نوشته شده توسط : mary

هتل آنا کیش

 هتل آنا کیش از هتل های 4 ستاره کیش میباشد که دارای طراحی زیبا و خاصی است. خدمات و امکانات این هتل 4 ستاره شامل 1شب شام رایگان در هتل داریوش، صبحانه بوفه ، استقبال فرودگاهی، تخفیف پارک دلفینها و  پارک پرندگان و تخفیف کشتی تفریحی میباشد.تور کیش زمستان 94

 

آدرس : جزیره کیش میدان امیر کبیر

 


هتل آپارتمان پارسیان کیش

 

 

این هتل دارای سالن کنفرانس - سالن زیبایى بانوان - کافى شاپ لابى - روم سرویس 24 ساعته - لاندرى - مینى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سیاحتى جزیره و گشت بازارها میباشد . تور کیش زمستان 94رزرو این هتل برای گردشگران تور کیش غیر قابل کنسل و چارتر می باشد و صبحانه به صورت بوفه میباشد .

 

امکانات این هتل شامل :

 

یخچال، تلویزیون، رستوران، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، لابی، ماهواره، کافی شاپ

هتل آپارتمان شباویز کیش :

هتل آپارتمان شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 متر مربع واقع در جنوب شرقی جزیره کیش ابتدای جاده جهان احداث گردیده است .

امکانات ای هتل شامل : 

لابی , لاندری , کافی شاپ , ماهواره , صندوق امانات , نمازخانه , اعلام حریق , فضای سبز , تلفن , تلویزیون , یخچال , سرویس ایرانی , حمام , همچنین گردشگران تور کیش می توانند صبحانه را در هتل میل فرمایند .

سوئیت سوپر لوکس 5 ستاره کیش

این سوئیت دارای آشپزخانهتور کیش پاییز 94و امکانات مربوط به آن را دارا می باشد که گردشگران تور کیش می توانند به راحتی در آن آشپزی کنند.تور کیش پاییز 94اقامت در سوئیت ها بسیار شبیه به اجاره آپارتمان است با این تفاوت که قرارداد اجاره ای وجود ندارد و شما هر وقت بخواهد می توانید تسویه حساب نموده و آنجا را ترک کنید. دوره اقامت در آنها بسیار متفاوت بوده و از چند روز تا چند ماه متغیر است .تور کیش آذر 94

 

امکانات این سوئیت شامل :

  • متراژ 75
  • با ظرفیت حداکثر3نفر
  • یک اتاق خواب شاملتور کیش پاییز 94(اسپیلت,تخت دبل طبی فنری,دراور ,اتو ,سشوار )
  • آشپزخانه شامل (یخجال ,چای ساز ,ماکرفر وکلیه وسائل پخت و پز)
  • پذیرایی شامل (اسپیلت ,ال ای دی,گیرنده دیجیتال ,مبلمان کامل)
  • یک سرویس بهداشتی فرنگی
  • نزدیک مراکز خدماتی 5دقیقه فاصله با تاکسی تا مرکز شهر و کنار ساحل و شامل ترانسفر فرودگاهی-شهرک صدف

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده است تور کیش پاییز 94و در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار گرفته است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و از لحاظ دسترسی به مراکز خرید بسیار مناسب است از جمله این مراکز می توان به مرکز تجاری کیش اشاره کرد. از این رو هتل پارمیدا برای مسافران تور کیش که قصد خرید در این جزیره را دارند گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود همچنین تا دریا نیز فاصله خوبی دارد فاصله ای 15 دقیقه ای. تمامی اتاق های هتل نوساز و تمیز می باشد و منوی صبحانه تقریبا کاملی را دارا می باشد. این هتل یک عکس یادگاری رایگان از میهمانان تور کیش را به آن ها هدیه می دهد تور کیش آذر 94

 

از امکانات هتل پارمیدا می توان به رستوران، کافی شاپ، استخر، اسپا ، سونا و جکوزی، روم سرویس ، اینترنت در واحد ، سالن همایش، سالن کنفرانس ...  اشاره کرد

هتل پارمیدا کیش

 هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در سال 1393 در واحد های آپارتمانی ساخته و افتتاح گردید و در خیابان امیر کبیر کیش واقع شده است

این هتل نوساز دارایتور کیش پاییز 94خدمات مدرن و منحصر به فرد برای مسافران تور کیش می باشد و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است خدماتی نظیر کافی شاپ ، رستوران ، اینترنت. صبحانه و ترانسفر فرودگاهی. اکثر اتاق های هتل مهتاب کیش رو به دریا است

امکانات اتاق ها : مستر ، چای ساز ، مبله ، سرویس بهداشتی فرنگی

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

خانه اعیانی کیش

خانه اعیانی کیش از جاذبه های گردشگری جزیره کیش می باشد که مورد توجه گردشگران تور کیش تعطیلات پاییز 94 می باشد و یاداور خانه های چند خانوار ایرانی در داخل فلات ایران می باشد.با توجه به آثار به جا مانده از این خانه مثل کاشی کاری ان می توان پی برد که این خانه مربوط به دوره ایلخانیان می باشد.

 

 

خانه اعیانی کیش

 

 

ساحل درختان نارگیل کیش

 

 3000 درخت زیبای نارگيل در زمینی به مساحت 20 هكتار در ساحل شرق جزیره کیش كاشته شده كه باعث زیبایی و سرسبزی خاص این ساحل شده است.این ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان قرار دارد و با درختان نارگیل فراوان، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از رویایی ترین و زیبا ترین سواحل جزیره کیش می باشد.این ساحل نقره فام از منحصر بفردترین سواحل کیش برای قدم زدن و لذت بردن از دریا است.مسافراندر تور کیش 94 می توانند در این مکان آرام و دلنشین به تفریح بپردازند.

 

 

ساحل درختان نارگیل کیش

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع  و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع  ساخته شد .در این مرکز خرید غرفه های متعددی وجود دارد که اجناس مختلف و متنوعی شامل پوشاک, اسباب بازی, لوازم خانگی، لوازم آرایشی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید هر روز از ساعت 9 تا 1 نیمه شب باز می باشد و مسافران تور کیش تعطیلات آبان 94 می توانند در این مرکز خرید بزرگ و زیبا به راحتی به خرید بپردازند.

 

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش با زیر بنای ۱۳ هزار و ۳۰۱ متر مربع در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۵ متر در سال 1391 توسط بخش خصوصی ساخته شد . این مرکز خرید  در کنار دو مجتمع مسکونی دامون ساحلی و دامون کیش در سه طبقه می باشد که 100 غرفه دارد و انواع لباس و پوشاک زنانه، مردانه،بچهگانه، لوازم ورزشی و ... را با قیمت های مناسب به مشتریان عرضه می کند. در طقه بالای این مرکز خرید انواع رستوران های مختلف وجود دارد که چشم انداز زیبا و غذاهای خوشمزه دارند. این بازار با معماری مدرن و زیبا انواع کالاها ی مختلف را در اختیار مسافران تور کیش پاییز 94 قرار می دهد و یکی از جاذبه های اصلی کیش است که به دلیل وجود رستوران های زیبا در طبقه فوقانی آن و نزدیکی به ساحل، سالانه تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران را به جزیره کیش جذب می کند.

مرکز خرید دامون کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش، در مرکز جزیره  کیش واقع شده و دارای ۲ ساختمان قدیمی و نوساز شیک می باشد. این هتل دارای ۸۰ اتاق و در مجموع ۲۴۰ تخت می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس ایرانی، ماهواره می باشند. هتل قائم کیش از نظر موقعیت مکانی برای دسترسی به دریا و مجتمع های تجاری از موقعیت خوبی برای مسافران تور کیش برخوردار است.در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

امکانات هتل قائم کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ

هتل قائم کیش

لابی هتل قائم کیش

 

 

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش یک هتل سه ستاره است که در زمینی به مساحت 6345 مترمربع در پشت بازار ونوس واقع شده است.این هتل یک هتل نو سازاست که هر ساله گردشگرانتور کیش را به سمت خود جذب می کند . فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه و ساعت تحویل و تخلیه اتاق 14 می باشد. هتل ونوس کیش دارای اتاق های سه تخته، چهارتخته و سوئیت یکخوابه می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون، تلفن،تهويه مطبوع و مبلمان مي باشند.

 

 

در تور کیش آبان 94 امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 

امکانات هتل ونوس کیش

کافى شاپ، لابى،ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، سالن کنفرانس

 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش در میدان پردیس، بلوار رودکی واقع شده و به تازگی بازسازی شده است ,این هتل به بازارهای پردیس ۱ و پردیس ۲ و مجتمع تجاری کیش بسیار نزدیک می باشد که در این دو مراکز خرید عمده ترین اجناس مارک را می توان خریداری کرد . پلاژ آقایان به هتل آرا کیش نزدیک می باشد و آقایان می توانند در کمترین زمان به پلاژ بروند، فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد. این هتل 60 اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته  چهار تخته دارد که این اتاق ها از امکانات خوبی برای مسافران تور کیش برخوردار می باشد. در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

امکانات هتل آرا کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ

آدرس هتل آرا کیش : جزیره کیش , میدان پردیس , بلوار رودکی

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

بازارچه فجر کیش

بازارچه فجر کیش

بازارچه فجر در تور کیش 94 واقع فروشگاه کوچکی است که جلوی در ورودی اصلی بازار پردیس ۱ واقع شده اما به لحظا تنوع اجناس و تبلیغ فروش جنسهای ۱ هزار تا ۵ هزار تومانی مشتریان زیادی را به سوی خود جلب مینماید . میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این بازار دیدن نمایند.

در این بازارچه انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه و کیف و کفش و اسباب بازی و عطر و ادوکلن و لوازم دکوری و... با قیمتهای بسیار نازل به مشتریان تور کیش پاییز 94 عرضه میشود .

اما در واقع صحبت فروش اجناس تا ۵ هزار تومان در واقع تبلیغی بیش نیست و در این بازارچه هم اکثر اجناس با قیمتهای بالای ۱۰ هزار تومان به میهمانان تور کیش 94 به فروش میرسد  .


بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش

بازار زیتون در تور کیش از لحاظ نوع معماری یکی از منحصربه فردترین بازارهای جزیره میباشد و از چندین نیم طبقه تشکیل شده است .
در بازار زیتون شما بدون شک میتوانید هرچه را که بخواهید با قیمتهای خوب پیدا کنید .
کیف و کفش - روسری - پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه - فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی - فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه - عطر و ادوکلن و... ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94 از جمله مواردی است که در بازار زیتون یافت میشود .
این بازار در مجاورت هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش - بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است و میهمانان تور کیش 94 می توانند از این بازار دیدن نمایند.

مطالب مرتبط:
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

شهر باستاني حريره کیش

شهر باستاني حريره کیش

بقاياي شهر حريره در تور لحظه آخری کیش در امتداد ساختمانهاي بندرگاه و دفاتر آن ، قابل ديدن است. طبق نظر سازمان ميراث فرهنگي ، شهر حريره  هشتصد سال قدمت دارد. گستره پستي و بلندي‌ها و خرابه‌هاي شهر قديمي حريره حدود ۱۲۰ هكتار وسعت دارد و روزگاري شهري بزرگ و آباد در منطقه بوده است. میهمانان تور کیش پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. دوران طلايي شهر حريره  کيش از سال ۳۶۷ تا ۹۱۲ هجري قمري بوده‌است. آن چه امروز از اين شهر بر جاي مانده حجمي از معماري شهري است. گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. اما كمتر و به ندرت تاق‌ها و پوشش‌ها و سقف‌هاي سالمي بر جاي مانده است جز در پاره‌اي موارد كه پوشش‌هاي تاقي شكل سنگي از گزند تخريب در امان مانده‌اند. میهمانان تور کیش می توانند از این محل دیدن نمایند. بندر شهر تاريخي حريره، يك شهر يك پارچه و متمركز با معماري برون‌گرا بوده و از معماري دفاعي و درون‌گراي ديگر شهرهاي تاريخي ايران در آن نشاني نيست. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این محل دیدن نمایند. انتخاب اين بخش از جزيره براي ايجاد شهر حريره طبيعي‌ترين و معقول‌ترين انتخاب بوده چرا كه ساحل صخره‌اي مرتفع آن از سطح دريا تقريبا ده متر بلندتر است و وجود سه خليج و دماغه كه نقش بندرگاه طبيعي را دارد و همچنين درياي نسبتاً آرام‌تري از ديگر كرانه‌ها و سواحل جزيره خود عامل شكل‌گيري شهر در ساحل شمالي شده است. گردشگران تور کیش پاییز 94 می توانند از این محل دیدن نمایند. تاكنون عمليات اكتشافي باستان‌شناسي بقاياي شهر تاريخي حريره در سه مجموعه مجزا انجام شده است.خانه اعياني در تور کیش 94: خانه اعياني يادآور خانه‌هاي چندخانوار قديمي در داخل فلات ايران و در شهرهايي چون يزد، اصفهان و كاشان است و يكي از نمونه‌هاي قديمي مسكن جمعي در حاشيه خليج فارس محسوب مي‌شود. میهمانان تور کیش می توانند از این محل دیدن نمایند. علاوه بر وسعت خانه و همچنين فضاهاي مختلف و متنوع آن، كاشي‌هاي ستاره‌اي شكلي كه در اين خانه به دست آمده است، همانند كاشي‌هايي است كه زينت بخش بناهاي مهم ايلخاني ايران همچون تخت سليمان و سلطانيه است. گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانند از این محل دیدن نمایند. پيدايي اين مقدار كاشي كه يقيناً عنصر وارداتي به جزيره است نشان مي‌دهد كه اين عمارت به يكي از ثروتمندان كيش تعلق داشته است. میهمانان تور کیش 94 می توانند از این محل دیدن نمایند.

بخش كارگاهي و صنعتي: اين مجموعه درست در كنار دريا ساخته شده و داراي معماري و فضاهاي ناشناخته‌اي است. میهمانان تور کیش پاییز 94 می توانند از این محل دیدن نمایند. مجموعه كانال‌هاي افقي و زيرزميني و چاه‌هاي متعدد در گوشه و كنار، مجموعه‌ي بسيار جالب و نادري را تشكيل مي‌دهد كه هنوز عملكرد آن‌ها روشن نيست، اما به نظر مي‌رسد كه ارتباط مستقيم، با فعاليت‌هاي صيادي (صيد ماهي، مرواريد و مرجان) داشته و براي دسترسي آسان‌تر به دريا احداث گرديده است. میهمانانتور کیش 94 می توانند از این محل دیدن نمایند. شايد هم بتوان فرض كرد كه اين راهروها و كانال‌ها راه‌هاي مخفي بوده است كه در مواقع هجوم و حمله اهالي شهري مي‌توانسته‌اند به طور اضطراري از آن ها استفاده كنند. میهمانان تور کیش می توانند از این محل دیدن نمایند. مجموعه حمام: اين مجموعه شامل حمامي است با صحن‌هاي متعدد و حصار آن به مساحت تقريبي ۵۰۰ مترمربع. سربينه و گرمخانه و تون حمام در جنوب بخش ذكر شده قرار گرفته و توسط راهرو سرپوشيده‌اي از آن جدا شده است. دو خزينه كوچك و بزرگ در جنوب گرمخانه آخرين بخش ساختمان را تشكيل داده‌اند. میهمانان تور کیش پاییز 94 می توانند از این محل دیدن نمایند.

باستان شناسان معتقدند اين حمام كه شايد در نوع خود از قديمي‌ترين حمام‌هاي ايراني باشد كه طي كاوش‌هاي باستان‌شناسي كشف و شناخته شده است، و دو دوره متمايز و مجزا از هم دارد (دوره ايلخاني – دوره تيموري) با توجه به ظرفيت محدود حمام و با در نظر گرفتن ديوار بيروني سراسري كه تا مجموعه عمارت اعياني كه در جنوب شرقي حمام و به فراز تپه‌اي بلند قرار گرفته امتداد يافته است. به نظر مي‌رسد كه اين بنا حمامي خصوصي بوده و به صاحب مجموعه اعياني تعلق داشته است. میهمانان تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

آدرس: شمال جزيره كيش، كنار مجموعه ورزشي المپيك

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: شهر باستاني حريره کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

 هتل 4 ستاره آرامیس تور لحظه آخری کیش در سال 1385 و در بنایی به مساحت 7 هزار متر مربع در مقابل بازار پردیس 1 و در مرکز جزیره زیبای کیش بنا شده است.این هتل نوساز با معماری زیبا امکانات رفاهی مناسبی را به میهمانان تور کیش پاییز 94 ارایه می دهد. هتل آرامیس کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای واقع شده است که به مکان های تفریحی و تجاری جزیره زیبای کیش به راحتی دسترسی دارد. این هتل از اتاق های 2 تا 5 تخته و بسیار راحت تشکیل شده است و می تواند یکی از انتخاب های مناسب جهت اقامت و گذراندن تعطیلات در جزیره کیش برای میهمانان تور کیش 94 باشد.

 امکانات هتل آرامیس کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت در لابي و اينترنت در واحدها، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده در تور کیش، لاندري، خدمات خانه داري، خشکشویی، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و...

 آدرس : کیش ٫میدان پردیس ٫ هتل آرامیس 


هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش  

هتل 3 ستاره تاپ رز تور لحظه آخری کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی برای میهمانان تور کیش پاییز 94 که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده برای میهمانان تور کیش 94 فاصله دارد.

 امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر      

 آدرس هتل تاپ رز کیش : روبروى بازار پردیس - انتهاى خیابان ابن سینا


هتل گراند کیش

هتل گراند کیش

هتل 3 ستاره گراند تور لحظه آخری کیش روبروی بازار ونوس در زمینی به مساحت 6400 متر مربع بنا شده است. این هتل از دریا حدود 7 دقیقه و از نزدیکترین بازار تا هتل یعنی بازار ونوس حدود 5 دقیقه فاصله دارد و در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی برای میهمانان تور کیش پاییز 94 واقع شده است. این هتل دارای 60 اتاق می باشد که اکثر این اتاق ها دارای تراس است و از دید دریا برخوردار می باشد. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به میهمانان تور کیش 94 ارایه می دهد. در ضمن هتل گراند کیش خدمات رایگان صبحانه و ترانسفر رفت را در اختیار میهمانان خود می گذارد.

 امکانات هتل گراند کیش:

لابی، رستوران ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری ویژه میهمانان تور کیش 94، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و...

 آدرس هتل گراند کیش : جزیره زیبای کیش .  خیابان سنایی .  روبروی مرکز خرید  ونوس 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تور کیش مرکز خرید شقایق

مرکز خرید شقایق کیش در زمینی به مساحت 1680 متر مربع در سال 1381 ساخته شد و به بهره برداری رسید. این مرکز خرید در حقیقت یک بازارچه است که در شهرک میر مهنا واقع شده و متشکل از 2 طبقه و 30 غرفه می باشد. غرفه های این بازارچه عبارتند از: آرایشگاه , سوپر مارکت , سوپر میوه , ساندویچی , قنادی و... . مردم ین جزیر و گردشگران تور کیش آبان 94 هر آنچه را که نیاز داشته باشند را می توانند از این مرکز خرید تهیه نمایند.

 

 

تور کیش مرکز خرید گلستان

مرکز خرید گلستان کیش یکی از مراکز خرید این جزیره می باشد که در زمینی به مساحت 2586 مترمربع ساخته شده است که متشکل از 2 طبقه است. این مرکز خرید دارای 65 غرفه است که با ارائه محصولات متنوع آماده خدمت رسانی  به مسافران تور کیش مهر 94 می باشد. از غرفه هایی که در مرکزخرید گلستان وجود دارد می توان به نانوایی , قنادی , تره بار , قصابی , سوپر مارکت , غرفه مواد غذایی , آرایشگاه مردانه و... اشاره کرد. همچین یک کافی شاپ در این مرکز خرید وجود دارد که مسافران تور لحظه آخری کیش پس از خرید می توانند لحظاتی را در آن بگذرانند و با خوردن یک نوشیدنی خوش مزه استراحت خود را تکمیل کنند.

 

 

بازارچه بوستان کیش ار بازارچه های محلی این جزیره است که در شهرک صدف ساخته شده است و در سال 1376 به بهره برداری رسید. در این مرکز خرید کالاهای متنوعی نسبت به دیگر بازارچه های محلی جزیره به فروش می رسد. این بازارچه محلی دارای 17 غرفه می باشد که مشغول به فعالیت هستند. گردشگران تور کیش آبان 94 حتما از این بازارچه دیدن نمایند قطعا در این بازارچه عاملی باعث جلب توجه آن ها خواهد شد. شهروندان جزیره کیش بعضی از مایحتاج زندگی خود را از همین بازارچه های محلی تهیه می نمایند.

 

 

تور کیش مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید سارینا 1 کیش در زمینی به مساحت 5292 متر مربع ساخته شده است. این مرکز خرید متشکل از 10 طبقه می باشد که 7 طبقه آن اداری , 1 طبقه پارکینگ , 1 طبقه نمایشگاهی و 1 طبقه خدماتی می باشد. این مرکز خرید در بلوار خیام قرار گرفته است و چون به سایر مراکز خرید مانند پردیس 1 و 2 و هتل های ارم و داریوش بسیار نزدیک است توجه گردشگران تور کیش پاییز 94 را به سوی خود جلب می کند. از دیگر ویژگی های این مرکز خرید داشتن یک رستوران با چشم اندازی زیبا ازدریای همیشه خلیج فارس ایران می باشد که گردشگران می توانند غذای دلخواه خود را در کمال آرامش با مشاهده کردن این منظره زیبا نوش جان کنند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش, بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تور کیش هتل آنا

هتل آنا یک هتل 3 ستاره در جزیره زیبای کیش است. اتاق های این هتل دارای پاکیزگی و آرامش نسبتا خوبی است. قیمت هتل آنا نسبت به دیگر هتل های جزیره کیش بسیار خوب و مناسب است و این در حالی است که خدماتی در حد خدمات یک هتل 4 ستاره را در اختیار مساقران تور کیش مهر 94 قرار می دهد. یکی از مزیت های این هتل داشتن حیاطی بزرگ و زیبا است که در شب و زیر نور مهتاب زیبایی آن دو چندان می شود و بسیار دلباز و دل انگیز است. به همین خاطر مسافران و مهمانان عزیز هتل آنا کیش در شب به حیاط این هتل می آیند تا لحظات خوب و خوشی را سپری کنند و از محوطه دلباز آن لذت ببرند. از امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: رستوران , استخر , لابی , کافی شاپ , مینی بار , گشت ساحلی و گشت در بازارهای کیش و...

 

 

تور کیش هتل آرامش

هتل آرامش یکی از بهترین هتل های 3 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل در یکی از بهترین نواحی توریستی و تفریحی و گردشگری واقع شده است. از ویژگی های هتل آرامش می توان به نزدیک بودن به بازارهای اصلی مثل بازار ونوس , زیتون , مرکز تجاری , مریم و... می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به دسترسی آن به مراکز تفریحی مثل بولینگ مریم , مرکز ورزش های دریایی , اسکله بزرگ تفریحی و... اشاره کرد. این عوامل باعث شده تا هتل آرامش از دیگر هتل های 3 ستاره متمایز شود. مسافران تور کیش آبان 94 که می خواهند در کمال آسودگی به تفریح و خرید خود برسند هتل آرامش کیش را تجربه نمایند.

تور کیش هتل آرامش

 

 

 

تور کیش هتل پارس نیک

هتل پارس نیک یک هتل 3 ستاره است که در محیطی آرام و زیبا قرار گرفته است.اگر مسافران تور کیش پاییز 94 می خواهند در هتلی اقامت کنند که در نزدیکی مراکز خرید باشد می توانند هتل پارس نیک را انتخاب کنند. این هتل به چند مرکز خرید خوب از جمله زیتون , ونوس , مروارید و.... نزدیک می باشد و مسافران عزیز می توانند به راحتی به این بازارها رفته و از خرید خود لذت ببرند. هتل پارس نیک متشکل از اتاق های بسیار تمیز و دلباز می باشد به همین دلیل مسافران تور کیش پاییز 94 که در این هتل اقامت دارند می توانند در کمال آرامش به استراحت بپردازند و از سفر خود لذت ببرند. علاوه بر این هتل پارس نیک در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره کیش می باشد و مسافران می توانند به راحتی به اسکله بروند و لذت ببرند.

تور کیش هتل پارس نیک

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مراکز ورزشی کیش

پیست باگی کیش

پیست باگی کیش


پيست باگي کیش از دیگر تفریحات جالب و جذاب در جزیره زیبای کیش می باشد که مسافران تور کیش آبان 94 از علاقه مندان این ورزش تفریحی و مهیج می باشند .پیست باگی کیش با طول 400 متر با ماشينهای دو نفره، که از ميزبانان مسافران تور کیش پاییز 94 در جزيره كيش می باشد . تورهاي تفريحي ورزش جذاب باگي با راهنمای بسیار حرفه اي و با موتورهای چهار چرخ ATV ، در مسيرهاي جاذبه گردشگري کیش این باگی سواران عبور می کنند مانند : درخت سبز  , کلبه هور و كشتي يوناني . گردشگران تور کیش برای اطلاعات بیشتر با شماره 9312737 0764 می توانید تماس بگیرید.

پیست باگی کیش

 

باشگاه سوارکاری کیش

باشگاه سوارکاری کیش

سواركاری ورزشی می باشد كه به غیر از اینکه در سلامت جسمانی تاثیر ویژه ای دارد ، موجب آرامش سواركار می شود و راحتی فکر و باعث تقویت اعصاب فرد سوارکار می شود باشگاه سواركاری كیش در بخش شمالی جزیره كیش، نزدیک دهكده المپیك است . باشگاه سوارکاری كیش برای اجرا و برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس در سال 1372 تاسیس شد. ساخت اصطبل ها ومانژها و محوطه‌سازی با كیفیت قابل قبول رسیدگی و انجام شد .در تور کیش آبان 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.
در حال حاضر احداث بخشی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد ، ساخت جایگاه های کافی و فضای سبز , ساخت پیست كورس باعثشده است كه باشگاه سوارکاری كیش شرایط میزبانی مسابقه های اسب دوانی كشوری را داشته باشد. در پایان سال ۱۳۷۶، چهل دوره مسابقه بزرگ كورس جایگاه ویژه برای اسب پیش از شروع مسابقه است كه در روبه روی هر اسب در وقت شروع مسابقه درب جایگاه باز خواهد شد. برای اولین بار در ایران در باشگاه سواركاری كیش به اجرا در آمد. مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند بهترین خاطرات را تجربه کنند.
باشگاه سواركاری كیش هم اکنون پنجاه راس اسب از نژادهای تربرد، دوخون , دره‌شوی و عرب دارد.  اشتغال نیروی انسانی متخصص و درمانگاه دامپزشكی فعال است و شرایط مراقبت های علمی از اسب را فراهم کرده است.

مطالب مرتبط:

پیست باگی کیش

باشگاه سوارکاری کیش

تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز ورزشی کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بازارهای کیش

بازار پدیده کیش

بازار پدیده کیش

بازار پدیده کیش از مرکز تجاری جزیره کیش محسوب می شود که در اول جاده جهان و در نزدیکی رستوران پدیده شاندیز کیش قرار گرفته است . بازار پدیده کیش در مدت ۱۱۰ روز در فضایی به مساحت ۱۱۰۰۰ متر مربع ساخته شد . در تور کیش آبان 94 میتوانید بهترین کالاها را از این بازار خریداری کنید. بازار پدیده کیش دارای معماری ویژه و جالبی می باشد که از بخش های مختلفی مانند : غرفه ویژه فروش کالا ، اجرای برنامه های شاد و مفرح همراه با موسیقی زنده ، قرعه کشی و اهدا جوایز به نفرات برگزیده، رستوران با غذاهای متنوع، کافی شاپ  و غیره می باشد . کالاهایی که در بازار پدیده برای گردشگران و مسافران تور کیش آبان 94 ارائه می شود: انواع پوشاک ، کیف و کفش زنانه و مردانه، چمدان ، اسباب بازی ، لوازم خانگی ، لوازم آشپز خانه ، وسایل دکوری ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، وسایل صوتی و تصویری ، مواد غذایی و مکمل غذایی و دارویی و دیگر کالاهای مورد نیاز و خرید مسافران با قیمت های بسیار مناسب برای خریداران عرضه شده است. بازار پدیده کیش در اکثر روزها از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۲۲:۳۰ شب باز می باشد و خدمات سرویس رفت و برگشت هم رایگان است.در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .

بازار پانیذ کیش

بازارپانیذ یكى از مراكز تجارى جزیره كیش است كه مابین بازارهای پردیس یک و پردیس دو و هایپرماركت كیش قرار دارد. در تور کیش آبان 94 میتوانید از این بازار استفاده نمایید. این بازار در دو طبقه، ارایه‌كننده انواع مختلف کیف، کفش، پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، انواع تلفن‌های همراه، ساعت، مکمل‌های غذائی، انواع شکلات و قهوه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم تزئینی و دکوری، کافی‌شاپ و کافی‌نت می‌باشد. مسافران محترم تور کیش پاییز 94 میتوانند همه روزه رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌كشی شرکت کنند، بازار با اجرای برنامه‌های شاد و ارائه جوایز به برندگان برگزار میگردد.

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

مطالب مرتبط:

بازار پدیده کیش

بازار پانیذ کیش

تور کیش لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل های کیش 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش هتلی تمییز و مرتب می باشد که به تازگی بازسازی شده و در کیفیت هتل آرا کیش تغییراتی ایجاد کرده است که مسافران تور کیش بیشتری جذب هتل آرا کیش می شوند.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند. این هتل به مراکز تجاری کیش و بازار پردیس 1 و 2 کیش خیلی نزدیک می باشد و این بازار جنسهای مارک برای فروش عرضه می کنند.  پلاژ مخصوص آقایان به هتل آرا کیش خیلی نزدیک است و آقایان به راحتی می توانند به پلاژ دسترسی داشته باشند.در تور کیش آبان 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

آدرس هتل آرا کیش : جزیره کیش , میدان پردیس , بلوار رودکی

 

هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش که نام سابق آن هتل آرامش می باشد که به دلیل نرخ بسیار مناسب مورد توجه و استقبال کارگران خارجی در کشور امارات است.در تور کیش آبان 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید. مردم زیادی برای تمدید ویزای کار و اقامت در امارات مجبور هستند از کشوری به جز کشور خودشان سفر نمایند و جزیره دیدنی کیش هم بسیار مناسب برای این سفرها می باشد. هتل قاصدک کیش برای افرادی مناسب می باشد که با نرخ مناسب اقامتی در اتاق‌های چهار تخته و پنج تخته دارند.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

آدرس هتل قاصدک کیش : جزیره کیش , بلوار ساحل , روبروی بازار زیتون

 

هتل قاصدک کیش

 مطالب مرتبط:

تور کیش لحظه آخری

هتل آرا کیش

هتل قاصدک کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

اگر در تور کیش نزدیکی به مراکز خرید از معیارهای اصلی شما در انتخاب محل اقامتتان درکیش می باشد، هتل پارس نیک  از گزینه های مناسب برای شماست.  این هتل سه ستاره در منطقه ای آرام در نزدیکی اسکله تفریحی  و چندین بازار کیش از جمله بازارهای ونوس، مروارید و زیتون قرار دارد.  هتل پارس نیک دارای اتاق های دلباز و بزرگ بوده و بسیار شیک و تمیز می باشد.صبحانه بصورت بوفه میباشد و دارای اتاق نگهداری کودک خاطره خوشی را برای مسافرین تور کیش بوجود میاورد .این هتل در نزدیکی بازارمروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. هتل پارس نیک کیش 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره مناسب تر می باشد.

امکانات هتل پارس نیک کیش برای مسافران تور لحظه آخری کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

آدرس : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارس نیک کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

هتل هلیا کیش از هتلهای چهار ستاره و تاپ کیش، مابین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید، در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع شده است.لابی زیبای هتل همراه با کافی شاپ 24 ساعته و اینترنت فعال بوده همچنین محوطه زیبای داخل هتل سرسبز با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش است. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز داخل و خارج از هتل می باشد.هتل دارای سرویسهای مجهز و منظم استقبال فرودگاهی بوده همچنین ماشینهای مدرن و مدل بالا جهت اجاره آماده سرویس دهی می باشد. گردشگری هتل هلیا با برنامه های شاد و تفریحی و تخفیف های ویژه اوقات خوشی را برای میهمانان عزیز تور کیش تعطیلات مهر 94 فراهم کرده است. هتل با کادری مجرب پذیرای کلیه میهمانان داخلی تور کیش و خارجی می باشند.این هتل با اتاقهای دو تخته، سه، چهار و پنج تخته دارای امکاناتی مانند تلویزیون LCD ,صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ شده می باشند. همچنین سرویسهای حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای زیبای کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پارک تفریحی ساحلی میرمهنا درساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش واقع است.اسکله تفریحی میرمهنا نیز دراین پارک وجود دارد. این پارک بزرگ عمومی از مسجد خاتم الانبیاء تامیدان جاسک درنوار ساحلی امتداد دارد و اسکله ماهیگیری میرمهنا درمیان نوار ساحلی باعث تقسیم این پارک به دو بخش شده است که یک فاز یک از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و فاز دو بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک وجود دارد.در فاز یک پارک به مساحت حدود 41 هزار مترمربع مسیرهای پیاده رو،آلاچیق ها و محلهای پخت کباب و پارکینگ برای مسافران تور کیش دیده می شود واز ویژگی های فاز یک پارک نمازخانه ساحلی، بازارعرب ها،کتابخانه عمومی،بازارماهی فروشی وتماشای ماهی های تازه جنوب،مسیر دوچرخه،چند بوفه و چایخانه است.همچنین در تور کیش آبان 94 بیشتر اوقات درانتهای فاز یک پارک در کنار اسکله ماهیگیری می توان لاک پشت های آزاد را تماشاکرد.فازدو به مساحت حدود 50 هزار مترمربع در دست انجام است و محوطه سازی آن به اتمام رسیده است.دو زمین بازی کودکان و قرارگرفتن جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان کیش از ویژگی های فازدو پارک است.در طول اسکله چهارپلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا توسط مسافران تور کیش وجود دارد که دارای نورپردازی زیبایی است.با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را مشاهده کرد.گردشگران تور کیش و ساکنان می توانند برروی اسکله تفریحی میرمهنا و درزمان های مجاز ماهی گیری کنند ولی شنا کردن در محدوده پارک ممنوع است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی میر مهنا در کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

کلبه هور کیش دماغه ای در غرب منطقه جزیره زیبای کیش می باشد.مجموعه کلبه هور کیش مکانی مناسب برای غواصی میباشد و در طول سال پذیرای گردشگران زیادی در تور کیش است . بستر این سایت صخره ای بوده و در آن هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاک پشت ها بسیار دیده می شوند. از این رو بسیاری از افراد که علاقمند ماهیگیری هستند در روزهایی که وزش باد کم است  به این منطقه برای ماهیگیری می آیند.بازدید از این کلبه در تور کیش مهر 94 خالی از لطف نیست.این منطقه که به عنوان یکی از مناطق دیدنی کیش بشمار میرود  آب شورى که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى‌گردد. همچنين در اين مجموعه آبگرمکن خورشيدي کیش، انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته شده است. علاوه بر بازديد، استفاده از اين سيستم‌ها نیز براى عموم آزاد است. صدای امواج و سکوت منطقه و در شب آسمان زیبای بالای دریا این منطقه را برای بازدیدکنندگان تور کیش به یادماندنی کرده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کلبه هور در جزیره کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

یکی  از پارک های ساحلی  کیش که همه ساله مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد، پارک ساحلی سیمرغ کیش است. پارک ساحلی سیمرغ کیش در جنوب شرقی جزیره کیش و  در مجاورت هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و پارک دلفین های کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و طول 300 متر در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش در امتداد ساحل خلیج نیلگون فارس با چشم اندازی زیبا پذیرای عاشقان طبیعت در تور کیش و شهروندان این جزیره زیبا می باشد.در این پارک فضاهايي جهت بازي كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي اجرا شده است.این پارک مکانی مناسب برای گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش ساحل خلیج همیشه فارس است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی سیمرغ در کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

hotel aramis kish

هتل 4 ستاره آرامیس کیش در سال 1385 و در بنایی به مساحت 7 هزار متر مربع در مقابل بازار پردیس 1 و در مرکز جزیره زیبای کیش بنا شده است.این هتل نوساز با معماری زیبا امکانات رفاهی مناسبی را به میهمانان تور کیش مهر 94 خود ارایه می دهد. هتل آرامیس کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای واقع شده است که به مکان های تفریحی و تجاری جزیره زیبای کیش به راحتی دسترسی دارد. این هتل از اتاق های 2 تا 5 تخته و بسیار راحت تشکیل شده است و می تواند یکی از انتخاب های مناسب جهت اقامت و گذراندن تعطیلات در جزیره کیش باشد.امکانات این هتل شامل :  کافى شاپ لابى ، کافى شاپ فضاى باز ، خشکشویی  ، مینى بار ،  صندوق امانات  ، خدمات خانه داری  24ساعته میباشد.

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرامیس کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش در منطقه جنوب غربی جزیره کیش از روستای قديمی كيش،روستای باغو کیش واقع شده است هم اکنون اين روستا ساکنان دیگری به غیر از چند خانواده که دامداری می کنند ندارد. این بخش در میان بوميان به حاصلخيزي معروف می باشد. در روستای باغو کیش بيشه انبوهي از انواع درختان بومي وجود دارد كه درمیان این درختان ، درختان كهنسال و قدیمی لور زيبايي خاصی دارد. بهره‌برداري از طبيعت زیبای روستای باغو کیش و بالا بردن توسعه فضاي سبز و امكانات تفريحي در تور کیش مرداد 94 در جزيره کیش كه از خاك و زمینی مستعد برخوردار است با وسعت 60 هكتار در اين منطقه احداث شده است.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: روستای باغو کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش در نزدیک بازار ونوس کیش است. هتل ونوس کیش هتلی لوکس و تازه ساز است که خرید و بازدید از بازار ونوس کیش را برای گردشگران و مسافران تور کیش را آسان نموده است.  هتل ونوس کیش دارای خشکشویی و بیلیارد , صندوق امانات ,  رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ و آماده برگزاری از میهمانی ها و جشن های و مسافران و میهمانان تور کیش شهریور 94 است.

آدرس هتل ونوس کیش : جزیره کیش , جنب بازار ونوس کیش

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ونوس کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبایکيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش کیش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد.

hotolaramesh2.jpg

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و… . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

hotolaramesh3.jpg

hotolaramesh4.jpg

hotolaramesh1.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره آرامش کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

کیفیت هتل لوتوس کیش؟

هتل لوتوس تور کیش 94 در بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش واقع شده و در گروه هتل های 4 ستاره جزیره قرار دارد. این هتل در سال 1383 ساخته شده و مساحت آن 5000 متر مربع است. این هتل 3 طبقه است و در مجموع 152 اتاق برای میهمان تور کیش 94 وجود دارد. فضای سبز این هتل مساحتی بالغ بر 1200 متر مربع است. ساحل دریا با این هتل 10 دقیقه فاصله دارد. همچنین در فاصله 8 دقیقه ای از هتل مسافران تور کیش فرودگاه قرار گرفته است. از امکانات این هتل می توان به پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، لاندري، آسانسور، رستوران، خدمات خانه داري، لابي، كافي شاپ، ترانسفر رايگان فرودگاه ویژه مسافران تور کیش 94 و… اشاره داشت.

 

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش . نمای بیرونی


 

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش . رستوران هتل


 

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش . اتاق هتل

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل لوتوس کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل لوتوس کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

کیفیت هتل پارس نیک کیش؟

هتل پارس نیک تور کیش 94 در گروه هتل های 3 ستاره جزیره کیش وجود دارد. این هتل در زمینی 4.230 مترمربع احداث شده است. هتل پارس نیک دارای 35 اتاق و 150 تختخواب می باشد. فرودگاه در فاصله 15 دقیقه ای از هتل مسافران تور کیش 94 قرار گرفته است. همچنین بازارهای جزیره و دریا نیز در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. از امکاناتی که هتل برای رفاه میهمانان قرار داده است می توان به لابی برای مسافران تور کیش، رستوران، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده، كافی شاپ، یخچال، ماهواره، سرویس فرنگی، پاركینگ ویژه مسافران تور کیش 94 و… اشاره داشت.

 

 

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش . نمای بیرونی


 

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش . نمای بیرونی


 

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش . لابی هتل


 

براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه سرويس دهي اين هتل پيشنهاد ميشود از نظر مسافران در مورد هتل پارس نیک كيش بازديد نماييد. نظر مسافراني كه پيش از اين در اين هتل اقامت داشته اند اطلاعات مناسبي را در مورد نحوه پذيرايي و همچنین کیفیت هتل در اختيار شما قرار ميدهد .

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل پارس نیک کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

کیفیت هتل هلیا کیش؟

هتل هلیا تور کیش 94 در گروه هتل های 4 ستاره کیش می باشد. این هتل در بین میدان امیرکبیر و ساحل قرار گرفته است. این هتل در سال 1382 ساحته شده است. این هتل دارای 62 اتاق می باشد. مرکز شهر در فاصله 10 دقیقه ای از هتل مسافران تور کیش 94 قرار گرفته است. همچنین فرودگاه کیش 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. رستوران این ظرفیت 160 نفر را دارد. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. ساحل دریا در نزدیکی این هتل واقع شده است. هتل هلیا تور کیش دارای سرویسهای مجهز و منظم استقبال فرودگاهی می باشد. امکانات این هتل شامل کافی شاپ، سالن کنفرانس، گاوصندوق، ترانسفر فرودگاه، سرویس نگهداری از کودکان، انبار بار و چمدان ویژه مسافران تور کیش 94، خشکشویی، لباسشویی، اینترنت، کرایه اتومبیل و…می باشد.

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش


 

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش


 

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش


 

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل هلیا کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل هلیا کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

موقعیت هتل تعطیلات کیش؟

هتل تعطیلات تور کیش 94 جزء هتل های 3 ستاره جزیره کیش است و یک هتل ساحلی است. این هتل در سال 1378 احداث شده و وسعت آن 3.788 متر مربع می باشد. این هتل در مجموع از 67 اتاق ویژه مسافران تور کیش 94 تشکیل شده است. در این هتل رستورانی با ظرفیت 80 نفر و کافی شاپی با ظرفیت 40 نفر برای سرویس دهی به میهمانان وجود دارد. لازم به ذکر است این هتل در سال 1392 نبه طور کامل بازسازی شده است. هتل تعطیلات به طور دقیق در میدان سیری و بعد از بازار پردیس 2 قرار گرفته است و برای مسافران تور کیش به مراکز خرید نزدیک می باشد. فرودگاه در فاصله 12 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. از امکانات هتل می توان به مواردی از قبیل: پارکینگ، اینترنت در لابی و اتاق ها، فضای سبز، باشگاه ورزشی، کافی شاپ، رستوران، سالن کنفرانس، کافی نت، پارک کودکان ویژه مسافران تور کیش 94 و… اشاره کرد.

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش


 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش


 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش


 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش


 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه سرويس دهي و پذيرايي و همچنین موقعیت مکانی هتل تعطیلات ميتوانيد نظر مسافران در مورد هتل تعطیلات كيش را مورد مطالعه و بررسي قرار دهيد .

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: موقعیت هتل تعطیلات کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در فاصله بسیار کمی از ساحل و در مرکز شهر کیش واقع شده است و فاصله آن تا مراکز خرید پانیذ حدود 10 دقیقه و تا بازار پردیس حدود 7 دقیقه پیاده روی می باشد . این هتل در یکی از منطقه های گردشگری خوب کیش واقع شده است با انتخاب این هتل آسودگی سفر را به همره خواهید داشت در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

_تاپ_رز_کیش.jpg

امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر… . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

_تاپ_رز_کیش_1.jpg

_تاپ_روز_کیش.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره تاپ رز کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

آدرس هتل صدف کیش؟

هتل بین المللی صدف تور کیش 94 در گروه هتل های 5 جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1381 در زمینی به مساحت پانزده هزار متر مربع ساخته شده است. هتل صدف در میدان امیرکبیر واقع شده است. این هتل دارای 55 اتاق برای مسافران تور کیش 94 می باشد. در مجاورت این هتل کوهی 27 متری با آبشارهای زیبا و نورانی قرار گرفته است. از امکانات این هتل می توان به به لابی با فضایی دلپذیر، کافی شاپ، رستوران، اتاق جلسه ویژه مسافران تور کیش، کافی نت اشاره نمود. این هتل جزء هتل های با کیفیت و پرطرفدار کیش می باشد. در این هتل 3 رستوران و 3 کافی شاپ برای میهمانان تور کیش 94 درنظر گرفته شده است.

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش . نمای بیرونی


 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش . رستوران هتل


 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش . لابی هتل


 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش . اتاق هتل


براي آگاهي بيشتر نسبت به كم و كيف سرويس دهي هتل و همچنین موقعیت هتل ميتوانيد از نظرات مسافران در مورد هتل صدف كيش استفاده نماييد .

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آدرس هتل صدف کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

کیفیت هتل شایگان کیش؟

هتل شایگان تور کیش 94 در گروه هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل در زمینی به مساحت 15000 متر مربع در سال 1381 احداث شده است. در این هتل 140 اتاق و سوییت ویژه مسافران تور کیش 94 موجود می باشد. هتل شایگان به طور دقیق در میدان پردیس واقع شده است. بیشتر اتاق های این هتل به دریا مشرف هستند و نیز این اتاق از معماری زیبایی برای مسافرانتور کیش برخوردار است. این هتل به بازارهای جزیره دسترسی مناسبی دارد که از مزیت های این هتل می باشد. از امکانات این هتل می توان به سالن کنفرانس، استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی ویژه مسافران تور کیش 94، سالن بیلیارد و اسنوکر، سالن بدنسازی، ماساژ، کلوپ بازی کودکان و… می توان اشاره داشت.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش


 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش . لابی هتل


 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش . لابی هتل


 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش . اتاق هتل

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل شایگان کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل شایگان کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 22280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

هتل هلیا تور کیش در گروه هتل های 4 ستاره جزیره کیش واقع شده است. این هتل مابین میدان امیرکبیر و میدان ساحل قرار گرفته است. دریا در فاصله کمی از این هتل قرار دارد. در این هتل فضای سبز و آبنماهای زیبا برای مسافران تور کیش در نظر گرفته شده است. مرکز خرید زیتون در فاصله 150 متری از این هتل واقع شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

 

 

تصویر هتل هلیا کیش

تصویر هتل هلیا کیش

تصویر هتل هلیا کیش

امکانات هتل شامل:

آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی ویژه مسافران تور کیش، امکان نگهداری از اطفال، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار بار و چمدان ویژه مسافران تور کیش، خشکشویی، روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر برای مسافران تور کیش و… می باشد.

 

تصویر لابی هتل هلیا کیش

تصویر هتل هلیا کیش

تصویر رستوران هتل هلیا کیش

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس تور کیش در گروه هتل های 3 ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل در سال 1383 در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع احداث شد و در سال 1390 بازسازی گردید و به شکل امروزی درآمد. این هتل در مجموع از 72 اتاق برای مسافران تور کیش تشکیل شده است. در فاصله 8 دقیقه ای از این هتل فرودگاه کیش واقع شده است. همچنین اسکله تفریحی 10 دقیقه با این هتل های فاصله دارد. معماری هتل مسافران تور کیش به شکل معماری دوره هخامنشیان طراحی شده است. اطراف این هتل را فضای سبزی به مساحت 1200مترمربع احاطه کرده است.

 

 

تصویر هتل لوتوس کیش

امکانات هتل شامل:

لاندري، آسانسور ویژه مسافران تور کیش، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، ترانسفر رايگان فرودگاه، لابي، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، صندوق امانات اختصاصي، پاركينگ سرپوشيده، كافي شاپ ویژه مسافران تور کیش و… می باشد.

تصویر هتل لوتوس کیش

تصویر هتل لوتوس کیش

تصویر اتاق هتل لوتوس کیش

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل لوتوس کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل فلامینگو کیش

 

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو تور کیش در گروه هتل های 4 ستاره جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1376 در زمینی به مساحت 24000 مترمربع در غرب بلوار دریا احداث شده است. در این هتل مجموعا 200 اتاق و سوییت برای مسافران تور کیش وجود دارد. مراکز تفریحی و خرید جزیره به این هتل نزدیک می باشد. این هتل از معماری زیبایی برخوردار است به طوریکه نمای ظاهری هتل شبیه دلفین طراحی شده است. حدود 52 نفر پرسنل در این مجموعه مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور کیش می باشند. در اطراف این هتل آبنما و آلاچیق های زیبا و مشرف به دریا در نظر گرفته شده است.

 

 

تصویر هتل فلامینگو کیش

تصویر هتل فلامینگو کیش

تصویر هتل فلامینگو کیش

امکانات هتل شامل:

سرویس ایرانی، اینترنت، پاركینگ ویژه مسافران تور کیش، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت، ناهار، اینترنت وایرلس رایگان ویژه مسافران تور کیش، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق، كافی شاپ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، رستوران، تلویزیون، یخچال ویژه مسافران تور کیش، سرویس فرنگی و… می باشد.

 

تصویر هتل فلامینگو کیش

تصویر هتل فلامینگو کیش

تصویر رستوران هتل فلامینگو کیش

تصویر هتل فلامینگو کیش

تصویر استخر هتل فلامینگو کیش

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل فلامینگو کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل بزرگ ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش

هتل بزرگ ارم تور کیش در گروه هتل های 5 ستاره این جزیره است و در خیابان خیام قرار دارد. این هتل در سال 1378 احداث شده و در مجموع دارای 210 اتاق و 140 سوییت می باشد. در این مجموعه 70 نفر پرسنل مجرب به میهمانانتور کیش خدمات ارایه می دهند. از مجموع اتاق های این هتل تقریبا هفتاد درصد اتاق ها مشرف به دریا می باشد. مساحت این هتل پنجاه هزار مترمربع است و اطراف آن را باغی از گل ها و گیاهان احاطه کرده است.

 

 

تصویر هتل ارم کیش

تصویر رستوران هتل ارم کیش

تصویر هتل ارم کیش

امکانات هتل شامل:

سالن بیلیارد ویژه مسافران تور کیش، پینگ پونگ، دارت، فوتبال دستی، غرفه کیف و کفش، آژانس مسافرتی، دفتر گردشگری، رستوران، رستوران رویال مشرف به دریا، سالن کنفرانس ویژه مسافران تور کیش، عابر بانک، اینترنت وایرلس، کافی شاپ استخر، سالن ماساژ، تنیس، پینت بال، پارک ماجرا جویی، رستوران فست فود ویژه مسافران تور کیش، سرویس 24ساعته تاکسی، جکوزی، استخر کودکان، ایستگاه دوچرخه، رستوران سنتی، چایخانه سنتی ویژه مسافرانتور کیش، سالن چند منظوره صدف برای گرد همایی، تهویه مطبوع،فرش فروشی، غرفه شکلات، غرفه لباس، 2 استخر مجزا برای آقایان و بانوان ویژه مسافران تور کیش، سونای خشک و بخار، سالن سینما و آمفی تئاتر، رستوران گردان، کافی شاپ، سالنی به مساحت 1200متر مربع جهت برپایی گالری و نمایشگاه، لباسشویی ویژه مسافران تور کیش، غرفه مشارکت زمانی، لوازم آرایشی بهداشتی و… می باشد.

تصویر رستوران هتل ارم کیش

تصویر هتل ارم کیش

تصویر لابی هتل ارم کیش

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل بزرگ ارم کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 629
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل  سالار کیش

هتل سالار کیش یک هتل دو ستاره است که در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش قرار دارد. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس است و مسافران

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید و  به راحتی می توانند در این بازار به خرید بپردازند و نزدیکی این هتل به اسکله تفریحی و سوپرمارکت نیز از ویزگی های دیگر این هتل است. این هتل از تعدادی سوئیت یک ، دو و سه خوابه مبله تشکیل شده که دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی ، کولر گازی ، ماشین لباسشویی و اجاق گاز برای پخت و پز می باشد. فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد.

در تور کیش مرداد 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

امکانات هتل سالار کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ.

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

هتل سالار کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سالار کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل پارمیدا کیش

در تور کیش مرداد 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش گرفته می شود.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و …

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارمیدا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

رستوران های جزیره کیش

رستوران های کیش غذاهای لذیذ و متنوعی اعم از غذای ایرانی , فرنگی و دریایی را برای مهمانان خود سرو می کند. به دلیل اینکه تنوع صید از آب های اطراف جزیره بسیار زیاد می باشد رستوران های این جزیره با محصولات دریایی از مهمانان خود پذیرایی می کنند می کنند و همین امر باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران و مسافران عزیز تور کیش تابستان 94 شده است. البته لازم به ذکر است که در رستوران های کیش قیمت متوسط غذا نسبتا بالا است. علاوه بر این رستوران های جزیره کیش دو دسته هستند: دسته اول رستوران هایی که دارای موسیقی زنده هستند و دسته دوم رستوران هایی که فقط غذا سرو می کنند. رستوران هایی که دارای موزیک زنده می باشند بسته به کیفیت موسیقی های اجرا شده از قیمت های متفاوتی برخوردارند اما قیمت آن ها تقریبا 4 برابر رستوران هایی است که فقط غذا سرو می کنند.

برخی از رستوران های جزیره کیش:

رستوران آب و برق (غذای ایرانی): 4424881

رستوران آیدین (غذای ایرانی): 4432468

رستوران پدیده البرز (غذای ایرانی): 4434272

رستوران پارس (غذای ایرانی): 4422614

تور کیش رستوران خانه اسپاگتی

رستوران پدر خوب (غذای ایرانی-فرنگی): 4458594

رستوران کوه نور (غذای ایرانی-فرنگی): 4420590

رستوران رودکی (غذای فرنگی): 7697647

رستوران مریم (غذای فرنگی): 4422129

رستوران خانه اسپاگتی (غذای ایتالیایی): 7682923

رستوران شاندیز آبشار (غذای ایرانی-لبنانی): 7690900

تور کیش رستوران شاندیز آبشار

رستوران بوف ( مرغ سوخاری-پیتزا-ساندویچ ): 4456166

رستوران تایم ( مرغ سوخاری-پیتزا-ساندویچ ): 4433542

رستوران کی اف سی ( مرغ سوخاری-پیتزا-ساندویچ ): 4423953

رستوران پاتوق ( پیتزا-ساندویچ): 4420633

رستوران توچال ( پیتزا-ساندویچ): 7697442

رستوران دکتر پیتزا ( پیتزا-ساندویچ): 4434360

رستوران کیش برگر ( پیتزا-ساندویچ): 4424394

تور کیش رستوران کوه نور

رستوران برادران ( نان و کباب ): 7699225



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های جزیره کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پارک ساحلی میر مهنا کیش

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیز تور کیش تابستان 94 می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

همچنین گردشگران عزیز می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور کیش تابستان 94 می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران می شود. همچنین گردشگران تور کیش عید فطر 94 از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

تور کیش اسکله میرمهنا

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی میر مهنا کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مجموعه گذر هنرمندان کیش

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

گذر هنرمندان یکی از مجموعه های دیدنی معروف جزیره زیبای کیش می باشد. این مجموعه به مجموعه مشاهیر بزرگ ایران شهرت دارد که در ساحل 1378 هجری شمسی در قسمت شرقی پارک حاشیه ساخته شد. این پارک بین میدان سنایی و میدان ساحل قرار دارد. از زمانی که مجموعه گذر هنرمندان ساخته شد تا کنون به تدریج تندیس های بیشتری در آن نصب شد که هدف از ساختن چنین مجموعه ای در وحله اول آشنا کردن جوانان و مسافران و توریست های عزیزتور کیش تابستان 94 با فرهنگ و ادب ایرانی و همچنین مشاهیر بزرگ کشورمان و در وحله دوم گرمیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها بوده است.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

هنگامی که تندیس این بزرگان در کنار یکدیگر به تصویر کشیده می شود جایگاه هنر و جامعه هنری ایران زمین را به گردشگران خارجی نشان میدهد و توجه آن ها را به خود جلب می کند. این مجموعه دارای فضای زیبایی است و این امکان برای مسافران و گردشگران عزیز تور کیش عید فطر 94 فراهم می آورد تا کنار این هنرمندان بزرگ عکس یادگاری بگیرند. جزیره زیبای کیش که در دل آب های نیلگون همیشه خلیج فارس ایران قرار دارد سالانه بیشتر از 1500 هزار نفر گردشگر ایرانی و خارجی دارد و مجموعه گذر هنرمندان در یکی از خیابان های اصلی که بیشتر گردشگران از آنجا عبور می کنند ساخته شده است که نظر گردشگران تور کیش عید فطر 94 را به خود جلب می کند.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

تعدادی از هنرمندان و مشاهیر بزرگ ایرانی که تندیس آن ها در این مجموعه وجود دارد , عبارت اند از: غلامحسین بنان , شریف لطفی , علی محمد حیدریان , مرتضی ممیز , پروین اعتصامی , امیر کبیر , جلال آل احمد , استاد فرشچیان و بسیاری از هنرمندان دیگر. مسافران و گردشگران عزیز تور کیش تابستان 94 اگر می خواهید با فرهنگ و هنر ایرانی آشنا شوید دیدن از مجموعه گذر هنرمندان کیش را از دست ندهید.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه گذر هنرمندان کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پارک شهر کیش

تور کیش پارک شهر

پارک شهر یکی از زیباترین پارک های جزیره کیش می باشد که برای گردشگران عزیز تور کیش عید فطر 94 سرگرمی لازم را فراهم آورده است. این پارک دارای یک دریاچه مصنوعی , پیست اسکیت , پیست دوچرخه سواری , زمین ورزش , آب نمایی زیبا , میدان گل و.... می باشد که به جذابیت این پارک افزوده است. لازم به ذکر است که  حدود 45% از این پارک دارای پوشش گیاهی ای است که با آب و هوای کیش سازگار هستند و دیوارهای اطراف پارک با نقاشی های زیبای هنرمندان این جزیره مزین شده و زیبایی پارک را دوچندان کرده است.

 

تور کیش پارک شهر

علاوه بر این پارک شهر کیش دارای مبلمان شهری زیبا و آلاچیق هایی است که گردشگران عزیز تور کیش عید فطر 94می توانند در این آلاچیق ها بشینند و استراحت کنند و از هوای مطبوع این پارک نهایت لذت ببرند. دریاچه مصنوعی این پارک بزرگترین دریاچه مصنوعی این جزیره می باشد که اولین بار ساخته شد و دارای 20 الی 30 قایق پدالی است تا گردشگران بتوانند در این دریاچه به راحتی قایق سواری کنند.

تور کیش پارک شهر

زمین بازی کودکان طوری طراحی شده است که در فصل تابستان که هوا بسیار گرم است مسقف می شود و کودکان شما به راحتی بتوانند بازی و انرژی خود را تخلیه کنند. از برنامه های سازمان منطقه آزاد جزیره برای توسعه این پارک زیبا این است که یک پارکینگ در زمین یک هکتاری بسازد تا رفاه و آسایش گردشگران عزیز تور کیش تابستان 94 را افزایش دهد. همچنین قرار است که یک شهر بازی فوق العاده بسازند که دارای زمینی به مساحت 5 هکتار می باشد. مسافران و گردشگران عزیز تور کیش می توانند در این پارک اوقات فراغت خود را سپری کنند و لذت ببرند.

تور کیش پارک شهر

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک شهر کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل عالی قاپو کیش

تور کیش هتل عالی قاپو

 

هتل عالی قاپو کیش متشکل از 28 اتاق و 152 تخت می باشد. این هتل در انتهای بلوار دریا در زمینی به مساحت 3428 واقع شده است. هتل عالی قاپو به صورت هتل آپارتمان بوده و از امکانات رفاهی لازم برخوردار است و مسافران تور کیش خرداد 94 می توانند در این هتل سفری خوب و آرام را تجربه کنند. هتل آپارتمان عالی قاپو نمایی سفید رنگ و ظاهر زیبایی دارد چون دارای طرح ایرانی می باشد. همین امر باعث جلب توجه بسیاری از مسافران تور کیش تعطیلات خرداد 94 شده است. از امکانات رفاهی اتاق های این هتل می توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , سیستم تهویه , تلویزیون , بخچال و... اشاره کرد. هتل عالی قاپو در نزدیکی مراکز خرید و مراکز تفریحی قرار دارد , علاوه بر این تنها ده دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. این هتل به دلیل مزایایی که دارد برای مسافران تور کیش خرداد 94  بسیار مناسب است.

تور کیش هتل عالی قاپو

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل عالی قاپو کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل خاتم کیش

تور کیش هتل خاتم

 

هتل خاتم کیش متشکل از 28 اتاق است و در نزدیکی بازار عرب ها واقع شده است. بنابراین مسافران عزیز تور کیش تعطیلات خرداد 94 با اقامت در این هتل به  اسانی می توانند به بازار عرب ها بروند. این هتل تنها 20 دقیقه از فرودگاه فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار تمیز و پاکیزه است و مهمانان عزیز به راحتی می توانند در این اتاق ها استراحت کنند و از سفر خود لذت ببرند. خوب است مسافران تور کیش ماه رمضان 94 بدانند که هتل خاتم خاص خانواده های سپاه است که می توانند با رفتن به این هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. از امکانات این هتل می توان به لابی , پارکینگ اختصاصی , رستوران و فضای سبز اشاره کرد.

تور کیش هتل خاتم

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل خاتم کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()