نوشته شده توسط : mary

هتلهای مجلل در استانبول

 

 

هتل لاساگرادا استانبول (LASAGRADA HOTEL) در منطقه شیشیلی شهر استانبول واقع شده است. از ویژگی های بارز هتل مجلل لاساگرادا، معماری مینیمالیستی ایتالیایی آن است. این هتل در چهار راه عثمان بی واقع شده و تنها چند قدم از منطقه مد نشان تانشی فاصله دارد و میتوان در تور لحظه آخری استانبول با 20 دقیقه پیاده روی به میدان تکسیم رسید.دور بودن از میدان تقسیم و خیابان استقلال برای این هتل آسایش و محیطی خلوت را به همراه آورده است اما در عین حال با کمی پیاده روی می‌توان به مترو عثمان بی و مراکز خرید رسید. ایستگاه مترو عثمان بی درست در روبروی هتل قرار دارد.در این هتل در رستوران "کایرا" غذاهای ایتالیایی و بین المللی برای مسافران تور استانبول 95 سرو می شود و در رستوران "دفنه" نیز صبحانه بوفه مفصل شامل آب میوه تازه، قهوه ایتالیایی، نان های تازه و ... سرو می شود. امکانات اسپا شامل سونا و حمام ترکی است که مهمانان تور استانبول می توانند در آن به ریلکسیشن بپردازند، همچنین باشگاه با امکانات خوب نیز در محل موجود می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای مجلل در استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

دیدنیهای معروف در استانبول

 

 

سواحل شنی شیله استانبول در فاصله 70 کیلومتری منطقه اوسکودار قرار داشته و به دلیل وجود هتل و رستورانهای زیبا موجود در خود از نقطه نظر تفریحی در ردیف یکی از زیباترین مناطق حومه شهر استانبول قرار گرفته است. این سواحل یکی اززیباترین و دل انگیزترین سواحل استانبول به شمارمی رود که گردشگران تور استانبول بسیاری سالانه از آن دیدن می کنند و به تفریح و استراحت می پردازند.پارچه کتان شیله (شیله بزی)ازجمله مصنوعات معروف استانبول به شمار می آید که نامش را ازاین ساحل گرفته است.در تور استانبول 95 حتما به این ساحل بروید.

 

 

 

 

 

موزه کارخانه راحمی کوچ استانبول (Rahmi Kuch Factory Museum in Istanbul) یکی از موزه های معروف این شهر است که در محله هاسکوی استانبول قرار گرفته و تاریخ آن مربوط به دوره عثمانیها می باشد.از این مکان در گذشته با نام لنگرخانه نیز یاد می شده است.علت نامگذاری این مکان با این نام، وجود دست ساخته های آهنی و استیلی است که در این موزه در تور استانبول بهار 95  دیده می شود. در حال حاضر در این موزه پیشرفت صنعتی وجود دارد از گذشته تا به حال به شکل مناسبی در معرض دید بازدیدکنندگان تور استانبول قرار گرفته است.

 

 

منطقه  فیندیک زاده استانبول نیز بعد از تقسیم جزو مناطق توریستی استانبول محسوب می شود.در این منطقه مراکزخرید فراوان، رستورانها و کافه تریاهای متعدد وجود دارد که تا دیر وقت باز هستند و می توانید در تور استانبول از قدم زدن و خرید لذت ببرید.در این منطقه منازل مسکونی بیشتر از هتل ها می باشند و   تعداد هتل ها به اندازه منطقه  تقسیم نیست . دسترسی  به مترو  و سرویس حمل و نقل شهری برای گردشگران تور استانبول تعطیلات بهار 95 بسیار راحت می باشد .

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای معروف در استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای چهار ستاره در استانبول

 

 

هتل گلوریس استانبول یکی از هتلهای چهار ستاره مجلل استانبول می باشد که با بازار بزرگ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.این هتل اتاق هایی مدرن با تلویزیون در اختیار میهمانان تور استانبول می گذارد. این اتاق ها همگی با رنگ های گرم دارای تهویه مطبوع هستند و به کفپوش پارکت، مبلمان چوبین، مینی بار و حمام اختصاصی با سشوار مجهزند. رستوران هتل نیز با منویی بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول اردیبهشت 95 می باشد. علاوه براین جاذبه های گردشگری منطقه سلطان احمد مانند مسجد کبود، ایاصوفیا و کاخ توپکاپی و فرودگاه بین المللی آتاتورک با 15 دقیقه رانندگی در دسترس خواهند بود.

سایر امکانات هتل گلوریس استانبول در تور استانبول تعطیلات اردیبهشت 95 :

تراس، سونا، ماساژ، وان آبگرم، کتابخانه، سرو صبحانه در اتاق، رستوران، سرویس اتاق، اجاره ماشین، ترانسفر فرودگاهی، reception به صورت 24 ساعته، صرافی، محل نگهداری از چمدان ها، متصدی طلاعات، شست و شوی لباس، خشکشویی، سرویس اتوکشی، واکس، تجهیزات برگزاری میهمانی ها و ملاقات های رسمی، فکس/فتوکپی، آرایشگاه، سوئیت ویژه زوج های جوان، روزنامه، امکانات برای معلولین، اتاق ویژه خانواده در تور لحظه آخری استانبول ، آسانسور، تهویه مطبوع و...

 

 

 

 

 

هتل آمتیست استانبول یکی از بهترین هتلهای چهار ستاره استانبول می باشد که در منطقه تاریخی فاتح واقع شده و برای آن دسته از مسافرانی که علاقمند به موزه و آثار تاریخی هستند مناسب می باشد. این هتل تا بازار بزرگ 12 دقیقه پیاده روی فاصله دارد که میتوان در آنجا در تور استانبول خرداد 95 به خرید پرداخت. هتل آماتیست 90 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، تلویزیون، ماهواره، حمام، سشوار و … هستند. این هتل 2 رستوران دارد که انواع غذاهای بین المللی و سنتی ترکی در آنجا سرو می شود. همچنین هتل در 100 متری ایستگاه تراموای آکسارای واقع  شده که امکان رفت و آمد آسان را برای مسافران تور استانبول فراهم می سازد.

امکانات هتل آمتیست استانبول در تور استانبول تعطیلات خرداد 95 :

سونا، اسپا، ماساژ، کتابخانه، حمام ترکی، استخر سرباز، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، روم سرویس، روزنامه، آسانسور، سیستم ایمنی، کرایه اتومبیل، فروشگاه، وای فای رایگان و...

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره در استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
هتل بیز جواهر شیشلی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل بیز جواهر شیشلی استانبول هتلی 5 ستاره است که مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 191 اتاق استاندارد است.اتاق ها دارای تهویه مطبوع ، اینترنت ، بی سیم رایگان ، قهوه جوش ، تلویزیون ، مینی بار ، گاو صندوق و... میباشد.

از امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به استخر سرپوشیده ، رستوران ، مرکز اسپا ، سونا ، حمام ترکی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، پارکینگ زیر زمینی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، گل فروشی و ... میباشد.

در رستوران هتل انواع غذاهای دلپذیر مدیترانه ای عرضه میشود.این هتل تا میدان تقسیم 55 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 22 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل تایتانیک پورت باقر کوی استانبول هتلی 5 ستاره است که در 4 کیلومتری فرودگاه آتاتورک فاصله دارد که تقریبا 10 دقیقه زمان میبرد و به مراکز خرید کاپاسیتی و کاروسل فاصله مناسبی داردو مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 181 اتاق استاندارد ، لوکس و زیبا میباشد. که هر اتاق با آثار هنرمندان محلی تزئین شده است. از خدمات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به کافی شاپ ، رستوران ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، اینترنت و وای فای ، عکاسی ، پرستار کودک ، استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، باشگاه بدنسازی و ... میتوان نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل دی هاوس هتلی 5 ستاره در منطقه تجاری تاشی استانبول واقع شده است.فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 20 ذقیقه رانندگی و تا تنگه زیبای بسفر و کاخ دلمه باغچه کمتر از 500 متر میباشد.هتل دی هاوس دارای 44 اتاق است که برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول  دارای امکاناتی از قبیل سیستم تهویه ، چای ، قهوه ساز ، وای فای رایگان و ... میباشد. حمل و نقل مسافران از هتل به راحتی انجام میشود.از امکانات هتل میتوان به باشگاه ، کتابخانه ، رستوران ، کرایه اتومبیل،پذیرش 24 ساعته  ، نگهداری از کودکان ، لاندری ، خشکشویی ، اتوکشی ، اتاق جلسه ، اتاق وی آی پی ، سوییت ماه عسل ، روزنامه ، آسانسور ، وای فای رایگان ، خدمات گردشگری تور لحظه آخری استانبول و ... میتوان اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 هتل 5 ستاره ریکسوس

 هتل 5 ستاره ریکسوس جایگاه مناسبی در شهر دارد.این هتل  در قلب استانبول (میدان تکسیم) واقع شده است و مناسب برای مسافران تور لحظه آخری استانبول و به مراکز اصلی شهر و مراکز خرید عالی ست. فاصله تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر و تا فرودگاه سابیها 41 کیلومتر است. این هتل دارای  200 اتاق میباشد. تمامی اتاق ها با ترکیبی از طراحی مدرن و تاریخی ساخته شده اند و برای مسافران تور لحظه آخری استانبول شامل تلویزیون، سیستم صوتی، اینترنت، حمام و سرویس بهداشتی، سشوار، لپ تاپ، مینی بار و سرویس اتاق 24 ساعته می باشند.این هتل شامل  رستوران اصلی سرپوشیده، رستوران آلاکارته و بار، استخر سرپوشیده، خدمات اسپا، سونا، جکوزی، حمام ترکی، خدمات درمانی و مراقبت های زیبایی، ماساژ، باشگاه بدنسازی،خدمات خشکشویی و اتوشویی، آرایشگاه، سالن کنفرانس و اینترنت می باشد..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رستوران اصلی هتل برای وعده های ناهار و شام به صورت از پیش رزرو شده و خارج از رزرو آماده پذیرایی از مسافرین تور لحظه آخری استانبول می باشد، همچنین امکان سرو غذا در اتاق هم با پرداخت شارژ جداگانه وجود دارد.

خدمات ورزشی:
مراکز ورزشی و مراقبت های درمانی، آماده ارائه خدمات به مسافرین تور لحظه آخری استانبول این هتل می باشد. خدمات این مجموعه شامل حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، استخر سرپوشیده و یک مرکز تخصصی بدنسازی می باشد. مجموعه اسپای هتل با خدمات ویژه برای مراقبت از پوست و بدن، ماساژ(ماساژ درمانی با لجن و خزه، ماساژ کلاسیک اروپایی، ماساژ با فوم وخار،) همچنین این مجموعه با سرو آب میوه های تازه، نوشیدنی های گرم و اسنک بصورت شارژ جداگانه آماده پذیرایی از مسافرین گرامی می باشد.
سایر خدمات هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول:
اینترنت بی سیم در لابی هتل و اتاق ها با سرعت 10 مگابایت، پارکینگ، سیستم نظافت روزانه اتاق ها، خشکشویی و اتوشویی، مینی بار و تلفن.
ساعت تحویل اتاق به هنگام ورود در ساعت 2 بعداز ظهر و تحویل دادن به هنگام خروج 12 ظهر می باشد.
این هتل نزدیک به مراکز خرید و مکانهای تاریخی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مناطق گردشگری معروف استانبول

 

 

منطقه پولونزکوی استانبول یکی از بهترین جاذبه های گردشگری استانبول می باشد که در اصل اولین بار در قرن 19 توسط مهاجران لهستانی کشف شد. مردم استانبول معمولاً برای سوارکاری قدم زدن و خوردن غذاهای سنتی لهستانی در تور استانبول بهمن 94 به این منطقه می آیند. این منطقه در فاصله 25 کیلومتری استانبول و در بخش آسیائی قرار گرفته است.در تور استانبول 95 حتما از این منطقه دیدن کنید.یکی از دلایل شباهت این منطقه با شمال ایران این است که منطقه پولونزکوی در منطقه آسیایی ترکیه قرار گرفته و فاصله چندانی با ایران ما ندارد ولی منطقه پولونزکوی استانبول در فاصله بیست و پنج کیلومتری استانبول قرار گرفته است  که می توان در کمتر از سی دقیقه در تور استانبول به این محل آمد و روز خوبی را در آن جا در زیر سایه درختان و حتی در کنار آفتاب دل انگیز سپری نمود.

 

 

 

منطقه شیشلی استانبول یکی از معروفترین مناطق توریستی استانبول میباشد که به دلیل دسترسی راحت به مراکز خرید استانبول، دیدنی های استانبول و حمل و نقل عمومی مورد توجه اکثر گردشگران تور استانبول می باشد.منطقه شیشلی استانبول از ناحیه‌های قسمت اروپایی استانبول است که در ناحیه مرمره قرار گرفته‌ است و طبق آخرین سرشماری به سال ۲۰۱۲ میلادی این ناحیه ۳۱۸٬۲۱۷ نفر جمعیت دارد.رفتن به این منطقه در تور لحظه آخری استانبول بسیار لذت بخش است.این منطقه با تکسیم فاصله زیادی ندارد، اما مانند میدان تکسیم دسترسی راحت به همه چیز در تور استانبول نوروز 95 امکان پذیر نیست .منطقه شیشلی بیشتر مسکونی است اما هتلهای معروفی مثل هتل 5 ستاره گرند جواهر نیز در این منطقه قرار دارد.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری معروف استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل پابلیک استانبول

هتل پابلیک استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است. نمای این هتل ساختمانی تاریخی است که در سال 1901 توسط معمار معروف و هنرمند ساخته شد.در تور استانبول زمستان 94 در این هتل اقامت کنید. این هتل از نظر موقیت جغرافیایی در نزدیکی خیابان استقلال واقع شده است که یکی از خیابان های معروف استانبول محسوب می شود و در آن رستوران ها، کافه ها، گالری ها و موزه های متعدد و خوبی وجود دارد. از طرفی دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی که در میدان تکسیم قرار دارد موجب شده این هتل گزینه ایده آلی برای مسافران تور استانبول محسوب شود. این هتل دارای 52 اتاق می باشد که طراحی اتاق ها به صورت منحصر به فردی صورت گرفته است و تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار، سیستم تهویه، ماهواره، تلویزیون، دی وی دی پلیر، کتری برقی، حمام، شسوار برای گردشگران تور استانبول تعطیلات عید 95 می باشند. هتل پابلیک تا برج گالاتا 1/2 کیلومتر، تا مرکز کنگره 3/2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 22/5 کیلومتر فاصله دارد.

از امکانات هتل پابلیک استانبول در تور استانبول 95 می توان به پذیرش 24 ساعته،  لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فروشگاه، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول نوروز 95 ، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاهی(با هزینه)، خدمات تور، نگهداری از کودکان، فکس، کپی، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، روزنامه، آسانسور و ... اشاره کرد.

هتل پابلیک استانبول

هتل پابلیک استانبول

هتل پابلیک استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پابلیک استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 هتل آدورا استانبول

هتل آدورا استانبول ( Adora Hotel ) از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود و یکی از ویژگی های متمایز این هتل موقعیت جغرافیایی بی نظیر آن می باشد.در تور استانبول اسفند 94 حتما در این هتل اقامت کنید. اين هتل شامل 15 اتاق مي باشد و تمامی اتاق ها مجهز به سيستم تهويه مطبوع هستند. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. در صورت درخواست مسافرین تور استانبول تعطیلات زمستان 94 ، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت و در صورتی که میهمانان تمایل داشته باشند خودشان رانندگی کنند هتل با اجاره دادن ماشین این امکان را برایشان فراهم کرده است . کارکنان پذيرش، شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما میهمانان تور استانبول می باشند. خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل سبب گردیده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تبدیل گردد. ميهمانان تور استانبول نوروز 95 ميتوانند در فعاليت هايي نظير ماهيگيري شرکت کنند و در باغ هتل به استراحت بپردازند.

هتل آدورا استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدورا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بازارهای معروف استانبول

 

بازار آراستا استانبول یکی از مراکز خرید استانبول است که در خود ترکیه به نام  سیپاهی کارسیسی شناخته می شود. این بازار نزدیک موزه موزائیک و پشت مسجد آبی قرار گرفته و از جمله بازارهای خوب استانبول محسوب می شود که در بخش قدیمی شهر زیبای استانبول واقع شده است.بازار آراستا در قرن هفدهم میلادی و در دوره حکومت عثمانی ساخته شد. این بازار که یکی از مراکز خرید ارزان در تور لحظه آخری استانبول است بازاری قدیمی است که صنایع دستی مختلفی در آن دیده می شود.بازار آراستا استانبول تقریبا 40 چهل باب مغازه در مجاور خیابان دارد. در این محل دست فروشان نیز دیده می شوند و صنایع سنتی و دستی را برای مسافران تور استانبول فراهم می آورند.

 

 

مرکز خرید پروفیلو استانبول

مرکز خرید پروفیلو استانبول با 239  فروشگاه در 6 طبقه در سال ۱۹۹۸ در استانبول افتتاح گردید، امروزه وسعت این مرکز خرید را افزایش داده اند و جزء یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول به شمار می رود، فضای این مرکز به  ۱۱۷ هزار متر مربع تبدیل گشته است . در این مرکز خرید استانبول علاوه بر امکانات خرید، برنامه های مختلف هنری، فرهنگی و اجتماعی در زمانهای مخصوص برای بازدیدکنندگان تور استانبول 95 و گردشگران تور استانبول برگزار خواهد شد. سمینارهای رایگان پزشکی و علمی، برنامه های نقاشی و دوره های گوناگون آموزشی از دیگر برنامه های این مرکز خرید در تور استانبول نوروز 95 می باشد . مرکز خرید پروفیلو استانبول دارای 209 فروشگاه، 7 سالن سینما، 16 سالن بیلیارد، 20 خط بولینگ،  3 سالن تاتر و پارکینگ رایگان با ظرفیت 1300 اتومبیل، سالن ورزشی سرپوشیده ، استخر و پارک بازی کودکان «PAM» می باشد. روزانه تعداد بسیار زیادی از مسافران تور استانبول مشغول خرید در این مرکز می باشند و از امکانات آن لذت می برند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف استانبول , مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

موزه های معروف در استانبول

موزه کشتی های غرق شده استانبول بزرگترین موزه کشتی غرق شده در جهان است که قدمت آن به قرن چهارم برمیگردد، و هنگام کاوش در پروژه مارمارای در ینی قاپی کشف شد و در آن کنده کاریهای تاریخ استانبول  و آثاری ۱۳ هزارساله کشف شد و توانست حیرت دانشمندان غربی و اروپا را برانگیزد و موضوع محافل دانشگاهی شود .در تور استانبول تعطیلات عید 95 حتما از این موزه دیدن کنید. دانشمندان با مطالعه ۳۶ کشتی های غرق شده کشف شده در ینی قاپی قادر به شناسایی درختان مورد استفاده در ساخت کشتی ها و روش های ساخت و ساز شده اند.

گردشگران تور استانبول می توانند در این موزه بزرگترین و قدیمی ترین بنادر و بزرگترین کلکسیون کشتیهای جهان که به دوره بیزانس مربوط است را ببینند. کنده کاریهای موجود در این موزه بزرگترین کنده کاری آرکئولوژی در جهان است.  در این کنده کاریها علاوه بر ۳۶ کشتی تجاری، ۶ کشتی پارویی کادیرگا(طوفانی) که خیلی مهم هستند و دارای نقوش فوق العاده ای هستند، را در تور استانبول تعطیلات بهمن 94 خواهید دید. هم اکنون دانشجویان دانشگاه استانبول با پیشرفته ترین تجهیزات و حتی با استفاده از دستگاه فاروآرم و بصورت سه بعدی که هیچ کشور مدیترانه ای تا به حال استفاده نکرده است ، این کشتیها را رسم و چگونگی ساخت قطعات آن را بررسی میکنند.

 

 

 

موزه کاریه استانبول بعد از موزه ایاصوفیا یکی از مهمترین بناهای تاریخی دوره بیزانس در استانبول می باشد که در قرن یازدهم ساخته شد. دیوارهای این بنا با موازئیک های با صنعت نقاشی و هنر اواخر بیزانس متعلق به قرن چهاردهم تزئین شده است که در نوع خود بسیار زیبا و دیدنی می باشد. در درون این موازئیک ها در تور استانبول 95 می توان تصاویری از زندگی حضرت مسیح و حضرت مریم را مشاهده نمود. در اطراف این موزه خانه هایی از چوب بنا شده که جایی مناسب و به دور از هیاهو برای نوشیدن یک فنجان چای و یا قهوه در تور استانبول می باشد.موزه کاریه در سال ۵۳۴ در زمان جاستینیانوس توسط عزیز تئودیوس ساخته شد و با انتقال امپراطوری بلاکهرنیا به این قسمت اهمیت ویژه یافت. در سال ۱۵۱۱ فرمانروای امپراطوری بزرگ عثمانیان فاتیح سلطان مهمت دستور داد که کلیسا به مسجد تبدیل بشود و از سال ۱۹۴۸ مسجد به موزه تبدیل شد  . دیدار از این موزه در تور استانبول نوروز 95 بسیار خاطره انگیز می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه های معروف در استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول از جمله هتل های 4 ستاره شهر استانبول به شمار می رود که در قلب شهر استانبول واقع گردیده است و توسط جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهر استانبول احاطه گردیده است. هتل آلمینا استانبول شامل 25 اتاق است و تمامی اتاق ها شامل امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی، بخاری، تهویه مطبوع، سشوار ،تجهیزات چای و قهوه، مینی بار، تلفن ،امنیت الکترونیکی و حمام خصوصی می باشند. میهمانان تور استانبول بهمن 94 می توانند صبحانه را در تراس زیبای این هتل میل نمایند و از چشم انداز فوق العاده زیبایی که از دریای مرمره و مسجد آبی دارد لذت ببرند . در چند متری هتل مکان های تاریخی مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی، میدان اسب دوانی، بازار بزرگ، موزه باستان شناسی و ... وجود دارد که میهمانان تور استانبول می توانند پیاده از آن ها دیدن نمایند.

از دیگر امکانات هتل آلمینا استانبول برای مسافران تور استانبول نوروز 95 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اتاقهای پاک و بدون سیگار، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، انبار بار و چمدان، تهویه، بار ، باغ، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، منطقه بدون سیگار، خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، کفش و واکس، تورها، فکس و کپی، اتاق و امکانات خاص برای معلولین، اتاقهای خالی از حساسیت، اتاق های خانوادگی، سونا، استخر، حمام ترکی و بخار، سرویس نگهداری از کودکان. این هتل تمامی امکانات را برای آسایش و راحتی شما میهمانان گرامی تور استانبول فراهم نموده است تا بتوانید از سفر خود لذت ببرید.

 هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلمینا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول در منطقه شيشلي در سال 2011 ساخته شد. فاصله این هتل تا ميدان تکسيم فقط 10 دقيقه پیاده می باشد. هتل دیوان استانبول شامل 144 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها از دکوراسیون شیک و مدرن برخوردار می باشد و سبک اتاق ها با فرهنگ سنتی ترکیه پیوند خورده است.در تور استانبول زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید. از ویژگی های خاصی که این هتل را از دیگر هتل های استانبول متمایز می کند، امکانات بسيار خوبی است که هتل جهت برگزاري سمينارها و کنفرانس ها ارائه می دهد. از این رو برای گروه های بیزنسی گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود . رستوران هتل دیوان استانبول انواع غذا های ترکی و بین المللی را برای میهمانان تور استانبول سرو می کند.

از دیگر امکانات هتل دیوان استانبول می توان به سالن غذا خوری، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات اتاق VIP، ارائه خبرنامه، صرف صبحانه در اتاق، نظافت اتاق، تحویل سریع اتاق،سیستم گرمایشی ، اتاق های ویژه معلواین، تورهای داخلی، کافی شاپ، آسانسور، ریلکسیشن با ماساژ، تبادل ارز برای گردشگران تور استانبول تعطیلات زمستان 94 ، لاندری، باشگاه ورزشی، امکان دریافت بلیط، سونا، امکان برگزاری همایش، خشکشویی، خدمات کپی و ارسال فکس، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه، مرکز تجارت و کرایه اتومبیل با درخواست مسافران تور استانبول اشاره کرد. 

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دیوان استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل آوانتگارد هتلی پنج ستاره است  که در شهر توریستی استانبول جهت رفاه حال مسافرین تور استانبول دی 94 واقع شده است. ، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند دارد مجهز به سرویس گشت درون شهری و برون شهری ، و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی ممتاز است .

برای رفاه حال مسافرین تور استانبول آذر 94 میتوان به . استخر سرپوشیده ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، سونا و جکوزی ، سولاریوم ، سرویس نگه داری از کودک ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور  ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، دستگاه خود پرداز ، کرایه اتومبیل ، مطقه بدون سیگار ، تاکسی سرویس و . . . تنها بخشی از امکانات هتل برای  اقامتی مفرح و فراموش نشدنی برای مسافرین تور استانبول پاییز 94  می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آوانتگارد استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
هتل پوینت استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل پوینت استانبول هتلی 5 ستاره است و مناسب برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میباشد که در منطقه شیشلی تکسیم در مرکز شهر واقع شده است.فاصله این هتل با مراکز خرید فقط 500 کیلومتر میباشد و به کسانی که قصد خرید کردن در استانبول را دارند این هتل پیشنهاد میشود.

این هتل دارای 194 اتاق میباشد . از امکانات این هتل برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار ، سونا ، استخر سرپوشیده ، جکوزی ، بدنسازی ، سولاریوم ، صرافی ، اتوموبیل کرایه ای و... میتوان اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

هتل رامادا پلازا استانبول 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل رامادا پلازا هتلی 5 ستاره در شهر استانبول و مناسب گردشگران تور لحظه آخری استانبول است.این هتل دارای 170 اتاق مجهز میباشد.از لحاظ موقعیت مکانی به صورتی است که با میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد و از فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه مترو دقیقا روبروی هتل میباشد.و رستورانهای خوبی اطراف هتل میباشد.ضمن اینکه در طول مسیر مغازه هایی با قیمت مناسب موجود میباشد.

از خدمات هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار و رستوران ، لابی ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، صندوق امانات ، کافه ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، خدمات تورها ، فروشگاه در هتل ، تهویه مطبوع ، و گرمایش مجزا ، اینترنت پر سرعت ، حمام اختصاصی ، گاو صندوق ، سونای بخار ، سولاریوم ، ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی میباشد.همچنین استخر هتل بر روی بام موجود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول

محل زندگی سلطانهای عثمانی کاخ توپکاپی استانبول به مدت 391 سال بوده و جذابترین و پر بازدیدترین مکان در شهر استانبول و مورد توجه گردشگران تور لحظه آخری استانبول است.  معماری بی نظیر و حیاط های خیلی زیبا دارد. عمارت کاخ توپکاپی استانبول در سال 1924 مدتی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل گردید.حرم سلطنتی نیز در کاخ توپکاپی استانبول بود . بازدید کنندگان تور لحظه آخری استانبول به صورت مستقل می توانند از حرم بازدید نمایند و به غیر از هزینه ورودی که 13 دلار می باشد 10 دلار هم اضافه پرداخت نمایند. قابل توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول :بازدید کاخ توپکاپی استانبول از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر در بیشتر روزها به جز سه شنبه ها باز است.

 


 قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

این قلعه تاریخی در ساحل روملی تنگه بسفر واقع شده است و یکی از مشهورنرین قلعه های استانبول می باشد که به دستور سلطان محمد فاتح در سال 1452 میلادی و قبل از فتح استانبول ساخته شده است . هدف از ایجاد این قلعه راه یابی برای فتح قسطنطنیه بوده است . این قلعه بسیار مورد توجه گردشگران تور لحظه آخری استانبول میباشد.

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

این قلعه شامل قسمت هایی از قبیل : مخزن سلاح ، اتاق استقبال ، مسجد و زندان می باشد همچنین این قلعه هم اکنون دارای یک موزه روباز و یک سالن آمفی تاتر فعال می باشد که به مکانی برای بازدید گردشگران تور لحظه آخری استانبول تبدیل شده است .

 


برج گالاتا استانبول

این برج به طول حدود 67 متر می باشد و در بی اوغلو ، یکی از مناطق قدیمی استانبول قرار دارد . این برج در سال 1348 ساخته شده و در آن زمان بلندترین ساختمان  در استانبول به شمار می رفته است . این برج یکی از دیدنی های شهر استانبول می باشد که می توان از بالای آن نظاره گر شهر استانبول بود . در اطراف آن رستوران ها و مراکز خرید متنوعی وجود دارد که گردشگران تور لحظه آخری استانبول پس از بازدید از این برج می توانند از مکان های اطراف آن هم استفاده کنند .

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای دیدنی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا یا کلیسای حاجیا صوفیا استانبول که معنی آن کلیسای معرفت الهی است ، از دیدنی های زیبای استانبول و با معماری خیلی جالب بیزانس و قابل توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول می باشد. ارتفاع و بلندی گنبد بزرگ مسجد ۵۶ متر است و به گونه ای طراحی شده که نماد و سنبل بهشت محسوب می شود و به انگار در فضا معلق است. آثار هنری زیبای مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه به سپرهای دایره ای شکل عثمانی که روی این سپر ها آیه های قرآنی نوشته شده و موزاییک های بیزانسی می باشد. از جاذبه های گردشگری تور لحظه آخری استانبول میباشد.بعدادر چهار طرف مسجد چار مناره اضافه و ساخته شد و با فتح استانبول به وسیله سلطان محمد فاتح در سال 1453 کلیسا به مسجد تبدیل شد. البته قبل از تبدیل شدن به کلیسا از معبدهای رومی بود. در سال  1935 این مسجد ایا صوفیه استانبول به موزه تبدیل شد.  امپراطور تصمیم داشت از کلیسا زیباترین و بزرگ ترین کلیسا را بسازد کلیسای ایا صوفیا در اصل در سال 325 میلادی ساخته شد. دو معمار و ده هزار کارگر و  و با حجمی از طلا شروع به کار کردند. کلیسا در سال 537 افتتاح شد. کلیسا بعد از فتح استانبول بوسیله عثمانیان به مسجد تغییر کرد و مناره هایی اضافه شد .  در سال 1935  آتاتورک تصمیم گرفت به موزه ای فرهنگی تبدیل نماید. ارتفاع و بلندی گنبدهای مسجد از سطح زمین 54 متر می باشد و در کل 107 ستون در قسمت داخلی ساختمان مسجد ایجاد شد .این مسجد از جاذبه های گردشگری تور لحظه آخری استانبول میباشد.

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

 

 


 

مسجد سلطان احمد استانبول

 مسجد سلطان احمد استانبول

مسجد زیبای آبی در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده است . این مسجد در بیشتر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است . ورودی برای بازدید گردشگران تور لحظه آخری استانبول رایگان می باشد ،  در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع می باشد .شخص سلطان احمد تمایل داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا استانبول در رقابت باشد و تقریبا توانسته در این کار موفق باشد. مسجد سلطان احمد استانبول از جاذبه های گردشگری مهم و قابل توجه تور لحظه آخری استانبول می باشد . برای بازدید از مسجد سلطان احمد استانبول و مکانهای مذهبی به یاد داشته باشید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان باشند که از رسومات این منطقه است. در صورت فراموش کردن می توانید از مسجد امانت بگیرید. مسجد سلطان احمد استانبول از شاهکارهای معماری اسلامی است. شاید این مسجد مهمترین مسجد استانبول باشد و البته استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده شده است که تنها در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد بسیار زیبا وجود دارد که در داخل مسجدها از معماری و طراحی بی نظیری استفاده شده است.این مسجد از جاذبه های گردشگری تور لحظه آخری استانبول میباشد

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مساجد استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مرکز خرید زورلو استانبول


 مجتمع چند منظوره زورلو در سال 2013 در منطقه سیسلی، در قسمت اروپایی استانبول ساخته شده است. این مرکز در محل تقاطع خیابان بیوکدر و پل بسفر قرار دارد و بزرگ ترین مرکز هنرهای نمایشی و اولین فروشگاه اپل در این مرکز قرار دارد. مرکز زورلو از 4 برج تشکیل شده که  مراکز هنری مدرن، مرکز خرید، هتل ۵ ستاره رافلز، ادارات، خانه های زیبا ، تئاتر و سینما در آن قرار دارد.  انواع شرکت ها و برندهای لوکس مثل بولگاری، دیور، بربری، ولنتینو، بیمن و ... در این مرکز خرید شعبه دارند. بزرگ ترین فروشگاه بیمن در این مرکز خرید بیش از 10000 متر مربع مساحت دارد و لباس ها و اجناس فشن و امروزی در آن به فروش می رسد. این مرکز خرید بیش از 200 مغازه و 40 کافه و رستوران دارد و در رستوران "مورینی" آن انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای خوشمزه سرو می شود که مسافران تور استانبول پاییز 94 می توانند از پس از خرید از طعم دلچسب این غذاها لذت برند.

 

مرکز خرید زورلو استانبول

 

مرکز خرید آک استانبول

مرکز خرید آک در دسامبر 1993 در منطقه اتیلر استانبول افتتاح شد و دارای 246 فروشگاه می باشد که انواع پوشاک و لباس زنانه و مردانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 180 هزار مترمربع ساخته شد و آن 41 پله برقی و 30 آسانسور به کار رفته است. مسافران تور استانبول تعطیلات آذر 94 می توانند در این مرکز خرید بزرگ به خرید اجناس متنوع و زیبا بپردازند.

مرکز خرید آک استانبول

مرکز خرید آک استانبول

 

فروشگاه آدرس استانبول

فروشگاه آدرس استانبول نخستین فروشگاه در زمینه دکوراسیون منزل است که توسط یکی از بزرگ ترین معمار ها طراحی شده و در ساخت آن از ستون های شیشه ای لوکس استفاده شده است.در این مرکز خرید انواع لوازم دکوراسیون منزل به شکلی کاملا زیبا چیدمان شده و به فروش می رسند.مسافران تور استانبول 94 میتوانند در چیدمان بینظیر این فروشگاه به تماشای مدرن ترین دکوراسیون منازل پرداخته و به خرید بهترین ها بپردازند.

فروشگاه آدرس استانبول

 فروشگاه آدرس استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل لاساگرادا استانبول

هتل 5 ستاره لاساگردا در محله عثمان بی در چند قدمی منطقه نیسانتاسی قرار دارد. این هتل 84 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات کتری برقی، وای فای رایگان، حمام مدرن و ... می باشد. تراس بزرگ این هتل چشم انداز بینظیری از شهر زیبای استانبول دارد. مسافران تور استانبول آبان 94می توانند در رستوران "کایرا" از انواع غذاهای بین المللی و ایتالیایی لذت ببرند و در رستوران دیگر آن نیز با صبحانه بوفه از مهمانان پذیرایی می شود که صبحانه این رستوران شامل آب میوه تازه، قهوه ایتالیایی، نان تازه و ... می باشد. 

آدرس: Mesrutiyet Mahallesi Halaskargazi Caddesi No:96 Osmanbey Sisli , Sisli, 34371 Istanbul, Turkey

امکانات هتل لاساگرادا استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، حمام ترکی، استخر رو باز، کتابخانه، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی ای پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، فروشگاه، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان. 

 

 

هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

 اتاق هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

رستوران هتل لاساگرادا استانبول

 

هتل موزاییک استانبول

 

هتل 4 ستاره موزاییک در مرکز استانبول، در منطقه فاتح، در 500 متری بازار بزرگ و بازار ادویه قرار دارد. این هتل 115 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام و ... هستند و بعضی از اتاق ها نیز بالکن دارند.

مهمانان  تور استانبول آذر 94 می توانند روز خود را با صبحانه بوفه این هتل آغاز کنند و ناهار و شام نیز در این هتل به صورت بوفه

و منوی انتخابی سرو می شود. فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه 500 متر و تا ایستگاه تروما کمتر از 250 متر است که دسترسی آسان را برای دیگر مناطق شهر ممکن می سازد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک نیز 16/1 کیلومتر است. منطقه فاتح برای کسانی که به آثار تاریخی، موزه ها و معماری علاقه مند هستند مناسب می باشد.

آدرس: Vidinli Tevfikpaşa Cad. No:21 Sehzadebasi, Fatih, 34490 Istanbul, Turkey

امکانات هتل موزاییک استانبول

 تراس،سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر باز، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل،ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان

 

 

در تور استانبول 94 از امکانات این هتل استفاده کنید

 

 

 

هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک استانبول

اتاق هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک استانبول

رستوران هتل موزاییک استانبول

 

هتل 4 ستاره وایت هاوس (WhiteHouse) در قلب منطقه تاریخی استانبول واقع شده و از این هتل با اندکی پیاده روی می توان به جاذبه هایی مثل ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ رسید. این هتل 22 اتاق دارد که اتاق های آن دارای امکانات بالکن، تلویزیون و ... هستند. در رستوران این هتل هر روز صبحانه کامل و خوشمزه سرو می شود. از این هتل برای مسافران تور استانبول تعطیلات آبان 94 ترانسفر فرودگاهی یک طرفه رایگان در نظر گرفته شده است. مسافران تور استانبول می توانند از اقامت در این هتل و نزدیک آن به جاذبه های گردشگری استانبول لذت ببرند.

آدرس: Alemdar Mah. Çatalçeşme Sok. No:21 Sultanahmet, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

امکانات هتل وایت هاوس استانبول

تراس، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سیستم ایمنی، مغازه، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، وای فای رایگان

در تور استانبول 94 در این هتل زیبا اقامت کنید

 

 

هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

اتاق هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

رستوران هتل وایت هاوس استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل های 3 ستاره استانبول

هتل لیون استانبول   سه ستاره

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول ، در منطقه تقسیم  شهر استانبول واقع شده است و تا دانشگاه دو کیلومتر فاصله دارد. هتل به میهمانان و مسافران خود اینترنت رایگان  و اتاقهای مجهز به سیستم تهویه مطبوع را مهیا کرده است و رستوران هتل انوع مختلف غذاها و خوراکهای ترکی را تدارک دیده است.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

اتاقها به صورت ساده طراحی شده است و از تلفن، تلویزیون ماهواره ای ، مینی بار، حمام شخصی مجهز می باشند.هتل برای مسافران و میهمانان خود گردش شهری را ترتیب بدهد.  خدمات و امکانات اتوشویی و خشکشویی برای میهمانان ارائه می دهد .هتل دو کیلومتر تا بازار بزرگ  وپانزده دقیقه با اتومبیل تا موزه ایا صوفیه فاصله دارد.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل آستین استانبول سه ستاره

 هتل آستین استانبول

در مرکز شهر تاریخی استانبول هتل آستین استانبول قرار گرفته است و به دریای مرمره نزدیک می باشد. اتاقهای هتل دارای امکاناتی مانند: تلویزیون LCD، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، اثاثیه آنتیک،  میز کار، حمام اختصاصی مدرن و یخچال تجهیز شده است. هتل که در منطقه سلطان احمد واقع شده است هیجده کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آتاتورک و دو کیلومتر تا باشگاه اسب سواری شهر و فاصله دارد.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. و در کمتر از 10 دقیقه میتوانید به مسجد ایا صوفیا برسید . همه روزه  بوفه صبحانه، دفتر گردشگری و پذیرش شبانه روزی در اختیار مسافران و میهمانان قرار می گیرد. بنا بر درخواست علاقه مندان، وسیله ایاب ذهاب هم در اختیار مسافران و میهمانان قرار می گیرد. رستوران هتل با انواع غذاهای متنوع و لذیذ خود آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد . همچنین صرافی در هتل وجود دارد که میتوانید برای تبدیل ارز خود کمترین زمان را صرف کنید.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مراکز خرید استانبول

مرکز خرید کاله استانبول

 

 اگر در تور استانبول به دنبال خریدهای خوب و دلچسب هستید به مرکز خرید کاله استانبول سر بزنید و در فروشگاههای اوت لیت کاله با دنیایی از تخفیف روبه رو شوید . برای رسیدن به مرکز خرید کاله استانبول باید از فرودگاه بین المللی آتاتورک  ۱۵ دقیقه رانندگی کرد . این مرکز خرید از جمله مراکز خرید استانبول است که در قسمت اروپایی شهر قرار دارد . در این مرکز اجناس تک سایز و تک مدل مارکهای معروف دنیا ، با قیمت های ارزان و باور نکردنی بفروش می رسد .مرکز خرید کاله استانبول در آوریل ۲۰۰۷ با ۱۲۰  فروشگاه با کیفیت و در ۸ طبقه افتتاح شده است ، فروشگاهها دارای جدیدترین وسایل الکترونیکی ، لوازم خانگی، پوشاک ورزشی ، لوازم تزیینی و … است . تمام فروشگاه های مرکز خرید کاله ، تکس فری (معاف از مالیات) هستند .

 

 

مرکز خرید اولیویوم استانبول

 

مرکز خرید اولیویوم یک مجموعه‌ی تجاری مدرن در محله‌ی کارگرنشین زیتون‌بورنوی استانبول است که بسیاری از کالاهای با کیفیت را با قیمتی ارزان‌تر از دیگر مراکز خرید شهر عرضه می‌کند .این مرکز خرید در حال حاضر 118 مغازه دارد که بعضی از آن‌ها پوشاک فصل‌های گذشته‌ی با برترین مارک‌ها و برندهای جهانی با تخفیف خوبی می‌فروشند. این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه‌های متنوع، 6 سالن سینما، یک سالن تئاتر، یک سالن بولینگ 15 لاینه و چندین رستوران و کافه‌تریا هم دارد.

 

 مطالب مرتبط:

مرکز خرید اولیویوم استانبول

مرکز خرید کاله استانبول

تور استانبول لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

جاذبه های توریستی استانبول

موزه پرا استانبول

 

یکی از موزه های هنری و بسیار زیبای استانبول ، موزه پرا استانبول است که در نزدیکی میدان تقسیم در منطقه بیوگلو استانبول قرار دارد.این موزه در سال 2005 تاسیس شد و محل کنونی آن در گذشته هتل بریستول بوده که از سال 2003 تا 2005 بازسازی گردید و تبدیل به این موزه هنری و زیبا شد.سبک نمای این موزه 5 طبقه همان نمای هتل بریستول می باشد ولی داخل آن تماما بازسازی شده است.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید. این موزه مجموعه های هنری مختلف از قبیل مجموعه نقاشی، مجموعه ابزار اندازه گیری، مجموعه عکس های استانبول قدیم، مجموعه سرامیک و موزاییک را داراست. همچنین هر چند وقت یکبار در موزه پرا، نمایشگاه های هنری برگزار می گردد.در این موزه نقاشی های زیبا و آثار هنرمندان مشهور جهان موجود می باشد که توجه گردشگران را به خود جلب می کند. بازدید از این موزه هنری برای مسافران بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز خواهد بود.مسافران تور استانبول آبان 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

 

 

مسجد ایوب سلطان در استانبول

 

مسجد ایوب سلطان اولین مسجد ساخته شده در استانبول پس از فتح این شهر است و پنج سال پس از فتح قسطنطنیه در سال 1458 توسط ترک های عثمانی در منطقه ایوب استانبول در نزدیکی خلیج شاخ طلایی ساخته شد.مسافران تور استانبول آبان 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

در اواخر قرن 18 به دلیل آسیب های وارده توسط زلزله، بیشتر قسمت های این مسجد به خرابه تبدیل شده بود به همین دلیل در سال 1800 کل مسجد به جز مناره های آن کاملا تخریب و مجددا ساخته شد. آرامگاه ابو ایوب انصاری که از اصحاب پیامبر است در قسمت شمالی حیاط این مسجد در روبروی ورودی اصلی صحن مسجد قرار دارد و مسلمانان زیادی این مقبره را زیارت

می کنند.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

 

مسجد ایوب سلطان در استانبول

 

مسجد ایوب سلطان در استانبول

 مطالب مرتبط:

موزه پرا استانبول

مسجد ایوب سلطان در استانبول

تور استانبول لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود ، این هتل تا میدان تکسیم 100 متر فاصله دارد و در چند قدمی آن ، رستوران ها و مغازه های خیابان استقلال قرار دارد. هتل میدتاون از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است از این رو گزینه بسیار مناسبی برای مسافران تور استانبول به شمار می رود این هتل در نزدیکی تنگه بسفر و خیابان پر جاذبه استقلال واقع شده است و تنها 4 دقیقه تا  ایستگاه متروی تکسیم و 3 دقیقه تا ایستگاه ترامو فاصله دارد. هتل میدتاون دارای 80 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، میز کار، حمام مدرن، دمپایی، بطری آب آشامیدنی رایگان و ... می باشند.اقامت در این هتل در تور استانبول تعطیلات مهر 94 سرشار از خاطره می باشد. این هتل  تا جاذبه گردشگری کاخ دلمه باغچه 15 دقیقه و تا برج گالاتا 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد همچنین فرودگاه بین المللی آتاترک نیز در 19/3 کیلومتری هتل است.

از امکانات هتل میدتاون استانبول برای مسافرین تور استانبول مهر 94 می توان به رستوران، بار، روم سرویس، ترانسفر اتومبیل، اجاره اتومبیل، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، خدمات اتاق وی آی پی، اتاق جلسه، واکس، پذیرش 24 ساعته، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، آسانسور، روزنامه، اتاق پاک و ...

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول

 

هتل مارتینز استانبول

هتل مارتینز استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود. این هتل در خیابان Laleli قرار دارد که تنها فاصله ای چند قدمی تا جاذبه های توریستی و تاریخی شهر مانند بازار بزرگ استانبول ، قصر و موزه توپکاپی و مسجد کبود دارد. همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی حدود 15 کیلومتر فاصله دارد . هتل مارتینز استانبول از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی شرایط بسیار مناسبی را داراست از این رو این هتل شیک و مجلل گزینه بسیار خوبی برای مسافران تور استانبول آبان 94 به شمار می رود.

هتل مارتینز استانبول دارای 90 اتاق مدرن و مبله می باشد که به امکانات رفاهی روز مجهز اند. تمامی اتاق ها تماشای منظره زیبای شهر استانبول را به شما هدیه می دهند و مجهز به  سیستم حرارتی و برودتی ، سرویس حمام ، سشوار، تلفن و تلویزیون می باشند. در هتل مارتینز استانبول صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. همچنین میهمانان تور استانبول تعطیلات پاییز 94  می توانند از رستوران و اینترنت پر سرعت رایگان هتل استفاده نمایند.

از دیگر امکانات هتل مارتینز استانبول می توان به سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، اینترنت ، خدمات خشکشویی و اتوشویی ، پزشک ، اتو پارک ، رستوران سرپوشیده و... اشاره کرد.

هتل مارتینز استانبول

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهارستاره معروف استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مسجد شاکرین (که در زبان ترکی Şakirin Camii نام دارد) مسجدی است که در بخش آسیایی شهر استانبول قرار دارد. این مسجد در طول ۵ سال از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ احداث شده است و به عنوان یکی از مساجد مدرن ترکیه و جهان اسلام از آن نام برده می‌شود.سفارش ساخت مسجد توسط بازماندگان خانم سمیحه شاکرین از خیرین ترکیه داده شده است و با موافقت شهرداری استانبول روی زمینی به مساحت ۱۰.۰۰۰ متر مربع و با زیربنای ۳۰۰۰ متر مربع ساخته شده است.مسجد دارای دو مناره به ارتفاع ۳۵ متر است و چیزی که این مسجد را از سایر مساجد معاصر متمایز می‌کند طراحی داخلی غیرمعمول و مدرن آنست. سه سمت این مسجد شیشه ای می باشد.در تور لحظه آخری استانبول دیدار از این اثر تاریخی خالی از لطف نیست.

 

مسجد شاکرین در استانبول

 

مسجد شاکرین در استانبول

مسجد شاکرین در استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد شاکرین در استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

metro city istanbul

مرکز خرید متروسیتی استانبول از مرکز خریدهای استانبول می باشد که بسیار معروف می باشد که به غیر از مرکز خرید از  منطقه های پاتوق برای قرار جوانان استانبول می باشد. بازدید کنندگان و خریداران از متروسیتی اگر با مترو وارد مرکز خرید می شوند نیازی نیست که از مترو خارج شوند از داخل مترو برای بازار ورودی وجود دارد. در تور استانبول مهر 94 خرید از مترو سیتی استانبول را فراموش نکنید. مرکز خرید مترو سیتی استانبول سه طبقه زیر زمین برای خود دارد که با مترو به طبقه سوم وارد می شود و هر یک از طبقات مترو دارای سالن غذاخوری و کافه و بوتیک دارد. مرکز خرید متروسیتی استانبول دارای صدو چهل فروشگاه در چهار طبقه می باشد . کافه تریا و رستوران با پارکینگ سر پوشیده با ظرفیت بالا در خیابان های شیک و ناحیه شمالی استانبول می باشد که زمان سرویس دهی از ساعت 10 صبح الی 10 شب می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید متروسیتی استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل ازبک استانبول

هتل ازبک استانبول (Ozbek Istanbul Hotel) در شمار هتل های 3 ستاره استانبول قرار دارد و در محله آکسارای شهر استانبول واقع گردیده است. این هتل در نزدیکی ایستگاه راه آهن استانبول قرار گرفته است. همچنین بسیاری از جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی و توریستی شهر استانبول در اطراف این هتل قرار دارند و گردشگران تور استانبول مهر 94 می توانند از اماکنی نظیر کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه ، مسجد Bodrum و مسجد Laleli به راحتی بازدید نمایند این اماکن حدودا 10 دقیقه تا هتل ازبک فاصله دارند. این هتل مجهز به اتاق های راحت و تمیز می باشد و متناسب با نیازهای میهمانان تور استانبول طراحی شده است.

هتل ازبک استانبول

هتل ازبک استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ازبک استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

در تور استانبول تابستان 94 از پارک متانیک استانبول حتما دیدن کنید. پارک متانیک استانبول یکی دیگر از مکانهای دیدنی استانبول است که دارای فضای آرام و فرح بخشی است و در منطقه بایرام اوغلو داریجا قرار گرفته است. این پارک در فاصله 38 کیلومتری شهر استانبول قرار دارد. پرندگان و گیاهان گوناگونی که از اقصی نقاط جهان در این پارک گردهم آورده شده به همراه رستورانها و گردشگاههای مختلف موجود در آن جلوه خاصی را به این منطقه بخشیده است.

پارک متانیک استانبول

 

پارک متانیک استانبول

پارک متانیک استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک متانیک استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل 3 ستاره آکرا استانبول در سال 2009 در منطقه تاریخی سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 30 اتاق تشکیل شده است. مسجدکبود و کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه به صورت پیاده 8 دقیقه با این هتل فاصله دارند. همچنین با استفاده از وسایل نقلیه می توان در زمان 10 دقیقه به بازار بزرگ دسترسی داشت. ایستگاه قطار سیرکچی در فاصله 15 دقیقه ای از هتل قرار دارد. فرودگاه آتاتورک در 20 کیلومتری و آتاتورک سابیها گوچن در 56 کیلومتری از این هتل واقع شده اند.

_آکرا_استانبول.jpg

امکانات هتل آکرا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، آسانسور، گاوصندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و…

_آکرا_استانبول_1.jpg

_آکرا_استانبول_2.JPG

_آکرا_استانبول_3.jpg

_آکرا_استانبول_4.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره آکرا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

درباره استانبول

استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است.این کلان شهر به عنوان شهر فرهنگی اروپا برای سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌است.

.jpg

استانبول همیشه مرکز زندگی اقتصادی کشور بوده‌است که این به خاطر موقعیت اتصالی بین‌المللی راه‌های مرزی زمینی و دریایی می‌باشد. آن تقریباً ۲۰ درصد از کار صنعتی ترکیه و ۳۸ درصد از فضای کاری صنعتی ترکیه را شامل می‌شود. بعلاوه ۵۵درصد از تولیدات شهر ترکیه از تجارت و دادوستد و ۴۵ درصد از دادوستد کشور از عمده فروشی و ۲/۲۱ درصد تولیدات ترکیه از فرآورده‌های انبوه ملی بدست می‌آید. ۴۰ درصد از مالیات‌های جمع آوری شده در ترکیه و ۵/۲۷ درصد از محصولات ملی ترکیه‌است. تا سال ۱۹۸۰، تولید ناخالص ملی استانبول بطور میانگین در یک سال ۵ درصد رشد داشته‌است.
امروزه استانبول مرکز صنعتی ترکیه است. بسیاری از نقشه ها و طرح های تولیدی اصلی در شهر متمرکز شده است. استانبول و ایالات اطراف آن کتان، میوه، روغن زیتون، ابریشم و تنباکو تولید می‌کنند. فرآورده‌های غذایی، تولید منسوجات، محصولات روغنی، مواد لاستیکی و فلزی، چرم، مواد شیمیایی، الکترونیکی، شیشه ای، ماشینی، کاغذ و محصولات کاغذی از تولیدات صنعتی مهم شهر می‌باشند.

 Sultanahmet-Cami.jpg


چشم انداز اصلی دیگر از اقتصاد استانبول گردشگری و جهانگردی است. هزاران هتل و صنعت‌های دیگر مرتبط با جهانگردی در استانبول وجود دارد که به گردشگران و بازدیدکنندگان به طور حرفه‌ای خدمت می‌کنند.

becauseofyou_silhouette_of_istanbul_by_selebant.jpg

آب و هوا  

تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد، بارانی و برفی ویژگی آب و هوایاستانبول است. میزان بارش سالیانه استانبول به طور میانگین ۸۷۰ میلی‌متر است. میزان رطوبت نیز اغلب زیاد است.

به طور متوسط بیشترین درجه حرارت در طول ماه‌های مختلف زمستان بین ۷ درجه سلسیوس (۴۶ درجه فارنهایت) و ۹ درجه سلسیوس (۵۰ درجه فارنهایت) است. بارش برف در استانبول برای یک یا دو هفته در طول فصل زمستان عادی است؛ اما یکی از این بارش‌ها می‌تواند سنگین باشد. غالباً این بارش در بین ماه‌های دسامبر و مارس رخ می‌دهد.

در ماه‌های تابستان از ژوئن تا انتهای سپتامبر به طور میانگین درجه حرارت روزها از ۲۸ سلسیوس (۸۲ درجه فارنهایت) شروع می‌شود. گرمترین ماه، ژوئیه با متوسط درجه حرارت ۲۳٫۲ درجه سلسیوس و سردترین ماه، ژانویه با متوسط درجه حرارت ۵٫۴درجه سلسیوس است. بالاترین درجه حرارت ثبت شده دراستانبول ۴۰٫۵درجه سلسیوس (۱۰۵ درجه فارنهایت) در آگوست سال۲۰۰۰ و پائین‌ترین درجه حرارت -۱۶٫۱ درجه سلسیوس (۳ درجه فارنهایت) در فوریه سال ۱۹۲۷ بوده‌است.

این شهر تا حدودی باد خیز است و به طور متوسط (میانگین) سرعت بادی حدود ۱۷ کیلومتر در ساعت دارد. تابستان خشک‌ترین فصل است، هر چند تابستانها هم بارش باران وجود دارد



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: درباره استانبول,درباره استانبول, معرفی استانبول, اخبار استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل مترو پارک استانبول

در تور استانبول 94 در این هتل زیبا اقامت کنید.هتل 4 ستاره مترو پارک در 100 متری میدان تکسیم و در مجاورت رستوران ها، مغازه ها، تئاترها، گالری های مختلف قرار دارد. این هتل دارای 69 اتاق است که اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، میز و صندلی، ماهواره، چای/قهوه ساز هستند و اتاق ها با رنگ آمیزی گرم دکوربندی شده اند و در تور استانبول 94  با توجه به این که تنگه بسفر در 500 متری این هتل است بعضی از اتاق ها تراس با چشم انداز زیبای دریا دارند. در رستوران این هتل غذاهای بین المللی سرو می شود. ایستگاه اتوبوس، ایستگاه ترامو و ایستگاه مترو در 100 متری این هتل است و در تور استانبول مرداد 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید د اشت.

امکانات هتل مترو پارک استانبول

بار، رستوران، روم سرویس، آسانسور، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، امکانات جلسه، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، اتاق های پاک.

در تور استانبول تعطیلات مرداد 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید د اشت.

 

هتل مترو پارک استانبول

هتل مترو پارک استانبول

هتل مترو پارک استانبول

لابی هتل مترو پارک استانبول

هتل مترو پارک استانبول

اتاق هتل مترو پارک استانبول

هتل مترو پارک استانبول

رستوران هتل مترو پارک استانبول

هتل مترو پارک استانبول

رستوران هتل مترو پارک استانبول

هتل مترو پارک استانبول

اتاق جلسه هتل مترو پارک استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مترو پارک استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل هیل استانبول

در تور استانبول 94 در این هتل زیبا دیدن کنید.هتل 4 ستاره هیل استانبول در کنار میدان تکسیم قرار دارد و فاصله آن تا ایستگاه متروی تکسیم 1 دقیقه پیاده روی است. این هتل دارای 60 اتاق است که اتاق ها به سبک مدرن دکور بندی شده اند و مجهز به تلویزیون، سیستم تهویه، مینی  بار و … می باشند.

در تور استانبول تعطیلات تابستان 94 از امکانات این هتل زیبا لذت خواهید برد.رستوران این هتل در طقه نهم است که در آن غذاهای خوشمزه ترکی و معروف بین المللی سرو می شود و چشم انداز زیبایی از تنگه بسفر دارد. خیابان استقلال که مملوء از رستوران ها، مغازه ها، گالری ها، موزه ها و … است در 50 متری این هتل است و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی آتاترک نیز 21 کیلومتر می باشد.در تور استانبول تابستان 94 از بازدید این هتل زیبا لذت خواهید برد.

 

امکانات هتل هیل استانبول

رستوران، بار، صبحانه در اتاق، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، اتاق های ضد صدا، روزنامه، آسانسور

در تور استانبول تعطیلات مرداد 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید د اشت.

هتل هیل استانبول

هتل هیل استانبول

هتل هیل استانبول

اتاق هتل هیل استانبول

هتل هیل استانبول

اتاق هتل هیل استانبول

هتل هیل استانبول

اتاق هتل هیل استانبول

هتل هیل استانبول

رستوران هتل هیل استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیل استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل زاگرب استانبول

هتل زاگرب تور استانبول در منطقه شهزاده باشی واقه شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. استخر و نیز حمام ترکی و بخار این هتل روی پشت بام قرار گرفته است. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس رایگان تجهیز شده است. سقف استخر این هتل برای حفظ گرما برای میهمانان تور استانبول موقع شب ها و در هوای سرد به صورت اتوماتیک بسته می شود. در این هتل یک مرکز حرفه ای ماساژ درمانی و یک سونا برای دسترسی میهمانان در نظر گرفته شده است. در فاصله 5 دقیقه از این هتل ایستگاه تراموای آکسارای قرار گرفته است. پذیرش این هتل برای میهمانان تور استانبول به صورت شبانه روزی می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، استخر سرپوشیده، ماساژ، استخر روباز، خدمات خانه داری، سرویس کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه، خشکشویی، صبحانه در اتاق، صرافی، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، فکس و کپی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار برای میهمانان تور استانبول و… می باشد.

 

 

تصویر هتل زاگرب استانبول

تصویر هتل زاگرب استانبول

تصویر هتل زاگرب استانبول

تصویر استخر هتل زاگرب استانبول

تصویر هتل زاگرب استانبول

تصویر اتاق هتل زاگرب استانبول


هتل سانتا پرا استانبول

هتل سانتا پرا تور استانبول در Beyolu واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 64 اتاق دارد که همه آن ها به سبک عثمانی طراحی شده است و مجهز به اینترنت وای فای می باشد. هتل سانتا پرا در 350 متری خیابان معروف استقلال قرار گرفته است. از امکانات هتل می توان به  خدمات نگهداری از اطفال برای میهمانانتور استانبول اشاره کرد. این هتل مشرف به بندر گلدن هورن و منطقه پرا است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صرافی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، فکس و کپی، خدمات خانه داری، خدمات نگهداری از اطفال، سالن کنفرانس و امکانات ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی برای میهمانان تور استانبول و… می باشد.

 

 

تصویر هتل سانتا پرا استانبول

تصویر هتل سانتا پرا استانبول

تصویر هتل سانتا پرا استانبول

تصویر لابی هتل سانتا پرا استانبول

تصویر هتل سانتا پرا استانبول

تصویر رستوران هتل سانتا پرا استانبول


هتل سپفایر استانبول

هتل سپفایر تور استانبول در منطقه سیرکچی واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره  استانبول می باشد این هتل در سال 1994 ساخته شده است. این هتل مجموعا 60 اتاق دارد. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی است. هتل سپفایر نزدیک چندین مرکز خرید و تفریحی و حمل و نقل عمومی قرار گرفته است و دسترسی میهمانان را راحت تر کرده است. در 55 کیلومتری هتل فرودگاه سابیها گوچن قرار گرفته است که از هتل تا فرودگاه برای میهمانانتور استانبول به طور تقریبی 65 دقیقه زمان لازم است.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرو غذا در اتاق، اتاق تلویزیون، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات پزشکی، اتاق بازی، صرافی، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، کافه، اینترنت وای فای عمومی، لابی، صندوق امانات برای میهمانان تور استانبول  و… می باشد.

 

 

تصویر هتل سپفایر استانبول

تصویر هتل سپفایر استانبول

تصویر هتل سپفایر استانبول

تصویر هتل سپفایر استانبول


هتل سلطان هاوس استانبول

هتل سلطان هاوس تور استانبول در منطقه سلطان احمد واقع شده و جزء هتل های  4 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 10 اتاق دارد و مجهز به اینترنت وای فای می باشد. بازار بزرگ استانبول در فاصله 10 دقیقه ای از هتل سلطان هاوس قرار گرفته است. در این هتل یک صرافی برای میهمانان تور استانبول در نظر گرفته شده است.  یکی دیگر از امکانات این هتل سالن کنفرانس است.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، صرافی، اینترنت وای فای، پارکینگ، صبحانه در اتاق، خدمات کرایه اتومبیل، فکس و کپی برای میهمانان تور استانبول و… می باشد.

 

 

تصویر هتل سلطان هاوس استانبول

تصویر هتل سلطان هاوس استانبول

تصویر هتل سلطان هاوس استانبول

تصویر رستوران هتل سلطان هاوس استانبول


هتل سمینال استانبول

هتل سمینال تور استانبول در 350 متری میدان تقسیم واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 88 اتاق دارد و مجهز به اینترنت وای فای رایگان است. در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز وجود دارد. در این هتل یک کتابخانه نیز وجود دارد. هتل سمینال در 4 کیلومتری مراکز تاریخی استانبول واقع شده است. یک صرافی نیز در هتل برای دسترسی میهمانان تور استانبول قرار دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صرافی، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، خدمات خانه داری، بار، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، اینترنت وایرلس، استخر سرپوشیده، کتابخانه برای میهمانان تور استانبول  و… می باشد.

 

 

تصویر هتل سمینال استانبول

تصویر هتل سمینال استانبول

تصویر هتل سمینال استانبول

تصویر هتل سمینال استانبول

تصویر هتل سمینال استانبول

تصویر استخر هتل سمینال استانبول


هتل سناتور استانبول

هتل سناتور تور استانبول در منطقه لاللی واقع شده و جزء هتل های  4 ستاره  استانبول می باشد. این هتل در سال 1994 ساخته شده است. این هتل مجموعا 102 اتاق دارد. در چند قدمی این هتل اماکن تاریخی استانبول قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی آتاتورک  35 کیلومتری با این هتل قرار گرفته دارد. از دیگر امکانات هتل سرویس نگهداری برای میهمانان تور استانبول است. این هتل در فاصله 10 دقیقه ای از شهر قدیم واقع شده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سالن بدنسازی، فکس و کپی، آرایشگاه، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، خدمات نگهداری از اطفال، خدمات کرایه اتومبیل، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، انبار بار و چمدان برای میهمانان تور استانبول، سیستم گرمایش، بار، باغ، صبحانه در اتاق، صرافی، اتوکشی، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس و امکانات ضیافت، لباسشویی، خشکشویی و… می باشد.

 

 

تصویر هتل سناتور استانبول

تصویر هتل سناتور استانبول

تصویر هتل سناتور استانبول

تصویر تریای هتل سناتور استانبول

تصویر هتل سناتور استانبول

تصویر لابی هتل سناتور استانبول


هتل سوادیه استانبول

هتل سوادیه تور استانبول در منطقه کادیکوی استانبول واقع شده و جزء هتل های  4 ستاره استانبول می باشد. هتل سوادیه مجموعا 155 اتاق دارد. یک سالن کنفرانس هم در این هتل در دسترس میهمانان وجود دارد. این هتل خدمات نگهداری از اطفال را نیز به میهمانان ارایه می دهد. در این هتل یک صرافی هم برای میهمانان تور استانبول در نظر گرفته شده است. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صبحانه در اتاق، صرافی، خدمات نگهداری از اطفال، استخر، سونا، ماساژ، باشگاه ورزشی، گاوصندوق، مجهز به سیستم تهویه، بار، انبار بار و چمدان، سیستم گرمایش، سرویس کرایه اتومبیل، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت برای میهمانان تور استانبول و… می باشد.

 

 

تصویر هتل سوادیه استانبول

تصویر هتل سوادیه استانبول

تصویر هتل سوادیه استانبول

تصویر هتل سوادیه استانبول

تصویر هتل سوادیه استانبول

تصویر لابی هتل سوادیه استانبول


هتل سیتی سنتر استانبول

هتل سیتی سنتر تور استانبول در 100 متری میدان تقسیم واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. در 300 متری هتل ایستگاه متروی آکسارای قرار دارد. در 3 کیلومتری هتل آثار تاریخی استانبول از جمله کاخ تاپکاپی و مسجد کبود قرار دارند و نیز هتل با بازار بزرگ نیم ساعت فاصله دارد. مرکز نمایشگاهی استانبول  در مجاورت هتل سیتی سنتر تور استانبول قرار گرفته است. 3 تریا و 2 رستوران در این هتل وجود دارد. فرودگاه بین المللی آتاتورک در فاصله 25 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل به اینترنت وای فای تجهیز شده است. هتل سیتی سنتر پارکینگ رایگان در اختیار میهمانانتور استانبول قرار می دهد.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسه، پارکینگ، اینترنت وایرلس، باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی، ماساژ، صرافی، لاندری، کافی شاپ، گاوصندوق، پارکینگ، صندوق امانات، خدمات خانه داری، مجهز به سیستم تهویه، بار، سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، حمام ترکی و بخار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی برای میهمانان تور استانبولو… می باشد.

 

 

تصویر هتل سیتی سنتر استانبول

تصویر هتل سیتی سنتر استانبول

تصویر هتل سیتی سنتر استانبول

تصویر رستوران هتل سیتی سنتر استانبول

تصویر هتل سیتی سنتر استانبول

تصویر رستوران هتل سیتی سنتر استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل زاگرب استانبول

هتل زاگرب تور استانبول در منطقه شهزاده باشی واقه شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. استخر و نیز حمام ترکی و بخار این هتل روی پشت بام قرار گرفته است. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس رایگان تجهیز شده است. سقف استخر این هتل برای حفظ گرما برای میهمانان تور استانبول موقع شب ها و در هوای سرد به صورت اتوماتیک بسته می شود. در این هتل یک مرکز حرفه ای ماساژ درمانی و یک سونا برای دسترسی میهمانان در نظر گرفته شده است. در فاصله 5 دقیقه از این هتل ایستگاه تراموای آکسارای قرار گرفته است. پذیرش این هتل برای میهمانان تور استانبول به صورت شبانه روزی می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، استخر سرپوشیده، ماساژ، استخر روباز، خدمات خانه داری، سرویس کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه، خشکشویی، صبحانه در اتاق، صرافی، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، فکس و کپی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار برای میهمانان تور استانبول و… می باشد.

 

 

تصویر هتل زاگرب استانبول

تصویر هتل زاگرب استانبول

تصویر هتل زاگرب استانبول

تصویر استخر هتل زاگرب استانبول

تصویر هتل زاگرب استانبول

تصویر اتاق هتل زاگرب استانبول


هتل سانتا پرا استانبول

هتل سانتا پرا تور استانبول در Beyolu واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 64 اتاق دارد که همه آن ها به سبک عثمانی طراحی شده است و مجهز به اینترنت وای فای می باشد. هتل سانتا پرا در 350 متری خیابان معروف استقلال قرار گرفته است. از امکانات هتل می توان به  خدمات نگهداری از اطفال برای میهمانانتور استانبول اشاره کرد. این هتل مشرف به بندر گلدن هورن و منطقه پرا است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صرافی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، فکس و کپی، خدمات خانه داری، خدمات نگهداری از اطفال، سالن کنفرانس و امکانات ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی برای میهمانان تور استانبول و… می باشد.

 

 

تصویر هتل سانتا پرا استانبول

تصویر هتل سانتا پرا استانبول

تصویر هتل سانتا پرا استانبول

تصویر لابی هتل سانتا پرا استانبول

تصویر هتل سانتا پرا استانبول

تصویر رستوران هتل سانتا پرا استانبول


هتل سپفایر استانبول

هتل سپفایر تور استانبول در منطقه سیرکچی واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره  استانبول می باشد این هتل در سال 1994 ساخته شده است. این هتل مجموعا 60 اتاق دارد. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی است. هتل سپفایر نزدیک چندین مرکز خرید و تفریحی و حمل و نقل عمومی قرار گرفته است و دسترسی میهمانان را راحت تر کرده است. در 55 کیلومتری هتل فرودگاه سابیها گوچن قرار گرفته است که از هتل تا فرودگاه برای میهمانانتور استانبول به طور تقریبی 65 دقیقه زمان لازم است.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرو غذا در اتاق، اتاق تلویزیون، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات پزشکی، اتاق بازی، صرافی، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، کافه، اینترنت وای فای عمومی، لابی، صندوق امانات برای میهمانان تور استانبول  و… می باشد.

 

 

تصویر هتل سپفایر استانبول

تصویر هتل سپفایر استانبول

تصویر هتل سپفایر استانبول

تصویر هتل سپفایر استانبول


هتل سلطان هاوس استانبول

هتل سلطان هاوس تور استانبول در منطقه سلطان احمد واقع شده و جزء هتل های  4 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 10 اتاق دارد و مجهز به اینترنت وای فای می باشد. بازار بزرگ استانبول در فاصله 10 دقیقه ای از هتل سلطان هاوس قرار گرفته است. در این هتل یک صرافی برای میهمانان تور استانبول در نظر گرفته شده است.  یکی دیگر از امکانات این هتل سالن کنفرانس است.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، صرافی، اینترنت وای فای، پارکینگ، صبحانه در اتاق، خدمات کرایه اتومبیل، فکس و کپی برای میهمانان تور استانبول و… می باشد.

 

 

تصویر هتل سلطان هاوس استانبول

تصویر هتل سلطان هاوس استانبول

تصویر هتل سلطان هاوس استانبول

تصویر رستوران هتل سلطان هاوس استانبول


هتل سمینال استانبول

هتل سمینال تور استانبول در 350 متری میدان تقسیم واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 88 اتاق دارد و مجهز به اینترنت وای فای رایگان است. در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز وجود دارد. در این هتل یک کتابخانه نیز وجود دارد. هتل سمینال در 4 کیلومتری مراکز تاریخی استانبول واقع شده است. یک صرافی نیز در هتل برای دسترسی میهمانان تور استانبول قرار دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صرافی، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، خدمات خانه داری، بار، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، اینترنت وایرلس، استخر سرپوشیده، کتابخانه برای میهمانان تور استانبول  و… می باشد.

 

 

تصویر هتل سمینال استانبول

تصویر هتل سمینال استانبول

تصویر هتل سمینال استانبول

تصویر هتل سمینال استانبول

تصویر هتل سمینال استانبول

تصویر استخر هتل سمینال استانبول


هتل سناتور استانبول

هتل سناتور تور استانبول در منطقه لاللی واقع شده و جزء هتل های  4 ستاره  استانبول می باشد. این هتل در سال 1994 ساخته شده است. این هتل مجموعا 102 اتاق دارد. در چند قدمی این هتل اماکن تاریخی استانبول قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی آتاتورک  35 کیلومتری با این هتل قرار گرفته دارد. از دیگر امکانات هتل سرویس نگهداری برای میهمانان تور استانبول است. این هتل در فاصله 10 دقیقه ای از شهر قدیم واقع شده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سالن بدنسازی، فکس و کپی، آرایشگاه، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، خدمات نگهداری از اطفال، خدمات کرایه اتومبیل، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، انبار بار و چمدان برای میهمانان تور استانبول، سیستم گرمایش، بار، باغ، صبحانه در اتاق، صرافی، اتوکشی، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس و امکانات ضیافت، لباسشویی، خشکشویی و… می باشد.

 

 

تصویر هتل سناتور استانبول

تصویر هتل سناتور استانبول

تصویر هتل سناتور استانبول

تصویر تریای هتل سناتور استانبول

تصویر هتل سناتور استانبول

تصویر لابی هتل سناتور استانبول


هتل سوادیه استانبول

هتل سوادیه تور استانبول در منطقه کادیکوی استانبول واقع شده و جزء هتل های  4 ستاره استانبول می باشد. هتل سوادیه مجموعا 155 اتاق دارد. یک سالن کنفرانس هم در این هتل در دسترس میهمانان وجود دارد. این هتل خدمات نگهداری از اطفال را نیز به میهمانان ارایه می دهد. در این هتل یک صرافی هم برای میهمانان تور استانبول در نظر گرفته شده است. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صبحانه در اتاق، صرافی، خدمات نگهداری از اطفال، استخر، سونا، ماساژ، باشگاه ورزشی، گاوصندوق، مجهز به سیستم تهویه، بار، انبار بار و چمدان، سیستم گرمایش، سرویس کرایه اتومبیل، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت برای میهمانان تور استانبول و… می باشد.

 

 

تصویر هتل سوادیه استانبول

تصویر هتل سوادیه استانبول

تصویر هتل سوادیه استانبول

تصویر هتل سوادیه استانبول

تصویر هتل سوادیه استانبول

تصویر لابی هتل سوادیه استانبول


هتل سیتی سنتر استانبول

هتل سیتی سنتر تور استانبول در 100 متری میدان تقسیم واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. در 300 متری هتل ایستگاه متروی آکسارای قرار دارد. در 3 کیلومتری هتل آثار تاریخی استانبول از جمله کاخ تاپکاپی و مسجد کبود قرار دارند و نیز هتل با بازار بزرگ نیم ساعت فاصله دارد. مرکز نمایشگاهی استانبول  در مجاورت هتل سیتی سنتر تور استانبول قرار گرفته است. 3 تریا و 2 رستوران در این هتل وجود دارد. فرودگاه بین المللی آتاتورک در فاصله 25 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل به اینترنت وای فای تجهیز شده است. هتل سیتی سنتر پارکینگ رایگان در اختیار میهمانانتور استانبول قرار می دهد.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسه، پارکینگ، اینترنت وایرلس، باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی، ماساژ، صرافی، لاندری، کافی شاپ، گاوصندوق، پارکینگ، صندوق امانات، خدمات خانه داری، مجهز به سیستم تهویه، بار، سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، حمام ترکی و بخار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی برای میهمانان تور استانبولو… می باشد.

 

 

تصویر هتل سیتی سنتر استانبول

تصویر هتل سیتی سنتر استانبول

تصویر هتل سیتی سنتر استانبول

تصویر رستوران هتل سیتی سنتر استانبول

تصویر هتل سیتی سنتر استانبول

تصویر رستوران هتل سیتی سنتر استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
 

هتل آلفا استانبول

هتل آلفا استانبول از جمله هتل های 3 ستاره استانبول به شمار می رود، در منطقه آکسارای واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد این هتل تور استانبول 94 درنزدیکی منطقه تاریخی سلطان احمد، توپکاپی و مسجدآبی قرار دارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر می باشد.

هتل آلفا شامل 40 اتاق می باشد که همگی تمیز و راحت می باشند. تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل آلفا ویژگی های یک حمام خصوصی با سشوار را دارا هستند. این سوئیت ها ارائه یک اتاق نشیمن جداگانه و وان حمام را به میهمانان توراستانبول ارائه می دهند.

همچنین هتل آلفا امکانات مختلفی نظیر تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت ، تلویزیون ، مینی باردراتاقها ، فکس/فتوکپی ، خشکشویی ، سرویس نظافت اتاق ، سرویس نظافت اتاق vip ، تبدیل ارز ، اسانسور  , گاو صندوق , تراس , بار , روزنامه می باشد و رستوران این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامیتوراستانبول می باشد کافه سنتی هتل آلفا نیز مکان بسیار مناسبی برای استراحت و صرف یک فنجان قهوه می باشد

موقعیت هتل:Cerrah Pasa Cad. No 24, Fatih, Aksaray, Turkey



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلفا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
این هتل 4 ستاره در مرکز شهر استانبول و نزدیک نمایشگاه واقع شده است این هتل تور استانبول 94 تا میدان تقسیم فقط صد متر فاصله دارد.اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه هوا،دکوراسیون مدرن،حمام لوکس،تلویزیون ال سی دی و اینترنت وای فای رایگان است.هتل دارای امکاناتی از قبیل سالن ورزشی،2 رستوران،3 کافه ،سونا و کافی شاپ است یکی از کافه ها در لابی هتل است که انواع نوشیدنی ها را به میهمانان توراستانبول ارائه میدهد.و یکی از رستوران های هتل در بام هتل قرار دارد و شب ها دارای برنامه های متنوع برای میهمانان تور استانبول 94 است.هتل سیتی سنتر استانبول در نزدیم خیابان استقلال است و به اماکن تفریحی و مراکز خرید دسترسی راحت دارد.


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی سنتر استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
 

این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید در ترکیه استانبول است از این رو گردشگران تور استانبول 94 می تواننند بسیاری از احتیاجات خود را از این مرکز خرید تهییه نمایند و در زمینی به مساحت 500 هزار متر مربع در منطقه بایرام پاشا استانبول بنا شده است.مرکز خرید فروم استانبول بیش از دویست هشتاد مرکز با برندهای معتبر و مشهور مانند IKEA  ، Decathlon و H&M دارد.و همچنین شامل آکواریوم بزرگ استانبول ،موزه یخی،شهربازی های گوناگون ،رستوان و فست فود است و نزدیک به ایستگاه مترو استانبول است به همین جهت دسترسی به این مرکز خرید برای مسافران توراستانبول راحت می باشد

مرکز خرید فروم استانبول

 مرکز خرید فروم استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید فروم استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
 

 هتل هالیدی این استانبول

 هتل هالیدی این استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در میان  هتل های استانبول از بهترین ها و مدرن ترین ها میباشد و به جهت امکانات بسیارخوب و دسترسی آسان به مراکز خرید مورد استقبال بسیاری از مسافران توراستانبول قرار می گیرد.  و امکانات خوب اقامت خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند. هتل هالیدی در منطقه شیشلی واقع گردیده و از میدان تکسیم ( مرکز شهر ) فاصله اندکی دارد، و تا ایستگاه اتوبوس فقط 50 متر تقریبا 12 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. همچنین در 200 متری آثار مهم تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی و بازار بزرگ قرار دارد. این هتل شامل 203 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، مینی بار،حمام، تلویزیون، ماهواره، رادیو، تلفن، سشوار، مبلمان، وای فای، یخچال کوچک و چای/قهوه ساز مجهز می باشند که از دکوراسیون مدرنی برخوردار می باشد و اقامت خوشی را برای میهمانان توراستانبول فراهم می آورد.

 از امکانات هتل هالیدی این تور استانبول 94 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترانسفر فرودگاهی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی و تحویل سریع ، امکانات جلسه و ضیافت ، امکانات کنفرانس ، امکانات فکس ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در داخل هتل ،تهویه ، اتاقهای عایق صدا ، گرمایش ، بار مخصوص تنقلات ، خانه داری ،  لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در داخل اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، امکانات اتاق VIP ، مرکز بدنسازی ، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس، ماساژ ، جکوزی ، سونا ف مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ،  استخر سر پوشیده ، سرویس نگهداری کودکان

هتل هالیدی این استانبول

هتل هالیدی این استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هالیدی این استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

جزایر پرنس استانبول

 

جزایر پرنس استانبول

 

در تور استانبول 94 بازدید از این جزایر بینظیر را از دست ندهید. جزایر پرنس مجموعه ای از 9 جزیره است که چهار جزیره هئیبئلی آدا ،بورگاز آدا، بیوک آدا و کینالی آدا مشهور ترین و بزرگترین هستند.جمعیت این جزیره ها بیست هزار نفر است که در تابستان به پانصد هزار نفر هم میرسد.در تور استانبول نوروز 94 جزایر پرنس به خاطر نزدیکی به مکانهای تاریخی و استانبول مشهور است.امروزه جزایر پرنس استانبول یک مکان تفریحی برای افراد مشهور بخصوص در تابستان است. همچنین توریستها و مسافران برای دیدن از مکانهای تاریخی  ،جنگلهای پاینه ، پلاژها و تفریحات جذاب مانند تور جزیره با کالسکه  به این جزایر می آیند. در تور استانبول 94 از این جزایر زیبا دیدن کنید.

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جزایر پرنس استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.برج گالاتا استانبول یک برج قرون وسطایی استانبول است که در منطقه گالاتا استانبول در قسمت شمالی شاخ طلایی در سال 1348 ساخته شد. این برج 9 طبقه 67 متر ارتفاع دارد و در زمان ساخت بزرگ ترین سازه شهر استانبول بوده است. در طبقات بالایی این برج رستوران و کافه وجود دارد که مسافران  تور استانبول عید 94می توانند از غذاهای خوشمزه و چشم انداز فوق العاده زیبای شهر استانبول و تنگه بسفر لذت ببرند.دو آسانسور در برج وجود دارد که گردشگران را از طبقات پایینی به بالای این برج زیبا می برند. از بالای این برج می توان شهر زیبای استانبولو مکان های تاریخی استانبول را به صورت پانورامیک مشاهده کرد.مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.

 

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری استانبول

برج گالاتا استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: برج گالاتا استانبولدیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مسجد رستم پاشا استانبول

 

 

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مسجد زیبا دیدن کنند.مسجد رستم پاشا استانبول در سال ۱۵۶۱ به دستور رستم پاشا و توسط معمار سینان بنا شد و یکی از زیباترین بناهای هنر چینی کاری می باشد.ارزش اصلی این مسجد به دلیل نقش گل‌های میخک، لاله، مینا، زنبق، رز است که نمونه‌ای از چینی‌کاری قرن ۱۶ در دیوارهای شبستان ورودی و ستون‌های پافیلی داخلی می باشد.در طبقه پایینی این مسجد ۱٦ مخزن و مغازه برای تأمین نیازهای مسجد بنا شده است.معمار سینان که در دیگر آثارش همیشه طرفدار سادگی بود با توجه به ثروتمند‌بودن رستم پاشا و علاقه وی به تزئینات، این مسجد را متفاوت از دیگر آثارش و با تزئینات بیشتری طراحی کرده است و به هنر چینی کاری توجه ویژه ای کرده است. در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.

 

مسجد رستم پاشا استانبول

مسجد رستم پاشا استانبول

 

بخش داخلی مسجد مستطیلی و قسمت مرکزی هشت ضلعی می باشد. گنبد بر روی ستون‌های طاق‌دار بزرگی است و طاق‌های گنبد روبروی هم می باشند. در چینی‌ کاری های این مسجد از موتیف‌های گیاه استفاده شده و در برخی از نقاط بر روی چینی‌ها از نوشته ها استفاده شده است.دیوار بین دیوار محراب و منبر با طرح شاخه پرشکوفه درختان تزئین شده و اثری بی نظیر و متفاوت از قرن شانزدهم می باشد.بازدید از این مسجذ ریبا برای مسافران تور استانبول فروردین 94 بینظیر می باشد.

مطالب مرتبط:

مسجد رستم پاشا استانبول

تور لحظه آخری استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد رستم پاشا استانبولدیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.کاخ ییلدیز دومین کاخ بزرگ استانبول می باشد که به بخش های مختلفی تقسیم شده که هر بخش برای هدفی خاص ایجاد شده است . این کاخ در اواخر قرن 19 میلادی توسط سلطان حمید دوم ساخته و به عنوان محل سکونت شخصی سلطان استفاده می شد که در طول 33 سال سلطنت او توسعه بسیار کرد و از دربار ها و یک مسجد تشکیل شده است. در این کاخ ساختمانی به اسم شاله وجود دارد که از بزرگترین و مجلل ترین ساختمان هایی می باشد که سلطان های عثمانی در آن زندگی و خوشگذرانی می کردند.

در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.این کاخ در باغ زیبایی وجود دارد که به گل های مختلف سراسر دنیا آراسته شده و امروزه جشن های خصوصی دولت ترکیه در باغ این کاخ برگزار می گردد.در ایثن کاخ موزه زیبایی وجود دارد که بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان و مسافران در تور استانبول نوروز 94می باشد.

 

کاخ ییلدیز استانبول

کاخ ییلدیز استانبول

کاخ ییلدیز استانبول

کاخ ییلدیز استانبول

کاخ ییلدیز استانبول

موزه کاخ ییلدیز استانبول

مطالب مرتیط:

تور لحظه آخری استانبول

کاخ ییلدیز استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ ییلدیز استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد