نوشته شده توسط : mary

روستای تاریخی پاژ در مشهد

 

روستای پاژ در پانزده كیلومتری شمال شهر مشهد در تقاطع جاده كارده به كلات نادری واقع شده است به استناد متون تاریخی و ادبی بر جای مانده این روستا زادگاه حكیم ابوالقاسم فردوسی است.در تور مشهد دیدن از این روستای تاریخی را از دست ندهید.
روستای فعلی پاژ دارای 800 هكتار مساحت است كه از مجموع آن حدودا 4 هكتار به بخش مسكونی اختصاص یافته است بخشی از فضای مسكونی روستا در میان آن و بقیه بر روی تپه‌ای موسوم به قلعه بلند است مكانی كه بنظر می‌رسد در گذشته محل اصلی و هسته مركزی دهكده پاژ بودهاست بجز تپه موجود در فاصله تقریبی پانصد متر از پشته اولیه بلنددیگری نمایان است تور مشهد آذر 94 كه در نزد اهالی به قلعه كهنه پاژ معروف است سفال های رنگارنگ و لعابدار پاركنده بر روی این بلندی نشانه ای از تداوم مدنیت پاژ در سدهای اولیه بعد از اسلام تا قرن نهم و دهم هجری است.

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد از جمله تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه شهر مشهد است که پیش از این به «میر طراز» معروف بوده و در انتهای بلوار وکیل آباد قرار دارد . از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان سر به فلک کشیده چنار و کاج و پستی بلندی‌های طبیعی می‌باشد. آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قناتی که سرچشمه آن بند گلستان بوده تامین می‌گردد و رودخانه بسیار زیبایی نیز در سطح آن جاری است.تور مشهد 94 امروزه با ایجاد معابر و محوطه‌سازی داخل مجموعه، پیاده‌روی و نظاره چشم‌اندازها و طبیعت آن به آسانی صورت می‌گیرد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار وسیعی به نام «کوهستان پارک شادی» و محوطه باغ ‌وحش احداث شده است. باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز همچون گذشته برای تمامی مسافران تور مشهد  است .

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

 پارک وکیل آباد مشهد

 

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

رودخانه پارک وکیل آباد مشهد

 

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های خوب مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

امام زاده سید محمد(گنبد خشتی) مشهد

 

بنای تاریخی- مذهبی گنبد خشتی در خیابان طبرسی واقع شده که تا حرم امام رضا 500 مترفاصله دارد. گنبد خشتي مدفن «سلطان غیاث‌الدین محمد» است که از سادات مشهور  شهر مشهد می باشد و نسبش با هفده واسطه به امام موسی بن جعفر(ع) می‌رسد. این امام زاده شریف در سال ۸۳۲ هجري قمري وفات يافته و گنبد خشتي تور مشهد آذر 94 پس از حرم حضرت امام رضا (عليه السلام) قديمي ترين زيارتگاه مشهد مقدس است . در زمان احداث این بنای آجری، «سوره ملک» با خط خوش ثلث در زیر پوشش داخلی کتیبه شده و لبه‌های چهار ایوان نیز با سوره واقعه به قلم شیوای ریحان آراسته گردیده است. این گنبد در زمان قاجار مرمت و فضای داخلی آن با نقاشی وکتیبه مزین شد.

 

گنبد خشتی مشهد

 

 

کاخ ملک آباد مشهد

 

ملک آباد باغی مشهور در آستان قدس رضوی است که از سوی حکومت پهلوی کاخی در ضلع جنوبی باغ با زیر بنای 1387 متر مربع احداث شد طرح دکوراسیون و مبلمان داخلی‌ای این کاخ از شرکت فرانسوی، ظروف موجود در کاخ از آلمان و تابلوهای نقاشی از ایتالیا خریداری و به این مکان انتقال یافت.

در تور مشهد 94 از این کاخ دیدن کنید.

پس از انقلاب اسلامی این مکان در سال 1359 به کاخ موزه تبدیل و بعد از چند سال تعطیل شده و به اقامتگاه موسمی رهبر ایران مبدل شد. امروزه این باغ دارای درختان متنوع میوه ، فضای گلخانه ای گل و گیاه ، قنات و تعدادی حلقه چاه است و سالیانه صدها تن محصولات باغی و گلخانه ای میدهد. در تور مشهد دیدن از این کاخ زیبا فراموش نشدنی خواهد بود.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

 

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد تور مشهد آبان 94 از بناهای تاریخی دوره صفویه می باشد. این مدرسه را دو برادر ساختند این مدرسه در ضلع شمالی صحن انقلاب حرم امام رضا (ع) قرار دارد و سال ۱۲۸۵ قمری به دستور  والی خراسان بازسازی شد و با کاشی های معرق و سبک معماری ممتاز تزیین شد.از معماری قابل توجه این بنا می توان به  گچبری‌های در ورودی مدرسه اشاره کرد که متأسفانه با گذشت زمان نابود شد. تور مشهد آذر 94 از جاهای دیدنی این مدرسه ایوان شمالی مدرسه است که دارای مقرنس، کاشیکاری معرق و کتیبه‌هایی کم‌نظیر می باشد. هم اکنون این مدرسه یکی از معتبرترین و مهمترین مراکز تدریس، تحصیل است و سالها به عنوان مرکز حوزه علمیه مشهد بوده است و امروزه نیز  به دانشگاه رضوی مشهد الحاق شده است. این مدرسه از جاههای دیدنی برای مسافران تور مشهد پاییز 94می باشد.

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

 

 

 

مدرسه پریزاد مشهد

 

مدرسه پریزاد مشهد در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شد و برای دوره تیموریان می باشد. این مدرسه در مجاورت حرم امام رضا (ع) قرار دارد و در سال 1318 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

در تور مشهد 94 از این مدرسه دیدن کنید.

 

 

پریزاد مدرسه ای کوچک است که دارای  4 ایوان مشتمل بر غرفه ها و حجره هایی می باشد و دارای تزیینات آجرکاری سردر ایوان ها و کاشیکاری با نقوش اسلیمی بر سردر غرفه های همکف می باشد.

 

 واقف این مدرسه، پریزاد ندیمه گوهرشاد ، همسر شاهرخ تیموری می باشد که طبق وقفنامه‌ای مفصل که نسخه اصل آن در اداره اوقاف خراسان موجود است به همسرش تفویض کرد. بازدید از این مدرسه به مسافران تور مشهد تعطیلات آبان 94 توصیه می شود.

 

 

 

مدرسه پریزاد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

امکانات هتل سروش مشهد؟

هتل سروش در تور مشهد لحظه آخری جزء هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد. این هتل در فاصله 300 متری از حرم مطهر واقع شده است.

امکانات هتل شروش شامل: رستوران ویژه میهمانان تور مشهد 94، لابی، آسانسور، کافی شاپ، لاندری، رم سرویس، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حریق، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، پارکینگ، فروشگاه، گشت درون شهری و برون شهری ویژه گردشگران تور مشهد پاییز 94 و... می باشد.

این هتل برای کودکان بین 3 تا 8 سال نیم بها و برای کودکان بالای 8 سال یک نفر کامل محسوب می گردد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکانات هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل سروش مشهد بازدید نمایید.

 

هتل سروش مشهد

هتل سروش مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل سروش مشهد؟,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

آرامگاه امامزاده سید محمد علوی مشهد

آرامگاه امامزاده سید محمد علوی مشهد

امامزاده سید محمد علوی در تور مشهد لحظه آخری از نوادگان امام موسی بن جعفر (ع) است که آرامگاه ایشان روی یک بلندی قرار دارد. در فضای آرامگاه ایشان درختچه ها و نهال هایی قرار دارد که فضای آن محیط را خیلی زیباتر و آرامش بخش تر کرده است. آرامگاه امامزاده سید محمد علوی در تور مشهد 94 در شصت کیلومتری جاده مشهد _ تربت حیدریه قرار دارد. در حال حاضر این محیط با امکانات رفاهی نسبی از زائرین و مسافران تور مشهد پاییز 94 پذیرایی به عمل می آورد.


 

آرامگاه خواجه ابا صلت هروی مشهد

آرامگاه ابا صلت هروی مشهد

خواجه ابا صلت هروی در تور مشهد لحظه آخری خادم امام رضا (ع) بوده است , به همین دلیل آرامگاه ایشان بسیار مورد احترام مردم است. خواجه ابا صلت به دلیل اتفاقاتی که در زمان عباسیان رخ می داده است تا زمان مرگش دور از مردم و حوزه دید انظار زندگی می کرد. میهمانان تور مشهد 94 پسوند هروی به دلیل اهل هرات بودن اجدادش است. آرامگاه ایشان ابتدا به صورت مخروبه بوده اما هنگام گسترش شهر مقدس مشهد آرامگاه ایشان به صورت یک بنای چهار ضلعی و گنبدی روی آن ساخته شد. در سال های اخیر هم آرامگاه خواجه ابا صلت هروی مشهد بازسازی شد و به شکل هشت ضلعی ساخته شد و امکاناتی در این محیط برای رضایت زائرین تور مشهد پاییز 94 فراهم آمده است , مانند: رستوران , چایخانه و پارکینگ

آرامگاه خواجه ابا صلت هروی در کنر جاده و در 10 کیلومتری جاده مشهد واقع شده است.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه های معروف مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل برای میهمانان تور مشهد 94 می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد پاییز 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه ویژه میهمانان تور مشهد لحظه آخری نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36


 

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد 94 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تور مشهد هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد از نزدکترین هتل های 5 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است. این هتل متشکل از 325 اتاق شیک و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , تلویزیون , مبلمان و یخچال و... می باشد. همچنین این هتل دارای محیطی معنوی و آرامش بخش است و به سبک معماری ایرانی اصیل طراحی شده است.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ , رستوران , استخر , سونا , جکوزی , سالن تنیس و بیلیارد , آرایشگاه , سالن بدنسازی و... اشاره کرد. زائران و مسافران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

 

 

 

 

 تور مشهد هتل اترک

هتل اترک مشهد یکی از نزدیکترن هتل های 4 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است و تنها 3 دقیقه تا حرم فاصله دارد. این هتل متشکل از 13 طبقه و 146 اتاق است که دارای تمام امکانات رفاهی لازم مانند سرویس بهداشتی , تلویزیون , یخچال و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به کافی شاپ 24 ساعته , رستوران , اینترنت در لابی , تلویزیون ال سی دی در لابی , پارکینگ , رم سرویس , پذیرش 24 ساعته و... اشاره کرد. این هتل برای آن دسته از مسافران تور مشهد که می خواهند به حرم نزدیک باشند بسیار مناسب است.

 تور مشهد هتل اترک

 

 

 

 

تور مشهد هتل کیانا

هتل کیانا مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که در فاصله 500 متری حرم مطهر امام رضا (ع) قار گرفته است و مسافران تور مشهد تنها با 5 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم بروند. این هتل در زمینی به مساحت 8000 مترمربع  ساخته شده است که متشکل از 100 اتاق در 8 طبقه می باشد.

تور مشهد هتل کیانا

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , رستوران سنتی , کافی شاپ , استخر , سونا ,جکوزی , آرایشگاه زنانه , زمین باززی برای کودکان , سالن بیلیارد , فروشگاه و...  اشاره کرد. گردشگران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

تور مشهد هتل کیانا

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد در غرب این شهر مقدس در منطقه ای ییلاقی با آب و هوایی مطبوع قرار دارد. این پارک جنگلی بیشتر از 70 هکتار وسعت دارد و نیز دارای یک رودخانه فصلی بسیار زیبا می باشد. این پارک جنگلی پوشیده از درختان کهنسال و تنومند است که زیبایی این پارک را دوچندان کرده است. علاوه براین شهربازی کوهستان پارک شادی و باغ وحش این منطقه و همچنین تفریحگاه های زیبای آن باعث شده است که نه تنها مردم مشهد بلکه مسافران تور مشهد و زائران عزیز نیز به این منطقه بروند و اوقات فراغت خود را در کمال آرامش در این طبیعت زیبا سپری کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

یک جاده قدیمی و باریک با درختانی تنومند از کنار این پارک جنگلی به سمت طرقبه و شاندیز مشهد عبور میکرد اما اکنون با ایجاد پل مهندس پرتوی روی رودخانه فصلی این پارک مسیر گردگشران به سمت طرقبه و شاندیز هم تغییر کرده است. این منطقه در سال 1392 بازسازی شده است و برای این کار از مصالح طبیعی استفاده شده است. همچنین قنات قدیمی 3 دهنه ای که در این پارک وجو داشت نیز بازسازی شد و برداشت غیر قانونی آب از این قنات ممنوع شد. علاوه بر این در این پارک استخر , آب نما , چندین سرویس بهداشتی , پارکینگ , گلخانه و... ساخته شد. مسافران تورمشهد با رفتن به این پارک جنگلی می توانند از آرامشی که در این محیط حکم فرماست لذت ببرند و حتی برای چند روز در این منطقه ییلاقی خوش آب و هوا اتراق کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

 

 

 

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

پارک جنگلی شاندیز مشهد در شهر گردشگری شاندیز در 15 کیلومتری غرب شهر مشهد مقدس در استان خراسان رضوی قرار دارد. این پارک جنگلی در یک منطقه ییلاقی قرار گرفته است که دارای منظره طبیعی بی نظیر و فضای سبز زیبایی می باشد که توجه گردشگرانتور مشهدرا به سوی خود جلب می کند. علاوه بر این یک رودخانه در این پارک وجود دارد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. گردشگران می توانند اوقات خوشی را در کنار رودخانه سپری کنند و از آرامش این منطقه نهایت لذت را برند.

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد, جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

رستوران های مشهد

رستوران شورورزی مشهد

این رستوران جزو یکی از رستوران های معروف مشهد می باشد . این رستوران با ظرفیت 400 نفر دارای امکاناتی مانند سالاد بار نیز می باشد . مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند می توانند برای صرف غذا به این رستوران آمده و در آنجا به صرف غذا بپردازند . این رستوران دارای سابقه درخشان در رستوران داری است . قیمت مناسب و کیفیت غذا ها متناسب با قیمت آنها از جمله مزایای این رستوران می باشد . همچنین این رستوران از فضای مناسبی برای پذیرایی برخوردار است . مسافرانی که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند بهترین خاطرات را رقم بزنند.

رستوران شورورزی مشهد

رستوران شورورزی مشهد

رستوران شورورزی مشهد

رستوران شورورزی مشهد

رستوران کوهسر مشهد

 مجتمع کوهسر که با طراحی خاص بر گرفته از معماری هخامنشی که روشنگر تاریخ ایران می باشد بنا گردیده و خود می تواند نشانگر اقتدار و گذشته تاریخی این مرز و بوم در چشم بیننده خصوصا توریست های بازدید کننده باشد .در تمامی سر درها و ورودی های سالن ها ، سر ستون ها نمادهای هخامنش کاملا  مشهود است . مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این رستوران زیبا لذت ببرند.

نکته حائز اهمیت این است که مجتمع کوهسر دارای مرتفع ترین رستوران شهر مشهد می باشد و با چشم اندازی زیبا به شهر مشهد موجبات فراهم شدن محیطی زیبا را برای بیننده فراهم میسازد.امید است که بتوان با ساخت  مجتمع کوهسر گوشه ای از بنای عظیم و تاریخی تخت جمشید و تمدن ایران را زنده و به جهانیان نشان داد . مسافرانی که درهتل مشهد هستند میتوانند با رفتن به این رستوران زیبااز غذا های خوشمزه و با کیفیت استفاده نمایند.

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد, بهترین رستورانهای مشهد , رستورانهای خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

این حمام تاریخی مربوط به دوره صفوی می باشد و یکی از بزرگترین حمام های ایران است که در بازار بزرگ مشهد واقع شده است . این بنا با تلاش مهدی قلی بیک جانی قربانی امیر آخورباشی شاه عباس صفوی در اوایل قرن یازدهم ساخته شده است که به حمام شاه معروف بوده و شامل قسمت هایی مانند : پلکان ورودی ، سر بينه ، بينه ، گرمخانه و ... می باشد . مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند.

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

 

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

بزرگترين و زيباترين بخش اين حمام بينه آن است که در طرح و نقشه ای مربع شکل با هشت ستون سنگي و پوشش مدور ، با نگارگری سیزده لایه ای تزیین شده است . با اقامت در هتل مشهد از این مکان زیبا دیدن نمایید.

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

دیدن این حمام زیبا برای گردشگران تور مشهد  خالی از لطف نیست .

 

باغ وحش وکیل آباد مشهد

باغ وحش وکیل آباد مشهد تنها باغ وحش وکیل آباد می باشد و در کنار پارک وکیل آباد مشهد قرار گرفته است . این باغ وحش در سال 1339 و در زمینی به مساحت 4 هکتار ساخته شده است . در این باغ وحش حیواناتی نظیر ببر بنگال ، ببر اندونزی ، اوریکس سفید ، قوچ و میش آئوراد ، تمساح ، لاما ، پلنگ آفریقا ، سیاه گوش و ... گونه های در حال انقراض و گونه های کمیاب مانند تایگون ها نیز وجود دارد . مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند. در این باغ وحش تکثیر گونه های کمیاب و در حال انقراض نیز به عنوان یکی دیگر از فعالیت های مهم این مجموعه صورت می گیرد . همه ساله بسیاری از گردشگران تور مشهد از این باغ وحش زیبا دیدن می کنند.

 

باغ وحش وکیل آباد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد, جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل های 2 ستاره مشهد

هتل المپیا مشهد

هتل 2 ستاره المپیا مشهد در یکی از نزدیکترین خیابانهای منتهی به حرم امام رضا(ع) واقع شده است .این هتل دو ستاره تاپ با داشتن اتاقهای بسیار شیک وآرامش بخش کافی شاپ ،رستوران ،لمکده ،آماده پذیرای ازمهمانان و مسافران تور مشهد میباشد . هتل المپیا یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد.

هتل سهند دارای امکاناتی نظیر : لابی ،صندوق امانات ،آسانسور ،لاندری ،نمازخانه ،چایخانه سنتی ،نمازخانه ،کافی شاپ ،ماهواره ،چایخانه در بام هتل،اینترنت در لابی ،گشت درون و برون شهری ،چایخانه در بام هتل ،فروشگاه و غرفه ،خدمات خانه داری 

هتل المپیا

هتل المپیا

 

هتل اسپینو مشهد

هتل دو ستاره اسپینو در خیابان عنصری شرقی با مسافتی حدود 1200 متر تا درب باب الرضا حرم مطهر ،در زیباترین خیابان شهر قرار گرفته است... از ویژگیهای  علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات رفاهی از جمله رستوران( با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی)،کافی شاپ ، سونابخار، خشک و جکوزی (یک نوبت رایگان- دونوبت ویژه بانوان و اقایان و در سوئیت های رویال استفاده اختصاصی از سونا و جکوزی)، نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد. همچنین اين هتل مشهد مجهز به سرویس به حرم در ده نوبت، سیستمهای صوتی و تصویری مرکزی و سایر امکانات اماده خدمت رسانی به میهمانان و زائرین عزیز می باشد.مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل زیبا که یکی از بهترین هتل های مشهد است اقامت را داشته باشند.

هتل اسپینو مشهد

هتل اسپینو مشهد

هتل هرند مشهد

 هتل هرند مشهد یکی از هتل های 2 ستاره مشهد میباشد که در یکی از نزدیک ترین خیابان های منتهی به حرم امام رضا واقع شده و با داشتن منوی غذایی انتخابی و صبحانه بوفه آمادگی پذیرایی از میهمانان و زایرین بارگاه مطهر رضوی را دارد.به فاصله زمانی 5 دقیقه از حرم مطهر قرار گرفته در مجاورت بازار امام رضا(ع) نزدیکی به مراکز خرید 17 شهریور هتل هرند دارای 52 اتاق ( دو تخته - سه تخته- دابل - تری پل ) که همگی دارای حمام - سرویس بهداشتی و سیستم صوتی (پخش موسیقی - فیلم سینمایی- کارتون ) می باشند . از امکانات دیگر هتل می توان به کافی شاپ - لابی - رستوران و پارکینگ اشاره نمود . این هتل مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد.

هتل هرند مشهد

هتل هرند مشهد

 مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری مشهد

 

هتل المپیا مشهد

هتل اسپینو مشهد

هتل هرند مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 2 ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

آرامگاه فردوسی حماسه سرای بزرگ زبان پارسی ، در20 کیلومتری مشهد مقدس در شمال بزرگراه مشهد – قوچان و شهر طوس قرار گرفته که مورد تکریم بسیاری از زائرین تور مشهد 94 مرقد امام هشتم حضرت امام رضا(ع) است، ساخت آرامگاه فردوسی نیز همچون دوران زندگیش پر از فراز و نشیب بود اگرچه این مرقد ازشوکت و جلال خاصی نزد عام و خاص برخوردار بوده لیکن فاقد بنایی مشخص بوده است. پس از چندین بار تصمیم ساخت و عدم بنایی درخور این شاعر بزرگ، در سال 1301 و توسط محمدعلی فروغی استارت کار زده شد و با چندین مرحله معماری و نقشه کشی و شروع و تخریب بالاخره با اقتباس از بنای کورش کبیر در پاسارگاد استان فارس مجموعه ای به شکل کنونی آن وطراحی تکمیلی هوشنگ سیحون پس از 18 ماه ساخته شد و در جشن بزرگداشت هزاره فردوسی (1313 هجری شمسی) به بهره برداری رسید.مسافران تور مشهد دیدار از این آرامگاه را نباید از دست بدهند. محدوده مقبره ی فردوسی در باغ و ملک شخصی اش قرار داشته که این باغ بزرگ و مصفا در حال حاضر تفریحگاه عمومی علاقمندان و زائران آن بزرگ مرد در تور لحظه آخری مشهد می باشد .وسعت آرامگاه فردوسی 6 هکتار بوده که شامل موزه ، کتابخانه و امکانات رفاهی می باشد.

 

آرامگاه فردوسی در مشهد

 

آرامگاه فردوسی در مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه فردوسی در مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بوستانهای معروف در مشهد

 

بوستان حجاب یا بانوان در مشهد در زمینی به مساحت 120000 مترمربع در شمال شهر مشهد در فاصله حدودا 360 متری شرق بلوار خیام واقع شده است که در فاصله 450متری شمال این زمین کمربندی 100 متری موسوم به فجر واقع شده است . ضلع جنوبی این زمین نیز به خیابان 35 متری حمزه محدود می شود .طراحی این بوستان با این دیدگاه که فضایی مناسب ویژه بانوان احداث گردد که علاوه بر جنبه تفریحی و گردشی و گذراندن اوقات فراغت مسافران تور مشهد مهر 94 در داخل مجموعه کاربری هایی که اولا مکمل این فضاها بوده و ثانیا باعث جاذبه بیشتر شود صورت گرفته است .

 

بوستان پردیس قائم در مشهد با مساحت 167766 درشمال مشهد در ابتدای جاده قدیم قوچان واقع شده و از جنوب به بلوار صد متری قائم و از شمال به شهرک امام هادی و از شرق به بلوار توس و از غرب به باغ آستان قدس رضوی محدود است . بوستان پردیس قائم به انواع گونه های گیاهی از قبیل اقاقیای معمولی و چتری ، عرعر، راش، افرا، صنوبر ، چنار و انواع سرو، کاتالیپا ، زیتون، تلخ ، کاج ، یوکا ، ترون ، پیراکانتا ، رزهای معمولی و هفت رنگ ، گل ناز و دیگر گل ها مزین شده است. این پارک با امکانات مختلف برای مسافرین تور مشهد پاییز 94 از قبیل اتاق های نگهبانی و اداری و تأسیسات بهداشتی و سکوهای آبخوری و فضای سبز و گلکاری های زینت یافته و معابر جدول کشی شده ، مکانی مناسب برای استفاده شهروندان می باشد. با توجه به وسعت و موقعیت و طرح های دردست اجرای سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ، این پارک درآینده به عنوان یکی از مهمترین پارک های شهر مشهد مورد استفاده بیشتر زائران تور مشهد و ساکنان مشهد قرار خواهد گرفت.از دیگر امکانات این پارک ساختمان موزه ایرانی ، اتاق بازی های کامپیوتری و چهار آلاچیق ، سه بوفه و آبنهای آبشار مانند و موزیکال و خطی است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بوستانهای معروف در مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که به صورت یک ساختمان 20 طبقه در تاریخ 16/06/1393 و در زاد روز ولادت مولای متقیان امام رضا (ع) افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که در مجاورت بازار رضا و در خیابان 17 شهریورمشهد واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا کمتر از 2 کیلومتر می باشد و این موقعیت مناسبی برای مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) است تا به راحتی بتوانند برای زیارت به حرم بروند. فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. هتل 4 ستاره سینور مشهد امکانات لوکس و مناسبی را برای مسافرین تور مشهد در نظر گرفته است تا بتواند آسایش و راحتی را برای آنان فراهم کند برخی از این امکانات لابی، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، 2 سالن رستوران و پارکینگ با ظرفیت 150 ماشین هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزاتی مدرن از جمله مبلمان لوکس، تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد آبان 94 که در محل اقامت خود نیاز به اینترنت دارند نیز می توانند از اینترنت پر سرعت وای فای که در فضای لابی و اتاق های هتل چهار ستاره سینور مشهد به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد استفاده کنند.

آدرس هتل سینور مشهد : مشهد، خیابان هفده شهریور، بین 17 شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)

 

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سینور مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد از جمله های سه ستاره این شهر می باشد. این هتل 3 ستاره در نوروز سال 1390 افتتاح شد و موقعیت مکانی آن به گونه ای است که در نزدیکی ایستگاه راه آهن یعنی در فاصله 50 متری از آن قرار دارد و به مسافرین تور مشهد که قصد مسافرت به وسیله قطار را دارند توصیه می شود. هتل دیپلمات مشهد از حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 8 دقیقه و فرودگاه بین المللی نیز در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو فاصله دارد.  این هتل برای آسایش مسافرین تور لحظه آخری مشهد به امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 120 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین مجهز شده است. همچنین میهمانان تور مشهد میتوانند از استخر، سونا و جکوزی این هتل نیز برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند. اتاق هایی که این هتل برای مسافرین تور مشهد پاییز 94 فراهم کرده مجهز به امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی شده اند. اینترنت در لابی و اتاق های هتل دیپلمات مشهد به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس هتل دیپلمات مشهد : مشهد، میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، شهید کامیاب 32

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل دیپلمات مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

یکی دیگر از مراکز خرید مشهد، بازار حکیم است که با توجه به تنوع و گوناگونی اجناس عرضه شده در آن همواره مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. این بازار در سال 1365 تاسیس شد و شامل 4 طبقه و 120 واحد تجاری است که در آن پوشاک، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، بدلیجات، نقره‌جات، کریستال، لوازم روزمره زندگی، کیف و کفش و... به فروش می‌رسد. این مکان به بازار روس‌ها معروف است، زیرا اجناس مختلف تولید شده در کشورهای آسیای میانه نیز در فروشگاه‌های آن عرضه می‌شود. بازار حکیم در خیابان امام خمینی(ره) شمالی مقابل آموزش و پرورش واقع شده است.در تور مشهد 94 با خرید از این بازار تمام مایحتاج خود را می توانید تامین کنید.

 

بازار حکیم مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار حکیم مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل میامی مشهد

هتل میامی هتلی 3 ستاره در شهر مشهد می باشد که با امکانات متنوعی پذیرای میهمانان تور مشهد است. مسافرین تور مشهد باید دقت داشته باشند که فاصله این هتل سه ستاره تا فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن این شهر 30 دقیقه می باشد، فاصله تقریبی هتل میامی مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) نیز در حدود 40 دقیقه به صورت پیاده روی می باشد. این هتل برای رفاه مسافرین تور مشهد پاییز 94 امکاناتی نظیر لابی، کافی شاپ، نمازخانه، چایخانه سنتی، آسانسور، رستوران، کافی نت و صندوق امانات را فراهم کرده است. هتل میامی مشهد امکانات تفریحی و ورزشی مانند استخر و جکوزی نیز برای میهمانان تور مشهد فراهم کرده تا از اقامت در این هتل بتوانند نهایت استفاده و لذت را ببرند. اتاق های هتل میامی در 5 طبقه به تعداد 39 باب قرار گرفته اند و به تهیزاتی مانند تلویزیون، تلفن، مبلمان، آشپزخانه، صندوق امانات، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از میهمانان تور لحظه آخری مشهد که قصد استفاده از اینترنت در هتل میامی مشهد را دارند، میتوانند از این خدمت به صورت رایگان در فضای لابی و اتاق های خود استفاده کنند.

آدرس هتل میامی مشهد : مشهد -خیابان امام رضا(ع) 35

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل میامی مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

اگر با تور مشهد مهر 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید . آرامگاه پیر پالاندوز مشهد در ضلع شمال شرقی حرم مطهر و ابتدای خیابان نواب صفوی قرار دارد که بازدید برای یکبار هم شده بد نیست. بنیان اولیه این بقاع در زمان شاه محمد خدا بنده (پدر شاه عباس صفوی) به سعی و تلاش قنبر علی بن خواجه حسین در سال 985ق پایه ریزی شده است. مقبره منسوب به مدفن شیخ محمد مقتدی کارندهی (کاردهی) از عرفای شیعه مذهب ذهبیه، مشهور به «پیر پالاندوز» می‌باشد که در قریه کاردهمشهد به دنیا آمد و در شهر مشهد خانقاهی برپا ساخت.

وی اگرچه از شیوخ سلسله ذهبیه بوده، اما برای امرار معاش پالان‌دوزی می‌کرده است. بقعه پیر پالاندوز در سال‌های اخیر بازسازی شده و مشتمل بر درگاه ورودی، رواق‌ها و فضاهای طرفین، صحن و فضای اصلی مقبره است. نمای دیوارهای بیرونی با طاق‌نماها، قاب، لچکی و کاشی‌کاری زیبا آراسته گردیده و درون آن با نقش‌های باشکوه هندسی و معماری بسیار زیبای ایرانی اسلامی تزیین و ترنج مزین شده است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه پیر پالاندوز مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مجتمع تجاری الماس شرق با 6 طبقه و زیربنای 67267 مترمربع و 1090 واحد، در یک موقعیت مکانی ویژه یا دسترسی‌‌های بسیار مناسب شهری در حاشیه بزرگراه صد متری کمربندی شهر مشهد قرار گرفته و هدف از ایجاد آن بهبود و گسترش فرهنگ گردشگری بوده است. این مکان به لحاظ فنی و معماری نمونه‌ای کاملاً بی‌نظیر در ایران است.از خصوصیات و ویژگی‌های این مجتمع در تور مشهد مرداد 94 باید به تلفیق ساختار معماری سنتی و مدرن و هندسه منحصر به فرد، دارای بزرگترین گنبد به قطر 50 متر شبیه به الماس تراشیده و بسیار زیبا، متراژ بسیار بزرگ, امکان دسترسی به تمامی طبقات به وسیله آسانسور، وجود آبنمای منحصر به ‌‌فرد با تکنولوژی نوین و امکانات و خدمات رفاهی غرفه‌داران و مشتریان اشاره کرد. از جمله تسهیلات الماس شرق برای مسافرین تور مشهد شهریور 94 پارکینگ طبقاتی، رستوران، بازار چند منظوره، شهربازی سرزمین عجایب، مرکز فوریت‌های پزشکی، مراکز بانکی و اطلاع‌رسانی است. در هر طبقه از این مجتمع فروشندگان لوازم صوتی تصویر، لوازم خانگی، چینی و بلور، تلفن همراه و رایانه، به ارایه خدمات می‌پردازند.

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری الماس شرق مشهد,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 رستوران پسران کریم واقع در بلوار خیام جنب هتل ثامن الحجج دارای یک محیط اصیل و غذاهای فوق العاده است که مطمئنا مکان ایده آل برای مناسبت های خاص است . تمرکز کامل این رستوران به غذاهای ایرانی موفقیت بالایی برای آن به همراه داشته است. دلیل شهرت این رستوران لوکس کیفیت بالای غذاها ، سرویس دهی عالی ، قیمت مناسب ، محیط دنج و رعایت اصول بهداشتی از طرف پرسنل آن است . یکی از محبوب ترین منوهای این رستوران معروف ، چلوماهیچه لذیذ پسران کریم است که توصیه می شود در مراجعه به این رستوران مجلل در تور مشهد شهریور 94 این غذای خوشمزه را حتما تست کنید .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران پسران کریم در مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های ارزان مشهد, رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

غار زری در 9 کیلومتری جنوب‌ غربی مشهد، در مسیر روستای گلستان و کوهستان‌ های اطراف رودخانه قرار دارد. دهانه‌ی این پدیده طبیعی در ارتفاع 10 متری زمین به سمت غرب قرار گرفته است. مسیر غار دارای پیچ و خم‌های بسیاری است و درون غار فاقد منابعی آبی است. بازدید از این غار بسیار آسان است و وسیله‌ی نقلیه برای رفت و آمد مسافرین تور مشهد تابستان 94 نیز وجود دارد. ارتفاع این نقطه از سطح دریا 1010 متر است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: غار زری در مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

کوهستان پارک شادی مشهد در سال 1370 در زمینی به وسعت 18 هکتار در انتهای بلوار وکیل آباد به بهره برداری رسید . این مجموعه فرهنگی و تفریحی شامل امکانات تفریحی و دستگاههای مجهز جهت بازیهای متنوع و مهیج ، نمازخانه ، پارکینگ ، مرکز فوریتهای پلیسی ، بانک ، فضای سبز ، غرفه های فروش موادغذایی ، محل استراحت خانوادگی ، ساختمان های اداری و نگهبانی می باشد که پذیرای تعداد بی شماری از مشهدی ها و گردشگران تور مشهد شهریور 94 است که به قصد تفریح به این پارک مراجعه می کنند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: کوهستان پارک شادی در مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

هتل آبان مشهد واقع در بلوار پیروزی مشهد از هتلهای چهار ستاره با موقعیت مکانی مناسب جهت دسترسی به بخش های مختلف شهر مشهد و با امکانات مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد مرداد 94 می باشد. فاصله هتل تا حرم مطهر 40 دقیقه با ماشین است و قوانين هتل براي اقامت كودكان زير سه سال رايگان، كودكان سه تا پنج سال نيم بهاء و كودكان بالاي پنج سال هزينه يكنفر بزرگسال محاسبه مي گردد. اين هتل مجهز به سالن آمفي تآتر، فضاي تابستانه، كافي شاپ 24 ساعته، سالن ورزرشي، رستوران، اينترنت وايرلس مي باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آبان مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

هتل توس تور مشهد حاشیه بلوار اصلی منتهی به حرم مطهر رضوی و در خیابان شیرازی واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. مساحت این هتل 4000 متر مربع است. چند سال قبل هتل برای رفاه مسافران تور مشهد به طور کامل بازسازی شد و به شکل امروزی درآمد. هتل تنها چند قدم با حرم مطهر فاصله دارد و این مسئله یکی از ویژگی های این هتل می تواند باشد.

 

تصویر هتل توس مشهد

تصویر هتل توس مشهد

تصویر هتل توس مشهد

تصویر رستوران هتل توس مشهد

تصویر هتل توس مشهد

امکانات هتل شامل:

رستوران ویژه مسافران تور مشهد، پذیرش 24 ساعته، باشگاه ورزشی، کافی نت، نمازخانه، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، استخر، صندوق امانات اختصاصی، لابی، آسانسور ویژه مسافران تور مشهد، جکوزی، گشت درون شهری و برون شهری، اتاق جلسه، ترانسفر رایگان فرودگاه، خدمات خانه داری، سونا، فروشگاه، بیلیارد، تاکسی سرویس، چایخانه ویژه مسافران تور مشهد و… می باشد.

تصویر رستوران هتل توس مشهد

تصویر هتل توس مشهد

تصویر اتاق هتل توس مشهد

تصویر هتل توس مشهد

تصویر استخر هتل توس مشهد

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل توس مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پارک میرزا کوچک خان مشهد

 

در تور مشهد تعطیلات تابستان 94  از این پارک زیبا دیدن کنید.

پارک میرزا کوچک خان مشهد درحاشیه خیابان دانش شرقی و در مجاورت سراهای بازار رضا و ضلع جنوب غربی میدان ۱۷ شهریور قرار دارد. این پارک وسعت چندانی ندارد و به حرم رضوی نزدیک است در تور مشهد 94 از این بوستان دیدن کنید و در منطقه زائر نشین می باشد. از امکانات این پارک می توان به کتابخانه عمومی کودکان و نوجوانان ، شهربازی و استخر شنا، و میادین ورزشی ، و فضای سرسبز و درختان قدیمی و گونه های مختلف گیاهی و آب نما و خیابان کشی اشاره کرد . وجود امکانات بسیار و نزدیکی به حرم امام رضا باعث شده تا این بوستان مورد توجه مسافران تور مشهد و ساکنان محلی قرار بگیرد.

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک میرزا کوچک خان مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا تور مشهد در سال 1392 در خیابان امام رضا واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره مشهد می باشد.این هتل 9 طبقه در سال 1392 احداث شده و از هتل های نوساز این شهر می باشد. حرم مطهر امام رضا (ع) در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن مشهد 30 دقیقه و نیز فرودگاه در فاصله 15 دقیقه ای از هتل مسافران تور مشهد قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری، اتاق بار و چمدان، فتوکپی، پارکینگ، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، چایخانه، اینترنت در واحد، اینترنت در لابی، خشکشویی برای مسافران تور مشهد و… می باشد.

 

 

تصویر هتل هاترا مشهد

تصویر لابی هتل هاترا مشهد

تصویر هتل هاترا مشهد

تصویر اتاق هتل هاترا مشهد

تصویر هتل هاترا مشهد

تصویر رستوران هتل هاترا مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل هاترا مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل نور مشهد

هتل نور تور مشهد در خیابان خسروی مشهد واقع شده و جزء هتل های  3 ستاره مشهد می باشد. در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل ایستگاه را ه آهن و همچنین در فاصله 10 دقیقه ای از آن فرودگاه مشهد قرار دارد. حرم مطهر امام رضا (ع) در فاصله 300 متری از این هتل قرار گرفته است. این هتل مجموعا 88 اتاق برای مسافران تور دبی دارد.

امکانات هتل مشهد:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، لابی، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، نمازخانه، تاکسی سرویس، چایخانه، آسانسور، پارکینگ اختصاصی برای مسافران تور دبی و… می باشد.

 

 

تصویر هتل نور مشهد

تصویر هتل نور مشهد

تصویر هتل نور مشهد

تصویر لابی هتل نور مشهد

تصویر هتل نور مشهد

تصویر رستوران هتل نور مشهد

تصویر هتل نور مشهد

تصویر اتاق هتل نور مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل نور مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد در خیابان پاسداران مشهد واقع شده و جزء هتل های  3 ستاره مشهد می باشد. در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل فرودگاه مشهد قرار گرفته است. یکی از امکانات این هتل برای میهمانان سرویس رایگان رفت و برگشت می باشد. همچنین حرم مطهر رضوی با هتل مسافران تور مشهد 10 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، اعلام حریق، ماهواره، اینترنت رایگان در لابی، لابی، آسانسور، روم سرویس، صندوق امانات، تاکسی سرویس، کافی شاپ برای مسافران تور مشهد و… می باشد.

 

 

تصویر هتل زیتون مشهد

تصویر اتاق هتل زیتون مشهد

تصویر هتل زیتون مشهد

تصویر اتاق هتل زیتون مشهد

تصویر هتل زیتون مشهد

تصویر اتاق هتل زیتون مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل زیتون مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا تور مشهد در خيابان امام رضا واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. این هتل مجموعا 85 اتاق و سوییت دارد. در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل فرودگاه مشهد قرار گرفته است. همچنین حرم مطهر رضوی 5 دقیقه با هتل مسافران تور مشهد فاصله دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، لابی، فروشگاه، خدمات بیدار باش، آسانسور، تاکسی سرویس، لاندری، کافی شاپ، پارکینگ رایگان، اینترنت در لابی برای مسافران تور مشهد و… می باشد.

 

 

تصویر هتل هلیا مشهد

تصویر لابی هتل هلیا مشهد

تصویر هتل هلیا مشهد

تصویر اتاق هتل هلیا مشهد

تصویر هتل هلیا مشهد

تصویر لابی هتل هلیا مشهد

تصویر هتل هلیا مشهد

تصویر اتاق هتل هلیا مشهد

تصویر هتل هلیا مشهد

تصویر اتاق هتل هلیا مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد در سال 1386 ساخته شده و جزء هتل های 5 ستاره مشهد می باشد. این هتل در قالب 25 طبقه ساخته شده است. هتل درویشی مجموعا 223 اتاق در 32 تیپ متفاوت از جمله اتاق های پنت هاوس، اتاق ملل، فصل، اتاق های VIP برای مسافران تور مشهد دارد. حرم مطهر رضوی در فاصله فاصله 1400 متری از این هتل واقع شده است. وجود بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن یکی از ویژگی های این هتل است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته برای مسافران تور مشهد، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز، باشگاه ورزشی، استخر، اسپا، جکوزی، استخر کودکان، ماساژ، زمین بازی، روف گاردن، قنادی، کافی نت، اینترنت، فروشگاه، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، کافی شاپ، چایخانه سنتی، سونا خشک، سونا بخار، پارکینگ، تراس، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد برای مسافران تور مشهد و… می باشد.

 

 

تصویر هتل درویشی مشهد

تصویر هتل درویشی مشهد

تصویر هتل درویشی مشهد

تصویر لابی هتل درویشی مشهد

تصویر هتل درویشی مشهد

تصویر لابی هتل درویشی مشهد

تصویر هتل درویشی مشهد

تصویر اتاق هتل درویشی مشهد

تصویر هتل درویشی مشهد

تصویر اتاق هتل درویشی مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل درویشی مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بقایای شهر کهن نیشابور مشهد

 بقایای شهر کهن نیشابور مشهد

 

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید شهر نیشابور که روزگاری فرسنگ در فرسنگ وسعت داشت امروزه تپه‌های کوچک و بزرگ پراکنده‌ای در جنوب شرقی نیشابور کنونی باقی مانده است . این تپه ها امروزه به آهنگران طرب آباد، سبزپوشان، مدرسه، تپه بازار، تپه قنات و شادیاخ شهرت دارند دارای بقایای ارگ و کهندژ و عمارات نیشابور در اعصار مختلف حیات شهر می باشند . از آن تپه ها تاکنون تپه قنات، سبزپوشان و طرب‌آباد در فاصله ای بین سالهای ۱۳۱۸-۱۳۱۵بوسیله هیات باستان شناسی موزه متروپولیتن حفاری شده.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بقایای شهر کهن نیشابور مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

روستای کنگ مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید روستای کنگ در لغت دو معنی دارد اولی به معنی پرنده‌ای قوی پنجه که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کند و دیگری به معنی دژ مستحکم میباشد . روستای کنگ در 28KM غرب مشهد قرار دارد . ارتباط این روستا از طریق یک جاده آسفالت در محور مشهد طرقبه نغندر است . روستای کنگ به دلیل وجود کوه‌های مرتفع درختان فراوان و  نوزیدن بادهای خشک دارای آب و هوای معتدلی میباشد . نحوه استقرار خانه‌ها با توجه اقلیم و جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی است که بیشترین بهره‌گیری از انرژی و صرفه‌جویی در مصرف آن میباشد . این روستا در ارتفاع ۱۸۰۰ متری از دریا قرار دارد .  شیب عمومی جنوب غربی و شمال شرقی و میانگین شیب آن حدود ۷ درصد است. کوه‌ها و ارتفاعات و چشم‌اندازهای زیبا کنگ یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی تور مشهد به شمار رفته و برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی بسیار مناسب است .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: روستای کنگ مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل جواهری مشهد  

هتل جواهری مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید هتل جواهری مشهد مرتب و تمییز می باشد که دارای 54 اتاق و 193 است. هتل جواهری مشهد به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیکاست و فقط چند دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و مسافران عزیز تور مشهد می توانند در کمترین زمان به حرم مطهر امام رضا علیه السلام برسند. هتل جواهری مشهد به مراکز خرید نزدیک می باشد و در مرکز شهر مقدس و دیدنی مشهد قرار گرفته است.از امکانات هتل جواهری مشهد لابی هتل, کافی شاپ , رستوران با منوی باز و متنوع غذا , آسانسور و همچنین دارای صندوق امانت و نمازخانه هم می باشد. اقامت در هتل جواهری مشهد برای خانواده های عزیز بسیار مناسب است.

آدرس هتل جواهری مشهد : خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل جواهری مشهد ,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد در مجاور بازارهای اصلی و بارگاه ثامن الحجج واقع شده است. هتل پارمیدا مشهد دارای دکوراسیونی زیبا و مبلمانی مدرن زیبای هتل را چند برابر کرده است .هتل پارمیدا مشهد دارای فضایی دل نشین و آرامبخش می باشد و داخل هتل پارمیدا مشهد آکواریومی وجود دارد که به زیبایی و آرامش هتل پارمیدا مشهد اضافه شده است. هتل پارمیدا مشهد دارای اتاق های بسیار زیبا به شکل دوبلکس است. کافی شاپ هتل پارمیدا مشهد با دسرهای متنوع و لذیذ و نوشیدنی های گرم و سرد آماده ارائه خدمات برای مسافران تور مشهد می باشد. دیگر امکانات هتل پارمیدا مشهد اینترنت و ایرلس , پارکینگ , سونا , استخر , جکوزی و...

آدرس هتل پارمیدا مشهد : خیابان امام رضا , امام رضا بیست و چهارم



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارمیدا مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از بازار رضا مشهد از بزرگترین مراکز خرید ویژه زائران و مسافران تور مشهد است. بازار رضا مشهد دارای انواع متنوع سوغات مشهد مانند: انگشتر عقیق، فیروزه، عطریات، طلاجات، نبات، زعفران، مهر و سجاده و تسبیح می باشد. بازار رضا مشهد در مساحتی به طول 800 و عرض 30 متر بنا شده است که در کل 72000 متر مربع دارای زیربنا می باشد. طول بازار در 2 دالان و 2 طبقه در کل 3 km می باشد.

بازار رضا مشهد

   



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار رضا مشهد,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از مجتمع تفریحی و توریستی ویلاژتوریست مشهد در موقعیت بسیار مناسب گردشگری و اقتصادی شهر مقدس و تور مشهد و در ابتدای جاده ییلاقی طرقبه , انتهای بلوار وکیل آباد واقع شده است. دسترسی راحت و سریع به اصلی ترین بزرگراه،  یکی از ممتاز ترین پروژه های تجاری و توریستی  تور مشهد کشور از لحاظ موقعیت مطرح می باشد. به ایستگاه اصلی قطار شهری مشهد 800 متر می باشد، کوهستان پارک شادی، منطقه گردشگری سرزمین تمدن ها، پارک جنگلی وکیل آباد،  سد چالیدره، بند گلستان و جاذبه های دیگر طرقبه، جایگاه خاصی را از لحاظ سرمایه گذاری مطمئن و مطمئن برای این فراهم کرده است .



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بازار گوهر شاد مشهد

بازار گوهر شاد مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما بازار گوهر شاد مشهد در نزدیکی بلوار شهید صادقی، بین میدان راهنمایی و چهار راه 600 دستگاه شهر مشهد قرار گرفته است. وسعت بازار گوهر شاد مشهد تقریبا ۲۱۰۰ مترمربع می‌باشد. زمین بازار گوهر شاد تور مشهد از زمین های موقوفی گوهرشاد است و توسط اداره‌ کل اوقاف خراسان رضوی در سال ۱۳۶۸ بازسازی و سه سال بعد افتتاح شد. بازار گوهرشاد مشهد دارای سالن‌های وسیع دارای هشتاد و چهار مغازه در طبقه ها می باشد که در این مغازه ها لوازم برقی و خانگی،  پارچه، بلور و کریستال، عطر و ادکلن، سیسمونی نوزاد، کفش، لوازم‌التحریر و گرافیک، اسباب بازی، سوغات وجود دارد. از جمله امکانات بازار گوهر شاد مشهد عابر بانک، نمازخانه‌،  آبخوری و سرویس بهداشتی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار گوهر شاد مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد در زمان  در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد برای اقامت مسافران تور مشهد واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره مشهد می باشد.  این هتل در سال 1382 بنا شده است. مساحت این هتل 5 هكتار است. هتل پارس مجموعا 228 اتاق دارد. از ویژگی های این هتل برای رفاه حال بیشتر مسافران تور مشهد می توان به نزدیگ بودن آن به ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز و همچنین نمایشگاه بین المللی مشهد اشاره کرد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صبحانه در اتاق، اتاق جلسه، آمفی تئاتر، امکانات ضیافت، باشگاه ورزشی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، باشگاه ماهیگیری، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت، فروشگاه، بانک، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد و... می باشد.

 

 

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر استخر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر اتاق هتل پارس مشهد


هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد در یکی از شاه راه های اصلی مشهد و در حاشیه بزرگراه کلانتری  برای اقامت مسافران تور مشهد قرار دارد و جزء هتل های  5 ستاره مشهد می باشد. این هتل مجموعا از 162 اتاق تشکیل شده است. مساحت این هتل 33000 مترمربع می باشد. یکی از ویژگی های این هتل برای اقامت مسافران تور مشهد  20 درصد تخفیف سالن بیلیارد و زمین تنیس می باشد. همچنین از دیگر ویژگی های آن استفاده از مجموعه آبی به صورت رایگان است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، زمین تنیس، فروشگاه، آرایشگاه، ماهواره، خودپرداز، نمازخانه، اعلام حریق، باشگاه بیلیارد، لابی، آسانسور، چایخانه، لاندری، تاکسی سرویس، تاکسی سرویس، استخر، سونا، جکوزی، صندوق امانات، اتاق جلسه و... می باشد.

 

 

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر لابی هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر سالن کنفرانس هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر اتاق هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر اتاق هتل پردیسان مشهد


هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد در حاشیه بلوار امیرالمومنین(ع) به صورت ۴ نبش برای اقامت مسافران تور مشهد واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره می باشد. مساحت این هتل 3686 متر مربع است. در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل فرودگاه مشهد واقع شده است.در ارتباط با رفت و آمد مسافران تور مشهد میتوان گفت همچنین حرم مطهر رضوی در نزدیکی این هتل و در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. هتل کوثر ناب مجموعا 51 اتاق دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، کافی شاپ، اینترنت رایگان در لابی، اینترنت در واحد، آسانسور، لابی، روم سرویس، ماهواره، لاندری، اعلام حرق و... می باشد.

 

 

تصویر هتل کوثر ناب مشهد

تصویر اتاق هتل کوثر ناب مشهد

تصویر هتل کوثر ناب مشهد

تصویر اتاق هتل کوثر ناب مشهد

تصویر هتل کوثر ناب مشهد

تصویر اتاق هتل کوثر ناب مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
 

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد از دیدنی های تاریخی و قدیمی زیبا و چشم نواز با کاشی فیروزه ای رنگ زیبا و با هشت ضلع و چهار ایوان سنتی می باشد. گنبد سبز مشهد تاریخی آرامگاه شیخ محمد مومن عارف می باشد. گنبد سبز مشهد مربوط به دوره صفویان می باشد که در آن دوره در قبرستان میر هوا بود که در زمانهای بعد با دیواری در اطراف آن ساخته شد. در این آرامگاه کتیبه ای که دارای نوشته های صلوات کبیره و حدیث از پیامبر اکرم (ص) هم به چشم می خورد مسافران تور مشهد از بازدید کنندگان این مکان تاریخی شهر مشهد مقدس می باشند.

آدرس گنبد سبز مشهد : مشهد مقدس , خیابان آخوند خراسانی

 

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: گنبد سبز مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
 

غار مغان مشهد

 

غار مغان مشهد در 75 km شهر مقدس مشهد و قسمت جنوبی روستای مغان واقع شده است . این غار دارای دو دهنه است که یکی از درها به سمت شمال و درب دیگری به سمت شرق و در ارتفاع 2910 متری از سطح دریا قرار گرفته است .غار مغان مشهد دارای 5 تالار می باشد.سطح غار مرمرین می باشد و متعلق به صد میلیون سال پیش است و در این غار سنگهای آرگونیت و کربنات کلسیم دیده می شود و سقف غار دارای ستون های آهکی است که از سقف آویزان می باشد و جذابیت ویژه ای برای غار بوجود آورده است و مسافران تور مشهد از بازدیدکنندگان این غار زیبا می باشند . در راه غار چمشه های مختلف و متعددی وجود دارد . غار مسیرهایی که دارای دهلیز می باشند پیچ و خم زیادی دارد و پرتگاه های مختلفی وجود دارد که ورود به آن نیاز به راهنما و تجهیزات ویژه است .

مطالب مرتبط :

تور مشهد 94


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: غار مغان مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1393 | نظرات ()