نوشته شده توسط : mary

هتل فردوس مشهد

 

هتل فردوس مشهد هتلی چهار ستاره است  که در چند قدمی حرم امام رضا (ع) بنا  شده و محل پذیرایی و استراحت زائران و مسافران تور مشهد ویژه اربعین 94می باشد. هتل فردوس  در خیابان امام رضا (ع) در هشت طبقه بنا گردیده تا تا حرم مطهر 300 متر فاصله دارد که این نزدیکی اقامت زائران را برای تشرف به حرم  آسان می نماید.
این هتل در بهمن ماه سال 1388 افتتاح شده است و با توجه به موقعیت ساختمان عمده قسمت های هتل از نور طبیعی بهره مند است و چشم اندازی زیبا از حرم را نمایان می سازد.

این هتل دارای 96 اتاق می باشد که  دارای تلویزیون،IPTV  (موزیک، فیلم، بازی ... )، ماهواره، ايركانديشن، اينترنت wireless،سرويس بهداشتي فرنگی، تلفن , کاناپه ، ميزغذاخوری 2 نفره ،كتري برقي وحوله های واحد به صورت تن پوش ميباشند. در تور مشهد تعطیلات آذر 94 از امکانات این هتل استفاده کنید.

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

اتاق های هتل فردوس مشهد

 

امکانات هتل

سالن صد نفره، کافی شاپ، اتاق بازی کودکان، رستوران فرنگی ، رستوران ایرانی، بیزینس سنتر، لابی، اتاق کنفرانس، اتاق چمدان، صندوق امانات، فروشگاه، پارکینگ، کافی نت، شبکه ویدیویی، ماهواره، خشکشویی، تاکسی سرویس، لاندری، اینترنت بیسیم، آکواریوم. 

هتل فردوس مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مشهد واقع شده و دسترسی مسافران تور مشهد از این هتل به اماکن تفریحی،زیارتی و مترو به سهولت انجام می گیرد.این هتل 8طبقه، دارای 56 اتاق دوتخته وسه تخته،وآپارتمانهای یکخواب ودوخواب با معماری و طراحی کاملا مدرن می باشد.

در تور مشهد ویژه محرم 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

 

این هتل دارای سه تالار 500 نفره می باشد که در آن جا پذیرایی جشن ها و مهمانی ها با بهترین و متنوع ترین غذاها و دسرها و در محیطی دلنشین و مدرن صورت می گیرد. تریا ی هتل در طبقه همکف واقع شده و صرافی هتل نیز با مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلیه امور صرافی و تبدیل و خرید و فروش انواع ارز و مسکوکات طلا و نقره به نرخ روز را انجام می دهد . این هتل دارای رستوران های چینی و ایرانی نیز می باشد .

در تور مشهد 94 در این هتل اقامت کنید

 

 

امکانات هتل سی برگ مشهد

 

 رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

 

 

در تور مشهد پاییز 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

 

 

 

هتل سی برگ مشهد

 

ورودی هتل سی برگ مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 

لابی هتل سی برگ مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 

اتاق هتل سی برگ مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 

رستوران هتل سی برگ مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

روستای تاریخی پاژ در مشهد

 

روستای پاژ در پانزده كیلومتری شمال شهر مشهد در تقاطع جاده كارده به كلات نادری واقع شده است به استناد متون تاریخی و ادبی بر جای مانده این روستا زادگاه حكیم ابوالقاسم فردوسی است.در تور مشهد دیدن از این روستای تاریخی را از دست ندهید.
روستای فعلی پاژ دارای 800 هكتار مساحت است كه از مجموع آن حدودا 4 هكتار به بخش مسكونی اختصاص یافته است بخشی از فضای مسكونی روستا در میان آن و بقیه بر روی تپه‌ای موسوم به قلعه بلند است مكانی كه بنظر می‌رسد در گذشته محل اصلی و هسته مركزی دهكده پاژ بودهاست بجز تپه موجود در فاصله تقریبی پانصد متر از پشته اولیه بلنددیگری نمایان است تور مشهد آذر 94 كه در نزد اهالی به قلعه كهنه پاژ معروف است سفال های رنگارنگ و لعابدار پاركنده بر روی این بلندی نشانه ای از تداوم مدنیت پاژ در سدهای اولیه بعد از اسلام تا قرن نهم و دهم هجری است.

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد از جمله تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه شهر مشهد است که پیش از این به «میر طراز» معروف بوده و در انتهای بلوار وکیل آباد قرار دارد . از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان سر به فلک کشیده چنار و کاج و پستی بلندی‌های طبیعی می‌باشد. آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قناتی که سرچشمه آن بند گلستان بوده تامین می‌گردد و رودخانه بسیار زیبایی نیز در سطح آن جاری است.تور مشهد 94 امروزه با ایجاد معابر و محوطه‌سازی داخل مجموعه، پیاده‌روی و نظاره چشم‌اندازها و طبیعت آن به آسانی صورت می‌گیرد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار وسیعی به نام «کوهستان پارک شادی» و محوطه باغ ‌وحش احداث شده است. باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز همچون گذشته برای تمامی مسافران تور مشهد  است .

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

 پارک وکیل آباد مشهد

 

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

رودخانه پارک وکیل آباد مشهد

 

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های خوب مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

امام زاده سید محمد(گنبد خشتی) مشهد

 

بنای تاریخی- مذهبی گنبد خشتی در خیابان طبرسی واقع شده که تا حرم امام رضا 500 مترفاصله دارد. گنبد خشتي مدفن «سلطان غیاث‌الدین محمد» است که از سادات مشهور  شهر مشهد می باشد و نسبش با هفده واسطه به امام موسی بن جعفر(ع) می‌رسد. این امام زاده شریف در سال ۸۳۲ هجري قمري وفات يافته و گنبد خشتي تور مشهد آذر 94 پس از حرم حضرت امام رضا (عليه السلام) قديمي ترين زيارتگاه مشهد مقدس است . در زمان احداث این بنای آجری، «سوره ملک» با خط خوش ثلث در زیر پوشش داخلی کتیبه شده و لبه‌های چهار ایوان نیز با سوره واقعه به قلم شیوای ریحان آراسته گردیده است. این گنبد در زمان قاجار مرمت و فضای داخلی آن با نقاشی وکتیبه مزین شد.

 

گنبد خشتی مشهد

 

 

کاخ ملک آباد مشهد

 

ملک آباد باغی مشهور در آستان قدس رضوی است که از سوی حکومت پهلوی کاخی در ضلع جنوبی باغ با زیر بنای 1387 متر مربع احداث شد طرح دکوراسیون و مبلمان داخلی‌ای این کاخ از شرکت فرانسوی، ظروف موجود در کاخ از آلمان و تابلوهای نقاشی از ایتالیا خریداری و به این مکان انتقال یافت.

در تور مشهد 94 از این کاخ دیدن کنید.

پس از انقلاب اسلامی این مکان در سال 1359 به کاخ موزه تبدیل و بعد از چند سال تعطیل شده و به اقامتگاه موسمی رهبر ایران مبدل شد. امروزه این باغ دارای درختان متنوع میوه ، فضای گلخانه ای گل و گیاه ، قنات و تعدادی حلقه چاه است و سالیانه صدها تن محصولات باغی و گلخانه ای میدهد. در تور مشهد دیدن از این کاخ زیبا فراموش نشدنی خواهد بود.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

 

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد تور مشهد آبان 94 از بناهای تاریخی دوره صفویه می باشد. این مدرسه را دو برادر ساختند این مدرسه در ضلع شمالی صحن انقلاب حرم امام رضا (ع) قرار دارد و سال ۱۲۸۵ قمری به دستور  والی خراسان بازسازی شد و با کاشی های معرق و سبک معماری ممتاز تزیین شد.از معماری قابل توجه این بنا می توان به  گچبری‌های در ورودی مدرسه اشاره کرد که متأسفانه با گذشت زمان نابود شد. تور مشهد آذر 94 از جاهای دیدنی این مدرسه ایوان شمالی مدرسه است که دارای مقرنس، کاشیکاری معرق و کتیبه‌هایی کم‌نظیر می باشد. هم اکنون این مدرسه یکی از معتبرترین و مهمترین مراکز تدریس، تحصیل است و سالها به عنوان مرکز حوزه علمیه مشهد بوده است و امروزه نیز  به دانشگاه رضوی مشهد الحاق شده است. این مدرسه از جاههای دیدنی برای مسافران تور مشهد پاییز 94می باشد.

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

 

 

 

مدرسه پریزاد مشهد

 

مدرسه پریزاد مشهد در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شد و برای دوره تیموریان می باشد. این مدرسه در مجاورت حرم امام رضا (ع) قرار دارد و در سال 1318 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

در تور مشهد 94 از این مدرسه دیدن کنید.

 

 

پریزاد مدرسه ای کوچک است که دارای  4 ایوان مشتمل بر غرفه ها و حجره هایی می باشد و دارای تزیینات آجرکاری سردر ایوان ها و کاشیکاری با نقوش اسلیمی بر سردر غرفه های همکف می باشد.

 

 واقف این مدرسه، پریزاد ندیمه گوهرشاد ، همسر شاهرخ تیموری می باشد که طبق وقفنامه‌ای مفصل که نسخه اصل آن در اداره اوقاف خراسان موجود است به همسرش تفویض کرد. بازدید از این مدرسه به مسافران تور مشهد تعطیلات آبان 94 توصیه می شود.

 

 

 

مدرسه پریزاد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل افسیان کوش آداسی

 

هتل افسیان (Ephesian) در 300 متری دریا و در مرکز شهر قرار دارد. این هتل 11 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، وای فای، حمام و ... می باشند و بعضی از اتا ق ها نیز بالکن با چشم انداز شهر دارند. مسافران تور کوش آداسی آذر 94می توانند در این هتل روز خود را با صبحانه ای ترکی در تراس پشت بام آغاز کنند و از چشم انداز زیبای دریا و شهر لذت ببرند. فاصله هتل تا شهر تاریخی افسوس و خانه مریم مقدس 20 کیلومتر است و توسط هتل برای جاذبه های گردشگری شهر  تورهایی در نظر گرفته می شود. در چند قدمی هتل انواع رستوان های مختلف وجود دارد که می توانید از طعم غذاهای دلچسب آن لذت ببرید. ساحل لیدیز بیچ در 2 کیلومتری و فرودگاه ازمیر در 70 کیلومتری هتل است.

آدرس: Camiatik Mah. Barlar Sokagi Yani Aslanlar Cad. No:9, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل افسیان کوش آداسی

تراس، ماهی گیری، دوچرخه سواری، شیرجه، اسب سواری، رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ عمومی رایگان، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، اتاق ضد صدا، تهویه هوا، سیستم حرارتی.

 

 

در تور کوش آداسی 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

 

 

 

هتل افسیان کوش آداسی

هتل افسیان کوش آداسی

هتل افسیان کوش آداسی

اتاق هتل افسیان کوش آداسی

هتل افسیان کوش آداسی

رستوران هتل افسیان کوش آداسی

 

 

هتل هیتیت پنشن کوش آداسی

 

 

 

هتل هیتیت پنشن Hitit Pension در نزدیکی ساحل است و 18 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام و سشوار هستند. فاصله هتل تا مارینا 2/6 کیلومتر و تا لیدیز بیچ 0/6 کیلومتر است. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 50 کیلومتر است. مسافران تور کوش آداسی آبان 94می توانند در رستوران این هتل انواع غذاهای ترکی را میل و از چشم انداز باغ لذت ببرند. 

 

آدرس: Kadinlar Denizi Mah:Yuksel Yalova Cad:No:18, 09400 Kusadası, Turkey

 

امکانات هتل هیتیت پنشن کوش آداسی

 

باغ، زمین بازی، رستوران بوفه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، سیستم ایمنی، سیستم تهویه.

 

 

 

هتل هیتیت پنشن کوش آداسی

 

هتل هیتیت پنشن کوش آداسی

 

هتل هیتیت پنشن کوش آداسی

 

 اتاق هتل هیتیت پنشن کوش آداسی

 

هتل هیتیت پنشن کوش آداسی

 

رستوران هتل هیتیت پنشن کوش آداسی 

 

 

ویلای یاماسیولر کوش آداسی

 

 

 

ویلای یاماسیولر (Yamacevler) در کنار دریای اژه قرار دارد و تا مارینا 1/9 و تا ساحل لیدیز بیچ 1/4 کیلومتر فاصله دارد. ویلا 4 اتاق و 4 حمام دارد که مجهز به آشپزخانه، سشوار، ماشین ظرفشویی، یخچال و ... می باشد. این ویلا در حیاط خود استخر دارد که مسافران تور کوش آداسی پاییز 94 می توانند در آن به شنا و تفریح بپردازند. فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری قلعه کوش آداسی 500 متر و تا پارک آبی فانتاسی 8 کیلومتر است. فرودگاه ازمیر نیز در 50 کیلومتری هتل است.

 

آدرس: Hacıfeyzullah Mahallesi, Yılancıburnu Sokak, No:13/7 Palmera Otel Yanı, 09400

 

امکانات ویلای یاماسیولر کوش آداسی

 

استخر سر باز، باغ، تراس، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه.

 

 

 

 

 

ویلای یاماسیولر کوش آداسی

 

ویلای یاماسیولر کوش آداسی

 

ویلای یاماسیولر کوش آداسی

 

ویلای یاماسیولر کوش آداسی

 

ویلای یاماسیولر کوش آداسی

 

آشپزخانه ویلای یاماسیولر کوش آداسی

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی,هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مرکز خرید زورلو استانبول


 مجتمع چند منظوره زورلو در سال 2013 در منطقه سیسلی، در قسمت اروپایی استانبول ساخته شده است. این مرکز در محل تقاطع خیابان بیوکدر و پل بسفر قرار دارد و بزرگ ترین مرکز هنرهای نمایشی و اولین فروشگاه اپل در این مرکز قرار دارد. مرکز زورلو از 4 برج تشکیل شده که  مراکز هنری مدرن، مرکز خرید، هتل ۵ ستاره رافلز، ادارات، خانه های زیبا ، تئاتر و سینما در آن قرار دارد.  انواع شرکت ها و برندهای لوکس مثل بولگاری، دیور، بربری، ولنتینو، بیمن و ... در این مرکز خرید شعبه دارند. بزرگ ترین فروشگاه بیمن در این مرکز خرید بیش از 10000 متر مربع مساحت دارد و لباس ها و اجناس فشن و امروزی در آن به فروش می رسد. این مرکز خرید بیش از 200 مغازه و 40 کافه و رستوران دارد و در رستوران "مورینی" آن انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای خوشمزه سرو می شود که مسافران تور استانبول پاییز 94 می توانند از پس از خرید از طعم دلچسب این غذاها لذت برند.

 

مرکز خرید زورلو استانبول

 

مرکز خرید آک استانبول

مرکز خرید آک در دسامبر 1993 در منطقه اتیلر استانبول افتتاح شد و دارای 246 فروشگاه می باشد که انواع پوشاک و لباس زنانه و مردانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 180 هزار مترمربع ساخته شد و آن 41 پله برقی و 30 آسانسور به کار رفته است. مسافران تور استانبول تعطیلات آذر 94 می توانند در این مرکز خرید بزرگ به خرید اجناس متنوع و زیبا بپردازند.

مرکز خرید آک استانبول

مرکز خرید آک استانبول

 

فروشگاه آدرس استانبول

فروشگاه آدرس استانبول نخستین فروشگاه در زمینه دکوراسیون منزل است که توسط یکی از بزرگ ترین معمار ها طراحی شده و در ساخت آن از ستون های شیشه ای لوکس استفاده شده است.در این مرکز خرید انواع لوازم دکوراسیون منزل به شکلی کاملا زیبا چیدمان شده و به فروش می رسند.مسافران تور استانبول 94 میتوانند در چیدمان بینظیر این فروشگاه به تماشای مدرن ترین دکوراسیون منازل پرداخته و به خرید بهترین ها بپردازند.

فروشگاه آدرس استانبول

 فروشگاه آدرس استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل لاساگرادا استانبول

هتل 5 ستاره لاساگردا در محله عثمان بی در چند قدمی منطقه نیسانتاسی قرار دارد. این هتل 84 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات کتری برقی، وای فای رایگان، حمام مدرن و ... می باشد. تراس بزرگ این هتل چشم انداز بینظیری از شهر زیبای استانبول دارد. مسافران تور استانبول آبان 94می توانند در رستوران "کایرا" از انواع غذاهای بین المللی و ایتالیایی لذت ببرند و در رستوران دیگر آن نیز با صبحانه بوفه از مهمانان پذیرایی می شود که صبحانه این رستوران شامل آب میوه تازه، قهوه ایتالیایی، نان تازه و ... می باشد. 

آدرس: Mesrutiyet Mahallesi Halaskargazi Caddesi No:96 Osmanbey Sisli , Sisli, 34371 Istanbul, Turkey

امکانات هتل لاساگرادا استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، حمام ترکی، استخر رو باز، کتابخانه، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی ای پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، فروشگاه، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان. 

 

 

هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

 اتاق هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

رستوران هتل لاساگرادا استانبول

 

هتل موزاییک استانبول

 

هتل 4 ستاره موزاییک در مرکز استانبول، در منطقه فاتح، در 500 متری بازار بزرگ و بازار ادویه قرار دارد. این هتل 115 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام و ... هستند و بعضی از اتاق ها نیز بالکن دارند.

مهمانان  تور استانبول آذر 94 می توانند روز خود را با صبحانه بوفه این هتل آغاز کنند و ناهار و شام نیز در این هتل به صورت بوفه

و منوی انتخابی سرو می شود. فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه 500 متر و تا ایستگاه تروما کمتر از 250 متر است که دسترسی آسان را برای دیگر مناطق شهر ممکن می سازد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک نیز 16/1 کیلومتر است. منطقه فاتح برای کسانی که به آثار تاریخی، موزه ها و معماری علاقه مند هستند مناسب می باشد.

آدرس: Vidinli Tevfikpaşa Cad. No:21 Sehzadebasi, Fatih, 34490 Istanbul, Turkey

امکانات هتل موزاییک استانبول

 تراس،سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر باز، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل،ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان

 

 

در تور استانبول 94 از امکانات این هتل استفاده کنید

 

 

 

هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک استانبول

اتاق هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک استانبول

رستوران هتل موزاییک استانبول

 

هتل 4 ستاره وایت هاوس (WhiteHouse) در قلب منطقه تاریخی استانبول واقع شده و از این هتل با اندکی پیاده روی می توان به جاذبه هایی مثل ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ رسید. این هتل 22 اتاق دارد که اتاق های آن دارای امکانات بالکن، تلویزیون و ... هستند. در رستوران این هتل هر روز صبحانه کامل و خوشمزه سرو می شود. از این هتل برای مسافران تور استانبول تعطیلات آبان 94 ترانسفر فرودگاهی یک طرفه رایگان در نظر گرفته شده است. مسافران تور استانبول می توانند از اقامت در این هتل و نزدیک آن به جاذبه های گردشگری استانبول لذت ببرند.

آدرس: Alemdar Mah. Çatalçeşme Sok. No:21 Sultanahmet, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

امکانات هتل وایت هاوس استانبول

تراس، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سیستم ایمنی، مغازه، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، وای فای رایگان

در تور استانبول 94 در این هتل زیبا اقامت کنید

 

 

هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

اتاق هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

رستوران هتل وایت هاوس استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

صومعه خور ویراپ ارمنستان

خور ویراپ که به معنی چاه عمیق می باشد صومعه‌ای است که وابسته به کلیسای ارمنی می باشد و در دشت آرارات در نزدیکی مرز ترکیه قرار دارد. صومعه خور ویراپ حوزه علمیه دینی و محل اقامت کاتولیکوس است و در نزدیکی آن کلیسای قرن 11 وجود دارد. گریگور روشنگر که آیین مسیحیت را به ارمنستان آورد ۱۳ سال در این صومعه زندانی بوده است. این صومعه از اماکن مذهبی ارمنستان به شمار می رود و دارای امکاناتی مثل سیستم گرمایشی و حمام می باشد.مسافران تور ارمنستان پاییز 94 می توانند از این صومعه تاریخی دیدن کنند.

 

صومعه خور ویراپ ارمنستان

صومعه خور ویراپ ارمنستان 

صومعه خور ویراپ ارمنستان

صومعه خور ویراپ ارمنستان  

صومعه خور ویراپ ارمنستان

صومعه خور ویراپ ارمنستان

 


پارک لاورز ارمنستان یک پارک عمومی در شهر ایروان است که در خیابان بقرمیان، در قسمت مرکزی ناحیه کنترون قرار دارد. این پارک در سال های 2005 تا 2008 به طور کامل نوسازی شد. در سال 2010 مجسمه شاعر ارمنی، گِئورگ اِمین، در این پارک قرار داده شد. این پارک دارای 370 درخت زیبا و سرسبز می باشد که لطافت خاصی به فضای پارک بخشیده اند. می توانید در تور ارمنستان تعطیلات آذر 94 در این پارک زیبا به تفریح و گردش بپردازید.

پارک لاورز ارمنستان

پارک لاورز ارمنستان

پارک لاورز ارمنستان

پارک لاورز ارمنستان

پارک لاورز ارمنستان

مجسمه گِئورگ اِمین شاعر ارمنی در پارک لاورز ارمنستان

 

پارک دنیای آب ارمنستان

پارک دنیای آب ارمنستان در ناحیه نور نورک ایروان در خیابان میاسنیکیان قرار دارد و دارای یک پارک آبی روباز به مساحت 2/5 هکتار و یک پارک آبی سرپوشیده به مساحت 0/5 هکتار می باشد. پارک سرباز آن در سال 2001 افتتاح شد و دارای دو استخر بزرگ، یک استخر کودکان، یک استخر VIP و سه استخر برای بازی های آبی است. در فصل زمستان، بزرگ ترین استخر این پارک تبدیل به پیست اسکی روی یخ می شود که علاقه مندان بیشماری دارد. در این پارک رستوران بزرگی به ظرفیت 120 نفر وجود دارد که می توانید در آن جا غذاهای خوشمزه ای میل کنید. پارک سرپوشیده آن در سال 2008 گشایش یافت و دارای دو استخر بزرگ و یک استخر کودکان و امکانات دیگری مثل باشگاه بدنسازی می باشد. مسافران تور ارمنستان 94می توانند در این پارک لحظات خوشی را سپری کنند.

پارک دنیای آب ارمنستان

پارک دنیای آب ارمنستان



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل 4 ستاره فروم در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و تا جاذبه های گردشگری این شهر 15 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. مسافران تور ارمنستان آذر 94می توانند در رستوران این هتل از انواع غذاهای خوشمزه سنتی ارمنی لذت ببرند. این هتل 23 اتاق دارد که اتاق های آن به صورت کلاسیک دکوربندی شده و مجهز به امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام و ... هستند. فاصله هتل تا ایستگاه قطار 4 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی 13 کیلومتر و تا میدان آزادی ایروان 20 دقیقه پیاه روی است.

آدرس: Paronyan Street 19/3 , 0010 Yerevan, Armenia

امکانات هتل فروم ایروان ارمنستان

تراس، سونا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، خانه داری روزانه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، سیستم گرمایشی، وای فای رایگان، سیستم تهویه.

 

هتل فروم ایروان ارمنستان

هتل فروم ایروان ارمنستان

هتل فروم ایروان ارمنستان

اتاق هتل فروم ایروان ارمنستان

هتل فروم ایروان ارمنستان

استخر هتل فروم ایروان ارمنستان



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان,هتل های ارمنستان , بهترین هتل های ارمنستان, ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل اینترنشنال ترمینال دبی

هتل 5 ستاره اینترنشنال ترمینال در قسمت ترانزیت فرودگاه دبی واقع شده است. 14 رستوان مختلف در نزدیکی این هتل وجود دارد . که مسافران تور دبی پاییز 94 می توانند طعم غذاهای مختلف را در این رستوران بچشند. این هتل 530 اتاق دارد که اتاق های شیک آن دارای تلویزیون، مینی بار، چای | قهوه ساز و ... هستنددر اتاق بخار، سونا، استخر می توان به ریلکسیشن پرداخت. هتل اینترنشنال ترمینال 2 مرکز بیزنس دارد که برای مسافران کاری مفید می باشد. مغازه های بسیاری در اطراف هتل وجود دارد که می توان در آن ها به خرید پرداخت.

آدرس: P.O Box 35566, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل اینترنشنال ترمینال دبی

پینگ پونگ، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان.

در تور دبی 94 از این امکانات استفاده کنید

 

 

هتل اینترنشنال ترمینال دبی

اتاق هتل اینترنشنال ترمینال دبی

هتل اینترنشنال ترمینال دبی

 

رستوران هتل اینترنشنال ترمینال دبی

هتل اینترنشنال ترمینال دبی

استخر هتل اینترنشنال ترمینال دبی

 

هتل والدورف آستوریا دبی

 

هتل 5 ستاره والدورف آستوریا در جمیرا پالم دبی واقع شده و 319 اتاق و سوییت لوکس دارد که اتاق ها با چشم انداز زیبای خلیج فارس دارای امکانات تلویزیون، حمام، ... هستند. این هتل 200 متر ساحل اختصاصی و انواع تفریحات آبی دارد که مسافران تور دبی تعطیلات آذر 94  می توانند لحظات شادی را در آنجا سپری کنند. این هتل 6 رستوران متنوع و مختلف دارد
که انواع غذاهای خوشمزه بین المللی و عربی در آن  سرو می شود. فاصله هتل تا مارینا 10 دقیقه رانندگی و تا برخ خلیفه و دبی مال 30 دقیقه رانندگی است. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 35 دقیقه است. جمیرا پالم انتخاب مناسبی برای آن دسته از مسافرانی است که به ساحل و مراکز خرید لوکس علاقه مند هستند. 

آدرس: Palm Jumeirah, Crescent East, Plot C-34, Palm Jumeirah, 24988 Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل والدورف آستوریا دبی

ساحل اختصاصی، 2 استخر، زمین تنیس، ورزش های آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحان عصرگاهی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، خانه داری روزانه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

در تور دبی 94 از این امکانات لذت ببرید

 

هتل والدورف آستوریا دبی

هتل والدورف آستوریا دبی

هتل والدورف آستوریا دبی

اتاق هتل والدورف آستوریا دبی

هتل والدورف آستوریا دبی

رستوران هتل والدورف آستوریا دبی

هتل والدورف آستوریا دبی

باشگاه هتل والدورف آستوریا دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مسجد الفاروق دبی

 مسجد الفاروق در سال 1986 با مساحت 4200 متر مربع ساخته شد و در سال های 2003 و 2011 دوبار مورد نوسازی قرار گرفت. این مسجد ظرفیت بیش از 2000 نمازگزار را دارد و در معماری آن از معماری عثمانی الهام گرفته شده و معماری بیرونی آن شبیه مسجد سلطان احمد استانبول است. مسجد الفاروق 21 گنبد و 4 گلدسته دارد که ارتفاع گنبد اصلی آن 30 متر و ارتفاع گلدسته های آن 65 متر می باشد و 60 متخصص مراکشی معماری داخلی این مسجد را طراحی کرده اند. این مسجد دارای کتابخانه است که حدود 400 کتاب اسلامی و مذهبی در این کتابخانه وجود دارد. مسافران تور دبی آبان 94می توانند از این مسجد زیبا بازدید کنند. 

 

 

مسجد الفاروق دبی

مسجد الفاروق دبی

مسجد الفاروق دبی

مسجد الفاروق دبی

 

کافی شاپ یخی دبی

 

 

 

کافی شاپ یخی دبی اولین کافی شاپ در منطقه است که از یخ ساخته شده در دارای ظرفیت حدود 40 نفر است.کلیه میز و صندلی های این کافی شاپ از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته می شود.قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و مسافران تور دبی آذر 94می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ را تجربه کنند.

 

کافی شاپ یخی دبی

 

کافی شاپ یخی دبی

 

کافی شاپ یخی دبی

 

کافی شاپ یخی دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

خانه اعیانی کیش

خانه اعیانی کیش از جاذبه های گردشگری جزیره کیش می باشد که مورد توجه گردشگران تور کیش تعطیلات پاییز 94 می باشد و یاداور خانه های چند خانوار ایرانی در داخل فلات ایران می باشد.با توجه به آثار به جا مانده از این خانه مثل کاشی کاری ان می توان پی برد که این خانه مربوط به دوره ایلخانیان می باشد.

 

 

خانه اعیانی کیش

 

 

ساحل درختان نارگیل کیش

 

 3000 درخت زیبای نارگيل در زمینی به مساحت 20 هكتار در ساحل شرق جزیره کیش كاشته شده كه باعث زیبایی و سرسبزی خاص این ساحل شده است.این ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان قرار دارد و با درختان نارگیل فراوان، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از رویایی ترین و زیبا ترین سواحل جزیره کیش می باشد.این ساحل نقره فام از منحصر بفردترین سواحل کیش برای قدم زدن و لذت بردن از دریا است.مسافراندر تور کیش 94 می توانند در این مکان آرام و دلنشین به تفریح بپردازند.

 

 

ساحل درختان نارگیل کیش

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع  و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع  ساخته شد .در این مرکز خرید غرفه های متعددی وجود دارد که اجناس مختلف و متنوعی شامل پوشاک, اسباب بازی, لوازم خانگی، لوازم آرایشی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید هر روز از ساعت 9 تا 1 نیمه شب باز می باشد و مسافران تور کیش تعطیلات آبان 94 می توانند در این مرکز خرید بزرگ و زیبا به راحتی به خرید بپردازند.

 

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش با زیر بنای ۱۳ هزار و ۳۰۱ متر مربع در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۵ متر در سال 1391 توسط بخش خصوصی ساخته شد . این مرکز خرید  در کنار دو مجتمع مسکونی دامون ساحلی و دامون کیش در سه طبقه می باشد که 100 غرفه دارد و انواع لباس و پوشاک زنانه، مردانه،بچهگانه، لوازم ورزشی و ... را با قیمت های مناسب به مشتریان عرضه می کند. در طقه بالای این مرکز خرید انواع رستوران های مختلف وجود دارد که چشم انداز زیبا و غذاهای خوشمزه دارند. این بازار با معماری مدرن و زیبا انواع کالاها ی مختلف را در اختیار مسافران تور کیش پاییز 94 قرار می دهد و یکی از جاذبه های اصلی کیش است که به دلیل وجود رستوران های زیبا در طبقه فوقانی آن و نزدیکی به ساحل، سالانه تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران را به جزیره کیش جذب می کند.

مرکز خرید دامون کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش، در مرکز جزیره  کیش واقع شده و دارای ۲ ساختمان قدیمی و نوساز شیک می باشد. این هتل دارای ۸۰ اتاق و در مجموع ۲۴۰ تخت می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس ایرانی، ماهواره می باشند. هتل قائم کیش از نظر موقعیت مکانی برای دسترسی به دریا و مجتمع های تجاری از موقعیت خوبی برای مسافران تور کیش برخوردار است.در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

امکانات هتل قائم کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ

هتل قائم کیش

لابی هتل قائم کیش

 

 

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش یک هتل سه ستاره است که در زمینی به مساحت 6345 مترمربع در پشت بازار ونوس واقع شده است.این هتل یک هتل نو سازاست که هر ساله گردشگرانتور کیش را به سمت خود جذب می کند . فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه و ساعت تحویل و تخلیه اتاق 14 می باشد. هتل ونوس کیش دارای اتاق های سه تخته، چهارتخته و سوئیت یکخوابه می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون، تلفن،تهويه مطبوع و مبلمان مي باشند.

 

 

در تور کیش آبان 94 امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 

امکانات هتل ونوس کیش

کافى شاپ، لابى،ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، سالن کنفرانس

 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش در میدان پردیس، بلوار رودکی واقع شده و به تازگی بازسازی شده است ,این هتل به بازارهای پردیس ۱ و پردیس ۲ و مجتمع تجاری کیش بسیار نزدیک می باشد که در این دو مراکز خرید عمده ترین اجناس مارک را می توان خریداری کرد . پلاژ آقایان به هتل آرا کیش نزدیک می باشد و آقایان می توانند در کمترین زمان به پلاژ بروند، فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد. این هتل 60 اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته  چهار تخته دارد که این اتاق ها از امکانات خوبی برای مسافران تور کیش برخوردار می باشد. در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

امکانات هتل آرا کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ

آدرس هتل آرا کیش : جزیره کیش , میدان پردیس , بلوار رودکی

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

هتل میراکل ریزورت در تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه لارا قرار گرفته است و نمای هتل میراکل به صورت پلکانی ساخته شده است . هتل میراکل چهارده km تا فرودگاه فاصله دارد و با مرکز شهر یازده km فاصله دارد. هتل دارای امکاناتی برای میهمانان تور آنتالیا 94 می باشد مانند : استخر برای بزرگسالان و کودکان , زمین تنیس در فضای باز , ورزش های آبی موتوری , اتاقها اکثرا چشم انداز دریا و کوه را دارند که مسافران به سلیقه خود اتاق را انتخاب می نمایند. برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل میراکل ریزورت آنتالیا بازدید نمایید .همچنین هتل اینترنت پر سرعت نیز برای خود دارد . هتل میراکل ریزورت آنتالیا دارای هشت رستوران که شامل رستوران ایتالیایی و دریایی , ترکیه ای , مدیترانه ای , رستوران چینی , خانه کباب و رستوران اسنک ویژه تور آنتالیا پاییز 94 می باشند.

 

هتل میراکل آنتالیا
 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل میراکل در کدام منطقه آنتالیا می باشد؟,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
شهر باستانی پرگا آنتالیا

این شهر زیبا در تور لحظه آخری آنتالیا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا در تور آنتالیا 94 یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است .

شهر باستانی پرگا آنتالیا

شهر پرگا در تور آنتالیا پاییز 94 که هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .


شهر تاریخی میسیس آنتالیا

شهر تاریخی میسیس در تور لحظه آخری آنتالیا در نزدیکی یاکاپیناری و در حوالی شهر اسکندرون واقع شده است . این شهر از جمله جاذبه های آنتالیا می باشد که بر سر راه جاده ابریشم واقع شده است . در داخل این شهر و همچنین در اطراف آن ویرانه هایی از زمان رومیها به چشم می خورد که با سنگ فرش های آن مربوط به قرن 4 میلادی است . میهمانان تور آنتالیا 94 می توانند از این شهر دیدن نمایند. در این سنگفرش ها تصاویری از کشتی نوح و حیوانات آن نشان داده شده است . در امتداد جاده ویرانه های ییلان کاله و کاخ شاهمران بر فراز کوه سنگی بر بالای رودخانه جیحان به چشم می خورد . این مکان برای گردشگران تور آنتالیا بسیار دیدنی خواهد بود .

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

هتل لارا پارک آنتالیا

هتل لارا پارک آنتالیا

این هتل 4 ستاره در تور لحظه آخری آنتالیا تا ساحل لارا صد متر فاصله دارد.اتاقهای هتل مجهز به اینترنت و بالکن است هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز،استخر مخصوص کودکان،خدمات ماساژ و اتاقهای لوکس و مدرن ویژه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 است رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی را سرو می نماید.هتل تا مرکز شهر دوازده کیلومتر و تا فرودگاه هشت کیلومتر نیز فاصله دارد. اکثر مسافران تور آنتالیا هتل لارا پارک آنتالیا را مناسب برای اقامت می دانند.


 

هتل هادریانوس آنتالیا  چهار ستاره

این هتل در تور آنتالیا 94 در منطقه ی کالی قرار گرفته است که به مساحت 760 متر مربع است و پوشیده از باغ و گیاهان گوناگون است.هتل دارای امکاناتی از قبیل اتاقهای لوکس،پارکینگ و اینترنت رایگان است.اتاقها مجهز به تلویزیون با ماهواره ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا،پارکت،مبلمان،حمام با جکوزی و مینی تریا نیز هست.هتل تا بدر و ساحل دریای مرمر فقط پنج دقیقه فاصله دارد.همچنین مکانهای تفریحی مانند دروازه هادریانوس ،کسیک مناره و پارک در نزدیک هتل نیز واقع شده است. مسافران تور آنتالیا این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

امکانات هتل سروش مشهد؟

هتل سروش در تور مشهد لحظه آخری جزء هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد. این هتل در فاصله 300 متری از حرم مطهر واقع شده است.

امکانات هتل شروش شامل: رستوران ویژه میهمانان تور مشهد 94، لابی، آسانسور، کافی شاپ، لاندری، رم سرویس، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حریق، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، پارکینگ، فروشگاه، گشت درون شهری و برون شهری ویژه گردشگران تور مشهد پاییز 94 و... می باشد.

این هتل برای کودکان بین 3 تا 8 سال نیم بها و برای کودکان بالای 8 سال یک نفر کامل محسوب می گردد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکانات هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل سروش مشهد بازدید نمایید.

 

هتل سروش مشهد

هتل سروش مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل سروش مشهد؟,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

آرامگاه امامزاده سید محمد علوی مشهد

آرامگاه امامزاده سید محمد علوی مشهد

امامزاده سید محمد علوی در تور مشهد لحظه آخری از نوادگان امام موسی بن جعفر (ع) است که آرامگاه ایشان روی یک بلندی قرار دارد. در فضای آرامگاه ایشان درختچه ها و نهال هایی قرار دارد که فضای آن محیط را خیلی زیباتر و آرامش بخش تر کرده است. آرامگاه امامزاده سید محمد علوی در تور مشهد 94 در شصت کیلومتری جاده مشهد _ تربت حیدریه قرار دارد. در حال حاضر این محیط با امکانات رفاهی نسبی از زائرین و مسافران تور مشهد پاییز 94 پذیرایی به عمل می آورد.


 

آرامگاه خواجه ابا صلت هروی مشهد

آرامگاه ابا صلت هروی مشهد

خواجه ابا صلت هروی در تور مشهد لحظه آخری خادم امام رضا (ع) بوده است , به همین دلیل آرامگاه ایشان بسیار مورد احترام مردم است. خواجه ابا صلت به دلیل اتفاقاتی که در زمان عباسیان رخ می داده است تا زمان مرگش دور از مردم و حوزه دید انظار زندگی می کرد. میهمانان تور مشهد 94 پسوند هروی به دلیل اهل هرات بودن اجدادش است. آرامگاه ایشان ابتدا به صورت مخروبه بوده اما هنگام گسترش شهر مقدس مشهد آرامگاه ایشان به صورت یک بنای چهار ضلعی و گنبدی روی آن ساخته شد. در سال های اخیر هم آرامگاه خواجه ابا صلت هروی مشهد بازسازی شد و به شکل هشت ضلعی ساخته شد و امکاناتی در این محیط برای رضایت زائرین تور مشهد پاییز 94 فراهم آمده است , مانند: رستوران , چایخانه و پارکینگ

آرامگاه خواجه ابا صلت هروی در کنر جاده و در 10 کیلومتری جاده مشهد واقع شده است.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه های معروف مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل برای میهمانان تور مشهد 94 می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد پاییز 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه ویژه میهمانان تور مشهد لحظه آخری نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36


 

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد 94 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

بازارچه فجر کیش

بازارچه فجر کیش

بازارچه فجر در تور کیش 94 واقع فروشگاه کوچکی است که جلوی در ورودی اصلی بازار پردیس ۱ واقع شده اما به لحظا تنوع اجناس و تبلیغ فروش جنسهای ۱ هزار تا ۵ هزار تومانی مشتریان زیادی را به سوی خود جلب مینماید . میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این بازار دیدن نمایند.

در این بازارچه انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه و کیف و کفش و اسباب بازی و عطر و ادوکلن و لوازم دکوری و... با قیمتهای بسیار نازل به مشتریان تور کیش پاییز 94 عرضه میشود .

اما در واقع صحبت فروش اجناس تا ۵ هزار تومان در واقع تبلیغی بیش نیست و در این بازارچه هم اکثر اجناس با قیمتهای بالای ۱۰ هزار تومان به میهمانان تور کیش 94 به فروش میرسد  .


بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش

بازار زیتون در تور کیش از لحاظ نوع معماری یکی از منحصربه فردترین بازارهای جزیره میباشد و از چندین نیم طبقه تشکیل شده است .
در بازار زیتون شما بدون شک میتوانید هرچه را که بخواهید با قیمتهای خوب پیدا کنید .
کیف و کفش - روسری - پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه - فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی - فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه - عطر و ادوکلن و... ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94 از جمله مواردی است که در بازار زیتون یافت میشود .
این بازار در مجاورت هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش - بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است و میهمانان تور کیش 94 می توانند از این بازار دیدن نمایند.

مطالب مرتبط:
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

شهر باستاني حريره کیش

شهر باستاني حريره کیش

بقاياي شهر حريره در تور لحظه آخری کیش در امتداد ساختمانهاي بندرگاه و دفاتر آن ، قابل ديدن است. طبق نظر سازمان ميراث فرهنگي ، شهر حريره  هشتصد سال قدمت دارد. گستره پستي و بلندي‌ها و خرابه‌هاي شهر قديمي حريره حدود ۱۲۰ هكتار وسعت دارد و روزگاري شهري بزرگ و آباد در منطقه بوده است. میهمانان تور کیش پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. دوران طلايي شهر حريره  کيش از سال ۳۶۷ تا ۹۱۲ هجري قمري بوده‌است. آن چه امروز از اين شهر بر جاي مانده حجمي از معماري شهري است. گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. اما كمتر و به ندرت تاق‌ها و پوشش‌ها و سقف‌هاي سالمي بر جاي مانده است جز در پاره‌اي موارد كه پوشش‌هاي تاقي شكل سنگي از گزند تخريب در امان مانده‌اند. میهمانان تور کیش می توانند از این محل دیدن نمایند. بندر شهر تاريخي حريره، يك شهر يك پارچه و متمركز با معماري برون‌گرا بوده و از معماري دفاعي و درون‌گراي ديگر شهرهاي تاريخي ايران در آن نشاني نيست. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این محل دیدن نمایند. انتخاب اين بخش از جزيره براي ايجاد شهر حريره طبيعي‌ترين و معقول‌ترين انتخاب بوده چرا كه ساحل صخره‌اي مرتفع آن از سطح دريا تقريبا ده متر بلندتر است و وجود سه خليج و دماغه كه نقش بندرگاه طبيعي را دارد و همچنين درياي نسبتاً آرام‌تري از ديگر كرانه‌ها و سواحل جزيره خود عامل شكل‌گيري شهر در ساحل شمالي شده است. گردشگران تور کیش پاییز 94 می توانند از این محل دیدن نمایند. تاكنون عمليات اكتشافي باستان‌شناسي بقاياي شهر تاريخي حريره در سه مجموعه مجزا انجام شده است.خانه اعياني در تور کیش 94: خانه اعياني يادآور خانه‌هاي چندخانوار قديمي در داخل فلات ايران و در شهرهايي چون يزد، اصفهان و كاشان است و يكي از نمونه‌هاي قديمي مسكن جمعي در حاشيه خليج فارس محسوب مي‌شود. میهمانان تور کیش می توانند از این محل دیدن نمایند. علاوه بر وسعت خانه و همچنين فضاهاي مختلف و متنوع آن، كاشي‌هاي ستاره‌اي شكلي كه در اين خانه به دست آمده است، همانند كاشي‌هايي است كه زينت بخش بناهاي مهم ايلخاني ايران همچون تخت سليمان و سلطانيه است. گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانند از این محل دیدن نمایند. پيدايي اين مقدار كاشي كه يقيناً عنصر وارداتي به جزيره است نشان مي‌دهد كه اين عمارت به يكي از ثروتمندان كيش تعلق داشته است. میهمانان تور کیش 94 می توانند از این محل دیدن نمایند.

بخش كارگاهي و صنعتي: اين مجموعه درست در كنار دريا ساخته شده و داراي معماري و فضاهاي ناشناخته‌اي است. میهمانان تور کیش پاییز 94 می توانند از این محل دیدن نمایند. مجموعه كانال‌هاي افقي و زيرزميني و چاه‌هاي متعدد در گوشه و كنار، مجموعه‌ي بسيار جالب و نادري را تشكيل مي‌دهد كه هنوز عملكرد آن‌ها روشن نيست، اما به نظر مي‌رسد كه ارتباط مستقيم، با فعاليت‌هاي صيادي (صيد ماهي، مرواريد و مرجان) داشته و براي دسترسي آسان‌تر به دريا احداث گرديده است. میهمانانتور کیش 94 می توانند از این محل دیدن نمایند. شايد هم بتوان فرض كرد كه اين راهروها و كانال‌ها راه‌هاي مخفي بوده است كه در مواقع هجوم و حمله اهالي شهري مي‌توانسته‌اند به طور اضطراري از آن ها استفاده كنند. میهمانان تور کیش می توانند از این محل دیدن نمایند. مجموعه حمام: اين مجموعه شامل حمامي است با صحن‌هاي متعدد و حصار آن به مساحت تقريبي ۵۰۰ مترمربع. سربينه و گرمخانه و تون حمام در جنوب بخش ذكر شده قرار گرفته و توسط راهرو سرپوشيده‌اي از آن جدا شده است. دو خزينه كوچك و بزرگ در جنوب گرمخانه آخرين بخش ساختمان را تشكيل داده‌اند. میهمانان تور کیش پاییز 94 می توانند از این محل دیدن نمایند.

باستان شناسان معتقدند اين حمام كه شايد در نوع خود از قديمي‌ترين حمام‌هاي ايراني باشد كه طي كاوش‌هاي باستان‌شناسي كشف و شناخته شده است، و دو دوره متمايز و مجزا از هم دارد (دوره ايلخاني – دوره تيموري) با توجه به ظرفيت محدود حمام و با در نظر گرفتن ديوار بيروني سراسري كه تا مجموعه عمارت اعياني كه در جنوب شرقي حمام و به فراز تپه‌اي بلند قرار گرفته امتداد يافته است. به نظر مي‌رسد كه اين بنا حمامي خصوصي بوده و به صاحب مجموعه اعياني تعلق داشته است. میهمانان تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

آدرس: شمال جزيره كيش، كنار مجموعه ورزشي المپيك

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: شهر باستاني حريره کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

 هتل 4 ستاره آرامیس تور لحظه آخری کیش در سال 1385 و در بنایی به مساحت 7 هزار متر مربع در مقابل بازار پردیس 1 و در مرکز جزیره زیبای کیش بنا شده است.این هتل نوساز با معماری زیبا امکانات رفاهی مناسبی را به میهمانان تور کیش پاییز 94 ارایه می دهد. هتل آرامیس کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای واقع شده است که به مکان های تفریحی و تجاری جزیره زیبای کیش به راحتی دسترسی دارد. این هتل از اتاق های 2 تا 5 تخته و بسیار راحت تشکیل شده است و می تواند یکی از انتخاب های مناسب جهت اقامت و گذراندن تعطیلات در جزیره کیش برای میهمانان تور کیش 94 باشد.

 امکانات هتل آرامیس کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت در لابي و اينترنت در واحدها، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده در تور کیش، لاندري، خدمات خانه داري، خشکشویی، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و...

 آدرس : کیش ٫میدان پردیس ٫ هتل آرامیس 


هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش  

هتل 3 ستاره تاپ رز تور لحظه آخری کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی برای میهمانان تور کیش پاییز 94 که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده برای میهمانان تور کیش 94 فاصله دارد.

 امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر      

 آدرس هتل تاپ رز کیش : روبروى بازار پردیس - انتهاى خیابان ابن سینا


هتل گراند کیش

هتل گراند کیش

هتل 3 ستاره گراند تور لحظه آخری کیش روبروی بازار ونوس در زمینی به مساحت 6400 متر مربع بنا شده است. این هتل از دریا حدود 7 دقیقه و از نزدیکترین بازار تا هتل یعنی بازار ونوس حدود 5 دقیقه فاصله دارد و در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی برای میهمانان تور کیش پاییز 94 واقع شده است. این هتل دارای 60 اتاق می باشد که اکثر این اتاق ها دارای تراس است و از دید دریا برخوردار می باشد. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به میهمانان تور کیش 94 ارایه می دهد. در ضمن هتل گراند کیش خدمات رایگان صبحانه و ترانسفر رفت را در اختیار میهمانان خود می گذارد.

 امکانات هتل گراند کیش:

لابی، رستوران ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری ویژه میهمانان تور کیش 94، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و...

 آدرس هتل گراند کیش : جزیره زیبای کیش .  خیابان سنایی .  روبروی مرکز خرید  ونوس 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

هتل 4 ستاره مارمارای ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل مارمارای استانبول

هتل 4 ستاره مارمارای تور ترکیه استانبول در منطقه فاتح شهر استانبول که منطقه ای توریستی و تاریخی است , قرار گرفته است. از ویژگی های این هتل می توان به نزدیکی آن به بازار بزرگ , مسجد اباصوفیه , قصر و موزه توپ کاپی اشاره کرد که فقط چند دقیقه با آنها فاصله دارد. از امکانت هتل مارمارای تور ترکیه استانبول نیز می توان به حمام ترکی سنتی , سونا و مجموعه ای از ماساز درمانی , جکوزی و... اشاره کرد. یکی از زیبایی های این هتل نمای خلیج است که منظره بی نظیری را در مقابل چشمان شما در تور ترکیه ایجاد می کند.


 

هتل 4 ستاره میم ترکیه استانبول

تور ترکیه تل میم استانبول

هتل 4 ستاره میم تور ترکیه استانبول هتل مدرنی است که جدیدا بازسازی شده و در منطقه نیشان تاشی شهر استانبول واقع شده است و به قصر دولماباهچه و میدان تقسیم بسیار نزدیک است. اتاق های این هتل دارای سرویس دهی بسیار ماهرانه و مهمان نوازی خوبی برای میهمانان تور ترکیه می باشد و این امر باعث بیشتر شدن آسایش شما مسافران عزیز می شود. ایستگاه های متفاوتی در اطراف هتل میم تور ترکیه استانبول وجود دارد که باعث می شود گردشگران راحت تر به نقاط دیگر شهر بروند. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به رستوران گائودی آن اشاره کرد که دارای منوی غذاهای بین المللی و سنتی ترکیه ای ویژه میهمانان تور ترکیه می باشد.علاوه بر این انواع سالادهای سالم و تازه و لذیذ در رستوران هتل میم استانبول سرو می شود.در لابی این هتل کافه ای به نام کافه بارکا وجود دارد که بصورت 24 ساعته از مسافران تور ترکیه با انواع دسرها و نوشیدنی های خوش مزه پذیرایی می کند. با تور ترکیه استانبول و اقامت در این هتل 4 ستاره لحظات خوشی را سپری کنید و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم ترکیه آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا از هتل های زنجیره های ریکسوس است. این هتل یک هتل 5 ستاره می باشد که جزء بهترین و معروف ترین هتل های تور ترکیه آنتالیا می باشد. این هتل دارای 640 اتاق می باشد و از امکانات آن می تون به پارک آبی , استخر دلفین به همراه نمایش دلفین ها اشاره کرد. علاوه بر این هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا در تور ترکیه با بیشتر از 900 پرسنل آماده خدمت گذاری و پذیرایی از مسافران عزیز می باشد. این هتل مانند یک شهر اختصاصی است چون هتل ریکسوس پرمیوم تور ترکیه آنتالیا در ناحیه ای به بزرگی 405000 متر مربع که پوشیده از درختان سرو است و ساحلی به طول 1 کیلومتر دارد و از مراکز خرید برخوردار می باشد, قرار دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل 5 ستاره در تور ترکیه داشتن سوئیت اختصاصی و ساحل شنی اختصاصی در فاصله 200 متری دریا می باشد. از امکانات دیگر این هتل می توان به سونا , حمام ترکی , ماساژ , ماسه درمانی , اتاق برف و باران ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره کرد.


 

هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس لارس تور ترکیه آنتالیا از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در ساحل زیبا و ماسه ای لارا قرار دارد. خوب است که بدانید شهرت این هتل به دلیل داشتن بزرگترین استخر روباز است. هتل ریکسوس لارس آنتالیا در تور ترکیه دارای امکانات بسیار خوب و لوکس می باشد و فاصله آن تا فرودگاه آنتالیا فقط هشت کیلومتر می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این هتل داشتن ساحل اختصاصی آن میباشد. از دیگر ویژگی های آن این است که فاصله آن تا نزدیکترین مرکز خرید فقط یک کیلومتر می باشد. هتل ریکسوس لارس تور ترکیه آنتالیا در نزدیکی هتل تایتانیک , کروانسارای لارا و میراکل قرار دارد. از جمله عواملی که به زیبایی این هتل افزوده است این است که بوسیله جنگل های انبوه و سرسبز و زیبا محاصره شده است و علاوه بر این به دلیل نزدیکی آن به ساحل شما در تور ترکیه به راحتی می توانید از زیبایی آن و پاکیزگی هوا در این منطقه و همچنین از دیدن دریای پاک و آبی مدیترانه نهایت لذت را ببرید.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

 تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله تور ترکیه کوش آداسی از هتل های 5 ستاره این شهر است که توسط آب های نیلگون،درختان نخل عظیم الجثه و تپه های سنگی احاطه شده است. این هتل دارای دکوراسیونی بی نظیر و منحصر به فرد و علاوه بر این متشکل از اتاق های لوکس با تمام امکانات رفاهی لازم ویژه میهمانان تور ترکیه می باشد.

تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور ترکیه داشتن آسانسوری است که شما گردشگران عزیز تور تر کیه را تا ساحل اختصاصی هدایت می کند , رستوران در فضای باز , کافی شاپ , استخر , سالن بدنسازی ویژه میهمانان تور ترکیه و... می باشد. گردشگران عزیز تور ترکیه با اقامت در هتل آداکوله کوش آداسی می توانند غذای دلخواه خود را در رستوران آن نوش جان کنند و از مشاهده کردن روب خورشید در دل دریا در تور ترکیه لذت ببرند.


 

هتل فانتازیا کوش آداسی

 تور ترکیه هتل فانتازیا کوش آداسی

هتل فانتازیا در تور ترکیه از هتل های ساحلی کوش آداسی است که سال 1989 افتتاح شده است اما در سال 2006 مجددا بازسازی شد که هزینه ای معادل 6 میلیارد دلار را در بر داشته است. شاید برای مسافران تور ترکیه جالب باشد که بدانند این هتل در نزدیکی شهر قدیمی افسوس , خانه مریم مقدس , دیدما , میلتوس قرار گرفته است. از اماکانات این هتل می توان به اینترت وایرلس در تمام اتاق ها , استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی ویژه میهمانان تور ترکیه, سالن ماساژ , سالن بدنسازی , رستوران های بین المللی با سرو غذاهای ترکی , ایتالیایی و خاورمیانه ای و... اشاره کرد. علاوه بر این در این هتل دو زمین تنیس نیز برای مسافران عزیز تور ترکیه که علاقه مند به تنیس هستند نیز وجود دارد.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

هتل جیاگ بیزنس شانگهای

هتل جیاگ بیزنس یکی از هتل های 3 ستاره چین می باشد که در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا از 125 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین تشکیل شده است. هتل جیاگ بیزنس تور چین امکانات ویژه ای برای میهمانان در نظر دارد که از آن جمله می توان به سالن کنفرانس مجهز اشاره نمود.

هتل جیاگ بیزنس شانگهای

از دیگر امکانات هتل جیاگ بیزنس برای میهمانان تور چین می توان از کرایه دوچرخه، پذیرش 24 ساعته، رستوران، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، خدمات خانه داری، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، سرویس ایاب و ذهاب ویژه میهمانان تور چین و... نام برد.

هتل جیاگ بیزنس شانگهای

 


هتل ماریوت هنگکیاو شانگهای

هتل ماریوت هنگکیاو یکی از هتل های 5 ستاره چین است و در شهر شانگهای قرار دارد. این هتل مجموعا 313 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین دارد. در هتل برای دسترسی راحتر میهمانان چندین فروشگاه در نظر گرفته شده است. از امکانات ویژه این هتل برای گردشگران تور چین می توان به صرافی، سالن اسکواش، محوطه سوارکاری، زمین تنیس و سالن کنفرانس مجهز نام برد.

هتل ماریوت هانگکیاو شانگهای

از دیگر امکاناتی که هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته است: خدمات ماساژ، باشگاه بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، انبار بار و چمدان، تهویه، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، کرایه اتومبیل ویژه میهمانان تور چین و... می باشد.

هتل ماریوت هانگکیاو شانگهای

مطالب مرتبط:
 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های شانگهای چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

هتل استار سیتی گوانجو

هتل استار سیتی یکی از هتل های 3 ستاره چین است که در شهر گوانجو واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 160 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در این هتل فروشگاه های متفاوتی برای برای دسترسی میهمانان تور چین درنظر گرفته شده است. از امکانات ویژه این هتل برای گردشگران تور چین سالن کنفرانس، آرایشگاه و شیشه های دوجداره در اتاق ها برای جلوگیری از سر و صدا می باشد.

هتل استار سیتی گوانجو

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور چین می توان به آسانسور، خدمات خانه داری، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.

هتل استار سیتی گوانجو

 


هتل ونیز گوانجو

هتل ونیز یکی از هتل های 4 ستاره چین است که در شهر گوانجو واقع شده است. فرودگاه بین المللی گوانجو در فاصله 30 کیلومتری از این هتل قرار دارد. همچنین نمایشگاه این شهر 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. میهمانان تور چین می توانند با صرف 25 دقیقه از زمان به ایستگاه راه آهن گوانجو دسترسی داشته باشند. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان می توان به اتاق بیلیار برای علاقمندان این رشته اشاره داشت. این هتل همچنین به اینترنت وایرلس رایگان ویژه میهمانان تور چین مجهز می باشد.

هتل ونیز گوانجو

از دیگر امکانات هتل ونیز گوانجو چین می توان از استخر، خدمات خانه دار، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، رستوران، گاوصندوق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، خدمات ماساژ، کاریوکی ویژه میهمانان تور چین و ... نام برد.

هتل ونیز گوانجو

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های گوانجو چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

هتل شنزن پکن

هتل شنزن یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. این هتل متشکل از 301 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در هتل شنزن امکانات ویژه ای از قبیل خدمات زیبایی و اتاق بیلیارد برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است.

هتل شنزن پکن

از دیگر امکاناتی که هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است می توان به خدمات ماساژ، استخر، سونا، جکوزی، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، فکس و کپی، لباسشویی، باشگاه ورزشی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه، بار، گاوصندوق ویژه میهمانان تور چین و ... اشاره نمود.

هتل شنزن پکن


هتل فوربیدن سیتی پکن

هتل فوربین سیتی یکی از هتل های 3 ستاره چین است که در شهر پکن قرار دارد. این هتل از 80 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین برخوردار است. در این هتل امکانات ویژه ای برای میهمانان تور چین درنظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به سالن کنفرانس، اتاق بیلیارد برای علاقمندان و همچنین فروشگاه های متعدد ویژه میهمانان تور چین اشاره نمود.

هتل فوربیدن سیتی پکن

از دیگر امکانات هتل فوربیدن سیتی برای میهمانان تور چین می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، گاوصندوق، سیستم تهویه، بار، انبار بار و چمدان، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، کرایه دوچرخه ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.

هتل فوربیدن سیتی پکن

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پکن چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تور کیش مرکز خرید شقایق

مرکز خرید شقایق کیش در زمینی به مساحت 1680 متر مربع در سال 1381 ساخته شد و به بهره برداری رسید. این مرکز خرید در حقیقت یک بازارچه است که در شهرک میر مهنا واقع شده و متشکل از 2 طبقه و 30 غرفه می باشد. غرفه های این بازارچه عبارتند از: آرایشگاه , سوپر مارکت , سوپر میوه , ساندویچی , قنادی و... . مردم ین جزیر و گردشگران تور کیش آبان 94 هر آنچه را که نیاز داشته باشند را می توانند از این مرکز خرید تهیه نمایند.

 

 

تور کیش مرکز خرید گلستان

مرکز خرید گلستان کیش یکی از مراکز خرید این جزیره می باشد که در زمینی به مساحت 2586 مترمربع ساخته شده است که متشکل از 2 طبقه است. این مرکز خرید دارای 65 غرفه است که با ارائه محصولات متنوع آماده خدمت رسانی  به مسافران تور کیش مهر 94 می باشد. از غرفه هایی که در مرکزخرید گلستان وجود دارد می توان به نانوایی , قنادی , تره بار , قصابی , سوپر مارکت , غرفه مواد غذایی , آرایشگاه مردانه و... اشاره کرد. همچین یک کافی شاپ در این مرکز خرید وجود دارد که مسافران تور لحظه آخری کیش پس از خرید می توانند لحظاتی را در آن بگذرانند و با خوردن یک نوشیدنی خوش مزه استراحت خود را تکمیل کنند.

 

 

بازارچه بوستان کیش ار بازارچه های محلی این جزیره است که در شهرک صدف ساخته شده است و در سال 1376 به بهره برداری رسید. در این مرکز خرید کالاهای متنوعی نسبت به دیگر بازارچه های محلی جزیره به فروش می رسد. این بازارچه محلی دارای 17 غرفه می باشد که مشغول به فعالیت هستند. گردشگران تور کیش آبان 94 حتما از این بازارچه دیدن نمایند قطعا در این بازارچه عاملی باعث جلب توجه آن ها خواهد شد. شهروندان جزیره کیش بعضی از مایحتاج زندگی خود را از همین بازارچه های محلی تهیه می نمایند.

 

 

تور کیش مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید سارینا 1 کیش در زمینی به مساحت 5292 متر مربع ساخته شده است. این مرکز خرید متشکل از 10 طبقه می باشد که 7 طبقه آن اداری , 1 طبقه پارکینگ , 1 طبقه نمایشگاهی و 1 طبقه خدماتی می باشد. این مرکز خرید در بلوار خیام قرار گرفته است و چون به سایر مراکز خرید مانند پردیس 1 و 2 و هتل های ارم و داریوش بسیار نزدیک است توجه گردشگران تور کیش پاییز 94 را به سوی خود جلب می کند. از دیگر ویژگی های این مرکز خرید داشتن یک رستوران با چشم اندازی زیبا ازدریای همیشه خلیج فارس ایران می باشد که گردشگران می توانند غذای دلخواه خود را در کمال آرامش با مشاهده کردن این منظره زیبا نوش جان کنند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش, بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تور کیش هتل آنا

هتل آنا یک هتل 3 ستاره در جزیره زیبای کیش است. اتاق های این هتل دارای پاکیزگی و آرامش نسبتا خوبی است. قیمت هتل آنا نسبت به دیگر هتل های جزیره کیش بسیار خوب و مناسب است و این در حالی است که خدماتی در حد خدمات یک هتل 4 ستاره را در اختیار مساقران تور کیش مهر 94 قرار می دهد. یکی از مزیت های این هتل داشتن حیاطی بزرگ و زیبا است که در شب و زیر نور مهتاب زیبایی آن دو چندان می شود و بسیار دلباز و دل انگیز است. به همین خاطر مسافران و مهمانان عزیز هتل آنا کیش در شب به حیاط این هتل می آیند تا لحظات خوب و خوشی را سپری کنند و از محوطه دلباز آن لذت ببرند. از امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: رستوران , استخر , لابی , کافی شاپ , مینی بار , گشت ساحلی و گشت در بازارهای کیش و...

 

 

تور کیش هتل آرامش

هتل آرامش یکی از بهترین هتل های 3 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل در یکی از بهترین نواحی توریستی و تفریحی و گردشگری واقع شده است. از ویژگی های هتل آرامش می توان به نزدیک بودن به بازارهای اصلی مثل بازار ونوس , زیتون , مرکز تجاری , مریم و... می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به دسترسی آن به مراکز تفریحی مثل بولینگ مریم , مرکز ورزش های دریایی , اسکله بزرگ تفریحی و... اشاره کرد. این عوامل باعث شده تا هتل آرامش از دیگر هتل های 3 ستاره متمایز شود. مسافران تور کیش آبان 94 که می خواهند در کمال آسودگی به تفریح و خرید خود برسند هتل آرامش کیش را تجربه نمایند.

تور کیش هتل آرامش

 

 

 

تور کیش هتل پارس نیک

هتل پارس نیک یک هتل 3 ستاره است که در محیطی آرام و زیبا قرار گرفته است.اگر مسافران تور کیش پاییز 94 می خواهند در هتلی اقامت کنند که در نزدیکی مراکز خرید باشد می توانند هتل پارس نیک را انتخاب کنند. این هتل به چند مرکز خرید خوب از جمله زیتون , ونوس , مروارید و.... نزدیک می باشد و مسافران عزیز می توانند به راحتی به این بازارها رفته و از خرید خود لذت ببرند. هتل پارس نیک متشکل از اتاق های بسیار تمیز و دلباز می باشد به همین دلیل مسافران تور کیش پاییز 94 که در این هتل اقامت دارند می توانند در کمال آرامش به استراحت بپردازند و از سفر خود لذت ببرند. علاوه بر این هتل پارس نیک در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره کیش می باشد و مسافران می توانند به راحتی به اسکله بروند و لذت ببرند.

تور کیش هتل پارس نیک

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل فیر مونت دبی

تور دبی هتل فیر مونت

هتل میر فونت دبی در سال 2002 در خیابان شیخ زائد روبروی مرکز تجارت جهانی ساخته شد اما دو سال بعد مجددا بازسازی شد. این هتل 5 ستاره دارای 394 اتاق تمیز و زیبا است که مسافران تور دبی آبان 94 با اقامت در این هتل می توانند در کمال آسایش در اتاق های آن استراحت کنند.

تور دبی هتل فیر مونت

 

تور دبی هتل فیر مونت

این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به سیستم تهویه مناسب , پذیرش 24 ساعته , آسانسور , کافه , رستوران , بار , استخر , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , اینترنت وایرلس , فروشگاه , صرافی و... اشاره کرد. رستوران این هتل بهترین آشپزهای دنیا را به خدمت گرفته تا غذاهای لذیذ و متنوعی را برای مهمانان خود سرو کنند. همچنین بنا به درخواست مسافران غذای آنها در اتاقشان نیز سرو می شود. گردشگران عزیز تور دبی آبان 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور دبی هتل فیر مونت

 

 

هتل هبتور گراند دبی

تور دبی هتل هبتور گراند

هتل هبتور گرند از هتل های 5 ستاره ساحل جمیرا می باشد که بسیار زیبا , شیک و لوکس می باشد. این هتل متشکل از 446 اتاق می باشد که بسیار زیبا و شیک می باشند. نماهای داخلی اتاق های آن باهم تفاوت دارد و طراحی بعضی اتاق ها به سبک قدیمی عربی می باشد که بخشی از تاریخ را به شما نشان می دهد. اتاق ها مجهز به تمام امکانات رفاهی می باشند و از اقامت در آن نهایت رضایت را خواهید داشت. فاصله هتل تا فرودگاه با ماشین 3 دقیقه و تا مرکز خرید امارات که بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه است تنها ده دقیقه فاصله دارد. علاوه بر این این هل دارای چشم انداز بی نظیری از خلیج همیشه فارس می باشد که شما مسافران عزیز تور دبی تعطیلات پاییز 94  که در این هتل اقامت دارید می توانید از دیدن آن لذت ببرید.

تور دبی هتل هبتور گراند

هتل هبتور دارای یک باغ بزرگ و زیبا , یک ساحل خصوصی تمیز و بی نظیر و 2 استخر در یک فضای مناسب و باز می باشد. مسافران عزیز تور دبی تعطیلات پاییز 94 علاوه بر این امکانات می توانند از حمام گرم این هتل برای استراحت خود استفاده کنند و در این مدت در آرامش کامل به سر ببرند.

تور دبی هتل هبتور گراند

و در نهایت می توان به رستوران های بی نظیر این هتل اشاره کرد که غذاهای متنوعی مانند غذای لبنانی , ایتالیایی , هندی , تایلندی و... را برای شما گردشگران عزیز توردبی سرو می کنند که طعم بی نظیری دارند و از نوش جان کردن آن ها نهایت لذت را خواهید برد.

تور دبی هتل هبتور گراند

 

 

 

هتل شرایتون جمیرا دبی

 تور دبی هتل شرایتون جمیرا

هتل شرایتون جمیرا از هتل های 5 ستاره منطقه دبی مارینا است که متشکل از 256 اتاق در 10 طبقه است. لابی این هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می باشد.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

از امکانات این هتل می توان به استخر و فضای باز , رستوران با انواع غذاهای لذیذ چینی , استیک های استرالیایی و غذاهای دریایی , 6 سالن همایش , پارکینگ , سالن ماساژ و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی مهر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت کافی را ببرند.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

همچنین اتوبوس های هتل به صورت شبانه روزی در حال رفت و آمد بین مرکز شهر و هتل می باشند. از جمله عواملی که باعث جلب توجه مسافران عزیز تور دبی مهر 94 می شود سواحل جمیرا و باغ های عربی که این هتل را محاطره کرده اند. همچنین هتل شرایتون جمیرا در نزدیکی مسجد جمیرا , دانشگاه دبی , پارک آبی وایلد وادی , باشگاه گلف و کشتی رانی قرار دارد و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی به این مناطق و مراکز تفریحی دیدنی بروند.

فاصله هتل تا فرودگاه سی دقیقه با اتومبیل می باشد.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل بیبلوس دبی

تور دبی هتل بیبلوس

هتل بیبلوس دبی متشکل از 152 اتاق است. کارکنان این هتل با احترام فراوان از مهمانان و مسافران خود استقبال می کنند و آماده خدمت گذاری به آنان می باشند. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به استخر , سونا , سالن بیلیارد , سالن پرتاب دارت , آرایشگاه , رستوران و... اشاره کرد. مسافران تور دبی مهر 94 با اقامت در هتل بیبلوس می توانند از خدمات ماساژ مرکز آب گرم آن بهره مند شوند و لذت ببرند. در این هتل برای رفاه مسافران یک صرافی نیز وجود دارد. از دیگر خدمات این هتل فراهم کردن اتومبیل کرایه به درخواست مسافران عزیز می باشد. در صورتی که مسافران توردبی بخواهند ترانسفر فرودگاهی در اختیارشان قرار میگیرد. هتل بیبلوس از بهترین هتل های 4 ستاره دبی می باشد. مسافران تور دبی مهر 94 نیز می توانند برنامه گردش خود را از هتل دریافت کنند تا از سفر خود لذت ببرند.

تور دبی هتل بیبلوس

 

تور دبی هتل بیبلوس

 

 

 

هتل ریویرا دبی

تور دبی هتل ریویرا

هتل ریویرا دبی یک هتل 4 ستاره است که در بهترین منطقه دبی قرار دارد زیرا به مناطق توریستی بسیار نزدیک است. همین امر باعث جلب توجه بیشتر توریست ها و مسافران عزیز تور دبی پاییز 94 به این هتل شده است. کارکنان هتل ریویرا با حفظ احترام مهمانان خود آماده خدمت گزاری به آن ها می باشند. این هتل متشکل از 109 است که بسیار زیبا و تمیز هستند.

تور دبی هتل ریویرا

از امکانات رفاهی هتل ریویرا وجود یک صرافی داخل آن می باشد و هم چنین به درخواست مسافران تور دبی پاییز 94 ترانسفر فرودگاهی در اختیار آن ها قرار می گیرد. رستوران این هتل دارای غذاهای لذیذ و بی نظیری است. اگر در این هتل اقامت کردید لذت چشیدن غذاهای رستوران آن را از دست ندهید.

تور دبی هتل ریویرا

 

 

 

هتل تریدرز دبی

تور دبی هتل تریدرز

هتل تریدرز از هتل های 4 ستاره و مدرن منطقه دیره دبی می باشد. خوب است مساران تور دبی بدانند که این هتل تنها 15 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. هتل تریدرز متشکل از 250 اتاق است که همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مناسب و تمام امکانات رفاهی لازم می باشند.

تور دبی هتل تریدرز

 

تور دبی هتل تریدرز

از دیگر اماکانات رفاهی این هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی , پارکینگ , سالن بدنسازی , رستوران با انواع غذاهای لذیذ بین المللی و... اشاره کرد. رستوران این هتل انواع غذاها و خوراک های بین المللی را در محیطی آرام و بسیار زیبا برای مهمانان خود سرو می کند. مسافران تور دبی آبان 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور دبی هتل تریدرز

 

تور دبی هتل تریدرز

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تور مشهد هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد از نزدکترین هتل های 5 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است. این هتل متشکل از 325 اتاق شیک و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , تلویزیون , مبلمان و یخچال و... می باشد. همچنین این هتل دارای محیطی معنوی و آرامش بخش است و به سبک معماری ایرانی اصیل طراحی شده است.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ , رستوران , استخر , سونا , جکوزی , سالن تنیس و بیلیارد , آرایشگاه , سالن بدنسازی و... اشاره کرد. زائران و مسافران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

 

 

 

 

 تور مشهد هتل اترک

هتل اترک مشهد یکی از نزدیکترن هتل های 4 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است و تنها 3 دقیقه تا حرم فاصله دارد. این هتل متشکل از 13 طبقه و 146 اتاق است که دارای تمام امکانات رفاهی لازم مانند سرویس بهداشتی , تلویزیون , یخچال و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به کافی شاپ 24 ساعته , رستوران , اینترنت در لابی , تلویزیون ال سی دی در لابی , پارکینگ , رم سرویس , پذیرش 24 ساعته و... اشاره کرد. این هتل برای آن دسته از مسافران تور مشهد که می خواهند به حرم نزدیک باشند بسیار مناسب است.

 تور مشهد هتل اترک

 

 

 

 

تور مشهد هتل کیانا

هتل کیانا مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که در فاصله 500 متری حرم مطهر امام رضا (ع) قار گرفته است و مسافران تور مشهد تنها با 5 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم بروند. این هتل در زمینی به مساحت 8000 مترمربع  ساخته شده است که متشکل از 100 اتاق در 8 طبقه می باشد.

تور مشهد هتل کیانا

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , رستوران سنتی , کافی شاپ , استخر , سونا ,جکوزی , آرایشگاه زنانه , زمین باززی برای کودکان , سالن بیلیارد , فروشگاه و...  اشاره کرد. گردشگران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

تور مشهد هتل کیانا

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد در غرب این شهر مقدس در منطقه ای ییلاقی با آب و هوایی مطبوع قرار دارد. این پارک جنگلی بیشتر از 70 هکتار وسعت دارد و نیز دارای یک رودخانه فصلی بسیار زیبا می باشد. این پارک جنگلی پوشیده از درختان کهنسال و تنومند است که زیبایی این پارک را دوچندان کرده است. علاوه براین شهربازی کوهستان پارک شادی و باغ وحش این منطقه و همچنین تفریحگاه های زیبای آن باعث شده است که نه تنها مردم مشهد بلکه مسافران تور مشهد و زائران عزیز نیز به این منطقه بروند و اوقات فراغت خود را در کمال آرامش در این طبیعت زیبا سپری کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

یک جاده قدیمی و باریک با درختانی تنومند از کنار این پارک جنگلی به سمت طرقبه و شاندیز مشهد عبور میکرد اما اکنون با ایجاد پل مهندس پرتوی روی رودخانه فصلی این پارک مسیر گردگشران به سمت طرقبه و شاندیز هم تغییر کرده است. این منطقه در سال 1392 بازسازی شده است و برای این کار از مصالح طبیعی استفاده شده است. همچنین قنات قدیمی 3 دهنه ای که در این پارک وجو داشت نیز بازسازی شد و برداشت غیر قانونی آب از این قنات ممنوع شد. علاوه بر این در این پارک استخر , آب نما , چندین سرویس بهداشتی , پارکینگ , گلخانه و... ساخته شد. مسافران تورمشهد با رفتن به این پارک جنگلی می توانند از آرامشی که در این محیط حکم فرماست لذت ببرند و حتی برای چند روز در این منطقه ییلاقی خوش آب و هوا اتراق کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

 

 

 

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

پارک جنگلی شاندیز مشهد در شهر گردشگری شاندیز در 15 کیلومتری غرب شهر مشهد مقدس در استان خراسان رضوی قرار دارد. این پارک جنگلی در یک منطقه ییلاقی قرار گرفته است که دارای منظره طبیعی بی نظیر و فضای سبز زیبایی می باشد که توجه گردشگرانتور مشهدرا به سوی خود جلب می کند. علاوه بر این یک رودخانه در این پارک وجود دارد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. گردشگران می توانند اوقات خوشی را در کنار رودخانه سپری کنند و از آرامش این منطقه نهایت لذت را برند.

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد, جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

هتل کریستال نیروانا آنتالیا در منطقه کمر این شهر قرار دارد که در زمینی به مساحت 152000 مترمربع در نزدیکی دریای نیلگون مدیترانه و کوه های توروس ساخته شده است. این هتل 5 ستاره دارای طبیعت بکر و بی نظیری است که توجه گردشگران تور آنتالیا مهر 94 را به سوی خود جلب می کند.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

در واقع این هتل در 16 کیلومتری کمر و 26 کیلومتری آنتالیا  و از دیگر ویژگی های این هتل نزدیک بودن آن به یک اسکله وی آی پی (vip) می باشد که تنها 900 متر با آن فاصله دارد. هتل کریستال نیروانا متشکل از اتاق های بسیار زیبا و لوکس می باشد که برای دکوراسیون داخلی آن از رنگ های شاد و دلنشینی استفاده شده است.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

اتاق ها دارای پنجره های بزرگ و بالکن اختصاصی روبه دریا و کوه های توروس می باشد تا مسافران تور آنتالیا مهر 94 با اقامت در این هتل بتوانند در کمال آرامش در اتاق خود استراحت کنند و از دیدن مناظر زیبایی که مقابل چشمان است نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این اتاق ها دارای تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلفن مستقیم , رم سرویس , سیستم حرارتی و برودتی , حمام و وان , سشوار , مینی بار , یخچال , تلویزیون ال سی دی و... نیز می باشد.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

از دیگر امکانات هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: ساحل اختصاصی , چندین استخر بزرگ سر پوشیده و روباز , استخر مخصوص کودکان , سرسره های آبی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , زمین تنیس , میز بیلیارد , کافی شاپ , سینما , اتاق بازی , حمام ترکی , سونا و جکوزی , اینترنت پر سرعت در تمام جاهای هتل و... . گردشگران عزیز تور آنتالیا پاییز 94 می توانند برای تعطیلات خود این هتل را انتخاب کنند تا اوقات فراغتی رویایی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

 

 

 

 تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا می باشد که بسیار مجلل است و در زنجیره هتل های تایتانیک این شهر توریستی قرار گرفته است. این هتل در زمینی به مساحت 200 هزار مترمربع قرار دارد و توسط دریای نیلگون مدیترانه و جنگل های طبیعی کاج احاطه شده است. این هتل در نزدیکی رودخانه بیز می باشد و دارای سوئیت هایی در کنار این رودخانه می باشد که گردشگران تور آنتالیا آبان 94 با اقامت در این سوئیت ها می توانند لحظات بی نظیری را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

 این هتل متشکل از 600 اتاق لوکس و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله اینترنت وایرلس رایگان , تلویزیون صفحه تخت , مینی بار , حمام , میز آرایش و میز کار , کمد دیواری های بزرگ , سرویس بهداشتی و... می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل لوکس و 5 ستاره می توان به 11 استخر سرپوشیده و روباز , استخر مخصوص کودکان , استخر نمک , استخر آب گرم , استخر آب سرد , حمام ترکی , حمام بخار , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , 2 زمین گلف , 11 رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی , ترکی و دریایی , سالن بدنسازی و مرکز آب گرم برای انواع خدمات درمانی و تناسب اندام , سالن ماساژ , آرایشگاه مو , بوفه , زمین تنیس و بستکتبال و... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا آبان 94 با انتخاب این هتل برای اقامت می توانند سفری رویایی را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

از دیگر امکانات این هتل داشتن ساحل اختصاصی است که ورزش دوستان در این ساحل می توانند به والیبال ساحلی و یا انواع ورزش های آبی بپردازند. علاوه بر این هتل تایتانیک دلوکس دارای یک رستوران مرکزی با 5 دکوراسیون متنوع و زیبا می باشد که در آن هر 3 وعده غذایی صبحانه نهار شام سرو می شود و یک اسنک لذیذ هم نیمه شب سرو می کند که دارای طعمی بی نظیر است. این رستوران دارای فضای ویژه ای برای کودکان می باشد و از دیگر ویژگی های این هتل داشتن زمین بازی برای کودکان و کلوپ کودکان و نوجوانان می باشد. این هتل برای اقامت آن دسته از مسافران تورآنتالیا که دارای فرزند می باشند بسیار مناسب است چون تمام امکانات لازم برای سرگرمی آن ها فراهم است.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

 

 

 

 تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

هتل بوتانیک لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه لارا است که نام قدیم آن رکسوس لارس بوده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و توسط جنگل های سبز وو زیبا احاطه شده است. اتاق های این هتل همگی دارای امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون صفحه تخت , دی وی دی پلیر , مبلمان , بالکن با چشم انداز دریای نیلگون مدیترانه و.... می باشد.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

این هتل دارای 5 استخر و چند رستوران و کافه ساحلی می باشد که گردشگران تور آنتالیا پس از شنا می توانند به این رستوران یا کافه بروند و هرآنچه را که می خواهند نوش جان کنند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

در رستوران های لوکس این هتل انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی , ترکی , چینی و... با طعمی بی نظیر سرو می شود و کافه های آن نوشیدنی ها و اسنک های بی نظیری را  برای مهمانان خود سرو می کند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

از دیگر امکانات رفاهی تفریحی این هتل می توان به سونا , جکوزی , سالن بدنساز , سالن ماساژ , حمام ترکی , زمین تنیس , زمین والیبال , پارک آبی , استخر ویژه کودکان و.... اشاره کرد که گردشگران تورآنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

شهر توریستی آنتالیا در تمام فصول پذیرای گردشگران تورآنتالیا می باشد چون در بیشتر ایام سال دارای هوایی مطلوب و آفتابی است. به همین دلیل می توانند از تمام تفریحات آبی این شهر نهایت استفاده را ببرند. در تابستان این شهر دارای آب و هوایی آفتابی با متوسط دمای 28 درجه سانتی گراد می باشد و در زمستان آب و هوایی معتدل دارد. بهترین زمان برای سفر به آنتالیا برای لذت بردن از تفریحات آبی آن از اواسط آوریل تا نوامبر (فروردین تا آبان) می باشد. بارندگی در این شهر توریستی خاص فصل پاییز و زمستان می باشد و آن دسته از گردشگران تور آنتالیا 94 که علاقه مند به برف و سرما هستند می توانند در این فصل به آنتالیا بروند و از آب و هوای زمستانی آن نهایت لذت را ببرند.

 

 

مسافران و گردشگران تور آنتالیا لحظه آخری بدانند که این شهر توریستی دارای آب و هوایی مدیترانه ای می باشد و تقریبا 300 روز در سال دارای هوای آفتابی می باشد. این شهر دارای تابستان هایی آفتابی و زمستان هایی معتدل می باشد. گاهی هم در فصل زمستان بارندگی دارد اما بهترین زمان سفر به آنتالیا برای بهره مند شدن از ورزش های آبی جزیره های آن از ماه فروردین تا آبان می باشد که گردشگران می توانند به راحتی در آب شنا کنند. در فصل تابستان میانگین دمای هوای این شهر 28 درجه سانتی گراد و دمای آب 27 درجه سانتی گراد می باشد اما اگر علاقه مند به بارندگی و قدم زدن زیر باران هستید حتما در ماه آوریل به این شهر توریستی زیبا سفر کنید و از هوای بی نظیر آن و هم چنین دیدن رنگین کمان های فوق العاده ای که بعدازظهرهای یک روز بارانی پدیدار می شود نهایت لذت را ببرید. علاوه بر این در ماه اردیبهشت که هوا خیلی گرم است اما می توان حمام آفتاب گرفت و این ماه نیز می تواند برای سفر مناسب باشد. آنتالیا شهر ساحل و دریاست و گردشگران تور آنتالیا پاییز 94 اگر هوای آفتابی دوست دارند و می خواهند ورزش های آبی مثل موج سواری , قایق سواری در رودخانه وحشی انجام دهند و... در فصل تابستان و اگر علاقه مند به خنکی و باراندگی هستند در زمستان به این شهر سفر میکنند. در حقیقت گردشگران خودشان با توجه به هوایی که دوست دارند بهترین زمان سفر به آنتالیا را برای خود انتخاب می کنند.

تو آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: درباره آنتالیا, همه چیز درباره آنتالیا, راهنمای سفر به آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تور قشم هتل آپارتمان پلاس

هتل آپارتمان پلاس قشم از هتل های خوب این جزیزه می باشد که به مرکز خرید سیتی سنتر , دریا , قلعه پرتغالی ها , پارک شهر ساحلی و... بسیار نزدیک است و تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید به این مراکز تفریحی بروید. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی مناسبی نظیر تلویزیون ال سی دی , تلفن , یخچال , کتری برقی , سرویس بهداشتی و حمام و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل داشتن لابی شیک و کافی شاپیزیبا می باشد. این هتل با داشتن کارکنانی مجرب و خبره آماده خدمت رسانی به مسافران تور قشم مهر 94 می باشد.

تور قشم هتل آپارتمان پلاس

 

 

 

هتل نخل زرین قشم از هتل های خوب جزیره زیبای قشم می باشد که متشکل از 36 اتاق است. اتاق ها تمیز و دارای امکانات رفاهی لازم مانند یخچال و سرویس بهداشتی و تلفن و... می باشد. اما آنچه که توجه گردشگران تور قشم مهر 94 را به سوی خود جلب می کند نزدیک بودن این هتل به مرکز خرید سیتی سنتر و بازار بین المللی ستاره قشم می باشد. همچنین این هتل در نزدیکی دریای همیشه خلیج فارس واقع شده است و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند علاوه بر اینکه می توانند به راحتی به مراکز خرید بروند می توانند به سواحل نیلگون خلیج فارس بروند و از سفر تفریحی خود نهایت لذت را ببرند.

 

 

تور قشم هتل کیمیا 4

هتل کیمیا 4 قشم آخرین هتل 3 ستاره گروه کیمیا می باشد که به تازگی تاسیس شده و در میدان جهاد واقع شده است. این هتل در مقایسه با دیگر هتل های 3 ستاره بسیار مجهز است و دارای امکانات رفاهی مدرن و کاملی می باشد به همین دلیل در زمره بهترین هتل های قشم قرار گرفته است. از دیگر مزیت های این هتل که توجه گردشگران تور قشم آبان 94 را به سوی خود جلب کرده است نزدیک بودن آن به مرکز شهر و فاصله 10 دقیقه ای آن تا مرکز خرید بزرگ خلیج فارس و بازار بین المللی ستاره قشم می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به رستوران , کافی شاپ , تاکسی سرویس , لابی , آسانسور و... اشاره کرد.

تور قشم هتل کیمیا 4

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قشم, بهترین هتل های قشم , هتل های ارزان قشم , هتل های مجلل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بازار بین المللی ستاره قشم

بازار بین المللی ستاره قشمدر سال 1376 تاسیس شد. ،دارای 641 واحد تجاری در 3 طبقه تجاری، شعب بانک های سپه ،  صادرات، ملی , موزه حیوانات تاکسی درمی،  واحدهای فروش برگ سبز، بازی های رایانه ای ، رستوران سنتی، سالن مخصوص بیلیارد،  فست فود، کافه تریا،  آرایشگاه زنانه و مردانه و مجهز به پله برقی، سیستم پیجینگ، سیستم تهویه هوای مرکزی،  نمازخانه و دارای نمایندگی محصولات شوارتسکلف آلمان، آرکانسیل، نیوا، کلیون، آرکون، آیوا، سامسونگ، جی وی سی –ال جی –سونی - تفال –  فیلیپس و....است. مسافران تور قشم پاییز 94 هر آنچه را که می خواهند می توانند از این مرکز خرید تهیه نمایند.

 

 

تور قشم بازار بزرگ خلیج فارس

بازار بزرگ خلیج فارس از بهترین بازارهای قشم و متشکل از 4 طبقه است. دو طبقه اول این بازار تجاری می باشد و دارای 80 فروشگاه است که در زمینه ای مختلف فعالیت دارند. در طبقه سوم 30 واحد اداری و مسکونی وجود دارد. طبقه چهارم این بازار یک رستاوران دارد که مسافران عزیز تور لحظه آخری قشم می توانند پس از خرید خود از این بازار در رستوران آن غذایی لذیذ را نوش جان کنند و لذت ببرند. همچنین در طبقه چهارم نمایندگی های نوکیا , کارول , آرکوپل , لومیناک , JVC و وست پوینت و کنوود وجود دارد. همچنین بازار بزرگ خلیج فارس دارای 4 آسانسور و سیستم تهویه مرکزی هم می باشد.

 

 


بازار پردیس قشم از بازارهای جدید این جزیره می باشد که متشکل از 4 طبقه است و طبقه 1 و 2 آن دارای صد و چهل و هشت واحد تجاری , کافی نت , رستوران , کافی شاپ , نمایندگی انحصاری ایران خودرو , کلاسهای آموزشی زبان کامپیوتر  زبان خارجه و... می باشد. همچنین این بازار دارای آسانسور شیشه ای , بانک تجارت , نمایندگی محصولاتی مانند کن وود , جین , ماتسوشیتا , ماشین و ... نیز می باشد. گردشگران تورقشم در این بازار می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. علاوه بر این طبقه سوم و چهارم این مرکز خرید متشکل از 90 واحد مسکونی است.



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید قشم,مراکز خرید قشم , بهترین مراکز خرید قشم , بهترین مراکز خرید قشم , مراکز خرید ارزان قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی در شمار هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی قرار دارد و اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. داشتن فروشگاه های متعدد از امتیازات هتل محسوب می شود. سوئت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل وجود دارد تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی آبان 94 را به خود جلب می نماید.

از امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی می توان به : مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... اشاره کرد. 

 هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

 

 

 

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی - Hotel Jen Penang - که قبلا با نام هتل تریدرز معروف بوده است در شمار هتل های 4 ستاره مالزی قرار دارد و از هتل های خوب پنانگ محسوب می شود. این هتل در مرکز Georgetown در مجاورت ساختمان KOMTAR بنا شده است. همچنین این هتل در نزدیکی مرکز خرید Prangin واقع شده است از این رو برای گردشگران تور مالزی 94 که قصد خرید دارند گزینه خوبی به شمار می آید. اتاق ها و سوئیت های این هتل به سبک خاصی طراحی شده اند و به شهر مشرف هستند. تمام اتاق ها دارای تلویزیون می باشند. در رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور مالزی آبان 94 سرو می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی پنانگ ۵ دقیقه می باشد. کارکنان این هتل به زبان های چینی، مالایی، ژاپنی و انگلیسی تسلط دارند.

از امکانات هتل می توان به استخر در فضای باز, اتاق ماساژ, سونا, اینترنت بی سیم در لابی هتل, امکان صرف صبحانه در اتاق, دو رستوران , پارکینگ رایگان برای میهمانان تور مالزی 94 , سوئیت خانوادگی, اتوشویی, پذیرش ۲۴ ساعته, سوئیت عروس, فکس و کپی, سالن برگزاری جلسات, آسانسور, محوطه مخصوص سیگار کشیدن, سیستم تهویه, فروشگاه, مرکز تجاری, پرستار بچه, امکانات ویژه معلولین, صرافخانه, گشت شهری, آرایشگاه و ... اشاره نمود.

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

 

 

 

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی از جمله هتل های 5 ستاره مالزی به شمار می آید. این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیاری خوبی برخوردار است و در منطقه مثلث طلایی کوالالامپور در نزدیکی برج های دوقلوی پتروناس قرار گرفته است از این رو گزینه ایده آلی برای گردشگران تور مالزی پاییز 94 محسوب می شود.  این هتل تا بسیاری از مراکز خرید مالزی نظیر سونگی وانگ تنها 5 دقیقه فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور حدود 45 دقیقه رانندگی زمان می برد. اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون هایصفحه تخت و پخش دی وی دی , آشپزخانه مجهز شامل یک ماشین مایکروویو، توستر و لباسشویی و ... می باشند.

از امکانات هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی می توان به مرکز تناسب اندام , ماساژ , استخر در فضای باز , سونا  , اتاق جلسه و ضیافت , خشکشویی , صرافی , کرایه ماشین , پارکینگ خصوصی رایگان , فکس و کپی , اینترنت رایگان در فضاهای عمومی آن , اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق اشاره کرد. مسافران تور لحظه آخری مالزی می توانند از این امکانات به صورت رایگان بهره ببرند و سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز را در این هتل تجربه نمایند. 

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

 هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()