رستورانهای معروف دبی
نوشته شده توسط : mary

رستورانهای معروف دبی

 

رستوران کلبه ماهی دبی یک رستوران معروف به همراه غذاهای دریایی می باشد که مسافران تور دبی می توانند لذت صرف یک غذای دریایی عالی را با بهترین کیفیت ممکن به همراه سالادهای سبزیجات متفاوت داشته باشند. در این رستوران از ادویه های سنتی در غذاها استفاده می شود . در این رستوران در تور دبی 95 می توانید غذاهای دریایی از جمله شاه ماهی، شری، Hamour، کفال شاه ماهی، کفال، میگو، خرچنگ، ماهی خال مخالی، و غیره را تجربه کنید.

 

 

رستوران ایرانی دو طبقه جام جم در خیابان ساحل جمیرا قرار دارد و بسیار بزرگ و جادار می باشد. این رستوران با محیط بسیار آرامش بخش و کارکنان مودب و خدمت رسان، فضای گرمی را برای صرف غذا در تور لحظه آخری دبی پدید آورده است. در این رستوران موسیقی زنده نواخته می شود و با توجه به کیفیت خوب غذاهای آن از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد.در این رستوران علاوه بر غذهای ایرانی، غذاهای مدیترانه ای و انواع چای و قهوه نیز برای مسافران تور دبی بهار 95 سرو می شود. در رستوران جام جم  امکان نشستن در فضای باز و باغ نیز وجود دارد و مسافران تور دبی می توانند در این رستوران آرام و دنج لحظات خوبی را سپری کنند.

 

رستوران جام جم دبی

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف دبی , رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: