نوشته شده توسط : mary

بهترین هتلهای مشهد

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد یک هتل سه ستاره در شهر مشهد مقدس می باشد که در چهار راه خسروی این شهر واقع شده است. آن دسته از مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در این هتل را دارند بهتر است بدانند موقعیت مکانی هتل آپادانا مشهد به گونه ای است که تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی، تا فرودگاه بین المللی این شهر 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه فاصله دارد. هتل آپادانا مشهد برای آسایش و رفاه حال مسافرین تور مشهد 95 امکانات متنوعی از قبیل لابی، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، صندوق امانات، کافی نت و رستوران را گرد هم آورده تا نیاز های میهمانان خود را به خوبی جوابگو باشد. همچنین برای اتاق های این هتل 3 ستاره برای مسافران تور مشهد اردیبهشت 95 نیز تجهیزاتی مستقل نظیر یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی را فراهم شده است. هتل آپادانا مشهد برای کاربرانی که نیاز به اینترنت دارند این خدمت را نیز در اختیار آنها در تور لحظه آخری مشهد قرار می دهد.

آدرس هتل آپادانا مشهد : مشهد، خيابان اندرزگو، نبش چهار راه خسروی، هتل آپادانا

هتل آپادانا مشهد

 

هتل جواد مشهد

در تور مشهد بهار 95 حتما در این هتل اقامت کنید.هتل چهار ستاره جواد در شهر مشهد مقدس یکی دیگر از هتل های نزدیک به حرم مطهر امام رضا می باشد. فاصله این هتل از ورودی حرم مطهر امام رضا با پای پیاده در حدود 5 دقیقه می باشد که مناسب برای زائرین تور مشهد می باشد. هتل جواد مشهد تا فرودگاه بین المللی این شهر فاصله ای 8 کیلومتری و تا ایستگاه راه آهن مشهد در حدود 4 کیلومتر فاصله دارد. هتل جوادمشهد برای رفاه مسافرین تور مشهد تعطیلات بهار 95 امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 300 نفر و پارکینگ با ظرفیت 50 نفر را فراهم کرده است. اتاق های هتل جواد مشهد نیز از امکانات رفاهی متنوعی نظیر تلویزیون، تلفن، یخچال، مبلمان، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی در تور لحظه آخری مشهد بهره مند هستند.

آدرس : مشهد،خیابان امام رضا،امام رضا 3

هتل جواد مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتلهای مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد هتلی 3 ستاره واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد که در سال 1389 افتتاح شد. این هتل یک ساختمان 5 طبقه است و محل استقرار اتاق های آن به این صورت است که در هر طبقه یک واحد 2 خوابه، یک واحد 5 تخته، چهار واحد 3 تخته و شش واحد 2 تخته قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر ثامن الحجج (ع) بدانند که فاصله این هتل تا حرم به صورت پیاده روی در حدود 15 دقیقه است و فرودگاه بین المللی تا هتل 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. امکاناتی که هتل عرش مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد خرداد 95 قرار می دهد جوابگوی نیازهای میهمانان خواهد بود، برخی از این امکانات لابی، کافی نت، کافی شاپ، سالن کنفرانس، رستوران، لاندری و همچنین پارکینگ اختصاصی می باشند. اتاق های هتل سه ستاره عرش مشهد نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد تعطیلات خرداد 95 به امکانات مناسبی از قبیل تلویزیون LCD، ماهواره، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد که در محل اقامت خود به اینترنت پر سرعت نیاز دارند بدانند که هتل عرش مشهد اینترنت وای فای را در تمام نقاط لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد 95 قرار می دهد. از دیگر خدمات رایگان این هتل میتوان به سرویس رایگان به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد که در چندین نوبت، در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به جابه جایی زائرین عزیز تور مشهد به حرم رضوی می نماید.

آدرس هتل عرش مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، ابتدای خیابان کامیاب، پلاک ۷۶

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل عرش مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

اماکن تفریحی در مشهد

 

 

سرزمین موجهای آبی در مشهد در زمینی به مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر مربع بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه و نخستین مجموعه از این نوع در ایران می باشد. این مجموعه که در سال ۸۶ افتتاح شد، از حیث زیربنا و تجهیزات و تنوع و تعدد امکانات و بازی های آبی در رده بهترین پارکهای آبی دنیا است.در تور مشهد اردیبهشت 95 اینجا را فراموش نکنید.  قابل توجه است قبل از تبدیل مجموعه آبی المپیک ۲۰۰۸ پکن (مکعب آبی) به پارک آبی در سال ۲۰۱۰، مجموعه سرزمین موجهای آبی مشهد بزرگترین پارک آبی قاره آسیا بوده است. سرسره تاپسی توروی این مجموعه، برنده بهترین سرسره آبی سال ۲۰۱۰ از طرف انجمن پارک های آبی جهان است.از امکانات و تفریحات این مجموعه در تور مشهد تعطیلات اردیبهشت 95 میتوان به مواردی چون: سرسره های آهسته، سرسره های سرعتی، سرسره پیچشی، سرسره موج، سرسره تاپسی توروی، سرسره تویستر، چاله فضایی، استخر موج، رودخانه آرام و خروشان، منطقه بازی کودکان، استخر برکه، سونای خشک و بخار، جکوزی سرد و گرم، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی اشاره کرد. در تور مشهد هزینه بلیط استفاده از این مجموعه جهت استفاده بزرگسال از ساعت 9 الی 21 بدون محدودیت زمانی مبلغ 240،000 ریال و جهت استفاده خردسال (قد بین 100 سانتی متر الی 120 سانتی متر) بدون محدودیت زمانی مبلغ 120،000 ریال در تور لحظه آخری مشهد  می باشد.

 

سرزمین موجهای آبی در مشهد

سرزمین موجهای آبی در مشهد

 

 

در تور مشهد بهار 95 حتما به پارک ساحلی آفتاب مشهد بروید.مجموعه تفریحی ورزشی پارک ساحلی آفتاب در یکی از مهم ترین قسمتهای جغرافیای مشهد مقدس و در مجاورت بازار بین المللی سپاد و مجتمع تجاری الماس شرق با مساحتی حدود ۱۵۰۰۰ متر مربع ، یکی از پر جاذبه ترین مکانهای توریستی و تفریحی رابرای مجاوران و مسافران تور مشهد تعطیلات بهار 95 فراهم اورده است.پارک ساحلی آفتاب حاصل تلاش شبانه روزی متخصصان متعهد ایرانی بوده که امکان استفاده همزمان به صورت جداگانه برای کلیه اعضاء خانواده در تور لحظه آخری مشهد فراهم است. پارک ساحلی آفتاب در چند مجموعه مجزا برای بانوان ،آقایان ،کودکان ،پارک آبی و vip  با امکانات مفرح و ابتکاری جدید پذیرای کلیه میهمانان تور مشهد می باشد.

پارک ساحلی آفتاب در مشهد

پارک ساحلی آفتاب در مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی در مشهد , تفریحات مشهد , بهترین تفریحات مشهد , تفریحات خوب در مشهد , ارزان ترین تفریحات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران تور مشهد نوروز 95 بسیاری را جذب خود کنند . این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان تور مشهد نوروز 95 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 : تور مشهد نوروز 95 , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36

 


هتل هما 2 مشهد 

hotel homa 2 mashhad

هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95، در منطقه ای سرسبز و آرام  توانسته مجموعه ای از سوئيت ها و سالن هاي ميهماني و ضیافت را به صورت مجلل براي میهمانان و مسافرانتور مشهد نوروز 95 تدارک ببیند. موقعيت بسیار خوب هتل هما، دسترسی سريع و راحتی را به جاذبه هاي زیارتی و دیدنی شهر مقدس مشهد، چه در روزهای تعطيلات و مناسبت هاي مذهبي، و یا در مسافرت تجاري و کاری تور مشهد نوروز 95، فراهم کرده است . دکوراسیون اتاق ها و سوئيت هاي بسیار مجلل هتل به صورت كلاسيك و مدرن امکانات رفاهی ایجاد کرده است تا زيارت و اقامتی به يادماندني را مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 تجربه کنند . با اقامت در هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95 که بزرگ و با شكوه می باشد این زیبایی را از نزدیک ببینید و تجربه کنید.

آدرس هتل هما 2 مشهد : مشهد بلوار خیام

 


هتل پردیسان مشهد 

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور برای مسافران تور مشهد نوروز 95 سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر  هتل پردیسان مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما

 


هتل پارس مشهد 

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس تور مشهد نوروز 95 ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان تور مشهد نوروز 95 ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس تور مشهد نوروز 95 داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
هتل مجلل درویشی مشهد 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری تور مشهد نوروز 95 توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) در تور مشهد نوروز 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل در تور مشهد نوروز 95 نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانانتور مشهد نوروز 95 سرو می شود. رستوران دیگر در تور مشهد نوروز 95 به نام برکه می باشد که میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

 

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری در تور مشهد نوروز 95 استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 ، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95 ، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل قصر تور مشهد نوروز 95 انجام می شود . مسافرین تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 است.

 

 


هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل توس تور مشهد نوروز 95  یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد.اين هتل چهار ستاره مناسب برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می توان به موارد زیر اشاره کرد : واحدهاي دوبلكس , واحدهاي ويلائي , سالن هاي چند منظوره , آب نماي موزيكال و ... آماده پذيرائي از ميهمانان و مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 مي باشد. هتل توريست توس تور مشهد نوروز 95 دارای  44 باب سوئيت ويلايي و دوبلكس زیبا , رستوران الوند با ظرفيت 120 نفر و رستوران دماوند با ظرفيت 180 نفر است و همچنين كافي شاپ و كافي شاپ گیلاس و چايخانه تابستاني را دارا می باشد.

از دیگر امکانات این هتل زمین تنیس , پارک کودکان , فضای سبز و ... می باشد.

این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد , ابتدای بزرگراه آسیایی , میدان قائم

 


مجتمع هتل نور گلستان مشهد 

 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

در این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال به صورت رایگان می باشد. ظرفیت هر اتاق به شکل استاندارد شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم دارا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . این هتل مهمان خارجی نمی پذیرد.این هتل وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد.

همکانات هتل نور تور مشهد نوروز 95 عبارت است از:لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و...

این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم فاصله دارد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصرتور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . مسافران تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد نوروز 95 است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد نوروز 95 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

 


هتل کوثر ناب مشهد 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد نوروز 95 در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس تور مشهد نوروز 95 می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری تور مشهد نوروز 95 از 54 واحد و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و فقط پنج متر با آن فاصله دارد و تقریبا با هشت دقیقه پیاده روی شما مسافران عزیز به حرم می رسید.. هتل جواهری تور مشهد نوروز 95 در مرکز شهر مقدستور مشهد نوروز 95 و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است.از امکانات این هتل لابی , کافی شاپ , رستوران با منوی باز غذایی , پنج آسانسور با ظرفیت پنجاه نفر و... می باشد.


هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران تور مشهد نوروز 95 یک هتل سه ستاره بسیار زیبا و شیک است که دارای فضای سبز و آب نما و باغچه های گل کاری شده زیبا می باشد. این هتل نزدیک حرم است و با آن فقط 5 دقیقه فاصله دارد. در لابی هتل تهران تور مشهد نوروز 95 آکواریومی کار گذاشته شده است که در آن ماهی های بسیار زیبا و خاصی قرار دارد و به زیبایی این هتل افزوده است. علاوه بر این کافی شاپ این هتل با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها و شیرینی های خوش مزه آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد.


هتل خاتم مشهد

هتل خاتم مشهد

هتل خاتم تور مشهد نوروز 95 دارای اتاق های 1 تا 4 تخته می باشد و ظرفیت آن 250 نفر است. این هتل ده دقیقه با حرم فاصله دارد. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95 رستوران با غذاهای متنوع ایرانی , کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها , زمین بازی برای کودکان و... می باشد.

 


هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 در نزدیکی حرم و در فاصله 20 دقیقه ای ازآن قرار دارد. این هتل در منطقه ای آرام و دنج واقع شده است. واحدهای هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. رستوران هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 با غذاهای ایرانی متنوع و خوش مزه آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 است. یکی از امکانات خوب این هتل سه ستاره این است که هر نیم ساعت یکبار سرویسی از مقابل هتل به سمت حرم حرکت می کند. لابی این هتل نیز مجهز به اینترنت می باشد.

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مراکز خرید مشهد

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد با 6 طبقه و زیربنای 67267 مترمربع و 1090 واحد، در یک موقعیت مکانی ویژه یا دسترسی‌‌های بسیار مناسب شهری در حاشیه بزرگراه صد متری کمربندی شهر مشهد قرار گرفته و هدف از ایجاد آن بهبود و گسترش فرهنگ گردشگری بوده است.در تور لحظه آخری مشهد حتما از اینجا خرید کنید. این مکان به لحاظ فنی و معماری نمونه‌ای کاملاً بی‌نظیر در ایران است.از خصوصیات و ویژگی‌های این مجتمع باید به تلفیق ساختار معماری سنتی و مدرن و هندسه منحصر به فرد، دارای بزرگترین گنبد به قطر 50 متر شبیه به الماس تراشیده و بسیار زیبا، متراژ بسیار بزرگ, امکان دسترسی به تمامی طبقات به وسیله آسانسور برای راحتی گردشگران تور مشهد نوروز 95 ، وجود آبنمای منحصر به ‌‌فرد با تکنولوژی نوین و امکانات و خدمات رفاهی غرفه‌داران و مسافران تور مشهد اشاره کرد. از جمله تسهیلات الماس شرق پارکینگ طبقاتی، رستوران، بازار چند منظوره، شهربازی سرزمین عجایب، مرکز فوریت‌های پزشکی، مراکز بانکی و اطلاع‌رسانی برای مسافران تور مشهد اسفند 94 است. در هر طبقه از این مجتمع فروشندگان لوازم صوتی تصویر، لوازم خانگی، چینی و بلور، تلفن همراه و رایانه، به ارایه خدمات می‌پردازند.

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 

 

مجتمع تجاری پروما در مشهد که کار خود را از سال 1382 در شهر مشهد آغاز کرد با چهار طبقه و 25000 متر مربع زیربنا ، 250 واحد تجاری را در خود جای داده است. پارکینگ این مجتمع دارای ظرفیت 2000 خودرو میباشد.خرید از این مجتمع در تور لحظه آخری مشهد سرشار از لذت می باشد.در طبقه همکف و سایر طبقات غرفه‌های تجاری متعددی موجود است که به فروش البسه و پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، انواع ظروف، مبلمان و… در تور مشهد تعطیلات عید 95 می‌پردازند.در این مجتمع تجاری مانند سایر بازارهای مشهد امکانات رفاهی نظیر فست فود، کافی‌شاپ، شهربازی، پارکینگ، سالن بولینگ و سالن بیلیارد موجود است، و همچنین سوپر مارکتی با زیر بنای ۶۰۰۰ متر مربع متشکل از واحدهای نان، شیرینی، خشکبار، مواد پروتئینی، لبنی،میوه و… برای مسافران تور مشهد در طبقه همکف قرار دارد.

 

مجتمع تجاری پروما در مشهد

مجتمع تجاری پروما در مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

 

هتل جنت مشهد یکی از نوسازترین هتل های مشهد است و بدلیل اینکه از هتل های نزدیک حرم می باشد ، در تور مشهد بسیار مورد توجه زائرین قرار میگیرد . این هتل تنها 5 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و مراکز خرید متعددی در اطراف آن واقع شده است . خدمات ممتاز و سرویس دهی ویژه توسط افراد کار آمد از ویژگی های هتل جنت مشهد در تور مشهد تعطیلات زمستان 94 می باشد .هتل جنت مشهد دارای رستوران با ظرفیت 300 نفر با منوی غذای بوفه آزاد و سالاد و دسر به صورت بوفه و کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و دسرهای سرد و گرم و… است تا با شایسته ترین خدمات در خدمت زائرین گرامی تور مشهد نوروز 95  باشد.هتل جنت شامل 80  اتاق های استاندارد و سوئیت مدرن می باشد که دارای طراحی و دکوراسیونی متفاوت بوده که با وسایل مدرن و مبلمانی راحت و پنجره هایی بزرگ با نورگیر مناسب تزیین گشته اند . تمام اتاقهای هتل جنت مشهد برای گردشگران تور مشهد زمستان 94 مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی ، حمامی مجهز به دوش مجزا و وسایل مکمل استحمام ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند . همین عوامل سبب شده تا اتاق های مجلل هتل جنت از جذابیت زیادی برای گردشگران تور مشهد برخوردار باشند .

 

 

هتل عماد مشهد از جمله هتل های 4 ستاره این شهر می باشد که در فاصله 350 متری حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد 95 که قصد اقامت در هتل چهار ستاره در نزدیکی حرم مطهر را دارند بدانند که هتل عماد به عنوان اولین هتل 4 ستاره ای است که در ضلع شمالی حرم واقع شد و اتاق های هتل چشم انداز زیبایی به حرم امام رضا (ع) دارند. این هتل زیبا دارای 55 اتاق می باشد که با امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی به مسافرین تور مشهد خدمات رسانی می کند. از جمله امکاناتی که در هتل عماد برای میهمانان تور مشهد نوروز 95 فراهم شده است می توان به لابی، لاندری، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران با ظرفیت 285 نفر و پارکینگ با ظرفیتی در حدود 20 ماشین اشاره کرد. میهمانان تور مشهد بهمن 94 که قصد دارند در محل اقامت خود به تفریح و ورزش نیز بپردازند میتوانند از سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا خشک و سونا بخار هتل عماد مشهد استفاده کنند. اینترنت پرسرعت رایگان نیز در این هتل در اختیار میهمانان تور مشهد قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل عماد مشهد: مشهد، میدان طبرسی، خیابان نوغان

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای سه ستاره معروف مشهد

 

 هتل آپارتمان کنعان مشهد

هتل آپارتمان کنعان هتلی سه ستاره واقع در فاصله یک کیلومتری از حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مشهد مقدس است. این هتل دارای امکانات رفاهی مناسبی از جمله کافی شاپ، کافی نت، چایخانه، تاکسی سرویس، نماز خانه، رستوران با ظرفیت 100 نفر و پارکینگ با ظرفیت 7 ماشین برای مسافرین تور مشهد می باشد. اتاق های هتل آپارتمان کنعان از تجهیزاتی نظیر یخچال، تلفن، تلویزیون، مبلمان، آشپزخانه، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی برای خدمت رسانی به مسافرین تور مشهد 95 بهره می برند.هتل آپارتمان کنعان مشهد اینترنت رایگان نیز در فضای واحد ها، لابی و رستوران در اختیار میهمانان تور مشهد نوروز 95  قرار می دهد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی مشهد حدود 8 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن این شهر فاصله ای 4 کیلومتری دارد.

آدرس : مشهد ، خیابان امام رضا،امام رضا 8 ،کوچه شهيد صاحب علم

هتل آپارتمان کنعان مشهد

 

 

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد در شهر مشهد مقدس یکی از با سابقه ترین هتل های سه ستاره این شهر می باشد که در سال 1352 افتتاح گردیده است. حرم مطهر امام رضا (ع) در فاصله 2 دقیقه ای با خودرو قرار دارد که برای زائرین تور مشهد مناسب می باشد. فرودگاه بین المللی شهر مشهد در فاصله 9 کیلومتری و استگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از هتل تهران مشهد قرار دارند همچنین فاصله تا بازار اصلی شهر هم بسیار ناچیز است و با خودرو در حدود 2 دقیقه زمان نیاز است تا مسافرین تور مشهد تعطیلات بهمن 94 به بازار رضا برسند. از امکاناتی که هتل تهران مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد می توان به کافی شاپ، کافی نت، لابی، لاندری، چایخانه، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس رستوران و پارکینگ با ظرفیت 30 ماشین اشاره کرد. اتاق های این هتل به تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس خارجی مجهز هستند. اینترنت وایرلس در فضاهای لابی و اتاق هایهتل تهران مشهد در دسترس است که میهمانان تور مشهد تعطیلات زمستان 94 برای استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی بابت آن را پرداخت کنند.

آدرس : مشهد، خيابان امام رضا، نبش امام رضا 8

هتل تهران مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

اماکن گردشگری معروف مشهد

 

از جمله تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه شهر مشهد، منطقه‌ای است به نام پارک جنگلی وکیل‌آباد که پیش از این به ((میر طراز)) معروف بوده و در انتهای بلواری به همین نام با مساحت بیش از هفتاد هکتار واقع شده است.در تور مشهد نوروز 95 حتما از این پارک دیدن کنید. این مکان در گذشته جزء املاک وکیل‌الرعایا حاج حسین ملک بوده و در سال 1348 ه.ش به طور رسمی  وقف شده است. از مهمترین ویژگی‌های این مکان، برای گردشگران تور مشهد وجود درختان سر به فلک کشیده‌ی چنار و کاج و پستی بلندی‌های طبیعی می‌باشد. آب مورد نیاز این گردشگاه از طریق قناتی که سرچشمه‌ی آن بند گلستان بوده، تأمین می‌گردد و رودخانه‌ی بسیار زیبایی نیز در سطح آن جاری است. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار وسیعی به نام ((کوهستان پارک شادی)) و محوطه باغ ‌وحش برای رفاه مسافران تور مشهد تعطیلات عید 95  احداث شده است.

 

پارک جنگلی وکیل آباد

 

پارک جنگلی وکیل آباد

 

 

 

پارک جنگلی طرق در مشهد با وسعت تقریبی 186 هکتار واقع در بزرگراه شهید کلانتری مشهد با وجود گونه‌های گیاهی جنگلی و اشجار متنوع جاذبه مطلوبی را برای گردشگران تور مشهد ایجاد نموده است. این پارک جنگلی دارای تیپ‌های درختی پهن برگ، مخلوط و سوزنی برگ بوده و اقاقیا و زبان گنجشک دارای بیشترین نوع در سطح این محدوده می‌باشد. افزون بر این درختهای متنوعی از قبیل افرا، نارون چتری، سرو خمره‌ای، سرو نقره‌ای، ارغوان، کاتالپا، سپیدار و سیب در این پارک دیده می‌شوند که تعداد آن‌ها نسبت به دیگر درختان کمتر است.در تور مشهد 95 حتما ده دیدن این پارک بروید. این مکان در سال 1377ش با ایجاد یکصد هکتار جنگل دست کاشت از منابع طبیعی و ایجاد امکانات رفاهی – تفریحی به یکی از بزرگترین پارک‌های جنگلی در تور مشهد تبدیل شده است. بخشی از این محیط اختصاص به کمپ طرق دارد که از سوی شهرداری مشهد امکاناتی نظیر سکوی برپایی چادر مسافرتی، فروشگاه، سرویس بهداشتی، روشنایی معابر و‌ زمین بازی کودکان در آن برای رفاه مسافرین تور لحظه آخری مشهد ایجاد گردیده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن گردشگری معروف مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای چهار ستاره مشهد

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد هتلی 4 ستاره می باشد که در نزدیکی مرکز شهر مشهد واقع شده است. مسافرین تور مشهد که زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) هستند بدانند که فاصله این هتل چهار ستاره تا حرم در حدود 2 کیلومتر است و هتل چشم انداز زیبایی به حرم مطهر دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 30 دقیقه و ایستگاه راه آهن این شهر در حدود 10 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. هتل سلام مشهد امکانات متنوعی در اختیار مسافرین تور مشهد زمستان 94 قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از: کافی نت، کافی شاپ، لابی، صندوق امانات، مینی بار، خشکشویی، آسانسور و پارکینگ. امکانات تفریحی و ورزشی این هتل نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد نوروز 95 فراهم شده است که استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار، جکوزی آب گرم و سالن بیلیارد از این جمله امکانات می باشند. اتاق هایی که هتل سلام مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد تعطیلات زمستان 94 قرار می دهد، همگی به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، حمام، تلفن، اینترنت، سرویس ایرانی و برخی از اتاق ها به سرویس ایرانی مجهز شده اند. یکی از خدمات رایگان این هتل اینترنت رایگان است که به صورت وای فای در تمام هتل در دسترس میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس هتل سلام مشهد: شهر مشهد، خيابان پاسداران، نبش پاسداران 6، هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

 

 

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد یک هتل 4 ستاره در مشهد مقدس می باشد. فاصله این هتل با حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 300 متر می باشد که این فاصله برای زائران تور مشهد بسیار مناسب است. هتل فردوس مشهد در سال 1388 ساخته شده است و امکانات خوبی در آن برای میهمانان تور مشهد در نظر گرفته شده است که از این امکانات می توان به لابی، لاندری، کافی شاپ، کافی نت، رستوران با ظرفیت 350 نفر، سالن کنفرانس، نمازخانه و همچنین 2 طبقه پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. اتاق های هتل فردوس مشهد مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی می باشند، در این هتل در فضای اتاق ها و لابی اینترنت رایگان نیز در اختیار میهمانان تور مشهد بهمن 94 قرار می گیرد.

آدرس : مشهد،خيابان امام رضا، نبش امام رضا 8

هتل فردوس مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد 94 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد پاییز 94 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد 94 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد 94 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد پاییز 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد پاییز 94 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد نوروز 95 از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهدمطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
 

هتل پارس مشهد پنج ستاره

در شهر مقدس مشهد هتل پارس در تور مشهد لحظه آخری در ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي تور مشهد 94 می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس در تور مشهد 94 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی


 

هتل پردیسان مشهد پنج ستاره

هتل پردیسان در تور مشهد پاییز 94 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر مشهد قرار گرفته است. هتل پردیسان مشهد دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر ویژه میهمانان تور مشهد لحظه آخری، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز ویژه میهمانان تور مشهد 94، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر هتل پردیسان مشهد آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

رستوران تندور مشهد

این رستوران دارای محیطی دنج و کوچکی است که  گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند . در این رستوران دسرهای مخصوص هم سرو می شود که هر چند وقت یک بار این دسرها تغییر می کند . کیفیت غذاهای این رستوران خوب است و دارای قیمت مناسب می باشد . در کنار تمام غذاهای این رستوران پوره سیب زمینی ، سالاد مدیترانه و بورانی بادمجان نیز برای مهمانان سرو می شود .تور مشهد زمستان 94

همان طور که از اسم این رستوران پیداست طعم کباب های آن تندووری است و گردشگران تور مشهد می توانند طعمی متفاوت از کباب ها را در این رستوران میل فرمایند . یکی از خوراک هایی که مخصوص این رستوران سرو می شود کباب پنیر است که پنیر سفید کباب شده به روش تندوری می باشد .تور مشهد دی 94

 


رستوران شورورزی مشهد

این رستوران یکی از رستوران های معروف مشهد می باشد .تور مشهد دی 94این رستوران با ظرفیت 400 نفر دارای امکاناتی مانند سالاد بار نیز می باشد . گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به این رستوران آمده و در آنجا به صرف غذا بپردازند .غذاهای این رستوران دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشد . فضای این رستوران بسیار تمیز و کارکنانش به گرمی با مسافران تور مشهد برخود می کنند .تور مشهد زمستان 94

 

 


رستوران متسو مشهد

این رستوران که دارای کافی شاپ هم می باشد در مجتمع آبادگران که یک مجموعه مسکونی تفریحی می باشد واقع شده است .تور مشهد دی 94رستوران متسو دارای فضای بسته ، آلاچیق و تخت می باشد که در محیطی دنج آرام ساخته شده است . محیط داخلی رستوران بسیار شیک و مدرن می باشد و دارای دید بسیار خوبی به شهر است . منوی این رستوران شامل : انواع پیتزا، پاستا، شنیتسل، استیک و سالاد های مختلف برای گردشگران تور مشهد می باشد .تور مشهد زمستان 94

 


رستوران زنجیره ای البیک مشهد

این رستوران یک رستوران فست فود می باشد که با فضای وسیع خود پذیرای مسافران تور مشهد می باشد . رستوران البیک دارای دو طبقه می باشد و در این رستوران غذاهای مختلف فست فود گردشگران تور مشهد که علاقه مند به غذاهای فست فودی هستند می توانند برای صرف غذا به این رستوران مراجعه می کنند .تور مشهد زمستان 94

 

 


 

رستوران زنجیره ای رضایی مشهد

یکی از قدیمی ترین رستوران های مشهد به شمار می آید که در سال 1337 با نام رستوران یاس کار خود را آغاز کرده است .تور مشهد دی 94این رستوران که امروزه با عنوان رستوران رضایی شناخته شده است دارارای پنج شعبه است . قیمت غذاهای این رستوران مناسب بوده و غذاهای آن از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است و به همین دلیل بسیاری از گردشگران تور مشهد این رستوران را برای صرف غذا انتخاب می کنند .تور مشهد زمستان 94

 


رستوران راستگو مشهد

این رستوران یکی از بهترین رستوران های مشهد می باشد که با فضایی رمانتیک و غذاهایتور مشهد دی 94خوشمزه ایرانی خود می تواند مکانی مناسبی برای استراحت و صرف غذا برای گردشگران تور مشهد باشد . گنجایش این رستوران مجلل حدودا 80 نفر می باشد و در بلوار وکیل آباد مشهد قرار گرفته شده است .تور مشهد زمستان 94

 


 رستوران پروانه های آبی مشهد

این رستوران یکی از رستوران های شیک و مجلل مشهد است . غذاهای این رستوران با کیفیت خوب به مشتریان عرضه می شود .تور مشهد دی 94

در این رستوران غذاهای دریایی ، غذاهای ایرانی و فرنگی نیز سرو می شود و مسافران تور مشهد می توانند برای صزف غذا به این رستورانتشریف ببرند . این رستوران حدود 60 نفر ظرفیت دارد و پارک ماشین به راحتی امکان پذیر است . لیست غذاهای این رستوران عمدتا از ماهی و گوشت سفید است .تور مشهد زمستان 94

 




:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مجتمع تجاری مروارید شرق

 مجتمع تجاری مروارید شرق

 

مجتمع تجاری مروارید شرق درای چهار طبقه می باشد و شامل تالار مروارید ، رستوران پسران کریم ، مرکز خرید نیک ، شرکت مرمر بتن و واحدهای خرید دیگر.تور مشهد زمستان 94

 

آدرس: مشهد ، انتهای بلوار خیام، مجتمع تجاری مروارید شرق          تلفن :7530008-9

 

 بازار حکیممشهد

 

  بازار حکیم مشهد

 

 

 


بازار حکیم مشهداولین و قدیمی ترین بازار روسها در مشهداست . بازار حکیم مشهدیکی از بزرگترین مراکز خرید مشهدبحساب می آید که با توجه به تنوع اجناس ، مورد توجه زائران و مسافران تور مشهد میباشد . این بازار شامل ۴ طبقه و ۱۲۰ واحد تجاری میباشد که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل ، انواع اسباب بازی ، سیسمونی کودک ، کت و شلوار ، لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش و ... به مردم عرضه می شود .تور مشهد زمستان 94

 

 

بازار رضا مشهد

 

بازار رضا مشهد

 

بازار رضا مشهد از بزرگترین مراکز خرید ویژه زائران و مسافران است. بازار رضا مشهد دارای انواع متنوع سوغات مشهد مانند: انگشتر عقیق، فیروزه، عطریات، طلاجات، نبات، زعفران، مهر و سجاده و تسبیح می باشد. بازار رضا در مساحتی به طول 800 و عرض 30 متر بنا شده است که در کل 72000 متر مربع دارای زیربنا می باشد. طول بازار در 2 دالان و 2 طبقه در کل 3 km می باشد.تور مشهد زمستان 94

 

 

بازار رضا مشهد

 

 

بازار خیام مشهد

 

بازار خیام مشهد

 

بازار خیام مشهد مرکز خدمات گردشگری و مبادلات تجاری می باشد که در ناحیه شمالی شهر مقدس مشهددر محدوده 100 متری کمربندی ابوطالب شمالی و بلوارهای خیام قرار گرفته است. این مرکز خرید یکپارچگی  و عظمت ویژه ای در تعیین کاربری‌ها  و مقررات ساخت و ضوابط و اجرا دارد و به نسبت  ضرورت و نیاز تشکیل شده است. برنامه‌ریزی بر روی مرکز تجاری خیام به شیوه ای می باشد که می‌توان به عنوان بورس تخصصی کالاها تور مشهد زمستان 94و خدمات نقش ویژه ای در امور بازرگانی بخصوص داخلی و خارجی دارد. از امکانات این مرکز خرید:  فروش کالا و بازارهای خرید ، رستوران ها و مرکز پذیرايی ، کافی‌نت و کافی‌شاپ  ، دفترهای شرکت‌های بازرگانی،  بانک، نمازخانه، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی،  ایستگاه تاکسی، خطوط اتوبوسرانی شهری،  آژانس باربری نام برد. بازار خیام مشهد دارای 196 باب واحد تجاری با معماری خاص و فضای سبز  زیبا و محیطی مناسب برای عرضه کالاهای مورد نیاز مسافران و گردشگران است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

کاخ ملک آباد مشهد

ملک آباد باغی مشهور در آستان قدس رضوی است که از سوی حکومت تور مشهد دی 94پهلوی کاخی در ضلع جنوبی باغ با زیر بنای 1387 متر مربع احداث شد طرح دکوراسیون و مبلمان داخلی‌ای این کاخ از شرکت فرانسوی، ظروف موجود در کاخ از آلمان و تابلوهای نقاشی از ایتالیا خریداری و به این مکان انتقال یافت. پس از انقلاب اسلامی این مکان در سال 1359 به کاخ موزه تبدیل و بعد از چند سال تعطیل شده و به اقامتگاه موسمی رهبر ایران مبدل شد. امروزه این باغ دارای درختان متنوع میوه ، فضای گلخانه ای گل و گیاه ، قنات و تعدادی حلقه چاه است و سالیانه صدها تن محصولات باغی و گلخانه ای میدهد. گردشگران تور مشهد می توانند از این کاخ زیبا دیدن فرمایند.تور مشهد زمستان 94

 

 

 

 


سقاخانه اسماعیل طلايی 

این بنای زرین زیارتی در میان صحن انقلاب قرارگرفته است . بنا بر متون قدیم،تور مشهد زمستان 94بین سال‌های 1144 تا 1145 قمری به فرمان نادرشاه سنگابی را یکپارچه از سنگ مرمر با ظرفیت زیاد ، از هرات به مشهد آوردند و شخصی به نام استاد اسماعیل طلاکار بر فراز سنگاب پوششی هشت ضلعی و سقفی گنبدی شکل بنا نهاد و آن را طلا کاری کرد.سقف گنبدی شکل سقاخانه بر روی پایه‌هایی از سنگ مرمر کنده‌کاری شده و کاشی قرار دارد و سطح آن از بالای کاشی پایه‌ها با خشت‌های طلا و پیرامون آن با اسماء الله تزيین شده است. این مکان زیبا با طراحی زیبای خود یکی از جاذبه های گردشگری مشهد به شمار می آید و هر ساله تعداد زیادی مسافران تور مشهد را به خود جذب می کند .تور مشهد دی 94

 

 

 


نقاره‌خانه‌‌ حرم مطهر مشهد

نقاره‌خانه‌‌ حرم مطهر مشهد

نقاره‌خانه‌‌ حرم مطهر مشهد از اماکن تاریخی و قدیمی حرم مطهر امام رضا می باشد تور مشهد زمستان 94که در حال حاضر بر روی ایوان شرقی صحن انقلاب قرار گرفته است. نقاره زنی در حرم مطهر رضوی از زمان غزنویان مرسوم شده استو بعد ها نیز ادامه پیدا کرده است. طبق رسوم گذشته در طول یک سال به جز ماه های محرم و صفر , دو بار در طول شبانه روز یکی قبل از طلوع آفتاب و دیگری در زمان غروب آفتاب و روز ولادتها به جز ایام شهادت , نقاره با نوای خاصی نواخته می شود همچنین در زمان آشکار شدن کرامات از جانب حضرت هم نقاره به معنی شادمانی نواخته می شود. مسافران تورمشهد از علاقه مندان نقاره خانه حرم مطهر رضوی می باشند.تور مشهد دی 94

 

نقاره‌خانه‌‌ حرم مطهر مشهد

نقاره‌خانه‌‌ حرم مطهر مشهد

موزه آستان قدس رضوی مشهد

موزه آستان قدس رضوی مشهد

در سال 1324 اولين موزه در آستان قدس رضوي در ساختماني به مساحت 1024 متر مربع در صحن امام خميني (ره) شاخته شد.تور مشهد دی 94موزه در طول چهل سال تنها موزه آستان قدس رضوی مشهد مقدس بود ولی بعدها تحولی در موزه به وجود آمد و مسیری رو به توسعه داشت و در طول سالهای انقلاب اسلامی تغییرو تحولاتی زیادی داشت. مسافران تورمشهد از بازدیدکنندگان این موزه دیدنی می باشند.تور مشهد زمستان 94



موزه‌ آستان قدس رضوي از دوازده گنجينه تشکیل شده است شامل :

1 - گنجینه قرآن و نفایس : اين گنجينه به صحف و قرآن‌هاي نفيس از جمله قرآن‌ منسوب به امام علي (ع)، امام حسن (ع)، امـام حسين (ع) و امـام سجاد (ع) و امـام رضا (ع) دارای اهمیت مي‌باشد. قرآن‌ها به خط خطاطان معروف جهان اسلام، با تذهيب و طرح‌هاي خاص و زيبا و روي پوست آهو نگاشته شده اســت.تور مشهد زمستان 94

 

موزه آستان قدس رضوی مشهد

2 - گنجينه تخصصي فرش : اين گنجینه 37 تخته قالي و قاليچه دارد تور مشهد زمستان 94كه از نفيس‌ترين فرش‌هاي آستان قدس رضوي برگزیده شده است. بافت و طرح‌ و نقش و رنگ‌هاي موزون قالي‌هاي اين گنجينه بسيار چشم نواز است. در میان این قالی ها قالي هفت شهر عشق که نماي هفت شهر مقدس مكه، مدينه، نجف، كربلای معلی، كاظمين، سامرا و مشهد مقدس بافته شده است و قالي زیبای گلابتون كه تارهايي از ابريشم با رشته های بسیار نازك طلا يا نقره تابیده شده را مي توان معرفی کرد.تور مشهد دی 94

 

موزه آستان قدس رضوی مشهد

3 - گنجينه هداياي مقام معظم رهبري :تور مشهد زمستان 94در طبقه همكف موزه قرآن محل نمايش هدیه های مقام معظم رهبري اختصاص يافته است که شامل : تابلو خط و تذهيب، نقاشي و فرش های نفیس، تراش روي شيشه، معرق روی چوب، معرق صدف، سوزن دوزي، قلمزني روي مس، انواع ظروف چيني، كريستال، نقره ...، ماكت‌ها، مدال‌ها و غیره مي‌باشد كه شخصيت‌هاي ملي و خارجي به مقام معظم رهبري اهداء شده است.تور مشهد دی 94

 

موزه آستان قدس رضوی مشهد

4 - گنجینه سکه و مدال : این سکه ها از دوره‌هاي سلوكي، اشكاني، ساساني، خلفاي اموي،تور مشهد زمستان 94ساماني، آل بويه، خلفاي عباسي، غزنوي، سلجوقي و صفويه باقی مانده است.

5 - گنجینه ظروف

6 - گنجینه تمبر و اسکناس

7 - گنجینه سلاح های گرم و سرد

8 - گنجینه ابزار نجوم و ساعت

9 - گنجینه صدف و حلزون های دریایی

10 - گنجینه هنر نقاشی

11 - موزه ملک

12 - آثار مربوط به حرم مطهر

 

 


پارک وحدت مشهد

پارک وحدت مشهد

پارک وحدت مشهد از بزرگترین پارک های مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام زضا (ع) واقع شده تور مشهد زمستان 94که اکثر مسافران تور مشهد جذب این پارک زیبا می شوند. پارک وحدت مشهد دارای امکانات ورزشی و تفریحی مانند : دریاچه مصنوعی , آب نما و آبشار زیبا , سینمای رو باز تئاتر , و دیگر امکانات از قبیل تنیس روی میز , شطرنج , زمین اسکیت و غیره می باشد که مسافران تور مشهد از علاقه مندان این ورزشها می باشند. پارک وحدت مشهد دارای کتابخانه و دیگر فعالیت های هنری و فرهنگی می باشد. پارک وحدت مشهد در شرق شهر مقدس مشهد و در بلوار وحدت مشهد قرار گرفته است.

 

 


باغ شاهنامه مشهد

باغ شاهنامه مشهد

باغ شاهنامه مشهد باغی زیبا در شهر مقدس مشهد می باشد که با علاقه تور مشهد زمستان 94شخصی آقای موسوی ساخته شده است. این قسمت از مشهد فضایی برای برنامه های آموزشی بسیار مناسب می باشد و فضای باغ از شاهنامه فردوسی الهام و طراحی شده است . این باغ زیبا در اصل به شکل موزه می باشد که مسافران تور مشهد از علاقه مندان و بازدیدکنندگان این باغ می باشند. این باغ شامل : شاهنامه نگار خانه , آلاچیق زیبا , چادر هایی با طراحی و چیدمان داخلی ترکمن , سالن غذاخوری و دیگر بخش های دیگر می باشد.

آدرس: مشهد مقدس , انتهای بلوار توس

باغ شاهنامه مشهد

 


روستای پاژ مشهد

روستای پاژ مشهد

روستای پاژ مشهد در 15 km شمالی شهر مقدس مشهد در جاده كارده به كلات نادری قرار گرفته است تور مشهد زمستان 94طبق آثار متون تاریخی و ادبی که از زمان قدیم باقی مانده روستای پاژ مشهد که حكیم ابوالقاسم فردوسی در این روستا متولد شده است. این روستا هم اکنون دارای مساحتی حدود 800 هکتار می باشد که تقریبا چهار هکتار آن منطقه مسکونی می باشد که قسمتی از این منطقه مسکونیتور مشهد دی 94در روی تپه ای که به قله معروف می باشد وجود دارد و قسمتی دیگر در وسط روستا می باشد.در زمان قدیم به نظر می رسد بخش اصلی این روستا دهکده پاژ می باشد که اطراف آن در آن زمان خندق وجود داشت که برای جلوگیری تهاجمین این خندق را از آب پر می کردند به غیر از این تپه , تپه دیگری با فاصله پانصد متر وجود دارد که قلعه کهنه پاژ نام دارد که وجود سفالهای رنگی و زیبا دارد که از نشانه های قرن نهم و دهم هجری بعد از اسلام می باشد.تور مشهد زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل آپارتمان آلما مشهد :

هتل آپارتمان آلما مشهد دارای 55 واحد شامل ۳۵ واحد يك خوابه ۳و۴ تخت ۱۵ واحد ۲ خوابه ۴ و ۵ تخت و۵ اتاق ۳ تخت است و كليه واحد ها داراي ۲ كاناپه تخت خواب شو مي باشد.

در حال حاضر این هتل از گردشگران تور مشهد فقط به صورت فولبرد (همراه با صبحانه , ناهار و شام ) پذیرایی می کند. صبحانه در این هتل به صورت بوفه و ناهار و شام به صورت منوی انتخابی با هشت نوع غذا می باشد . تور مشهد زمستان 94

 

امکانات هتل آپارتمان آلما مشهد :

لابي , كافي شاپ , اينترنت در لابي , فولبرد , رستوران , سرویس حرم , سالن کنفرانس , خدمات خانه داری , گشت درون و برون شهریور , تاکسی سرویس , صندوق امانات اختصاصی , صبحانه

 


 

 

هتل آپارتمان ستارگان مشهد :

 

 

هتل آپارتمان ستارگان مشهد یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد می باشد که دارای 28 واحد شامل آپارتمان های یک خوابهتور مشهد زمستان 94

 و دو خوابه و اتاق های دو تخته و سه تخته می باشد. هتل آپارتمان ستارگان تنها پنج دقیقه پیاده با حرم مطهر حضرت رضا (ع) فاصله دارد و با منوی بسته پذیرای مسافران تور مشهد می باشد. افتتاح رسمی این هتل تیر ماه سال 1392 و شروع به کار آن از اول خرداد سال 1392 می باشد. این هتل دارای دو سرویس بهداشتی در تمام اتاق ها شامل ایرانی و فرنگی است.تور مشهد دی 94

 

 

امکانات این هتل شامل :

 

لابي كافي شاپ ,ماهواره اينترنت در لابي ,چایخانه سنتی ,رستوران ,صندوق امانات اختصاصی ,گشت درون و برون شهری

 


 

 

هتل آپارتمان مارین مشهد  :

 

هتل آپارتمان مارین مشهد یکی از هتل آپارتمان های چهار ستاره مشهد می باشد که با 20 واحد پذیرای مسافران تور مشهد می باشدهتل آپارتمان مارین تنها ده دقیقه پیاده با حرم مطهر حضرت رضا (ع) فاصله دارد.تور مشهد زمستان 94

 

 

منوی غذایی هتل آپارتمان مارین مشهد :

 

زرشک پلو با مرغ - چلو کباب کوبیده - چلو خورشت سبزی - ته چین - جوجه کباب - شنیسل - رولت گوشت - چلو کباب بختیاری - سبزی پلو با ماهی - چلو قیمه - چلو لقمه نگین - چلو پاچین - کوکو سبزی تور مشهد دی 94

 

 

امکانات هتل آپارتمان مارین مشهد :

 

لابي, اينترنت در لابي, رستوران, خدمات خانه داری, صندوق امانات اختصاصی, صبحانه

 


 

 

 هتل آپارتمان نیکا مشهد

 

یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد می باشد که در بهترین نقطه مشهد و با فاصله کمتر از 700 متر از بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) قرار دارد .تور مشهد زمستان 94

قوانين این هتل  براي اقامت كودكان زير 8 سال رايگان و كودكان بالاي 8 سال هزينه يك نفر بزرگسال مي باشد. سرويس بهداشتي ايراني و فرنگي و حمام، كاناپه تخت خوابشو، سيستم تصويري و شبكه هاي خبري ماهواره، سيستم گرمايشي و سرمايشي از امکانات این هتل آپارتمان می باشد همچنین این هتل برای گردشگران تور مشهد که در آن اقامت داراند دارای پارکینگ اختصاصی می باشد .تور مشهد دی 94

 

 

 


 

هتل آپارتمان یلدای مشهد  

هتل آپارتمان یلدای مشهد  با 16واحد آپارتمان و سوئیت مجهزبه دکوراسیونی شیک وزیبا همراه با کلیه امکانات صوتی و تصویری و پیشرفته ترین سیستم سرمایشی گرمایشی آماده پذیرایی از گردشگران تور مشهد می باشد.تور مشهد زمستان 94

 

در حال حاضر این هتل آپارتمان از گردشگران تور مشهد به صورت فولبرد نیز (همراه با صبحانه , ناهار و شام ) رزرو قبول می کند. صبحانه در این هتلرایگان و به صورت بوفه می باشد و ناهار و شام همراه با منوی انتخابی با هفت نوع غذا به صورت زیر خواهد بود. تور مشهد دی 94

 

نهار :چلو جوجه - چلو کوبیده - چلو مرغ - چلو بختیاری - چلو ماهی - چلو خورشت قیمه و قورمه سبزی

شام: خوراک جوجه - خوراک کوبیده - خوراک مرغ سوخاری - خوراک میگو سوخاری - خوراک ناگت مرغ - شامی کباب - کوکو سبزی

آدرس:مشهد،خیابان امام رضا- خیابان عنصری - بین عنصری 11 و 13

 

 


 

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد 

 

این هتل یکی از هتل های یک ستاره در شهر مشهد می باشد که در اواخر سال 92 بازسازی شد. فاصله ی اینهتل آپارتمان تا حرم امام رضا برای گردشگران تور مشهد بسیار مناسب است یعنی به صورت پیاده در حدود 20 دقیقه زمان میبرد تا به یکی از ورودی های حرم برسند. تور مشهد دی 94

فاصله هتل آپارتمان تعطیلات با فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 9 کیلومتر و با ایستگاه راه آهن حدود 3 کیلومتر می باشد. از امکانات این هتل میتوان به لابی، لاندری، چایخانه سنتی، کافی شاپ و باشگاه بیلیارد اشاره کرد.   این هتل در فضای اتاق ها و لابی اینترنت رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار میدهد. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 12 ماشین می باشد.تور مشهد زمستان 94

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل فردوس مشهد

 

هتل فردوس مشهد هتلی چهار ستاره است  که در چند قدمی حرم امام رضا (ع) بنا  شده و محل پذیرایی و استراحت زائران و مسافران تور مشهد ویژه اربعین 94می باشد. هتل فردوس  در خیابان امام رضا (ع) در هشت طبقه بنا گردیده تا تا حرم مطهر 300 متر فاصله دارد که این نزدیکی اقامت زائران را برای تشرف به حرم  آسان می نماید.
این هتل در بهمن ماه سال 1388 افتتاح شده است و با توجه به موقعیت ساختمان عمده قسمت های هتل از نور طبیعی بهره مند است و چشم اندازی زیبا از حرم را نمایان می سازد.

این هتل دارای 96 اتاق می باشد که  دارای تلویزیون،IPTV  (موزیک، فیلم، بازی ... )، ماهواره، ايركانديشن، اينترنت wireless،سرويس بهداشتي فرنگی، تلفن , کاناپه ، ميزغذاخوری 2 نفره ،كتري برقي وحوله های واحد به صورت تن پوش ميباشند. در تور مشهد تعطیلات آذر 94 از امکانات این هتل استفاده کنید.

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

اتاق های هتل فردوس مشهد

 

امکانات هتل

سالن صد نفره، کافی شاپ، اتاق بازی کودکان، رستوران فرنگی ، رستوران ایرانی، بیزینس سنتر، لابی، اتاق کنفرانس، اتاق چمدان، صندوق امانات، فروشگاه، پارکینگ، کافی نت، شبکه ویدیویی، ماهواره، خشکشویی، تاکسی سرویس، لاندری، اینترنت بیسیم، آکواریوم. 

هتل فردوس مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مشهد واقع شده و دسترسی مسافران تور مشهد از این هتل به اماکن تفریحی،زیارتی و مترو به سهولت انجام می گیرد.این هتل 8طبقه، دارای 56 اتاق دوتخته وسه تخته،وآپارتمانهای یکخواب ودوخواب با معماری و طراحی کاملا مدرن می باشد.

در تور مشهد ویژه محرم 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

 

این هتل دارای سه تالار 500 نفره می باشد که در آن جا پذیرایی جشن ها و مهمانی ها با بهترین و متنوع ترین غذاها و دسرها و در محیطی دلنشین و مدرن صورت می گیرد. تریا ی هتل در طبقه همکف واقع شده و صرافی هتل نیز با مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلیه امور صرافی و تبدیل و خرید و فروش انواع ارز و مسکوکات طلا و نقره به نرخ روز را انجام می دهد . این هتل دارای رستوران های چینی و ایرانی نیز می باشد .

در تور مشهد 94 در این هتل اقامت کنید

 

 

امکانات هتل سی برگ مشهد

 

 رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

 

 

در تور مشهد پاییز 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

 

 

 

هتل سی برگ مشهد

 

ورودی هتل سی برگ مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 

لابی هتل سی برگ مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 

اتاق هتل سی برگ مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 

رستوران هتل سی برگ مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

روستای تاریخی پاژ در مشهد

 

روستای پاژ در پانزده كیلومتری شمال شهر مشهد در تقاطع جاده كارده به كلات نادری واقع شده است به استناد متون تاریخی و ادبی بر جای مانده این روستا زادگاه حكیم ابوالقاسم فردوسی است.در تور مشهد دیدن از این روستای تاریخی را از دست ندهید.
روستای فعلی پاژ دارای 800 هكتار مساحت است كه از مجموع آن حدودا 4 هكتار به بخش مسكونی اختصاص یافته است بخشی از فضای مسكونی روستا در میان آن و بقیه بر روی تپه‌ای موسوم به قلعه بلند است مكانی كه بنظر می‌رسد در گذشته محل اصلی و هسته مركزی دهكده پاژ بودهاست بجز تپه موجود در فاصله تقریبی پانصد متر از پشته اولیه بلنددیگری نمایان است تور مشهد آذر 94 كه در نزد اهالی به قلعه كهنه پاژ معروف است سفال های رنگارنگ و لعابدار پاركنده بر روی این بلندی نشانه ای از تداوم مدنیت پاژ در سدهای اولیه بعد از اسلام تا قرن نهم و دهم هجری است.

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد از جمله تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه شهر مشهد است که پیش از این به «میر طراز» معروف بوده و در انتهای بلوار وکیل آباد قرار دارد . از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان سر به فلک کشیده چنار و کاج و پستی بلندی‌های طبیعی می‌باشد. آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قناتی که سرچشمه آن بند گلستان بوده تامین می‌گردد و رودخانه بسیار زیبایی نیز در سطح آن جاری است.تور مشهد 94 امروزه با ایجاد معابر و محوطه‌سازی داخل مجموعه، پیاده‌روی و نظاره چشم‌اندازها و طبیعت آن به آسانی صورت می‌گیرد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار وسیعی به نام «کوهستان پارک شادی» و محوطه باغ ‌وحش احداث شده است. باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز همچون گذشته برای تمامی مسافران تور مشهد  است .

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

 پارک وکیل آباد مشهد

 

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

رودخانه پارک وکیل آباد مشهد

 

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های خوب مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

امام زاده سید محمد(گنبد خشتی) مشهد

 

بنای تاریخی- مذهبی گنبد خشتی در خیابان طبرسی واقع شده که تا حرم امام رضا 500 مترفاصله دارد. گنبد خشتي مدفن «سلطان غیاث‌الدین محمد» است که از سادات مشهور  شهر مشهد می باشد و نسبش با هفده واسطه به امام موسی بن جعفر(ع) می‌رسد. این امام زاده شریف در سال ۸۳۲ هجري قمري وفات يافته و گنبد خشتي تور مشهد آذر 94 پس از حرم حضرت امام رضا (عليه السلام) قديمي ترين زيارتگاه مشهد مقدس است . در زمان احداث این بنای آجری، «سوره ملک» با خط خوش ثلث در زیر پوشش داخلی کتیبه شده و لبه‌های چهار ایوان نیز با سوره واقعه به قلم شیوای ریحان آراسته گردیده است. این گنبد در زمان قاجار مرمت و فضای داخلی آن با نقاشی وکتیبه مزین شد.

 

گنبد خشتی مشهد

 

 

کاخ ملک آباد مشهد

 

ملک آباد باغی مشهور در آستان قدس رضوی است که از سوی حکومت پهلوی کاخی در ضلع جنوبی باغ با زیر بنای 1387 متر مربع احداث شد طرح دکوراسیون و مبلمان داخلی‌ای این کاخ از شرکت فرانسوی، ظروف موجود در کاخ از آلمان و تابلوهای نقاشی از ایتالیا خریداری و به این مکان انتقال یافت.

در تور مشهد 94 از این کاخ دیدن کنید.

پس از انقلاب اسلامی این مکان در سال 1359 به کاخ موزه تبدیل و بعد از چند سال تعطیل شده و به اقامتگاه موسمی رهبر ایران مبدل شد. امروزه این باغ دارای درختان متنوع میوه ، فضای گلخانه ای گل و گیاه ، قنات و تعدادی حلقه چاه است و سالیانه صدها تن محصولات باغی و گلخانه ای میدهد. در تور مشهد دیدن از این کاخ زیبا فراموش نشدنی خواهد بود.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

 

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد تور مشهد آبان 94 از بناهای تاریخی دوره صفویه می باشد. این مدرسه را دو برادر ساختند این مدرسه در ضلع شمالی صحن انقلاب حرم امام رضا (ع) قرار دارد و سال ۱۲۸۵ قمری به دستور  والی خراسان بازسازی شد و با کاشی های معرق و سبک معماری ممتاز تزیین شد.از معماری قابل توجه این بنا می توان به  گچبری‌های در ورودی مدرسه اشاره کرد که متأسفانه با گذشت زمان نابود شد. تور مشهد آذر 94 از جاهای دیدنی این مدرسه ایوان شمالی مدرسه است که دارای مقرنس، کاشیکاری معرق و کتیبه‌هایی کم‌نظیر می باشد. هم اکنون این مدرسه یکی از معتبرترین و مهمترین مراکز تدریس، تحصیل است و سالها به عنوان مرکز حوزه علمیه مشهد بوده است و امروزه نیز  به دانشگاه رضوی مشهد الحاق شده است. این مدرسه از جاههای دیدنی برای مسافران تور مشهد پاییز 94می باشد.

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

 

 

 

مدرسه پریزاد مشهد

 

مدرسه پریزاد مشهد در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شد و برای دوره تیموریان می باشد. این مدرسه در مجاورت حرم امام رضا (ع) قرار دارد و در سال 1318 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

در تور مشهد 94 از این مدرسه دیدن کنید.

 

 

پریزاد مدرسه ای کوچک است که دارای  4 ایوان مشتمل بر غرفه ها و حجره هایی می باشد و دارای تزیینات آجرکاری سردر ایوان ها و کاشیکاری با نقوش اسلیمی بر سردر غرفه های همکف می باشد.

 

 واقف این مدرسه، پریزاد ندیمه گوهرشاد ، همسر شاهرخ تیموری می باشد که طبق وقفنامه‌ای مفصل که نسخه اصل آن در اداره اوقاف خراسان موجود است به همسرش تفویض کرد. بازدید از این مدرسه به مسافران تور مشهد تعطیلات آبان 94 توصیه می شود.

 

 

 

مدرسه پریزاد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

امکانات هتل سروش مشهد؟

هتل سروش در تور مشهد لحظه آخری جزء هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد. این هتل در فاصله 300 متری از حرم مطهر واقع شده است.

امکانات هتل شروش شامل: رستوران ویژه میهمانان تور مشهد 94، لابی، آسانسور، کافی شاپ، لاندری، رم سرویس، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حریق، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، پارکینگ، فروشگاه، گشت درون شهری و برون شهری ویژه گردشگران تور مشهد پاییز 94 و... می باشد.

این هتل برای کودکان بین 3 تا 8 سال نیم بها و برای کودکان بالای 8 سال یک نفر کامل محسوب می گردد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکانات هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل سروش مشهد بازدید نمایید.

 

هتل سروش مشهد

هتل سروش مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل سروش مشهد؟,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

آرامگاه امامزاده سید محمد علوی مشهد

آرامگاه امامزاده سید محمد علوی مشهد

امامزاده سید محمد علوی در تور مشهد لحظه آخری از نوادگان امام موسی بن جعفر (ع) است که آرامگاه ایشان روی یک بلندی قرار دارد. در فضای آرامگاه ایشان درختچه ها و نهال هایی قرار دارد که فضای آن محیط را خیلی زیباتر و آرامش بخش تر کرده است. آرامگاه امامزاده سید محمد علوی در تور مشهد 94 در شصت کیلومتری جاده مشهد _ تربت حیدریه قرار دارد. در حال حاضر این محیط با امکانات رفاهی نسبی از زائرین و مسافران تور مشهد پاییز 94 پذیرایی به عمل می آورد.


 

آرامگاه خواجه ابا صلت هروی مشهد

آرامگاه ابا صلت هروی مشهد

خواجه ابا صلت هروی در تور مشهد لحظه آخری خادم امام رضا (ع) بوده است , به همین دلیل آرامگاه ایشان بسیار مورد احترام مردم است. خواجه ابا صلت به دلیل اتفاقاتی که در زمان عباسیان رخ می داده است تا زمان مرگش دور از مردم و حوزه دید انظار زندگی می کرد. میهمانان تور مشهد 94 پسوند هروی به دلیل اهل هرات بودن اجدادش است. آرامگاه ایشان ابتدا به صورت مخروبه بوده اما هنگام گسترش شهر مقدس مشهد آرامگاه ایشان به صورت یک بنای چهار ضلعی و گنبدی روی آن ساخته شد. در سال های اخیر هم آرامگاه خواجه ابا صلت هروی مشهد بازسازی شد و به شکل هشت ضلعی ساخته شد و امکاناتی در این محیط برای رضایت زائرین تور مشهد پاییز 94 فراهم آمده است , مانند: رستوران , چایخانه و پارکینگ

آرامگاه خواجه ابا صلت هروی در کنر جاده و در 10 کیلومتری جاده مشهد واقع شده است.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه های معروف مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل برای میهمانان تور مشهد 94 می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد پاییز 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه ویژه میهمانان تور مشهد لحظه آخری نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36


 

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد 94 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تور مشهد هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد از نزدکترین هتل های 5 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است. این هتل متشکل از 325 اتاق شیک و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , تلویزیون , مبلمان و یخچال و... می باشد. همچنین این هتل دارای محیطی معنوی و آرامش بخش است و به سبک معماری ایرانی اصیل طراحی شده است.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ , رستوران , استخر , سونا , جکوزی , سالن تنیس و بیلیارد , آرایشگاه , سالن بدنسازی و... اشاره کرد. زائران و مسافران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

 

 

 

 

 تور مشهد هتل اترک

هتل اترک مشهد یکی از نزدیکترن هتل های 4 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است و تنها 3 دقیقه تا حرم فاصله دارد. این هتل متشکل از 13 طبقه و 146 اتاق است که دارای تمام امکانات رفاهی لازم مانند سرویس بهداشتی , تلویزیون , یخچال و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به کافی شاپ 24 ساعته , رستوران , اینترنت در لابی , تلویزیون ال سی دی در لابی , پارکینگ , رم سرویس , پذیرش 24 ساعته و... اشاره کرد. این هتل برای آن دسته از مسافران تور مشهد که می خواهند به حرم نزدیک باشند بسیار مناسب است.

 تور مشهد هتل اترک

 

 

 

 

تور مشهد هتل کیانا

هتل کیانا مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که در فاصله 500 متری حرم مطهر امام رضا (ع) قار گرفته است و مسافران تور مشهد تنها با 5 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم بروند. این هتل در زمینی به مساحت 8000 مترمربع  ساخته شده است که متشکل از 100 اتاق در 8 طبقه می باشد.

تور مشهد هتل کیانا

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , رستوران سنتی , کافی شاپ , استخر , سونا ,جکوزی , آرایشگاه زنانه , زمین باززی برای کودکان , سالن بیلیارد , فروشگاه و...  اشاره کرد. گردشگران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

تور مشهد هتل کیانا

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد در غرب این شهر مقدس در منطقه ای ییلاقی با آب و هوایی مطبوع قرار دارد. این پارک جنگلی بیشتر از 70 هکتار وسعت دارد و نیز دارای یک رودخانه فصلی بسیار زیبا می باشد. این پارک جنگلی پوشیده از درختان کهنسال و تنومند است که زیبایی این پارک را دوچندان کرده است. علاوه براین شهربازی کوهستان پارک شادی و باغ وحش این منطقه و همچنین تفریحگاه های زیبای آن باعث شده است که نه تنها مردم مشهد بلکه مسافران تور مشهد و زائران عزیز نیز به این منطقه بروند و اوقات فراغت خود را در کمال آرامش در این طبیعت زیبا سپری کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

یک جاده قدیمی و باریک با درختانی تنومند از کنار این پارک جنگلی به سمت طرقبه و شاندیز مشهد عبور میکرد اما اکنون با ایجاد پل مهندس پرتوی روی رودخانه فصلی این پارک مسیر گردگشران به سمت طرقبه و شاندیز هم تغییر کرده است. این منطقه در سال 1392 بازسازی شده است و برای این کار از مصالح طبیعی استفاده شده است. همچنین قنات قدیمی 3 دهنه ای که در این پارک وجو داشت نیز بازسازی شد و برداشت غیر قانونی آب از این قنات ممنوع شد. علاوه بر این در این پارک استخر , آب نما , چندین سرویس بهداشتی , پارکینگ , گلخانه و... ساخته شد. مسافران تورمشهد با رفتن به این پارک جنگلی می توانند از آرامشی که در این محیط حکم فرماست لذت ببرند و حتی برای چند روز در این منطقه ییلاقی خوش آب و هوا اتراق کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

 

 

 

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

پارک جنگلی شاندیز مشهد در شهر گردشگری شاندیز در 15 کیلومتری غرب شهر مشهد مقدس در استان خراسان رضوی قرار دارد. این پارک جنگلی در یک منطقه ییلاقی قرار گرفته است که دارای منظره طبیعی بی نظیر و فضای سبز زیبایی می باشد که توجه گردشگرانتور مشهدرا به سوی خود جلب می کند. علاوه بر این یک رودخانه در این پارک وجود دارد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. گردشگران می توانند اوقات خوشی را در کنار رودخانه سپری کنند و از آرامش این منطقه نهایت لذت را برند.

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد, جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

رستوران های مشهد

رستوران شورورزی مشهد

این رستوران جزو یکی از رستوران های معروف مشهد می باشد . این رستوران با ظرفیت 400 نفر دارای امکاناتی مانند سالاد بار نیز می باشد . مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند می توانند برای صرف غذا به این رستوران آمده و در آنجا به صرف غذا بپردازند . این رستوران دارای سابقه درخشان در رستوران داری است . قیمت مناسب و کیفیت غذا ها متناسب با قیمت آنها از جمله مزایای این رستوران می باشد . همچنین این رستوران از فضای مناسبی برای پذیرایی برخوردار است . مسافرانی که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند بهترین خاطرات را رقم بزنند.

رستوران شورورزی مشهد

رستوران شورورزی مشهد

رستوران شورورزی مشهد

رستوران شورورزی مشهد

رستوران کوهسر مشهد

 مجتمع کوهسر که با طراحی خاص بر گرفته از معماری هخامنشی که روشنگر تاریخ ایران می باشد بنا گردیده و خود می تواند نشانگر اقتدار و گذشته تاریخی این مرز و بوم در چشم بیننده خصوصا توریست های بازدید کننده باشد .در تمامی سر درها و ورودی های سالن ها ، سر ستون ها نمادهای هخامنش کاملا  مشهود است . مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این رستوران زیبا لذت ببرند.

نکته حائز اهمیت این است که مجتمع کوهسر دارای مرتفع ترین رستوران شهر مشهد می باشد و با چشم اندازی زیبا به شهر مشهد موجبات فراهم شدن محیطی زیبا را برای بیننده فراهم میسازد.امید است که بتوان با ساخت  مجتمع کوهسر گوشه ای از بنای عظیم و تاریخی تخت جمشید و تمدن ایران را زنده و به جهانیان نشان داد . مسافرانی که درهتل مشهد هستند میتوانند با رفتن به این رستوران زیبااز غذا های خوشمزه و با کیفیت استفاده نمایند.

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد, بهترین رستورانهای مشهد , رستورانهای خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

این حمام تاریخی مربوط به دوره صفوی می باشد و یکی از بزرگترین حمام های ایران است که در بازار بزرگ مشهد واقع شده است . این بنا با تلاش مهدی قلی بیک جانی قربانی امیر آخورباشی شاه عباس صفوی در اوایل قرن یازدهم ساخته شده است که به حمام شاه معروف بوده و شامل قسمت هایی مانند : پلکان ورودی ، سر بينه ، بينه ، گرمخانه و ... می باشد . مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند.

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

 

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

بزرگترين و زيباترين بخش اين حمام بينه آن است که در طرح و نقشه ای مربع شکل با هشت ستون سنگي و پوشش مدور ، با نگارگری سیزده لایه ای تزیین شده است . با اقامت در هتل مشهد از این مکان زیبا دیدن نمایید.

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

دیدن این حمام زیبا برای گردشگران تور مشهد  خالی از لطف نیست .

 

باغ وحش وکیل آباد مشهد

باغ وحش وکیل آباد مشهد تنها باغ وحش وکیل آباد می باشد و در کنار پارک وکیل آباد مشهد قرار گرفته است . این باغ وحش در سال 1339 و در زمینی به مساحت 4 هکتار ساخته شده است . در این باغ وحش حیواناتی نظیر ببر بنگال ، ببر اندونزی ، اوریکس سفید ، قوچ و میش آئوراد ، تمساح ، لاما ، پلنگ آفریقا ، سیاه گوش و ... گونه های در حال انقراض و گونه های کمیاب مانند تایگون ها نیز وجود دارد . مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند. در این باغ وحش تکثیر گونه های کمیاب و در حال انقراض نیز به عنوان یکی دیگر از فعالیت های مهم این مجموعه صورت می گیرد . همه ساله بسیاری از گردشگران تور مشهد از این باغ وحش زیبا دیدن می کنند.

 

باغ وحش وکیل آباد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد, جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل های 2 ستاره مشهد

هتل المپیا مشهد

هتل 2 ستاره المپیا مشهد در یکی از نزدیکترین خیابانهای منتهی به حرم امام رضا(ع) واقع شده است .این هتل دو ستاره تاپ با داشتن اتاقهای بسیار شیک وآرامش بخش کافی شاپ ،رستوران ،لمکده ،آماده پذیرای ازمهمانان و مسافران تور مشهد میباشد . هتل المپیا یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد.

هتل سهند دارای امکاناتی نظیر : لابی ،صندوق امانات ،آسانسور ،لاندری ،نمازخانه ،چایخانه سنتی ،نمازخانه ،کافی شاپ ،ماهواره ،چایخانه در بام هتل،اینترنت در لابی ،گشت درون و برون شهری ،چایخانه در بام هتل ،فروشگاه و غرفه ،خدمات خانه داری 

هتل المپیا

هتل المپیا

 

هتل اسپینو مشهد

هتل دو ستاره اسپینو در خیابان عنصری شرقی با مسافتی حدود 1200 متر تا درب باب الرضا حرم مطهر ،در زیباترین خیابان شهر قرار گرفته است... از ویژگیهای  علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات رفاهی از جمله رستوران( با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی)،کافی شاپ ، سونابخار، خشک و جکوزی (یک نوبت رایگان- دونوبت ویژه بانوان و اقایان و در سوئیت های رویال استفاده اختصاصی از سونا و جکوزی)، نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد. همچنین اين هتل مشهد مجهز به سرویس به حرم در ده نوبت، سیستمهای صوتی و تصویری مرکزی و سایر امکانات اماده خدمت رسانی به میهمانان و زائرین عزیز می باشد.مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل زیبا که یکی از بهترین هتل های مشهد است اقامت را داشته باشند.

هتل اسپینو مشهد

هتل اسپینو مشهد

هتل هرند مشهد

 هتل هرند مشهد یکی از هتل های 2 ستاره مشهد میباشد که در یکی از نزدیک ترین خیابان های منتهی به حرم امام رضا واقع شده و با داشتن منوی غذایی انتخابی و صبحانه بوفه آمادگی پذیرایی از میهمانان و زایرین بارگاه مطهر رضوی را دارد.به فاصله زمانی 5 دقیقه از حرم مطهر قرار گرفته در مجاورت بازار امام رضا(ع) نزدیکی به مراکز خرید 17 شهریور هتل هرند دارای 52 اتاق ( دو تخته - سه تخته- دابل - تری پل ) که همگی دارای حمام - سرویس بهداشتی و سیستم صوتی (پخش موسیقی - فیلم سینمایی- کارتون ) می باشند . از امکانات دیگر هتل می توان به کافی شاپ - لابی - رستوران و پارکینگ اشاره نمود . این هتل مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد.

هتل هرند مشهد

هتل هرند مشهد

 مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری مشهد

 

هتل المپیا مشهد

هتل اسپینو مشهد

هتل هرند مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 2 ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

آرامگاه فردوسی حماسه سرای بزرگ زبان پارسی ، در20 کیلومتری مشهد مقدس در شمال بزرگراه مشهد – قوچان و شهر طوس قرار گرفته که مورد تکریم بسیاری از زائرین تور مشهد 94 مرقد امام هشتم حضرت امام رضا(ع) است، ساخت آرامگاه فردوسی نیز همچون دوران زندگیش پر از فراز و نشیب بود اگرچه این مرقد ازشوکت و جلال خاصی نزد عام و خاص برخوردار بوده لیکن فاقد بنایی مشخص بوده است. پس از چندین بار تصمیم ساخت و عدم بنایی درخور این شاعر بزرگ، در سال 1301 و توسط محمدعلی فروغی استارت کار زده شد و با چندین مرحله معماری و نقشه کشی و شروع و تخریب بالاخره با اقتباس از بنای کورش کبیر در پاسارگاد استان فارس مجموعه ای به شکل کنونی آن وطراحی تکمیلی هوشنگ سیحون پس از 18 ماه ساخته شد و در جشن بزرگداشت هزاره فردوسی (1313 هجری شمسی) به بهره برداری رسید.مسافران تور مشهد دیدار از این آرامگاه را نباید از دست بدهند. محدوده مقبره ی فردوسی در باغ و ملک شخصی اش قرار داشته که این باغ بزرگ و مصفا در حال حاضر تفریحگاه عمومی علاقمندان و زائران آن بزرگ مرد در تور لحظه آخری مشهد می باشد .وسعت آرامگاه فردوسی 6 هکتار بوده که شامل موزه ، کتابخانه و امکانات رفاهی می باشد.

 

آرامگاه فردوسی در مشهد

 

آرامگاه فردوسی در مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه فردوسی در مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بوستانهای معروف در مشهد

 

بوستان حجاب یا بانوان در مشهد در زمینی به مساحت 120000 مترمربع در شمال شهر مشهد در فاصله حدودا 360 متری شرق بلوار خیام واقع شده است که در فاصله 450متری شمال این زمین کمربندی 100 متری موسوم به فجر واقع شده است . ضلع جنوبی این زمین نیز به خیابان 35 متری حمزه محدود می شود .طراحی این بوستان با این دیدگاه که فضایی مناسب ویژه بانوان احداث گردد که علاوه بر جنبه تفریحی و گردشی و گذراندن اوقات فراغت مسافران تور مشهد مهر 94 در داخل مجموعه کاربری هایی که اولا مکمل این فضاها بوده و ثانیا باعث جاذبه بیشتر شود صورت گرفته است .

 

بوستان پردیس قائم در مشهد با مساحت 167766 درشمال مشهد در ابتدای جاده قدیم قوچان واقع شده و از جنوب به بلوار صد متری قائم و از شمال به شهرک امام هادی و از شرق به بلوار توس و از غرب به باغ آستان قدس رضوی محدود است . بوستان پردیس قائم به انواع گونه های گیاهی از قبیل اقاقیای معمولی و چتری ، عرعر، راش، افرا، صنوبر ، چنار و انواع سرو، کاتالیپا ، زیتون، تلخ ، کاج ، یوکا ، ترون ، پیراکانتا ، رزهای معمولی و هفت رنگ ، گل ناز و دیگر گل ها مزین شده است. این پارک با امکانات مختلف برای مسافرین تور مشهد پاییز 94 از قبیل اتاق های نگهبانی و اداری و تأسیسات بهداشتی و سکوهای آبخوری و فضای سبز و گلکاری های زینت یافته و معابر جدول کشی شده ، مکانی مناسب برای استفاده شهروندان می باشد. با توجه به وسعت و موقعیت و طرح های دردست اجرای سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ، این پارک درآینده به عنوان یکی از مهمترین پارک های شهر مشهد مورد استفاده بیشتر زائران تور مشهد و ساکنان مشهد قرار خواهد گرفت.از دیگر امکانات این پارک ساختمان موزه ایرانی ، اتاق بازی های کامپیوتری و چهار آلاچیق ، سه بوفه و آبنهای آبشار مانند و موزیکال و خطی است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بوستانهای معروف در مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که به صورت یک ساختمان 20 طبقه در تاریخ 16/06/1393 و در زاد روز ولادت مولای متقیان امام رضا (ع) افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که در مجاورت بازار رضا و در خیابان 17 شهریورمشهد واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا کمتر از 2 کیلومتر می باشد و این موقعیت مناسبی برای مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) است تا به راحتی بتوانند برای زیارت به حرم بروند. فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. هتل 4 ستاره سینور مشهد امکانات لوکس و مناسبی را برای مسافرین تور مشهد در نظر گرفته است تا بتواند آسایش و راحتی را برای آنان فراهم کند برخی از این امکانات لابی، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، 2 سالن رستوران و پارکینگ با ظرفیت 150 ماشین هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزاتی مدرن از جمله مبلمان لوکس، تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد آبان 94 که در محل اقامت خود نیاز به اینترنت دارند نیز می توانند از اینترنت پر سرعت وای فای که در فضای لابی و اتاق های هتل چهار ستاره سینور مشهد به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد استفاده کنند.

آدرس هتل سینور مشهد : مشهد، خیابان هفده شهریور، بین 17 شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)

 

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سینور مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد از جمله های سه ستاره این شهر می باشد. این هتل 3 ستاره در نوروز سال 1390 افتتاح شد و موقعیت مکانی آن به گونه ای است که در نزدیکی ایستگاه راه آهن یعنی در فاصله 50 متری از آن قرار دارد و به مسافرین تور مشهد که قصد مسافرت به وسیله قطار را دارند توصیه می شود. هتل دیپلمات مشهد از حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 8 دقیقه و فرودگاه بین المللی نیز در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو فاصله دارد.  این هتل برای آسایش مسافرین تور لحظه آخری مشهد به امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 120 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین مجهز شده است. همچنین میهمانان تور مشهد میتوانند از استخر، سونا و جکوزی این هتل نیز برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند. اتاق هایی که این هتل برای مسافرین تور مشهد پاییز 94 فراهم کرده مجهز به امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی شده اند. اینترنت در لابی و اتاق های هتل دیپلمات مشهد به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس هتل دیپلمات مشهد : مشهد، میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، شهید کامیاب 32

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل دیپلمات مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

یکی دیگر از مراکز خرید مشهد، بازار حکیم است که با توجه به تنوع و گوناگونی اجناس عرضه شده در آن همواره مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. این بازار در سال 1365 تاسیس شد و شامل 4 طبقه و 120 واحد تجاری است که در آن پوشاک، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، بدلیجات، نقره‌جات، کریستال، لوازم روزمره زندگی، کیف و کفش و... به فروش می‌رسد. این مکان به بازار روس‌ها معروف است، زیرا اجناس مختلف تولید شده در کشورهای آسیای میانه نیز در فروشگاه‌های آن عرضه می‌شود. بازار حکیم در خیابان امام خمینی(ره) شمالی مقابل آموزش و پرورش واقع شده است.در تور مشهد 94 با خرید از این بازار تمام مایحتاج خود را می توانید تامین کنید.

 

بازار حکیم مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار حکیم مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل میامی مشهد

هتل میامی هتلی 3 ستاره در شهر مشهد می باشد که با امکانات متنوعی پذیرای میهمانان تور مشهد است. مسافرین تور مشهد باید دقت داشته باشند که فاصله این هتل سه ستاره تا فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن این شهر 30 دقیقه می باشد، فاصله تقریبی هتل میامی مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) نیز در حدود 40 دقیقه به صورت پیاده روی می باشد. این هتل برای رفاه مسافرین تور مشهد پاییز 94 امکاناتی نظیر لابی، کافی شاپ، نمازخانه، چایخانه سنتی، آسانسور، رستوران، کافی نت و صندوق امانات را فراهم کرده است. هتل میامی مشهد امکانات تفریحی و ورزشی مانند استخر و جکوزی نیز برای میهمانان تور مشهد فراهم کرده تا از اقامت در این هتل بتوانند نهایت استفاده و لذت را ببرند. اتاق های هتل میامی در 5 طبقه به تعداد 39 باب قرار گرفته اند و به تهیزاتی مانند تلویزیون، تلفن، مبلمان، آشپزخانه، صندوق امانات، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از میهمانان تور لحظه آخری مشهد که قصد استفاده از اینترنت در هتل میامی مشهد را دارند، میتوانند از این خدمت به صورت رایگان در فضای لابی و اتاق های خود استفاده کنند.

آدرس هتل میامی مشهد : مشهد -خیابان امام رضا(ع) 35

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل میامی مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

اگر با تور مشهد مهر 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید . آرامگاه پیر پالاندوز مشهد در ضلع شمال شرقی حرم مطهر و ابتدای خیابان نواب صفوی قرار دارد که بازدید برای یکبار هم شده بد نیست. بنیان اولیه این بقاع در زمان شاه محمد خدا بنده (پدر شاه عباس صفوی) به سعی و تلاش قنبر علی بن خواجه حسین در سال 985ق پایه ریزی شده است. مقبره منسوب به مدفن شیخ محمد مقتدی کارندهی (کاردهی) از عرفای شیعه مذهب ذهبیه، مشهور به «پیر پالاندوز» می‌باشد که در قریه کاردهمشهد به دنیا آمد و در شهر مشهد خانقاهی برپا ساخت.

وی اگرچه از شیوخ سلسله ذهبیه بوده، اما برای امرار معاش پالان‌دوزی می‌کرده است. بقعه پیر پالاندوز در سال‌های اخیر بازسازی شده و مشتمل بر درگاه ورودی، رواق‌ها و فضاهای طرفین، صحن و فضای اصلی مقبره است. نمای دیوارهای بیرونی با طاق‌نماها، قاب، لچکی و کاشی‌کاری زیبا آراسته گردیده و درون آن با نقش‌های باشکوه هندسی و معماری بسیار زیبای ایرانی اسلامی تزیین و ترنج مزین شده است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه پیر پالاندوز مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مجتمع تجاری الماس شرق با 6 طبقه و زیربنای 67267 مترمربع و 1090 واحد، در یک موقعیت مکانی ویژه یا دسترسی‌‌های بسیار مناسب شهری در حاشیه بزرگراه صد متری کمربندی شهر مشهد قرار گرفته و هدف از ایجاد آن بهبود و گسترش فرهنگ گردشگری بوده است. این مکان به لحاظ فنی و معماری نمونه‌ای کاملاً بی‌نظیر در ایران است.از خصوصیات و ویژگی‌های این مجتمع در تور مشهد مرداد 94 باید به تلفیق ساختار معماری سنتی و مدرن و هندسه منحصر به فرد، دارای بزرگترین گنبد به قطر 50 متر شبیه به الماس تراشیده و بسیار زیبا، متراژ بسیار بزرگ, امکان دسترسی به تمامی طبقات به وسیله آسانسور، وجود آبنمای منحصر به ‌‌فرد با تکنولوژی نوین و امکانات و خدمات رفاهی غرفه‌داران و مشتریان اشاره کرد. از جمله تسهیلات الماس شرق برای مسافرین تور مشهد شهریور 94 پارکینگ طبقاتی، رستوران، بازار چند منظوره، شهربازی سرزمین عجایب، مرکز فوریت‌های پزشکی، مراکز بانکی و اطلاع‌رسانی است. در هر طبقه از این مجتمع فروشندگان لوازم صوتی تصویر، لوازم خانگی، چینی و بلور، تلفن همراه و رایانه، به ارایه خدمات می‌پردازند.

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری الماس شرق مشهد,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 رستوران پسران کریم واقع در بلوار خیام جنب هتل ثامن الحجج دارای یک محیط اصیل و غذاهای فوق العاده است که مطمئنا مکان ایده آل برای مناسبت های خاص است . تمرکز کامل این رستوران به غذاهای ایرانی موفقیت بالایی برای آن به همراه داشته است. دلیل شهرت این رستوران لوکس کیفیت بالای غذاها ، سرویس دهی عالی ، قیمت مناسب ، محیط دنج و رعایت اصول بهداشتی از طرف پرسنل آن است . یکی از محبوب ترین منوهای این رستوران معروف ، چلوماهیچه لذیذ پسران کریم است که توصیه می شود در مراجعه به این رستوران مجلل در تور مشهد شهریور 94 این غذای خوشمزه را حتما تست کنید .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران پسران کریم در مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های ارزان مشهد, رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد