ایرانی بوده که امکان استفاده همزمان به صورت جداگانه برای کلیه اعضاء خانواده در تور لحظه آخری مشهد فراهم است. پارک ساحلی آفتاب در چند مجموعه مجزا برای بانوان ،آقایان ،کودکان ،پارک آبی و vip  با امکانات مفرح و ابتکاری جدید پذیرای کلیه میهمانان تور مشهد می باشد.

پارک ساحلی آفتاب در مشهد

پارک ساحلی آفتاب در مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی در مشهد , تفریحات مشهد , بهترین تفریحات مشهد , تفریحات خوب در مشهد , ارزان ترین تفریحات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

رستورانهای معروف دبی

 

رستوران کلبه ماهی دبی یک رستوران معروف به همراه غذاهای دریایی می باشد که مسافران تور دبی می توانند لذت صرف یک غذای دریایی عالی را با بهترین کیفیت ممکن به همراه سالادهای سبزیجات متفاوت داشته باشند. در این رستوران از ادویه های سنتی در غذاها استفاده می شود . در این رستوران در تور دبی 95 می توانید غذاهای دریایی از جمله شاه ماهی، شری، Hamour، کفال شاه ماهی، کفال، میگو، خرچنگ، ماهی خال مخالی، و غیره را تجربه کنید.

 

 

رستوران ایرانی دو طبقه جام جم در خیابان ساحل جمیرا قرار دارد و بسیار بزرگ و جادار می باشد. این رستوران با محیط بسیار آرامش بخش و کارکنان مودب و خدمت رسان، فضای گرمی را برای صرف غذا در تور لحظه آخری دبی پدید آورده است. در این رستوران موسیقی زنده نواخته می شود و با توجه به کیفیت خوب غذاهای آن از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد.در این رستوران علاوه بر غذهای ایرانی، غذاهای مدیترانه ای و انواع چای و قهوه نیز برای مسافران تور دبی بهار 95 سرو می شود. در رستوران جام جم  امکان نشستن در فضای باز و باغ نیز وجود دارد و مسافران تور دبی می توانند در این رستوران آرام و دنج لحظات خوبی را سپری کنند.

 

رستوران جام جم دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف دبی , رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

هتل باب الشمس دبی یکی از هتلهای پنج ستاره شیک و لوکس دبی می باشد که به سبک قلعه‏ های سنتی عربی ساخته شده است و اقامت در آن در تور دبی تجربه‌ای بی‌نظیر از بیابان است. محوطه‌ی فرح‌بخش هتل با چشمه، باغ‏های سرسبز و کوچه‏ های سنگفرش‌ شده , ۱۰۵ اتاق‏ مهمان بسیار زیبا می‏رسند که به سبک و سیاق عربی آراسته شده ‏اند.این هتل همچون دروازه‏ای رو به خورشید معبدی از آرامش، صلح و سکون عربی است.این هتل استانداردهای جهانی را هم در غذا و هم در خدمات برای مسافران تور دبی خرداد 95 رعایت می‏کند که از غذاهای سنتی رستوران صحرای الخذیره (Al Hadheerah Desert) تا غذاهای بین‏ المللی رستوران الفرسان (Al Forsan)، تمام ذائقه‌ها را خشنود می‌کنند.این هتل اتاق‏هایی بسیار عالی به سبک عربی روستایی در اختیار مهمانان تور دبی قرار می‏دهد که در گروه‏های شانزده‌تایی در دو طبقه ساختمان واقع شده‏ اند. امکانات هر اتاق شامل دوش، وان، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره ‏ای، رادیو، اینترنت , امکانات ماساژدرمانی، صرافی، کلاب کودکان، رستوران، امکانات کنفرانس و اجاره‏ دوچرخه در تور لحظه آخری دبی می باشد.

 

هتل باب الشمس دبی

 

هتل باب الشمس دبی

 

هتل باب الشمس دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل باب الشمس دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای سه ستاره در دبی

 

هتل لردز دبی يكي از بهترين هتل هاي سه ستاره منطقه ديره دبي مي باشد که كاركنان هتل لردز با مهرباني و احترام فراوان آماده خدمتگزاري به مهمانان خود هستند. از ويژگي هاي منحصر به فرد اين هتل 3 ستاره با 117 اتاق داشتن يك فروشگاه و یک صرافي براي راحتي و رفاه مسافران تور دبی مي باشد.از امکانات ورزشي هتل لردز مي توان به سالن بدنسازي , سالن بيليارد , استخر روباز , رستوران , بار , بوفه صبحانه و... اشاره كرد. علاوه بر اين غذاهاي رستوران اين هتل بسيار لذيذ و خوشمزه است و مسافران تور دبی اردیبهشت 95 با اقامت در اين هتل 3 ستاره مي توانند طعم غذاهاي لذيذ را بچشند. از ديگر امكانات هتل لردز داشتن اتاق بازي براي كودكان مي باشد كه آسايش را براي خانواده ها فراهم آورده است.

 

 

 

 

هتل پالم دبی Dubai Palm Hotel از جمله هتل های سه ستاره مدرن دبی می باشد که در خیابان المطینه و در قلب مراکز تجاری شهر دبی واقع شده است. موقعیت جغرافیایی خوب ، برخورداری از امکانات به روز، اتاقهای دلباز که به تازگی مرمت شده اند و از طراحی زیبا و دلنشینی برخوردارند , رعایت تمیزی و بهداشت و قیمت مناسب باعث شده که هتل پالم دبی به یکی از محبوب ترین هتل های 3 ستاره دبی در تور دبی تعطیلات اردیبهشت 95 تبدیل شود .یکی از نکات مهم دیگر در ارتباط با هتل پالم دبی این است که اکثرا هموطنان ایرانی در آن اقامت داشته که باعث شده محیط هتل دوستانه تر شود.هزینه اقامت در این اتاق های زیبا بسیار مناسب بوده و پذیرای میهمانانی در تور دبی با هر توان مالی خواهد بود .

مبلمانی مدرن و راحت و فضایی دنج برای ایجاد آسایش میهمانان تور دبی تدارک دیده شده است . هر اتاق در این هتل دارای یک بالکن با چشم انداز شهر توریستی دبی بوده و دارای امکاناتی کامل از قبیل حمام ، سشوار ، سیستم سرمایشی، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن ، یخچال ، و سیستم تهویه مطبوع در تور لحظه آخری دبی می باشد .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره در دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای مجلل در استانبول

 

 

هتل لاساگرادا استانبول (LASAGRADA HOTEL) در منطقه شیشیلی شهر استانبول واقع شده است. از ویژگی های بارز هتل مجلل لاساگرادا، معماری مینیمالیستی ایتالیایی آن است. این هتل در چهار راه عثمان بی واقع شده و تنها چند قدم از منطقه مد نشان تانشی فاصله دارد و میتوان در تور لحظه آخری استانبول با 20 دقیقه پیاده روی به میدان تکسیم رسید.دور بودن از میدان تقسیم و خیابان استقلال برای این هتل آسایش و محیطی خلوت را به همراه آورده است اما در عین حال با کمی پیاده روی می‌توان به مترو عثمان بی و مراکز خرید رسید. ایستگاه مترو عثمان بی درست در روبروی هتل قرار دارد.در این هتل در رستوران "کایرا" غذاهای ایتالیایی و بین المللی برای مسافران تور استانبول 95 سرو می شود و در رستوران "دفنه" نیز صبحانه بوفه مفصل شامل آب میوه تازه، قهوه ایتالیایی، نان های تازه و ... سرو می شود. امکانات اسپا شامل سونا و حمام ترکی است که مهمانان تور استانبول می توانند در آن به ریلکسیشن بپردازند، همچنین باشگاه با امکانات خوب نیز در محل موجود می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای مجلل در استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

دیدنیهای معروف در استانبول

 

 

سواحل شنی شیله استانبول در فاصله 70 کیلومتری منطقه اوسکودار قرار داشته و به دلیل وجود هتل و رستورانهای زیبا موجود در خود از نقطه نظر تفریحی در ردیف یکی از زیباترین مناطق حومه شهر استانبول قرار گرفته است. این سواحل یکی اززیباترین و دل انگیزترین سواحل استانبول به شمارمی رود که گردشگران تور استانبول بسیاری سالانه از آن دیدن می کنند و به تفریح و استراحت می پردازند.پارچه کتان شیله (شیله بزی)ازجمله مصنوعات معروف استانبول به شمار می آید که نامش را ازاین ساحل گرفته است.در تور استانبول 95 حتما به این ساحل بروید.

 

 

 

 

 

موزه کارخانه راحمی کوچ استانبول (Rahmi Kuch Factory Museum in Istanbul) یکی از موزه های معروف این شهر است که در محله هاسکوی استانبول قرار گرفته و تاریخ آن مربوط به دوره عثمانیها می باشد.از این مکان در گذشته با نام لنگرخانه نیز یاد می شده است.علت نامگذاری این مکان با این نام، وجود دست ساخته های آهنی و استیلی است که در این موزه در تور استانبول بهار 95  دیده می شود. در حال حاضر در این موزه پیشرفت صنعتی وجود دارد از گذشته تا به حال به شکل مناسبی در معرض دید بازدیدکنندگان تور استانبول قرار گرفته است.

 

 

منطقه  فیندیک زاده استانبول نیز بعد از تقسیم جزو مناطق توریستی استانبول محسوب می شود.در این منطقه مراکزخرید فراوان، رستورانها و کافه تریاهای متعدد وجود دارد که تا دیر وقت باز هستند و می توانید در تور استانبول از قدم زدن و خرید لذت ببرید.در این منطقه منازل مسکونی بیشتر از هتل ها می باشند و   تعداد هتل ها به اندازه منطقه  تقسیم نیست . دسترسی  به مترو  و سرویس حمل و نقل شهری برای گردشگران تور استانبول تعطیلات بهار 95 بسیار راحت می باشد .

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای معروف در استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای چهار ستاره در استانبول

 

 

هتل گلوریس استانبول یکی از هتلهای چهار ستاره مجلل استانبول می باشد که با بازار بزرگ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.این هتل اتاق هایی مدرن با تلویزیون در اختیار میهمانان تور استانبول می گذارد. این اتاق ها همگی با رنگ های گرم دارای تهویه مطبوع هستند و به کفپوش پارکت، مبلمان چوبین، مینی بار و حمام اختصاصی با سشوار مجهزند. رستوران هتل نیز با منویی بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول اردیبهشت 95 می باشد. علاوه براین جاذبه های گردشگری منطقه سلطان احمد مانند مسجد کبود، ایاصوفیا و کاخ توپکاپی و فرودگاه بین المللی آتاتورک با 15 دقیقه رانندگی در دسترس خواهند بود.

سایر امکانات هتل گلوریس استانبول در تور استانبول تعطیلات اردیبهشت 95 :

تراس، سونا، ماساژ، وان آبگرم، کتابخانه، سرو صبحانه در اتاق، رستوران، سرویس اتاق، اجاره ماشین، ترانسفر فرودگاهی، reception به صورت 24 ساعته، صرافی، محل نگهداری از چمدان ها، متصدی طلاعات، شست و شوی لباس، خشکشویی، سرویس اتوکشی، واکس، تجهیزات برگزاری میهمانی ها و ملاقات های رسمی، فکس/فتوکپی، آرایشگاه، سوئیت ویژه زوج های جوان، روزنامه، امکانات برای معلولین، اتاق ویژه خانواده در تور لحظه آخری استانبول ، آسانسور، تهویه مطبوع و...

 

 

 

 

 

هتل آمتیست استانبول یکی از بهترین هتلهای چهار ستاره استانبول می باشد که در منطقه تاریخی فاتح واقع شده و برای آن دسته از مسافرانی که علاقمند به موزه و آثار تاریخی هستند مناسب می باشد. این هتل تا بازار بزرگ 12 دقیقه پیاده روی فاصله دارد که میتوان در آنجا در تور استانبول خرداد 95 به خرید پرداخت. هتل آماتیست 90 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، تلویزیون، ماهواره، حمام، سشوار و … هستند. این هتل 2 رستوران دارد که انواع غذاهای بین المللی و سنتی ترکی در آنجا سرو می شود. همچنین هتل در 100 متری ایستگاه تراموای آکسارای واقع  شده که امکان رفت و آمد آسان را برای مسافران تور استانبول فراهم می سازد.

امکانات هتل آمتیست استانبول در تور استانبول تعطیلات خرداد 95 :

سونا، اسپا، ماساژ، کتابخانه، حمام ترکی، استخر سرباز، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، روم سرویس، روزنامه، آسانسور، سیستم ایمنی، کرایه اتومبیل، فروشگاه، وای فای رایگان و...

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره در استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای معروف در تایلند

 

 

هتل بل ایر بانکوک تایلند

هتل بل اير بانكوك تایلند یکی از هتلهای مجلل تایلند می باشد که به سبك سنتي تايلندي از ميهمانان خود پذيرايي ميكند و اتاقهاي شيكي را در اختيار آنها قرارداده است.ايستگاه قطار هوايي ده دقيقه با هتل بل اير بانكوك فاصله دارد و به راحتي مسافرين تور تایلندرا به مراكز خريد متعدد، رستوران ها و تفريحگاههاي شبانه منتقل ميكند.امكانات اتاق هاي هتل شامل اينترنت،فضاي كاري وسيع و تجهيزات مدرن , استخر روباز و باغ سالن ورزش در تور تایلند تعطیلات خرداد 95  می باشد .اين هتل كه از بهترين هتل هاي بانكوك است، به منطقه سفارت نشين شهر نزديك بوده و در مجاورت اتوبان مخصوص فرودگاه واقع شده است.

هتل بل ایر بانکوک تایلند

 

 

 

هتل وین لانگ پلیس بانکوک تایلند یک هتل لوکس و مجلل می باشد که در منطقه تجاری بانکوک و در موقعیت خوبی از شهر قرارگرفته است.هتل وین لانگ پلیس بانکوک در فاصله 5 دقیقه ای تا سیلوم قرار دارد و میهمانان تور تایلند میتوانند به راحتی به اماکن اصلی شهر دست یابند.این هتل با 62 اتاق به امکانات پیشرفته ای در تور تایلند بهار 95 مجهز میباشد که از جمله آنها دارا بودن سالن کنفرانس,سونا,لابی,پارک کودکان,جکوزی,کافی شاپ,رستوران,ماهواره,خدمات خانه داری,پارکینگ اختصاصی هتل,اینترنت در لابی,فضای سبز,پارکینگ سرپوشیده,اینترنت در واحد,گشت درون شهری و برون شهری,تاکسی سرویس,لاندری, سالن ورزشی,صندوق امانات اختصاصی, کافی نت فروشگاه و غرفه,ترانسفر رایگان فرودگاه تایلند,گیم نت,چایخانه سنتی وزمین تنیس بیلیارد برای مسافران تور لحظه آخری تایلند است.

 

هتل وین لانگ پلیس بانکوک تایلند

 

هتل وین لانگ پلیس بانکوک تایلند

 

 

هتل د پاترا بانکوک تایلند یکی از بهترین هتل های بانکوک تایلند است که کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی میباشند.میهمانان تور تایلند می توانند از خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی هتل بهره مند شده و در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند.از امکانات هتل دی پاترا بانکوک در تور تایلند تعطیلات بهار 95 میتوان به وجود صرافي , اتاق جلسه هتل اشاره کرد .در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.مسافران و گردشگران تایلند میتوانند از خدمات زيبايی آرايشگاه هتل استفاده کنيد.رستوران هتل نیز با غذاهای محلی و مخصوص تایلند و همچنین غذاهای بین المللی خوشمزه آمادگی پذیرایی میهمانان تور تایلند 95 را دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف در تایلند , هتل های تایلند , بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

چاذبه های گردشگری ساموئی تایلند

 

خانه باستانی در ساموئی تایلند یکی از دیدنی های ساموئی می باشد که در سمت راست جاده ی 4170 و چند کیلومتر بعد از دهکده ی Huathanon واقع شده است .این خانه یکی از قدیمی ترین و دیدنی ترین خانه های به جای مانده از تمدن تاریخی جنوب شرق آسیا است و بزرگترین آثار تاریخی سامویی می باشد .این مکان سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند به خود جلب کرده است چون با اینکه قدیمی است ولی تازگی خودش را به همراه دارد و تخریب نشده است.این خانه حدود 150 سال پیش ساخته شد و تمام قسمت های مختلف آن بدون استفاده از هیچ گونه میخ به هم وصل شده اند.در تور تایلند اردیبهشت 95 این خانه را دیدن کنید.

 

خانه باستانی در ساموئی تایلند

 

 

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی محل زندگی مهاجرانی بوده است که از جامعه طرد شده و بعد ها به پنانگ منتقل شدند اما آثار زندگی آنها هنوز در این پارک به جای مانده است. این پارک متشکل از 42 جزیره ی کوچک،که همگی با جنگل های انبوه پوشیده شده اند و محل زندگی حیوانات گوناگونی چون میمونهای دم دراز و بوزینه های قد کوتاه و... می باشد.در تور تایلند تعطیلات اردیبهشت 95 این پارک را فراموش نکنید.پارک ملی دریایی آنگ تونگ ( Angthong National Marine Park ) ساموئی تقریبا 250 کیلومتر مربع را در بر می گیرد که شامل 50 کیلومتر مربع محیط طبیعی حفاظت شده و بیش از 40 جزیره است. همه ی این جزایر به جز یکی از آنها به نام پالوآی بدون سکنه هستند. پارک دریایی آنگ تونگ که نام آن به معنای  جام زرین است به خاطر زیبایی طبیعی دست نخورده اش در تور تایلند خرداد 95 مشهور است. جزیره های پارک با ابعاد مختلف از چند صخره در دریای آبی تا جزیره های بهشتی کوچکی با سواحل سفید و درختان نارگیل هستند. بودن در این جزیره احساس جستجوگرانی را می دهد که کرانه های دور جهان را کشف می کنند. آب تمیز، آرام و دعوت کننده است و بهترین شرایط را برای جستجوی گنجینه های جزیره فراهم می کند.

برخی معتقدند که بهترین وسیله برای سفر به این جزیره در تور تایلند قایق موتوری است زیرا آبهای این منطقه در برخی روزها حتی هیچ گونه موجی ندارند و همچنین برای غواصی بسیار مناسب می باشد.

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: چاذبه های گردشگری ساموئی تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()